14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

SVĚT: Připravte se na nový exodus

Web novin Jerusalem Post ve středu 30/11 referoval o zprávě organizace SPLC (o ní níže), která říká, že během deseti dnů od zvolení Trumpa byla v USA zaznamenána stovka antisemitských nenávistných projevů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Michal 3.12.2016 5:44

Antisemité maskovaní za BDS

řádí na US univerzitách a nejen tam delší dobu, za to Trump sotva může.

P. Neubauer 3.12.2016 4:15

Jo ale v Evropě

A hlavně aby stačili utéct. Tj. velké změny které čekají USA povzbudí k vykrikum i bezvýznamné trotly!

J. Babička 3.12.2016 2:55

poznámka

Tak bych očekával trochu vyváženější komentář. Tak ono se stalo kolem stovky antisemickýcj projevů v300 milionovém národě a to jen proto, že byl zvolen Trump. Jak já to vidím, tak antisemismus v USA existoval vždy, stejně jako v česku, jenže a to je důležité, není to masový projev, ale většinou si ti lidé bráni jako ujetí. Co mi vzbuzuje obavy o demokracii, je to setsakra fašismus, nebo nacismus připomínající, masové řádění levice na ulicích, odmítajících uznat demokratické volby, zapalovaním aut, rozbíjením výkladů a terorisováním každého, kdo je podezírán, že volil Trumpa. Když to člověk viděl na FOX News, jak třeba kopají do nařčeného, nebo alespon jak sfanatisovaný dav vyvolává hesla, tak je to něco, co jsem viděl v dokumentárních filmech o řádění v raném začátku nacismu, davu na ulicích

. Já prostě nevěřím, že ti skuteční židé v Izraeli, kterým jde každý den o krk, by měli stejný názor jako ti saloní židé v USA, kteří si ohrožení musí spíše vymýšlet a arogantně někdy, spolu s Obamou poučovat ty v Izraeli, jak by měli s těmi palestinci vycházet. Já tvrdím, že ti kteří se starají o obranu Izraele si naopak odechli, když byl zvolen Trump a ne pokračovatel Obamy , Clinton.

A tak podle svých zkušeností, vidím rozdíl, že někdo odlepí proklintonovou nálepku s vyhrožováním. než kdybych se byl odvážil, (a to bych se neodvážil) dát si nálepku pro Trumpa a riskoval rozbitá okna u auta, nebo odřený lak, po případě fysické napadení. Proto také ty průzkumy dopadaly ve prospěch Hillary, protože dost lidí se bálo přiznat, že budou volit Trumpa. A tak jsme si s přáteli vyměnovali spiklenecké poznatky, jak když někdo měl v práci plamenné řeči proti Donaldovy, jak ne sebe spiklenecky mrkáme a myslíme si, vy volové budete překvapeni.. Toto je jiná amerika, než do které jsem přijel. Dnes se díky prosazování politické korektnosti, bojím řici svůj názor. A tak milý pane, fandím Izraeli a volil jsem Trumpa.

R. Gramblička 3.12.2016 8:19

Re: poznámka

souhlas a díky za příspěvek. Na proporce se rádo zapomíná

J. Kombercová 3.12.2016 9:26

Re: poznámka

"Proč tomu tak je je nabíledni - protože to jsou nevzdělaní primitivové."

J. Chodur 3.12.2016 23:05

Re: poznámka

Dalo by se dodat:

V USA zidovska obec voli prevazne (asi 80%)Demokraty, kteri stoji za soucasnym nicenim americkych moralnich a krestanskych tradic a niceni americke ekonomiky. Obe politicke strany jich maji spoustu ve svem vedeni, to jest at volby vyjdou tak ci onak...

Zide ucili cernochy, jak se presentovat jako obeti a jak z toho vytriskat maximum. Vysledky jsou vsude videt, zvyhodnovani mensin je jednoznacny statni rasizmus bez hailovani. Hollywood je silne kontrolovany zidy, ma velky vliv na bezne obcany a podporoval prakticky jednoznacne levicovou politiku Demokratu. Na jejich filmy se da divat s velkym sebezaprenim pokud clovek nechce byt manipulovany doleva. Dalo by se pokracovat.

