1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

SVĚT: Nevěřme nikomu ve světě širém...

... nemáme žádného přítele tam. To by si mohli recitovat západní státníci cestou na jednání, co hrome udělají se Sýrií a taky s Egyptem… a ono vlastně jde i o Turecko a Írán a Irák a taky o Izrael. Jenže oni si to určitě recitovat nebudou, přesvědčeni o své výjimečnosti a genialitě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 30.8.2013 18:09

Re: Zajímav=é, že nikdo z diskutujících nebere v potaZ TŘETÍ MOŽNOST.

Posílala jste mi odkaz, že je možné, že bojový plyn použil Bašárův mladší bratr. Pokud ano, tak ať ho americké tajné služby unesou a postaví před vojenský soud pro válečné zločince.

Tak jako Izraelci unesli Eichmanna a postavili před vojenský soud v Jeruzalémě. Nebo rovnou nezlikvidují. Izraelci také (právem!) zneškodnili Herbertsa Cukurse zodpovědného za vyvraždění lotyšských Židů-

http://en.wikipedia.org/wiki/Herberts_Cukurs

Ale pan Novák rozvíjí myšlenku, proč by Assadové měli použít bojový plyn, když vítězí? Proč by dávali západním mocnostem záminku k zákroku proti svému režimu?

S. Netzer 30.8.2013 18:21

Re: Zajímav=é, že nikdo z diskutujících nebere v potaZ TŘETÍ MOŽNOST.

Pátrání po Eichmannovi trvalo skoro patnáct let, Kopretino, a Vy byste asi chtěla Maherovu hlavu nejpozději včera, že?

H. Lukešová 30.8.2013 18:35

Re: To ano, ale pátrání po vrazích, zodpovědných za mnichovský masakr z roku 1972, trvalo kratší dobu.

Tedy některé se podařilo zneškodnit krátce po masakru, po jiných trvalo pátrání delší dobu. Tajné služby mají ruce všude, každá země je rozeseta řadou špionů...

S. Netzer 30.8.2013 18:46

Re: To ano, ale pátrání po vrazích, zodpovědných za mnichovský masakr z roku 1972, trvalo kratší dobu.

"... některé se podařilo zneškodnit krátce po masakru ..."

Zbláznila jste se už dočista?

Jaký masakr provedl Eichmann? Vždy´t on byl tzv. "Schreibtischtaeter", pokud vůbec víte, co to slovo znamená.,

H. Lukešová 30.8.2013 18:55

Re: Ne, já jsem "odskočila" k masakru Izraelců v Mnichově...

No, nevím, co to slovo znamená, ani papírový, ani počítačový slovník mi slovo nenašel, nicméně, odhaduji, "vrah od psacího stolu". Poslal do transportu miliony lidí...Sice vyloženě osobně nezabíjel (nestřílel, či neházel plyn do plynových komor), nicméně holocaust pomáhal naplánovat, posílal Židy do transportu, posílal "lidský materiál" do vyhlazovacích táborů.

A dokonce se setkal S R.Walenbergem, hrdinou holocaustu, Spravedlivým mezi národy, řekl: "nemyslíte, že mě zastavíte, ty Vaše milované Židy nikdo nezachrání".

V. Novák 30.8.2013 17:51

Stojíte-li proti Asadovi, stojíte na straně džihádistů, salafistů a kajdistů.

Klidně si tam stůjte - ale beze mě. Tak bych prosil "já", ne "my".

H. Lukešová 30.8.2013 18:18

Re: Já stojím jednoznačně s Izraelem, podporuji ho bez ohledu na mínění

multikulti antisionistických politkoretkníků. V drtivé většině s Vámi, pane Brzáku, souhlasím, dá se říci z 95%, nicméně v této situaci stojím při Assadovi. Proti Assadovi bojují džihádisté (kaidisté) a ti Izrael také nenávidí a s Izraelci by žádný soucit ani slitování neměli. Assad válku proti Izraeli nezačne, proč by měl? Izrael jeho moc neohrožuje, ale džihádisté (kaidisté) ano. A navíc, Assad není uřvaný islamofašista, je sekulární, neřknu-li ateista. Jeho žena šátek nenosí a Assadové se oblékají jako Evropané a nábožensky jsou velmi tolerantní, respektive vyznačují se tolerancí západního střihu (tedy ve vztahu k menšinám) ne autoritativní formě vlády.

