14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

SVĚT: Připravte se na nový exodus

Web novin Jerusalem Post ve středu 30/11 referoval o zprávě organizace SPLC (o ní níže), která říká, že během deseti dnů od zvolení Trumpa byla v USA zaznamenána stovka antisemitských nenávistných projevů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Sulc 5.12.2016 0:50

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Kveten 1453. A slovo Istambul vzniklo pozdeji, je to zkomolenina z nejake predlozky a "Polis", mesto.

Neni nad to, misto argumentu hazet lejno na ty druhe.

J. Jurax 4.12.2016 22:56

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Jo, tak Vy skrzevá Němce a odsun z Krystlíka ... to mnohé vysvětluje. Pak ovšem je diskuze marná. Ale kdyby něco napsali Henlein nebo K.H.Frank, studujte to taky pečlivě ... akorát nevím, jestli tihle něco napsali. Ale kdyby ano, tak Krystlík od nich opisoval ...

No, Byzanc muslimy nezastavila, naopak Cařihrad je od roku 1463 Istambul. Ovšem zpomalila je.

Na západě Francie - před víc než tisíciletím, a ještě jste zapomněl na reconquistu. My tu zase o něco málo později, před cca osmi sty lety, měli Mongoly. Nebyli to sice moslemíni, ale pustošili stejně.

Turci u Vídně to je cca třiapůl století ... netuším, zda by Sobieski vyhověl norimberským zákonům nebo byl méněcenná slovanská rasa, ovšem pustošivé boje nějaké to století (bitva u Moháře byla 1526) dopadaly na Poláky, Maďary, Slováky, Rumuny (jistý Vlad Dracul, že), Slovince, Chorvaty a Srby, jakož i na Rakušany a přeneseně na celé tehdejší Rakouské císařství s jeho slovanskou většinou. A pochopitelně podvazovaly a ničily jeho ekonomiku a rozvoj.

J. Škodák 4.12.2016 21:34

Stálé opakování nemusí být matkou moudrosti!

Pane Stejskale,nevím čemu se divíte. Častý mediální zájem všeho druhu co se týče židů a jejich náboženství a nebo Židů jako národa vede k tomu,že se vždy najde určité procento populace,které to vadí,nobo to odmítá. Jsou to často iracionální důvody. Rád bych však viděl to,co jste napsal s jiným zlem s kterým jsme se nevypořádali a dosadím ho tam takto:

„Po tom všem lidsky nezměřitelném množství zla, které v českých zemích a na československých občanech komunisté spáchali, pokud někdo vyjadřuje sebemenší obdiv ke komunistické ideologii (a samozřejmě také praxi), byť by to i maskoval použitím jakkoli rafinované úpravy komunistických nebo pro komunistických symbolů, tak je idiot. Nefalšovaný a čistokrevný blbec.

P. Sulc 4.12.2016 21:20

Re: poznámka

Ti fasisujici levicaci, jen se na ne podivejte, je ta bajecna americka mladez, studenti vselijakych vyssich skol, nasi budouci vudci naroda. A hodne jich je barevnych, nasich bratri. a jak jinak, jsou plni politicke korektnosti. Za tech skoro 50 let co tu jsem , se Amerika hodne zmanila, k horsimu, ovsem. Ale tak mizerne, jako Unie to preci jen neni. Jestli to DT zmeni k lepsimu, pochybuju, ale mozna ze se ten upadek alespon zpomali, za BO to slo do riti kvapem, za HC, to si nedovedu uz ani predstavit.

J. Urban 4.12.2016 21:18

Nacisté a muslimové jsou obrovští kámoši.

Mein Kampf je v arabských zemích bestseller. Takže ze všech těch hajlujících dobytků se islamisté mohou jen hodně radovat, je to na jejich podporu a na podporu toho, za co a hlavně proti čemu bojují - proti svobodě, proti demokracii, proti Židům. Víc k tomu nemám co dodat.

P. Sulc 4.12.2016 21:12

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

tomáš Krystlík: CO V ČESKÉM DĚJEPISU CHYBÍTady si neco prectete, jak se s Nemci pred valkou zachazelo/ A jeste v knize ''Boj o Hrad", 2 dily

Ty muslimy zastavila jednak Byzanc, a za zapade Francie, na jihu, presneji Sicilii, Normane.Turky u Vidne 1683 spojena vojska pod vedenim polskeho krale, ten ovsem nutne nemusel byt slovan, stejne jako K.IV nebyl Cech, v Polsku se dinastie stridaly.