Je to divne, ze si techto veci nekdo v USA vsimnul a ze je tudiz k zidum kriticky? Pro uplnost, zvednuta paze neni jenom nacisticky pozdrav a stary Rim ho pouzival take i kdyz me unika smysl v dnesni dobe a nevim co tim dotycni presne mysli, nemel jsem tu cest se s nimi potkat, tak absolutne minimalni a nepodstatna je jejich existence. Clovek musi vyvinout hodne usili o nejakeho zavadit. Osobne mam rad Nacionalni socialisty stejne jako ostatni druhy socialistu, hur nez rakovinu.

Jsem do znacne miry na strane Izraele protoze vim co jim hrozi a chapu jejich pravo na stat na jejich historickem uzemi, vsichni mame pravo na narodni stat kde je bezpeci pro pribuznou etniku. Pokud jsou v jinych zemich, jejich prirozena snaha dominovat muze lezt lokalnim lidem na nervy. jejich profesionalni schopnosti jsou velke, jejich sebevedomi je o tridu vys. Proc jsou tak levicovi pri sve chytrosti by stalo za zjisteni. Mozna jejich snaha dominovat a kontrolovat tihne k totalitnimu systemu. Nepochybne tyto snahy prameni do jiste miry z touhy po zabezpeceni jejich zivota, jeden ze zpusobu aby zabranili dalsimu pogromu. Paradoxne si o ten pogrom tim pojetim obrany koleduji. Vztahy mezi lidmi jsou mnohokrat mechanicka zalezitost. Spis se snazim pochopit nez odsuzovat.

J. Kanioková 4.12.2016 14:38

Perfektní koment,

tak jako od p. Babicky.. Ale s Vámi souhlasím na 200%, protože ačkoliv plně stojím za Izraelem, a na protižidovské komentáře na záp. webech v diskuzích reaguji nevrle, přiznám se, že při spatření jména Soros, zmocní se mě pachuť a..

H. Lukešová 3.12.2016 23:44

Re: poznámka

Výborný příspěvek.

P. Sulc 4.12.2016 21:20

Re: poznámka

Ti fasisujici levicaci, jen se na ne podivejte, je ta bajecna americka mladez, studenti vselijakych vyssich skol, nasi budouci vudci naroda. A hodne jich je barevnych, nasich bratri. a jak jinak, jsou plni politicke korektnosti. Za tech skoro 50 let co tu jsem , se Amerika hodne zmanila, k horsimu, ovsem. Ale tak mizerne, jako Unie to preci jen neni. Jestli to DT zmeni k lepsimu, pochybuju, ale mozna ze se ten upadek alespon zpomali, za BO to slo do riti kvapem, za HC, to si nedovedu uz ani predstavit.

H. Lukešová 3.12.2016 0:24

Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

odešlo mnoho členů. Protože se otevřeně přihlásil k myšlenkám nacismu, postavil se proti Benešovým dekretům, považuje odsun za jakýsi dědičný hřích Čechů, vyznává ideu nadřazenosti germánské rasy no a s tím samozřejmě spojeným děsivým antisemitismem. A ve vztahu konfliktu Izraele s muslimy, stojí na straně muslimů, zejména těch palestinsko-arabských. To je gól, že kdysi český vlastenec se nacifikoval a vyznává ideu německo-islámského nacismu.

P. Sulc 3.12.2016 1:02

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

To mate tezke. Vyhnani Nemcu byl zlocin. Oni zili skoro 1000 let ve svych sidelnich oblastech, ktere nikomu neukradli. Prisli na pozvani Premyslovvcu a zakladali mesta v zemi nikoho, kde nikdo nesidlil.A byli vyspelejsi nez byli Slovane, jinak by je knizata a kralove do zeme nezvali. A dodnes jsou germanske i romanske staty vyspelejsi, nositele zapadni kultury, se kterymi se zadne slovanske staty nemohou srovnavat, ty se jen Zapadu priblizuji, nejvice asi Cesi a Polaci, cim dale na vychod, tim je to horsi. A kdyby Taticek nepomahal rozbit Rakousko, nebylo by asi ani Hitlera, ani II valky. A nejhorsi antisemitismus by byl ten ve Vidni, to dedictvi Karla Luegera. Jenze to nebyl vrazedny antisemitismus, to byl jen takovy ten kavarensky, antisemitismus ''na baterky''.

A. Nový 3.12.2016 1:25

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Vy čtete T.Krystlíka, že.

Kdyby tatíček... Znáte to pořekadlo o rybách a řiti. To je ta takzvaná alternativní historie.