S. Netzer 30.8.2013 18:20

"Jeho žena šátek nenosí a Assadové se oblékají jako Evropané"

Tak tomu říkám přesvědčivý argument!

:-)))

H. Lukešová 30.8.2013 18:32

Re: A víte, že ano. :-) Viděla jste Assadovu ženu s šátkem?

Šátek je součást oblečení ortodoxních muslimek. Na něm nevidím nic špatného, jedná se o náboženský symbol. Židé nosí kypy či ti ortodoxnější kaftany a jeptišky také chodí ve svém typickém oblečení. Tudíž, když se Assadovic oblékají po evropsku,tak žádní ortodoxní muslimové nejsou a jsou nábožensky vlažní liberálové.

Víte existují svědectví, jak džihádisté uřezávají pilou hlavy, ale ty filmy jsou tak hnusné, odporné, děsivé, že se to slovy popsat nedá. Existují svědectví vyvražděných syrských rodin, malých dětí s vydloubanýma očima, no fuj, je mi z toho zle, takové zvěrstva, které přesahují hranice našeho chápání. Tak krutí byli jenom náckové a bolševici.

Poslouchám přednášku, na který dal předřečník odkaz.

R. Brzák 30.8.2013 18:39

Re: Já stojím jednoznačně s Izraelem, podporuji ho bez ohledu na mínění

Já také nejsem nadšený ze status quo - ale jsem občanem ČR, člena EU, člena NATO, ale hlavně očima Islámských států příslušník západní civilizace - tedy ďaur. Jako takovému mi nezbývá, než přijmout, že jsem, ač nerad a s velkými obavami, na straně proti Asadovi. Napsal jsem tady toho dost, aby snad bylo jasno, že celkově situaci nevidím tak jednoznačně, jak se tváří US administrativa - ale to je mi platné jako pověstný svrchník.

V. Novák 30.8.2013 17:59

Pořád zbývá to PROČ?

PROČ by ty ZHN použil kdokoli na vládní straně, když vládní strana vyhrává, džihádisty vytlačuje - a jediné, co jí může vítězství vzít, je vměšování Západu?

Umím si představit leccos - od džihádistické provokace (styl sarajevské tržiště) po omyl při vydávání munice (i když to by museli mít ve skladech superbordel) - ale nevidím jedinou logickou odpověď PROČ by to někdo z Asadovy strany dělal úmyslně. Vyhrává. ZHN používá zoufalec jako poslední možnost.

S. Netzer 30.8.2013 12:11

Každému,

koho zajímá skutečně fundovaná polemika PROTI zásahu v Syrii, doporučuji místo hloupého srovnávání situace v Sýrii s tím, jak "tomu bylo například za husitských válek u nás anebo za třicetileté války", doporučuji si přečíst tento článek od Daniela Pipese: http://www.danielpipes.org/blog/2013/08/arguing-against-limited-strikes-on-the-assad

B. Hamal 30.8.2013 11:43

Co na to diskutující na CNN?

Z diskuse na americkém CNN k textu shrnujícímu poslední vývoj sýrské krize:

Nikdy jsem si nemyslel, že tohle řeknu, ale skutečně si myslím, že Čína a Rusko musí společně růst a postavit se US posedlosti ve svrhávání režimů. Bylo by to dobré pro nás i pro svět. / Budeme toho litovat. Jediná věc horší než Assad jsou monstra, která jej chtějí nahradit... / Nechte Sýrii ať si vyřeší svůj problém, není třeba nastartovat válku mezi Ruskem a USA kvůli Sýrii. / Můj názor: Třetí světová válka se blíží, brzy se 70% světové populace vypaří do vzduchu...chci emigrovat do Antarktidy. / Spojené státy by se neměly vměšovat, nemáme právo zasahovat v Sýrii. Bylo by dobré, kdyby se vláda starala o Spojené státy, jak se doma věci vyvíjejí, od pracovních míst po vzdělávání, bezdomovectví a zdravotnickou reformu. / Bylo by pěkné, kdyby vláda dbala o naši zemi spíš než o jiné země, které nás nemusí mít rády, dokonce nás mohou nenávidět. / Z ekonomické perspektivy obětmi války budou obyčejní Američané. / Na světě jsou stovky křesťanských zemí, tak proč muslimové nenávidí jen USA...Je to skutečně o náboženství nebo to souvisí zejména s US zahraniční politikou? / Je velmi důležité, aby země jako Sýrie, Kuba, Venezuela a Írán měly své vlastní nukleární zbraně, aby se v budoucnu nikdo neodvážil je napadnout / Proč by někdo nenáviděl Západ, kdyby se nevměšoval do cizích záležitostí? Západ tam strká prsty a vrátí se mu pěst. A Západ říká že jsou šílení když jej nenávidí / CNN maže  moje komentáře / Skutečná US agenda: 1. ropa, 2. válečné zisky...99. hrozba chemických zbraní, 100. blaho Syřanů /  / Jestli Západ půjde do války se Sýrií, přestanu mu navždy věřit.