P. Sulc 4.12.2016 20:39

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Jste znacne hloupy, neni rec o moralce, kdo co zavinil, to vam uteklo. Je rec o schopnosti napravovat valecne skody. Jedni pracuji, druzi breci z acekaji kdo za ne neco udela. Proste, Cesi se nesmi kritisovat, jsou bajecni a svet se jim obdivuje, ze? Jen je problem, ze i 27 let po padu komunismu do urovne Zapadu , byt treba jen Rakouska maji jeste hodne daleko.Ale sami sebe obdivuji. A s muslimi to nema co delat, tak si nehledejte zastupny problem, hlupaku.

R. Morava 4.12.2016 19:45

Čemu se pan Stejskal diví

Problémem dnešní doby je neschopnost rozlišování dobra a extrémismus. Není to tak složité, ale pro lidi žijící v civilizaci bez povinností a frustrovaní právy minorit, které je vytlačují z domu získávají nenávist proti všemu = dobrému i zlému, protože se chytají čehokoliv co je v opozici.

Největší škůdci jsou dnešní multikulturalisti, kteří nevyžadováním lidských povinností vypouští džiny agresivity, jak tu Islamistickou tak logicky tu nacistickou. Jsou odpovědní za oboje.

Přitom to rozlišování není složité. Pomáhat lidem postiženým válkou a nedostatkem je správné ale ne pokud tím ničíme sami sebe, svoje země pokud ti lidé nejsou vděční, přizpůsobliví a je jich moc. To je složité pochopit jak pro Sluníčkáře tak fašisty. Stejně tak je správné poslat pryč ilegální Mexičany nebo Muslimy, ale nemusíme je kvůli tomu nenávidět. Cizí náboženství jako Židovství, Budhismus taky nevadí pokud v sobě neskrývají nehumánní prvky jako Islám.

Francouzi to třeba nechápou tak že zakázali v Evropě jakékoliv náboženské symboly.

P. Vaňura 4.12.2016 18:53

Velký muftí také zverboval pro Himmlera tři divize SS

z balkánských muslimů a z Arabů postavil pro Hitlera Arabskou legii, jejíž příslušníci byli mezi posledními věrnými, bránícími Hitlerův bunkr v Berlíně. Za tyto zásluhy obdržel Muftí hodnost Gruppenfuhrera (generálporučíka) SS.

J. Jurax 4.12.2016 17:43

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Zase provokujete, pane Sulc? Jinak zdravím ...

Odsun byvších ýbrmenšů byla sebezáchovná akce. Kdo by si nechal na svém území početnou pátou kolonu národa, který přispěl ke zničení naší republiky, v níž nebyl ani v nejmenším perzekvován, a který jen proto, že naštěstí prohrál válku, nestihl už dílem vyvraždit, dílem poněmčit a dílem deportovat čertvíkam původní obyvatele protentokrátu. Počtěte si na http://klempera.tripod.com/heydrich.htm, o by nás čekalo. Jestli nejste dlouholebý modrooký blonďák, asi byste nedopadl nejlíp ...

Ono samozřejmě kolektivní vina ... ale i za cenu značných národohospodářských škod bylo odsunutí Němců moudré. Opravdu u nás nebyli populární - to tehdy v Evropě nikde - a navíc od národa, který rozpoutal v rozmezí dvaceti let dvě světové války, se dalo čekat leccos - a křišťálovou kouli na věštění budoucnosti tehdy nikdo neměl, aby se neobával roku 1965, co zase z Německa vyleze či vylézt může. Ostatně - po sametu tu mít tři milióny Germánů se svatým právem na sebeurčení, přes čtyřicet let utlačovaných perfidními Tschechei a navíc s mocnou SRN v zádech, tak jezdíme dnes do Karlsbadu, Swittau a Reichengergu, natož Egeru, přes hranice. Kdo by nechtěl přitulit se k bohatému Německu místo žití v chudé postkomunistické zemi, že ano; nějaký Henlein by se už našel. A kdybychom se cukali, i nějaká humanitární bomba by mohla spadnout.