J. Lepka 3.12.2016 6:46

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Doporučuji hlubší studium dějepravy. Zvláště události po I. válce, pramenů je dost, sofistikované jsou i články V.Vlka zde na NP. To co znám z vyprávění mého dědy nějak moc nepotvrzuje vaše představy o " vyspělejších " Němcích. Chovali se jak utržení ze řetězu jen proto, že už bylo jasné, že v novém státě nebudou privilegovanou vrstvou a mocí mermo chtěli připojení k říši. A že to v nich bylo staletí, je zřejmé už jen z názvu Svatá říše římská, národa německého. Protože se jim to v 1918 nepovedlo, rozpoutali II. válku s nedozírným dosahem. Dovedete si představit, jak by vypadalo soužití s nimi po r.45? Odsun byl jediný relevantní krok s absolutní jistotou nemožnosti revize výsledku války. Ovšem mohli si za to sami, jejich chování za Protektorátu jen málokdy splňovalo znaky "vyspělého" národa. Jistě byly vyjímky. Otec mi vyprávěl o jednom svém spolužákovi, který je soukromě požádal: " Kluci, nehlašte se ke mně na ulici, já bych musel hajlovat." Ten ovšem padl u Stalingradu.

P. Sulc 3.12.2016 7:09

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Jedni nejsou andele, druzi certi. Mate takove ty argumenty dobreho ceskeho vlastence. Kdo hejbal nejvice technickym , vedeckym i kulturnim pokrokem Evropy za poslednich 500 let. Byli to germani, vcetne holamdanu, skandinavcu atd, Anglicane , Francouzi, dosti iTaliani, Spanele a Portugalci. Jen ti Slovane moc ne, a tech par, ti nebyli doma, ale soucasti jinych celku. A podivejte ma roztrizkane Nemecko a celkem neposkozene CSR po druhe valce.Budete se vymlouvat na komunisty? A jak mnoho se to zmenilo po 89, kdy Cesi kriceli ''at tu Zapad investuje, at se muzeme mit dobre". Nekricelo se ani trochu, ze ''nejlepe si pomuzeme, ksyz si pomuzeme sami''. To ne, nekdo druhy musel pomahat. Nemci si zrejme pomahali sami, jejich prumysl je jejich, neprodavali jej cizine, Skodovka nekoupila po valce rozbity VW, ze ne?

J. Kulheim 3.12.2016 10:33

Pane Sulci,

kde jse se narodil a kde žijete? Podle slovníku a odsahu vašeho příspěvku předpkládám, že v ČR nežijete. Nejste jediný, kdo pohrdá limi, kteří jsou jiné národnosti. Tak se projevují většinou frustrovaní lidé, kteří se stydí za to, že se tady narodili a ve společnosti ve které v současnosti žijí, je většinová populace vidí jako druhořadé lidi. Pokud zrovna vy patříte do první kategorie, tak se omlouvám. Moje zkušenosti jsou takové, jak jsem napsal.

Němci jsou pracovití, perfekcionisti, pořádkumilovní, hejbali technickým, vedeckým, kulturním pokrokem Evropy. To je pravda a budiž jim to přičteno k dobru. Ale obohatili svět také o takové technické vynálezy jako plynové komory. Takové filosofy, jako pan Marx. Preciznost ukázali např. v Lidicích. Dali světu také první i druhou světovou válku, marxismus, socialismus ap. S tím se už asi chválit nebudou, ale nikdo jim ty plynové komory nikdy neodpáře. V tomto jsou dějiny neúprosné a je to dobře. V současnosti se v nich vzbudila znovu snaha ovládnout Evropu. Používají k tomu a něco sofistikovanější prostředky než pan Hitler. Hitler byl proti těmto dobrodějům žabař. Válka přejde, mrtví se zahrabou, domy se postaví. Ale muslimové neodejdou dobrovolně NIKDY. Kdo umí počítat, tak ví, že jich bude za čas většina a oni ovládnou Evropu. V tomto se jim nevyrovnáme nikdy.

Nechtěl bych být Němec, Rus, Francouz, Kubánec, Japonec, atd. Narodil jsem se a žiji v ČR, na Moravském Slovácku v lokalitě které se říká Moravské Toskánsko a jsem za to rád.

