3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
G. Pašek 24.11.2005 14:29

Re: Re: Re: fakt sranda, multikulturalismus

Andy, každý je zodpovědný za svojí vzdělanost a chytrý si poradí a cestu najde . . . . . školy a knihovny nedělají z ignoranta vzdělaného člověka.
Korba 25.11.2005 23:45

Re: Re: Re: Re: fakt sranda, multikulturalismus

Vzdělaný člověk by měl vědět, že se nepíše "za svojí vzdělanost", ale "za svoji vzdělanost".
Jarmila.B. 24.11.2005 9:08

Re: Re: fakt sranda, multikulturalismus

s radosti bych si jine misto nasla, pane. Nevzamestnate knihovnici ?
Jura Jurax 24.11.2005 10:40

Re: Re: fakt sranda, multikulturalismus

Jo jo gripeny - aby se každý razdvatři neotřel - a vůbec, zrušte armádu, voni chytrej, nebo ji v duchu tradice vyzbrojte cepy a sudlicemi, ty jsou za pakatel ...
Neverici Tomas 24.11.2005 13:06

Od Vas,

pane Pasku, bych takhle pitomou reakci necekal...To bychom mohli rict, at nas neotravujou s nejakejma mrtvolama z New Orleans, ze kdyby misto kanonu a tanku postavili poradny hraze byli by OK.
A kdyby penize na zruseny projekt RAH 66 sly radeji do tajnych sluuzeb, mohlo WTC jeste stat.
To je ale kravina co...?
Netřeba 24.11.2005 6:45

Re: fakt sranda, multikulturalismus

Andy, řekl bych, že to celkově souvisí např. s tím, jak včera poslanci "porcovali medvěda".
Tu nezbytné baseballové hřiště, onde (někomu jistě patřící) lyžařský vlek. Samozřejmě nezištně, jak jinak.
jfm 24.11.2005 0:46

MEMRI

Máte naprostou pravdu pane Vlku, ale neinformovaný čtenář by si mohl myslet, že MEMRI TV je něco jako Al-Džezíra. Je to izraelská instituce, která monitoruje antisemitismus na Středním Východě. Přitom šejk, jehož kázání jste přepsal, patří ještě mezi "umírněné" - dá-li se to tak vůbec řícit. A všichni vědí, co se za peníze od EU učí palestinské děti v učebnicích dějepisu. A máte pravdu také v tom, že Hitler i Gottwald se nijak předem netajili s tím, co hodlají udělat  - a všichni v rámci jejich údajného postupného zcivilizování - přání otcem myšlenky - mlčeli a pak se nestačili divit.
Vodník 24.11.2005 0:39

To je zajímavý článek! (pokr.)

Souhlasím i s tím, že hrozba nějaké brutální totality jako zdánlivě poslední možné nápravy, resp. alternativy vůči ovládnutí Evropanů i slušných muslimů wahabitskými magory, je zlověstně akutní; nejsem si jist, jestli už nejsme za bodem, kdy zbývá skutečně už jen jedna z těchto dvou alternativ (doufám, že ještě ne). To, že se ve většině států našeho civilizačního okruhu trestají pochyby o jednom jediném (a právě onom a žádném jiiném) historickém faktu, ve mně nebudí optimismus ohledně výhledu na svobodnou a demokratickou společnost v budoucnosti.
 
Pro autorovu informaci: všichni muslimové, se kterými jsem mluvil, prohlásili francouzské výtržníky za lůzu, barva pleti nebo vyznání nehraje roli.
68 24.11.2005 3:03

Re: To je zajímavý článek! (pokr.)