Vice viz: Syrian crisis: Latest developments / By CNN Staff / August 30, 2013, http://edition.cnn.com/2013/08/29/world/syria-developments/

M. Prokop 30.8.2013 13:16

Re: Co na to diskutující na CNN?

Dobrá pakárna, skoro jako zde.

H. Lukešová 30.8.2013 15:30

Re: Co na to diskutující na CNN?

Proč lézt do Sýrie? Ať si ti Syřané vyřeší mezi sebou. Chápu operaci v Afghánistánu a Iráku, ale akci proti Assadovi nechápu, to by byla krutá chyba, na kterou bychom doplatili všichni lidé do jednoho. Je to jako kolovrátek. Sekulární diktátor Assad nebo džihádisté (kaidisté)?

M. Prokop 30.8.2013 11:37

"Vsadil bych pětník proti pěti tisícům, že jsou v tom syrská vládní vojska nevinně."

V občanské válce není nikdo v ničem nevinně.

Jak ji řešit, navíc teď, to je věc jiná.

Zda mohl Assad postupovat dříve moudřeji je už také jedno. Pokud bude u moci, neuklidní se to už nikdy. Čímž není řečeno, že pokud nebude, uklidní se to.

R. Brzák 30.8.2013 10:23

ad: O. Mayer Datum: 30.08.2013 09:01 máte recht, Assad je skvělej chlap.

Asad je zmetek, ale ne idiot. Nedělám si iluze - pro udržení se u moci je pravděpodobně ochoten vybít půlku Sýrie. Jenže použití chemických zbraní, v situaci, kdy mu nemocnější armáda dýchá na krk, připravená vysloveně na potvrzení, že je použil, mu skočit do úsměvu, navíc přímo v oblasti, kde se pohybuje tým expertů z OSN - to nemá logiku, ba to jde přímo proti jeho zájmu se udržet u moci.

O tom, kdo je použil, zatím nemají jasné důkazy ani ony tajné služby - jen potvrzují to,co všichni víme - že Asad je má pod palcem a tudíž je pro něj technicky nejsnadnější je použít. Politici pak zdůrazňují, že Asad, jakožto vládce země, která si chemické zbraně drží, nese odpovědnost - a z morálního hlediska mají pravdu. Ale v zemi, kde bojuje každý s každým, kde z armády přebíhají jednotky i s vybavením, kde na obou stranách bojují islámští teroristé ochotní pro větší slávu Alláha poslat do ráje nejenom protivníka, ale i civilní obyvatelstvo - ostatně, on si je Alláh přebere... se zdráhám posuzovat tak jednoznačně, jak to činí (podle mne účelově - neboť podporuju-li zbraněmi protistranu, nemohu si dovolit, aby byla podezřelá z použití chemických zbraní) USA administrativa.

O. Mayer 30.8.2013 20:14

netvrdím, že nemáte poravdu,,

O. Mayer 30.8.2013 20:27

Re: netvrdím, že nemáte poravdu,,

.. ale oni arabové nejednají úplně vždycky logicky a něž objektivní situace je pro ně důležitější dojem jaký o sobě sami mají (lze dokumentovat na X případech, kdy totální nakládačku např. od židů, považují za svoje vítězství). Saddam byl dlouhou dobu miláček arabský ulice, protože se "nebál američanů" (a to mám od skutečnejch arabů, se kterými jsem o tom kdysi mluvil). Bašár může mít taky dojem, že tímhle ustědřuje Obamovi "ránu botou", apropo s velkým bratrem za zády a s celkem důvodným dojmem, že ten to nechá odeznít do ztracena. Saddam tuhle hru taky hrál

poměrně dlouho, a to že skončil na konci špagátu byla spíše smůla a finálně špatnej odhad. Asad už dlouhou dobu hraje vabank, a to co potřebuje nejvíc je zastrašit svoje lidi. Takže varianta, že ten bervovej plyn nechal vypustit sám mi nepřijde tak úplně nepravděpodobná,

.

