3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
VLK 18.9.2006 11:31

Re: Re: Ja tu omluvu chapu

To je dobry napad! Posleme kazdy na jednu adresu v Iranu, Syrii, Libanonu, Egypte apod, igelitku s budikem! At zjisti, co je to strach z bomby!

Nebo taky ne. Meli by prilis mnoho budiku, ze kterych se daji udelat casovace....

psiché 18.9.2006 8:56

autor absolutně nepochopil

že  muslimové  konečně  pootevřeli  kultivovaným způsobem  celý  problém jako  zející  ránu.  Nazvali   papeže  pouhým  politikem. Chtějí  komunikovat  prostřednictvím  řeči.  Až  poté  vyhrožují  útokem. Celá věc kolem proroků  a  Boha pro  mě osobně   je  celkem  nezajímavá,  ale  chápu  velmi  živé    a zapálené  muslimy,  že  nenávidí  vyvanulé evropské  žvanily.

hodne neRath 18.9.2006 8:58

Re: autor absolutně nepochopil

nevyhrozuji... podpaluji kostely na dukaz toho, ze islam neni militantni

psiche 18.9.2006 10:15

reconquista

    a  jak  si  vydobili  moc  křesťané?  teď  mohou   blahosklonně  pozavírat  muslimy do  kotců  jako pejsky a  možná  jim dát  vodičku.......A  hovořit  klidně  a  vyrovnaně  a  tolik  tolik  pracovat...  Protože  kdo  nepracuje,  at  neji.....  Ani  telicko  kristovo  jednou d enně.

čtenář 18.9.2006 10:48

Re: reconquista

Kdo chce, kromě muslimů samých, muslimy zavírat do kotců. To jako ty kotce jsou jejich vlastní státy ??!! Jim to nestačí a chtějí i státy druhých, nebo co ??!! Tak to dostanou pěkně do držky od zbytku světa. Už si pro to hezky nakročili. ;-D

Charlie 18.9.2006 13:26

Re: reconquista

Nikdo je nechce zavírat. Jenom je nechcem mít u nás doma, v naší Evropě.  Pokud půjdou sami, dobrovolně, nikdo jim nezkřiví ani vlásek. Pokud nepůjdou, ....... 

Marian Kechlibar 18.9.2006 14:59

Re: reconquista

"pozavírat muslimy do kotců jako pejsky"?

To myslíte ty samé muslimy, co zavírají svoje ženy doma a nedovolují jim chodit ven bez mužského doprovodu? Co je nutí nosit na hlavách "stany" jako burqu, aby "svým vzhledem nedráždily muže do sexuálních myšlenek"?

Nedávno sebrala muttawa (náboženská policie) jednu bábu v Rijádu za to, že byla na okamžik sama u ševce v krámě. Bábě bylo 75 let, ševci 65 let. Ovšem dvě osoby opačného pohlaví samy ve stejné místnosti, to je proti islámu. Pokud vím, přivázali pak bábu na služebně k vodovodní trubce a dali jí pár pendrekem.

A to je čajíček proti tomu příběhu o požáru v dívčí internátní škole tamtéž. Náboženská policie přijela dřív než hasiči a nahnala "nedostatečně oblečené dívky" zpátky do plamenů, aby "nevzbuzovaly pohoršení". Uhořely zaživa.

Tak nevím, kdo koho chce zavírat do kotců. Mám pocit, že nejlepší experti na zavírání muslimů do kotců jsou muslimové sami. Ostatně je to jediná oblast na světě, kde se prakticky pěstuje otroctví.

liberal shark 18.9.2006 8:52

jsem uražen ...

Ač nejsem katolík, cítím se uražen útoky muslimů na papeže, křesťanské duchovní a chrámy. Pokud chtějí muslimové svatou válku, budou ji mít. Jsou to oni, kdo vyprovokovali křížové výpravy masakrováním křesťanů a invazí do Evropy. Předem schvaluji vojenské řešení. ;-€

čtenář 18.9.2006 8:33

islám

islám je mozková vzteklina

clay 18.9.2006 8:27

je to stejné jako zaplatit muslimovi výkupné

unese vás znovu

Charlie 18.9.2006 8:23

Charlie

Islám je nebezpečné agresivní náboženství horší komunismu a všechny multi-kulti zastánce kolektivní sebevraždy evropsko-americké civilizace upozorňuji, že konečným cílem islámu je celosvětový chalifát. Nic míň a nic víc. Islám je barbarská, primitivní, středověká a nenávistná vražedná ideologie, která terorizuje ženy a likviduje cokoliv, co není islámské. Je třeba přestat ustupovat.