J. Kanioková 4.12.2016 14:45

1*****

E. Erat 3.12.2016 12:02

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Zřejmě Vám nic neříká Marshallův plán, a masivní odpuštění repací Německu. Bez toho by se Německo dostávalo velmi těžko. USA nechtěli opakovat stejnou chybu jako po 1WW kdy svět nechal Německo vyhladovět. A to zapříčinilo nástup Hitlera a 2WW. Pro bývalé státy RVHP nebyl žádný M.P. připraven. Tedy nikdo nám nepomohl. A Řekové správně připoměli, že SRN jim dluží cca 130 milard dolarů za reparace. A když píšete jako dobře na tom bylo ČSR po válce, tak stejně dobře prakticky nepoškozená byla i VB, a i tam bylo hospodářství v rozvratu. Lístkový systém tam trval déle než v ČSR.

S. Netzer 3.12.2016 12:47

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Přečtěte si například http://www.totalita.cz/vysvetlivky/marshall.php, abyste nepsal takové neinformované příspěvky.

E. Erat 3.12.2016 13:07

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Stačí mi Wiki.

J. Krásenský 3.12.2016 18:24

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Pravda je to, co se píše na wikipedii a říkají v televizi. :)) Pak je to jasné.

E. Erat 3.12.2016 19:59

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

No, asi více hodnověrné než ty různé anonymní servery. A z čeho čerpáte vy ?

J. Schwarz 3.12.2016 13:49

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Česko po roce 89 taky nemuselo platit žádné reparace a přesto na to nejsme nijak pronikavě lépe než Portugalci nebo Řekové. A pokud jde o mzdovou úroveň tak jsou na tom líp i Chorvati, kteří nevyrábějí prakticky nic. Jenže to bude asi problém našeho daňového systému a byrokracie, která vyhání i české firmy do daňových rájů a cizí jurisdikci, která narozdíl od té naší jakž takž zajišťuje vymahatelnost práva. A abych nezapomněl na ČNB, která též účinně snižuje úroveň českých mezd prostřednictvím svých intervencí proti koruně.

E. Erat 3.12.2016 16:19

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

To je otázka jak v čem. V míře zadlužení jsme na tom výrazně lépe, v nezaměstnosti taktéž. A to hlavně u mladých lidí. V míře chudoby na občana také. A státy které jmenujete mají moře, z velké části žijí z turistického ruchu. Bez moře by Chorvatsko bylo na tom daleko hůře než ČR. Podívejte se jak je na tom Itálie. Neprošla si komunismem a její dnešní zadlužení je 135 % HDP, a nezaměstnanost mladých lidí je cca 30 %. Nějak si nemyslím, že život v těchto zemích je lepší než u nás. Tam bych rozhodně nechtěl žít. Ale, dnes bych chtěl být občanem UK. Bohužel mám smůlu.

P. Sulc 3.12.2016 20:16

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

To jste to bajecne vysvetlil, s tim listkovym systemem. Kdy byl v CSR ukoncen? !953, zaroven s menovou reformou, ze. Tu take meli v GB ?. Nemcum reparace odpustili, krome SSSR, zapomel jste rici. A kdo to Nmecko budoval, to tam jezdili Americane fachcit, ci to udelali Nemci? A nikdo jim na to nic nedal. A neposkozena Britanie? Kolik set tisic tun bomb tam dopadlo behem valky pri temer dennich naletech? Kolik tisic V1 a V2 tam doletelo? A to, rikate, GB byla temer neposkozena? A ze CSR nikdo nepomohl? Proc by mel, zeme valkou temer neutrpela, PRaha nebyla temer zbourana jako Warsava ci Rotterdam vidte, nezaila denni nalety, nelitaly na ni V1 ci V2.