Až doposud já a možná i několik   jiných čekatelů – snad dokonce celý normální svět, čekáme na výskyt nějakého početně významného segmentu muslimské společnosti, který by bylo skutečně možné označit jako “umírněné Muslimy”. Takové, kteří by bezvýhradně odsoudili a hromadně vystoupili proti těm spoluvěrcům, o kterých prohlašují že, jako naprostá menšina, tato “skupinka” a pouze ona, poskvrnuje a podvrací ty opravdové tradice jinak mírumilovné víry a tuto nesprávně představuje světu jako jakýsi kult smrti. Člověk by očekával, že takovýto “výstřelek”, extremismu “malé” skupiny (jihadi), okamžitě vyvolá kontraofensivu údajné naprosté většiny “umírněných” a jejich spolupráci při dopadení extrémistů a naopak naprostou společenskou a politickou isolaci oněch vražedných výstředníků. Zatím čekáme. Jsme zřejmě vděční, že ta většina zatím nevraždí a dokonce mezi námi i pracuje. Jsou dokonce i milí a Vodníkovi zalejvají kytky. Že svojí tichostí a řekněme plachostí a pasivitou (loyalitou?) tato většina rovněž vytváří příznivé prostředí, ve kterém se extrémisté líhnou, posilují, užívají materiální podpory a dostávají podporu ideologickou a do kterého se “po práci” vracejí jako do bezpečného útulku, to, zdá se, naší společnosti a Vodníkovi jaksi nevadí. Zatím? Doufejme. Navíc, v muslimském prostředí, neznalém t.zv. demokracie, vlastně ani neexistuje nějaká “kultura umírněnosti”, odlišný názor je příkře odsuzován a oposice riskuje obvinění z odpadlictví, podvratnictví a vlastně riskuje život. -   Ovšem existují osamělí jedinci a malé skupiny Muslimů, kteří s velkýn rizikem pro sebe a přesto, že jsou společensky vyřazováni a ohrožováni, proti islamismu vystupují. Díky. Efekt jejich práce je možná skutečný, zatím ale rozhodně neovlivnuje viditelně nějaký nástup “reformace” Islámu. A rozhodně neovlivn
68 24.11.2005 3:05

Re: Re: To je zajímavý článek! (pokr.)

. A rozhodně neovlivnuje úbytek v počtu ochotných extrémistů a “ochotných umírněných”. Takže, jelikož “umírněný Muslim” v uvedeném smyslu zatím nikde není k nalezení, jeho existence by měla být považována za mythus v naší multikulti společnosti. A podle toho jednat. (Ale pokud to Vodníku jde, tu polívku si nedejte ujít, byl byste hloupej, nebudete se přece šidit.)
Loki_F 24.11.2005 8:25

Re: Pane '68' to je opravdu

velmi dobrý a promyšlený komentář Zdravím.
Nechcete si raději přilípnout nějaký nick? Nebo máte k číslu 68 nějaký zvláštní citový vztah?
68 24.11.2005 17:05

Re: Re: Pane '68' to je opravdu

Ne nějak zvlášt citový. Beru to jen jako 100 - 32.
Vodník 24.11.2005 14:03

68, Vy jste opravdu urputný

Nepozorujete, jak si protiřečíte? Muslimové, kteří by „bezvýhradně odsoudili“ a „hromadně vystoupili“, popř. by u nich džihadisté „okamžitě vyvolali kontraofensívu“ by byli všechno jen ne umírnění. Je smutnou stinnou stránkou umírněnosti, že se stává snadnou kořistí neumírněných. Podívejte se, jak si nechala umírněná většina Čechů po listopadu ukrást svobodu i majetek.
 