A i jinak se mýlíte - němečtí kolonisté ani tak nebyli vyspělejší, ale byli po ruce. Odkud měli do Čech zvát kolonisty než z blízkého okolí?

A kdyby ty podřadné východní, převážně slovanské státy na svůj úkor a náklady nezastavily svého času výbojný islám, bylo by po vyspělosti Západu, jenž se za touto bariérou mohl rozvíjet a bohatnout, veta.

J. Jurax 4.12.2016 17:09

Re: Náš milovník izraelského sportu se nějak rozjel.

No, trochu si hrajete se slovíčky - máte někoho více rád, jiného méně rád, a když ho máte méně rád, tak by se dalo říct, že ho vlastně nemáte rád. No a důvody můžou být různé.

A to nemít rád může být důsledkem zkušeností Vašich či Vašich blízkých a přátel (byvší obyvatelé Matiční ulice - gádžové - patrně převážně nebudou oplývat sympatiemi k cikánskému etniku), důsledkem sledování aktuálních zpráv (aktuálně jistě nemáte rád islamisty, ač jste patrně žádného nikdy na vlastní oči neviděl - leda v TV - nepřišel s ním do přímého styku), důsledkem studia či četby, taky výchovou a čertvíčím ještě.

J. Jurax 4.12.2016 17:00

Re: Náš milovník izraelského sportu se nějak rozjel.

No jo, cizinec není našinec.

A jedinec zjevně se lišící od nás našinec nebude tuplem - tohle stejně jako jistá míra xenofobie je součástí geneticky kódovaných a praxí ověřených sebezáchovných strategií - podstatnou část lidské historie se dalo oprávněně čekat, že cizinci budou spíš nebezpečím než přínosem. A ovšem dá se na to přilípnout nálepka rasismu.

Cituji z Wiki https://cs.wikipedia.org/wiki/Xenofobie - "pokusy empirické psychologie nasvědčují tomu, že strach z neznámého je geneticky zakořeněný a evolučně vzniklý přirozený obranný mechanismus (ŠIŠKOVÁ, Tatjana. Výchova k toleranci a proti rasismu: multikulturní výchova v praxi. Praha : Portál, 2008)" - konec citátu.

J. Jurax 4.12.2016 16:50

Re: Protože jste naletěl

No jo, u jisté sorty blbů je neonacista i ten, kdo připustí, že je vlastenec. Český vlastenec.

J. Jurax 4.12.2016 16:49

Re: Tak nevím

A to ještě nejlepší humoresky s karikaturami židů napsali židé sami na sebe ... :-)

M. Koutný 4.12.2016 16:10

Hitler

jmenoval Velkého muftího za jeho podporu nacistů a názorovou shodu na likvidaci Židů "čestným Árijcemů a muftí zase jeho na oplátku "čestným muslimem". Mimochodem, tento musftí, nejvyšší islámská autorita , byl strýcem Jásira Arafata.

V. Novák 4.12.2016 15:48

Re: Náš milovník izraelského sportu se nějak rozjel.

Člověk pochází z opice, ovšem žádné současné. Se současnými opicemi má společného předka - nějakou, dosud neurčenou třetihorní opici.

J. Kanioková 4.12.2016 14:45

1*****

J. Kanioková 4.12.2016 14:38

Perfektní koment,

tak jako od p. Babicky.. Ale s Vámi souhlasím na 200%, protože ačkoliv plně stojím za Izraelem, a na protižidovské komentáře na záp. webech v diskuzích reaguji nevrle, přiznám se, že při spatření jména Soros, zmocní se mě pachuť a..

J. Kanioková 4.12.2016 14:00

:))))))))))

J. Kraus 4.12.2016 12:37

Jen namátkou

několik starých vojenských pochodů:

a) Hail To The Spirit Of Liberty (American Legion Band) b) Hail to the Prince of Wales (Band of H.M. Grenadier Guards) c) Hail Columbia (4 Ruffles and Flourishes) d) Hail to the Chief (4 Ruffles and Flourishes) - Hail to the Chief is the anthem of the President of the United States of America a třeba píseň z první války Hail Hail the Gangs All Here (Irving Kaufman with the Columbia Quartet)

https://www.youtube.com/watch?v=Ibj3NN3fOds

Vztyčení pravice po celé věky znamenalo, že nemám zbraň a přicházím v míru a už za starého Říma se stalo standardním pozdravem. Bylo pozdravením třeba i tehdy, nechtěl-li si putující znečistit ústa řečí nebo to prostě bylo k pozdravenému příliš daleko (v rakouských a německých „Heimatfilmech“ ze 30.let). Podobně je to s „nacistickými“ symboly jakési české hudební skupiny, podrobně to zmapoval Ostravak Laďa Větvička.

