7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

SVĚT: Neomlouvejme islám!

Aston se brání srovnání islámu s nacismem. Je to dost změna od doby, kdy ve své sci-fi prorokoval roli islámu jako největšího nepřítele civilizace třetího tisíciletí. Ale i Aston má právo na duševní vývoj.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 21.1.2015 14:38

Re: Muslimové by nikdy neměli v infiltraci Evropy takový úspěch,

Ano. Skutečným ohrožením západu jsou političtí korektníci (ti jsou ochotni se kvůli svým parazitickým korytům spojit s kýmkoli)!

P. Vaňura 21.1.2015 14:29

Vůbec nejsilnější, dle mého

soudu, je v Chaplinově filmu Diktátor ta scéna, která není vůbec k smíchu. Když tam jednání mezi Hitlerem a Mussolinim o Rakousku uvíznou na mrtvém bodě, radí Goebbels Hitlerovi, ať klidně podepíše závazek, že Rakousko nenapadne, protože taková smlouva je "jen cár papíru." Až Mussolini stáhne armádu od hranic, může Rakousko anektovat. A Hitler dá na jeho radu...

S. Netzer 21.1.2015 14:03

Re: Muslimové by nikdy neměli v infiltraci Evropy takový úspěch,

Svatá prostoto.

H. Lukešová 21.1.2015 14:02

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Někteří rozhodně ano.

J. Dvořák 21.1.2015 13:57

Jak ty mně tak já tobě !

Obhajuji stanovisko, že islám se musí sprovodit ze světa, dobrý a umírněný muslim je ten co čuchá ke kytkám zespoda !

J. Dvořák 21.1.2015 13:54

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Hoblíku, tvoje idiocie je známkou duševní choroby a měl bys být umístěn v kamenolomu nebo nejlíp na šibenici !

I. Schlägel 21.1.2015 13:50

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Fakticky ano.

I. Schlägel 21.1.2015 13:49

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

A co má být podle Vás konstruktivní a kompromisní výsledek oné dohody, přijatelný pro obě strany, prosím pěkně?

P. Vaňura 21.1.2015 13:45

A co ti, kdo haní jinou víru-

NACISMUS. To je také víra a Hitler byl jejím prorokem. Dnešní neonacisté, na rozdíl od muslimů, dokonce připouštějí reformu, zbavení se "některých dobou daných stereotypů."

A VÝSLOVNĚ uznávají rovnocennost germánů, slovanů a románů, němečtí neonasisté jsou schopni komunikovat s ruskými neonacisty o nesmyslnosti bratrovražedné války (míněna WW2).

S. Landa 21.1.2015 13:39

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Oni nás ti muslimové chtějí zničit?

H. Lukešová 21.1.2015 13:37

Re: Muslimové by nikdy neměli v infiltraci Evropy takový úspěch,

Ano, multikulti politkorektníci jsou hrobaři naší evropské západní civilizace, kterou chtějí nahradit islámem.

H. Lukešová 21.1.2015 13:36

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Vy jste nic nepochopil. Jak se chcete dohodnout s někým, kdo vás chce zničit?

S. Netzer 21.1.2015 13:27

Re: Autor bude

Faktem ale je, že islám je misionářské náboženství, ovšem mluvit v souvislosti s koránem o "evangelizaci" může opravdu jen idiot.

V. Čermák 21.1.2015 13:26

Většinou s Vámi souhlasím, ale tentokrát ne.

Ti, co vraždí patří před soud, u těch, co s tím souhlasí se možná o pýchu jedná, ale u těch ostatních normálních islamistů, kteří dodržují zákony to jsou normální zbytečné urážky. Ti karikaturisté ale neuráželi jen Islamisty, ale i Křesťany a židy a kdoví koho ještě. Urazit lze prakticky každého a pyšných lidí je mezi nimi minimum.

S. Landa 21.1.2015 13:11

Re: Autor bude

V Koránu se píše o povinném násilném šíření víry? A kde?