Korán říká muslimům, aby zabíjeli nevěřící, kdekoliv je potkají (2:191), vraždili je a byli k nim tvrdí (9:123), zabíjeli je (9:5), bojovali s nimi (8:65 ), šli proti nim s velkým úsilím (25:52), neměli s nimi slitování. Korán odmítá svobodu vyznání a neuznává žádná jiná náboženství mimo islám.

www racek 18.9.2006 9:25

Re: Charlie

no jo, na rozdíl od nich se církev svatá katiolická chovala všude jako beránek ... indiáni v jižní americe by mohli vyprávět ... tedy, pokud zůstali naživu.

je to fifty - fifty, kamaráde. každé náboženství má v sobě agresivitu. nakonec i ten buddhismus ...

čtenář 18.9.2006 9:41

Re: Re: Charlie

a nakonec i www racek :-D

www racek 18.9.2006 9:53

Re: Re: Re: Charlie

ale jistě, zvlášť na čtenáře mám žízeň ...:-D

NevericiTomas 18.9.2006 9:52

Re: Re: Charlie

Takze abyste vykoupil skutky cirkve svate pred 2ma sty lety, nabizite svou zenu k podrezani a dceru do haremu.Chapu to sparavne?Nebo ma posilat nekdo jiny a vy to budete jen chytre komentovat? 

Terry 18.9.2006 10:00

na rozdíl od nich se církev svatá katiolická chovala všude jako beránek

Rozdíl je v tom, že se za chyby půl tisíciletí staré církev omluvila (církev už taky nehlásá, že Země je středem vesmíru, že Hus je kacíř.....), a hlavně: teď je nepáchá. Muslimové se za 1000 let nezměnili a jakákoliv sebereflexe je u nich nepřijatelná. Zakonzervované "učení" islámu nedává možnost jakékoliv změny, a kdo by o tom pochyboval, toho zavraždí.

Marian Kechlibar 18.9.2006 10:49

Re: Re: Charlie

Pro mně je, Racku, důležité zejména to, co se děje teď a v mé zemi.

Akademické debaty ohledně toho, jaký podíl viny má historicky které náboženství, jsou dobré tak do kavárny, když se nic neděje. Možná ani tak dobré nejsou, protože jsou většinou vedeny lidmi neznalými věci, a tak je někdo schopen srovnávat buddhismus a wahhábismus jako v zásadě podobné věci, ač má jinak zdravé smysly.

Nicméně naprosto odmítám brát 2-3 století staré události jako důvod k tomu, abych poníženě mačkal čepici v hrsti a mumlal "Ano, pane imáme, my přeci máme hodně másla na hlavě, a chápeme, že vaše kázání "smrt nevěřícím" je jen reakce na historické křivdy."

Vybudovali jsme svobodnou a mírumilovnou společnost a pokud má taková zůstat, nemůžeme ji kontaminovat islámským klerikalismem, který vidí v lidech otroky Alláhovy, v koránu novou ústavu země, v šariji ideální právní systém, a používá "vůli boží" jako argument ukončující jakoukoliv debatu (a občas i život protistrany). Kdo chce zavést takové zřízení, nechť vypadne do jedné z rajských zahrad, kde podobné zákony platí, třeba do Súdánu. Tolerance je obousměrná ulička, což si islamisti jaksi neuvědomují (oni si to uvědomují, ale kašlou na to, trpí totiž komplexem nadřazenosti). Demokracie nemá povinnost hýčkat hnutí, která explicitně usilují o její zničení.

jeff 18.9.2006 8:09

Muslimové znovu dokazuji

že, islám není náboženství, ale v dějinách světa nejhnusnější zločinecká ideologie. K útoku na náš svět si kdykoliv najdou jakoukoliv záminku. Dnešní "tolerantní muslim" je zítřejší terorista a pokud  islám nebudeme likvidovat veškerými dostupnými prostředky, dopouštíme se osudové chyby. K omluvám není důvod, tak jako tak jsou pro muslimy bezcenné a složí pouze ke stupňování jejich nepřítelství.

hodne neRath 18.9.2006 7:54

tolerantni muslimove

dokazali ze papez nema pravdu vypalenim par kostelu... hezky dukaz

Petr 18.9.2006 7:52

Dobře koordinované akce

Znovu se ukázalo, jak dobře jsou podobné akce koordinovány. Muslimský řev se rozezněl div ne v zápětí po tom, co papež odložil mikrofon.... Inu, každý muslim v zapadlém údolí v Pakistanu či jinde bedlivě poslouchá proslov na univerzitě. Stejně, jako má ve skříni dánskou vlajku, aby měl čím topit. Spontánní jak prvomájová veselice za bolševika.

třeba: 18.9.2006 7:44

Omluva Islámu:omylem jste považováni za inteligentní...