Někteří čtenáři by možná přivítali, kdyby se autor někdy dotkl otázky, jak je to s těmi Ž(ž)idy doopravdy. Ti praví po matčině linii, kteří o sobě vědí dodneška, ti nepraví, kteří jen přijali náboženství a ti třetí, etnicky promíšení a nábožensky neurčitelní, kteří jsou v pozadí dnešního politicko-hospodářského systému.

P. Han 4.12.2016 10:15

Re: Tak nevím

A jak to podle vás s židy u nás bylo? Hašek psal humoristické povídky, ve kterých karikoval některé typy lidí. S tím nemá pravda co dělat. Přečtěte si Wodehouse. Myslíte, že všichni angličtí lordi byli buď dementní nebo potrhlí a všichni sluhové na způsob Saturnina?

E. Erat 4.12.2016 9:35

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Máte v tom totální zmatek, předtím jste psal, že Němcům nikdo nepomohl. Že, poválečná obnova byla pouze jejich zásluhou a z jejich peněz. Že, bylo Německo rozflákané bylo jenom jejich vinou ! Proč by mělo být ČSR stejně rozflákané, nebylo agresorem ! Ne, Češi nejsou tak schopní a snaživí jako Němci, to máte pravdu. Bohužel ta německá schopnost se i projevila, když jako první v dějinách jejich inteligence vymyslela, jak vraždit masově lidi průmyslovým způsobem. Skoro septicky. Jak využít ostatky zavražděných jako druhotnou surovinu. Když jejich schopní architekti nakreslili dokonale funkční vyhlazovací tábory atd. A snaživost, ano tu také, když měli snahu vyvraždit celou židovskou populaci. Snahu velikou. I kladné národní vlastnosti mohou skončit jako zrůdnost, když jich někdo využije či zneužije. Dnes zase vláda SRN ohrožuje Evropu, když vítá muslimské okupanty. A Němci nijak většinově masově neprotestují, zase kývají, jako tenkrát. Pro změnu cesta do pekel, dlážděná tzv. dobrým úmyslem. A to povídání, pohádku o tom jak si ti pracovití Němci po 2WW pomohli zcela sami jste tady začal vy.

P. Vaňura 4.12.2016 9:25

Ten tak učiní, pokud vy tak neučiníte

Pokud demokracie neudělá to, co lidé chtějí, podpoří diktátora, který to udělá...

P. Sulc 4.12.2016 0:49

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

M.P pomahal dat do kupy Nemecko rozflakane na cimpr campr. CSR rozflakana nebyla !A s tim vasim povidanim chce rici co? Ze Cesi jsou stejne schopni a snazivi jako Nemci? Kulove .....

E. Erat 4.12.2016 0:31

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

Podívejte se kolik Německo, tedy NSR čerpalo z Marshallova plánu. A ostatní státy vč. GB. Tabulka je přehledná. A bez té by Německo velmi těžko dalo svůj stát do kupy. Jistě pracovitost atd., ale bez peněz to nejde. A říšské marky opravdu nebyly to pravé. Reformu GB neměla, ale lístkový systém ukončila v roce 1956. A proč by měl SSSR odpouštět reparace. Řekové jim to taky neodpustili, akorát jsou slabí v kramflecích, ale jinak ten dluh stále trvá. A proč srovnáváte Prahu s Waršavou, Londýn také neutrpěl žádné velké škody. A že země válkou neutrpěla, těch cca 350 tis. občanů ČR které Němci vyvraždili to nebyla žádná ztráta ? Nejen lidská, ale i ekonomická. Bylo to stejná ztráta jakou utrpěly USA, ale přímo ve válce. Kolik občanů GB bylo obětí války ? Ale, ČSR byl M.P. také nabídnut, že ho komunisté odmítli je jiná věc. Ale, vy jste srovnával ne pomoc po válce, ale po roce 89. A žadnou pomoc státy bývalého RVHP neobdržely. Akorát enderáci měli kliku, že došlo ke sloučení. A SRN to stálo stamiliardy marek-euro. A výsledek není zcela přesvědčivý dodnes.