Já si pamatuji jen: Nebudiž žádného nucení k náboženství!

L. Kubeš 21.1.2015 13:07

Re: Autor bude

Stačí si jen přečíst korán, krasavice poněkud méně inteligentní! Tam je povinnost šířit jejich víru jednoznačná!

L. Kubeš 21.1.2015 13:03

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Reakce naprostého pablba, který se snad probudí teprve až bude mít kudlu přiloženou na krku.

D. Procházka 21.1.2015 12:58

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Četl jste ten článek?

S. Landa 21.1.2015 12:55

Re: Vnucovat víru násilím

"Špatný je vždy ten násilník". Máte naprostou pravdu. Budu rád, když tuto větu napíšete pod příspěvky těch, kteří zde haní jinou víru - Islám.

Mimochodem, jak jste došel k tomu, že nad křesťanstvím ohrnuji nos?

J. Kučera 21.1.2015 12:45

Re: PP

Kdyby se náhodou objevil někdo myslící, kdo by porovnal islám s listinou lidských práv, musel by uznat, že islam je v rozporu s českou ústavou a musí být tudíž zakázán.

V. Čermák 21.1.2015 12:44

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Je docela možné, že ta renesance Islámu se právě nyní "připravuje". Po skončení "náboženských bojů" se možná objeví Nový výklad odpovídající 21 století. Nedávno jsem četl pěkný apel Islámského filosofa Islamistům.

V. Němec 21.1.2015 12:37

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

"Zlatá " jsou slova: s islámem se dohodnout. To je jako s Hitlerem nebo bolševiky se dohodnout. Mistr nad mistry, kdo to dokáže.

V. Pavlíčková 21.1.2015 12:37

Re: Z křesťanství máme základ v rovnosti před bohem,

Jenže do to té diskuse patří. Kdo se nepoučí ze své vlastní historie, je odsouzen k tomu ji znovu opakovat.

V. Čermák 21.1.2015 12:36

Re: Vnucovat víru násilím

No tehdy kždý něco násilím vnucoval. To ale přece neznamená, že to křesťanství je špatné, špatný je vždy ten násilník. Nyní ale už Vám křesťanství nikdo násilím nevnucuje, že? Tak nad ním neohrnujte nos, zejména když ho neznáte...

V. Pavlíčková 21.1.2015 12:33

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Islám je o 6 století mladší náboženství než křesťanství. I to si prošlo netolerancí a řáděním inkvizice i krvavých bitek mezi různými směry. Prošlo ale také renezancí a osvícenstvím. Což se islámu zatím nepodařilo. Jistou výhodou společnosti v Evropě, byl boj mezi církví a laickými panovníky, kteří nikdy nepřipustili absolutní moc církve. Tento boj v islámu chybí, protože islám je nejen náboženství, ale také politický nástroj určený k ovládnutí mas.

I. Dekyský 21.1.2015 12:22

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Pablb jste Vy a to neuvěřitelný. Nevystudoval Vy jste náhodou nějakou pseudohumanitní sra*ku?

S. Landa 21.1.2015 12:20

Re: Autor bude

Máte naprostou pravdu, že největším nebezpečím pro současnou civilizaci jsou "nositelé blbosti". Proto je potřeba autora článku a jemu podobné hlasitě a neustále upozorňovat na to, že píší nesmysly.

S. Landa 21.1.2015 12:16

Re: Vnucovat víru násilím

Ano, rozšiřoval území, vnucoval křesťanství, nechával zabíjet ty, kteří tuto víru odmítali přijmout. Prostě evropská obdoba tzv. Islámského státu...

M. Pernický 21.1.2015 12:13

Re: Autor bude

Největším nebezpečím pro součásnou civilizaci,je nezničitelná blbost a její nositele,že necere.

M. Pernický 21.1.2015 12:07

Re: Z křesťanství máme základ v rovnosti před bohem,

Pane CHaloupka, pište o dnešku a neplantejte do diskuze ,co bylo před 2ooo lety,jsem velice zvědavý .