E. Erat 4.12.2016 0:31

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Podívejte se kolik Německo, tedy NSR čerpalo z Marshallova plánu. A ostatní státy vč. GB. Tabulka je přehledná. A bez té by Německo velmi těžko dalo svůj stát do kupy. Jistě pracovitost atd., ale bez peněz to nejde. A říšské marky opravdu nebyly to pravé. Reformu GB neměla, ale lístkový systém ukončila v roce 1956. A proč by měl SSSR odpouštět reparace. Řekové jim to taky neodpustili, akorát jsou slabí v kramflecích, ale jinak ten dluh stále trvá. A proč srovnáváte Prahu s Waršavou, Londýn také neutrpěl žádné velké škody. A že země válkou neutrpěla, těch cca 350 tis. občanů ČR které Němci vyvraždili to nebyla žádná ztráta ? Nejen lidská, ale i ekonomická. Bylo to stejná ztráta jakou utrpěly USA, ale přímo ve válce. Kolik občanů GB bylo obětí války ? Ale, ČSR byl M.P. také nabídnut, že ho komunisté odmítli je jiná věc. Ale, vy jste srovnával ne pomoc po válce, ale po roce 89. A žadnou pomoc státy bývalého RVHP neobdržely. Akorát enderáci měli kliku, že došlo ke sloučení. A SRN to stálo stamiliardy marek-euro. A výsledek není zcela přesvědčivý dodnes.

P. Sulc 4.12.2016 0:49

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

M.P pomahal dat do kupy Nemecko rozflakane na cimpr campr. CSR rozflakana nebyla !A s tim vasim povidanim chce rici co? Ze Cesi jsou stejne schopni a snazivi jako Nemci? Kulove .....

E. Erat 4.12.2016 9:35

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Máte v tom totální zmatek, předtím jste psal, že Němcům nikdo nepomohl. Že, poválečná obnova byla pouze jejich zásluhou a z jejich peněz. Že, bylo Německo rozflákané bylo jenom jejich vinou ! Proč by mělo být ČSR stejně rozflákané, nebylo agresorem ! Ne, Češi nejsou tak schopní a snaživí jako Němci, to máte pravdu. Bohužel ta německá schopnost se i projevila, když jako první v dějinách jejich inteligence vymyslela, jak vraždit masově lidi průmyslovým způsobem. Skoro septicky. Jak využít ostatky zavražděných jako druhotnou surovinu. Když jejich schopní architekti nakreslili dokonale funkční vyhlazovací tábory atd. A snaživost, ano tu také, když měli snahu vyvraždit celou židovskou populaci. Snahu velikou. I kladné národní vlastnosti mohou skončit jako zrůdnost, když jich někdo využije či zneužije. Dnes zase vláda SRN ohrožuje Evropu, když vítá muslimské okupanty. A Němci nijak většinově masově neprotestují, zase kývají, jako tenkrát. Pro změnu cesta do pekel, dlážděná tzv. dobrým úmyslem. A to povídání, pohádku o tom jak si ti pracovití Němci po 2WW pomohli zcela sami jste tady začal vy.

P. Sulc 4.12.2016 20:39

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Jste znacne hloupy, neni rec o moralce, kdo co zavinil, to vam uteklo. Je rec o schopnosti napravovat valecne skody. Jedni pracuji, druzi breci z acekaji kdo za ne neco udela. Proste, Cesi se nesmi kritisovat, jsou bajecni a svet se jim obdivuje, ze? Jen je problem, ze i 27 let po padu komunismu do urovne Zapadu , byt treba jen Rakouska maji jeste hodne daleko.Ale sami sebe obdivuji. A s muslimi to nema co delat, tak si nehledejte zastupny problem, hlupaku.

P. Sulc 3.12.2016 7:15

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

A co se te Svate rise rimskomenecke tyce: pres tu se sirila kultura s Francie a Italie k barbarskym Slovanum. K tem Slovanum, kam se nesirila, tam meli na zacatku 2o stol temer stredovek: Ukrajina, Rusko, Bulharsko, Srbskao, vidte. Cesi mohou byt radi, ze k risi nalezeli. A co se "Nemcu tyce", zadni nebyli, byli to germani, staty ktere spolu vesele valcili a kde nejaky pojem nemectvi jeste neexistoval. Ten prisel az s filosofem Herderem na zacatku 19 stol, ale to vy, tak vzdelany clovek urcite vite daleko lepe nez ja, jiste vam pan otec o nem neco povedel, ne?

J. Krásenský 3.12.2016 18:31

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Ale Pavle Šulci, pokus opravdu věříte tomu, že Slované byli barbaři, pak je to jednoznačný projev skutečného rasizmu, který anglosasové a germáni projevují vůči Slovanům. Prostudujte si lépe historii, Slované nebyli barbaři a například na území Moravy produkovali minimálně šestnáct tun železa ročně v době, kdy celá říše římská měla železa takový nedostatek, že z antických staveb vykrádali železné skoby. Ale pro anglosasy a germány jsme stále jen otroci.