I. Hil 3.12.2016 23:45

Tak nevím

Myslíte, že Hašek byl antisemita? Nebo jen popsal v některých povídkách jak to s židy u nás bylo? Ještě v době kdy se pravda směla říkat....

H. Lukešová 3.12.2016 23:44

Re: poznámka

Výborný příspěvek.

I. Hil 3.12.2016 23:39

Protože jste naletěl

"Osobně se musím přiznat, že sympatie k neonacismu, ........, patří k jevům, které nejsem s to pochopit."

Víte proč? Protože "Korektové" shrnuli do názvu NEONACISMU jakýkoliv nesouhlas se stádní kulturou multikulti...!

J. Chodur 3.12.2016 23:05

Re: poznámka

Dalo by se dodat:

V USA zidovska obec voli prevazne (asi 80%)Demokraty, kteri stoji za soucasnym nicenim americkych moralnich a krestanskych tradic a niceni americke ekonomiky. Obe politicke strany jich maji spoustu ve svem vedeni, to jest at volby vyjdou tak ci onak...

Zide ucili cernochy, jak se presentovat jako obeti a jak z toho vytriskat maximum. Vysledky jsou vsude videt, zvyhodnovani mensin je jednoznacny statni rasizmus bez hailovani. Hollywood je silne kontrolovany zidy, ma velky vliv na bezne obcany a podporoval prakticky jednoznacne levicovou politiku Demokratu. Na jejich filmy se da divat s velkym sebezaprenim pokud clovek nechce byt manipulovany doleva. Dalo by se pokracovat.

Je to divne, ze si techto veci nekdo v USA vsimnul a ze je tudiz k zidum kriticky? Pro uplnost, zvednuta paze neni jenom nacisticky pozdrav a stary Rim ho pouzival take i kdyz me unika smysl v dnesni dobe a nevim co tim dotycni presne mysli, nemel jsem tu cest se s nimi potkat, tak absolutne minimalni a nepodstatna je jejich existence. Clovek musi vyvinout hodne usili o nejakeho zavadit. Osobne mam rad Nacionalni socialisty stejne jako ostatni druhy socialistu, hur nez rakovinu.

Jsem do znacne miry na strane Izraele protoze vim co jim hrozi a chapu jejich pravo na stat na jejich historickem uzemi, vsichni mame pravo na narodni stat kde je bezpeci pro pribuznou etniku. Pokud jsou v jinych zemich, jejich prirozena snaha dominovat muze lezt lokalnim lidem na nervy. jejich profesionalni schopnosti jsou velke, jejich sebevedomi je o tridu vys. Proc jsou tak levicovi pri sve chytrosti by stalo za zjisteni. Mozna jejich snaha dominovat a kontrolovat tihne k totalitnimu systemu. Nepochybne tyto snahy prameni do jiste miry z touhy po zabezpeceni jejich zivota, jeden ze zpusobu aby zabranili dalsimu pogromu. Paradoxne si o ten pogrom tim pojetim obrany koleduji. Vztahy mezi lidmi jsou mnohokrat mechanicka zalezitost. Spis se snazim pochopit nez odsuzovat.

P. Sulc 3.12.2016 20:16

Re: Ze strany "Národní demokracie" Adama Bartoše

To jste to bajecne vysvetlil, s tim listkovym systemem. Kdy byl v CSR ukoncen? !953, zaroven s menovou reformou, ze. Tu take meli v GB ?. Nemcum reparace odpustili, krome SSSR, zapomel jste rici. A kdo to Nmecko budoval, to tam jezdili Americane fachcit, ci to udelali Nemci? A nikdo jim na to nic nedal. A neposkozena Britanie? Kolik set tisic tun bomb tam dopadlo behem valky pri temer dennich naletech? Kolik tisic V1 a V2 tam doletelo? A to, rikate, GB byla temer neposkozena? A ze CSR nikdo nepomohl? Proc by mel, zeme valkou temer neutrpela, PRaha nebyla temer zbourana jako Warsava ci Rotterdam vidte, nezaila denni nalety, nelitaly na ni V1 ci V2.