Omlouvám se islámskému náboženství, že jsem ho ještě nedávno považoval za inteligentní, slušné, nevraždící, lidskost a rozum používající náboženství. Už to nikdy neudělám !  Takhle by měla znít omluva debilům ze středověkého a barbarského "čtvrtého" světa...;-O(Y)

Hnyk 18.9.2006 7:28

Zdá se mi, že si machometáni naběhli

Řvou, že zabijí papeže protože papež prý lživě pohanil muslimskou víru, když citoval výrok, že Mohamed přinesl do víry jen nenávist a nelidskost...

To snad otevře oči i těm katolíkům co stále blábolí něco o soužití tří velkých příbuzných náboženství a o tom jak nastavit druhou tvář když dostanou facku.

jonáš 18.9.2006 7:32

Re: Zdá se mi, že si machometáni naběhli

Jako myslíte, že se tim maj řídit i machometáni, když to maj katolíci v novym zákoně, a nastavit po tý papežský facce? To nás spíš nakopou do tý zadní tváře ;-)

Hnyk 18.9.2006 7:50

Re: Re: Zdá se mi, že si machometáni naběhli

Člověče, Vy jste opravdu ještě nikdy neslyšel bláboly nějakého "pokrokového" katolíka o tom jak je nutné být tolerantní k muslimům, bratrům ve víře v jediného Boha, a nebo pro Vás platí "blahoslaveni chudí duchem"?;-D  Jinak by Vám to muselo být jasné jak jsem to myslel.

jonáš 18.9.2006 8:00

Re: Re: Re: Zdá se mi, že si machometáni naběhli

Ne, já čet přepis toho němce -- měli by tam možná volit lidi, co ještě ovládaj svuj projev. Myslit si že slovy „Ukaž mi, co nového přinesl Mohamed, a nalezneš tam pouze věci špatné a nelidské, jakou je jeho rozkaz šířit jeho víru mečem“ nenasere polovinu světa může snad jen jedinec, úchylně přesvěčenej o svý vlastní superioritě (což je jistě křesťanská civilizační tradice, ale na tu ovšem, jak kdysi poznamenal Stalin, nemá dost divizí). Jak jste to on nebo vy mysleli pak už nikoho nebude asi moc zajímat.

any 18.9.2006 8:39

Re: Re: Re: Re: Zdá se mi, že si machometáni naběhli

Tou polovinou světa myslíte sebe? Jaká úleva, že já rozhodně patřím do té druhé poloviny.

jonáš 18.9.2006 10:43

Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se mi, že si machometáni naběhli

To je co .. doufám že jste si potom umyl ruce, jak je v té čtvrti křesťanskožidovskoatlantické civilizace zvykem. :-P

VLK 18.9.2006 11:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se mi, že si machometáni naběhli

Ano, umyl si ruce, a ceka, az vas ti vasi muslimsti peacemakeri pekne podrezou.

čtenář 18.9.2006 9:10

Re: Re: Re: Re: Zdá se mi, že si machometáni naběhli

Především islám nemá dost divizí !! ;-D;-D;-D

Marian Kechlibar 18.9.2006 11:24

Re: Re: Re: Re: Zdá se mi, že si machometáni naběhli

O své superioritě je přesvědčeno kdekteré náboženství, ale zrovna islám v tomto směru vyčnívá z řady hodně moc.

Podstatné je, že v našem civilizačním okruhu se už dávno kritizuje křesťanství i jiná náboženství (vč. marxismu), tak proč by islám měl vyvstávat jako jediná nekritizovatelná posvátná kráva?

A to, že jeho vyznavače uvádí kritika do šílenství a sypou se z nich pohrůžky podřezáním, to nesvědčí o síle jejich víry, ale o hysterii.

(Mimochodem, já třeba nemám žádný problém konstatovat, že západní civilizace se svojí svobodou slova a ekonomickou úrovní je lepší než společnost divochů v džungli, kde věk dožití je 25 let, běžně se umírá na zánět zubu, a většinou vás zabije někdo z jiného kmene. Vy ano? Pokud ano, opravdu byste si s čistým svědomím vybral život v té druhé společnosti, kdybyste dostal na výběr? Vlastně nevybral ... s pravděpodobností přes 50 procent byste zemřel do dvou let věku ... no nic. Ať žije intelektuální relativita. A co zbytek lidstva? Proč tolik uprchlíků směřuje do Evropy a do USA, ale nikdo do Pákistánu nebo Paraguaye?)