E. Sevrát 30.8.2013 7:56

Státy nemají přátelé,ale

pouze společné zájmy.

S. Netzer 30.8.2013 7:35

Další

vysoce zasvěcený článek na téma Syrie.

Před několika dny "informoval" bývalý mladý komunista Zemánek o tom, že IDF bojuje v Syrii po boku Al Qaidy proti syrskému režimu, a nyní se čtenář od investigativce Vlka st. dozvídá, že prý Západ chce "vtrhnout" tamtéž.

Asi si zákrok proti Assadovi představuje jako vylodění v Normandii, místo bombardování strategicky významných míst.

V. Běhal 30.8.2013 7:05

Satanista Obama

O co satanistovi Obamovi jde v prvé řadě? Vyvraždit křesťany na Blízkém výchdě a na severu Afriky.

L. Křivan 30.8.2013 7:36

Re: Satanista Obama

A co byste čekal jiného od Husejna ?

O. Mayer 30.8.2013 9:04

Re: Satanista Obama

.. což je vlastně tím že je vzácnou kombinací tajnýho musulmana, židomila a americkýho imperialisty.  

J. Schwarz 30.8.2013 5:25

Konečně realistický pohled -

v muslimském světě opravdu žádné "přátele" nemáme a míchat se do jejich bojů nám žádný vděk či uznání věru nepřinese. A do války by měl jít jen ten, kdo má vůli ji vyhrát, I kdyby měl sáhnout k Čingischánovým či Maovým metodám.  jinak je lépe zůstat sedět doma u piva. A je třeba použít takových metod a prostředků, aby vůli k boji ztratil nepřítel, ne my. Našimi největšími nepřáteli jsou vlastní "elity" a "media". Pokud chceme v budoucnu jakýkoli střet vyhrát, musíme nejdřív poslat svoje "elity" do háje, vysmát se jim, ignorovat je a přestart sledovat současná media, jejich hlásné trouby a šiřitele rozvratu a demoralizace.

I. Teren 30.8.2013 5:15

US Senator Hiram Warren Johnson:

"Prvou obetou vojny je pravda". Tzv. "elity" celoplosne spicluju na populaciu, kradnu ako straky, zpravy coraz casejsie pripominaju bulvar, politicka korektnost zabila akukolvek diskusiu....Nie je ziadne prekvapenie, ze obcania na obidvoch stranach Atlantiku su plny cynizmu.

Z. Kulhánková 30.8.2013 5:06

Nechte slimáky dělat, co umějí nejlépe: vraždit jiné slimáky

Proč se do toho plést? Co dělá Obama, je zcela pochopitelné, neboť je taky slimák.

O. Mayer 30.8.2013 9:10

Re: Nechte slimáky dělat, co umějí nejlépe: vraždit jiné slimáky

no například protože se ten problem může hodně rychle přenést na váš vlastní dvoreček. To máte jako když ve vašem sousedství je velká nebezpečná čtvrť. Pokud tam alespoň občas nepošlete policajta a necháte si hrdlořezi dělat úplně co se jím líbí (co je vám koneckonců po nich), voni vám za chvíli začnou z tý čtvrtě vylejzat ven.

E. Sevrát 30.8.2013 15:47

Re: Nechte slimáky dělat, co umějí nejlépe: vraždit jiné slimáky

Máte pravdu,třeba se to rozšíří na židáky a bude po problémech.Pěkně se tam všichni vyvraždí a bude vymalováno.

M. Zavala 30.8.2013 3:16

no, ono asi ze vseho sejde, Putin posila lode

a tak se rekne ze asi se nevi kdo vlastne ty zbrane pouzil, a zase se pocka az se uvidi. Jinak pro Zapad je to prast jako uhod, kdyby zvitezili rebelove, take nebudou prozapadni, Asad sice take ne, ale mozna je mene nebezpecny.