Z toho zalévání kytek snad máte erekci, člověče, kolikrát už jste tu o tom mluvil! Nejde jen o ty sousedy, já mám denně muslimy jako pacienty a znám jich doslova stovky z různých národů (Arabi, Turci, Hindustánci, Indonésie), takže mám s nimi a vůbec s multikulti soužitím poněkud víc zkušeností než Čech, kterému občas cikáni vykradou byt. A jejich názory jsou ve většině naprosto zdravé: teroristi jsou zločinci, ale metr, kterým se měří zločiny, rasismus a útisk na Blízkém Východě je zatraceně dvojí! Pokud vystoupí nějaká umírněná západní skupina s kritikou israelské rasistické politiky, je okamžitě zdiskreditována jako antisemitská (tj. paradoxně rasistická, tedy to, proti čemu vystoupila!) Vy po nich chcete aby PŘESTALI BÝT UMÍRNĚNÍ a aktivně vystoupili proti svým extrémistickým spoluvěrcům, ale sami pasívně mlčíte (v lepším případě) k tomu, jak Israel zachází s Palestici. Oni to vidí a právem kritisují.
Akademik 24.11.2005 16:31

Re: 68, Vy jste opravdu urputný

A co těm vašim muslimům na Israeli tak vadí? Možná to, že vůbec existuje a že nebyl zničen za některé z těch mnoha válek, co proti němu mírumilovní arabové vedli. Jestli pak ti vaši umírnění muslimští sousedi odsuzují taky Jom-Kipurskou válku a sebevražedné atentáty v izraelských autobusech? 
68 24.11.2005 17:01

Re: 68, Vy jste opravdu urputný

Ach tak!
Lubos 24.11.2005 18:34

Re: Re: Re: To je zajímavý článek! (pokr.)

Bezva poznamka. Jen jedna "poznamka k poznamce" - ctete jejich Knihu, a pochopite, ze neni zadny "umirneny" a "extremni" smer - vsechny ty poute, kamenovani v Mekce, sekani rukou, pusty atp. jsou zijicim stredovekem a barbarstvim pramenicim z doslovneho vykladu Knihy.
Jarmila.B. 24.11.2005 9:00

Re: Re: To je zajímavý článek! (pokr.)

nacistické Německo je nám stálým příkladem. Nacistů (militantních členů NSDAP) bylo zprvu taky jen trochu. Určitě si alespoň zpočátku tzv. slušní Němci nemysleli, že za všechno mohou Židé. Pak se mlčky (a jejich děti s plným pochopením) dívali na jejich týrání tělesné i psychické a to nemyslím zvěrstva v koncentračních táborech. Mám na mysli třeba jen shození z chodníku,  zničení jejich obchodu apod. Slušní lidé jsou velké nebezpečí tohoto světa. Možná, že větší než terorističtí muslimové. Budou mlčet zpočátku k maličkostem, pak už ke zrůdnostem a nakonec nás to semele všechny. Mám pocit, že přichází jakýsi nový Soumrak bohů. Evropa vymírá, hrne se do ní spousta nových přistěhovalců. Až jich bude ještě víc,  kdo tu bude určovat pravidla hry ? Někteří už k tomu nakročili
Jura Jurax 24.11.2005 10:37

Re: Re: To je zajímavý článek! (pokr.)

Jojo, Vodníkovi zalévají kytky - samozřejmě ne zadarmo, neboť hoden jest dělník mzdy své - a takto stržený peníz odnesou do mešity na podporu svých bratří ... kolik stojí Ak-74 nebo kilo semtexu?
Vodník 24.11.2005 14:05

Panečku, juro, Vy se mi líbíte!

To je pravá podnikatelská mentalita! Vy máte vřelé volnotržní srdce! Představa, že by někdo někomu dělal něco zadarmo, se Vám nevloudí do hlavy ani náhodou! Kam bychom to s takovou levičáckou charitou dopracovali ve vyspělém kapitalismu?! Tsk, tsk, tsk...
Vodník 24.11.2005 0:37

To je zajímavý článek!

Vedle neskutečných a zločinných pitomostí obsahuje velmi cenné a pravdivé jádro: počet slušných muslimů je značný rozhodně větší než těch extrémistických teroristů (nevím, jestli stoupá, já mám pocit, že jich bylo vždycky dost), nejhorším nebezpečím jsou politicky korektní hovada typu kritických novinářů v Matiční nebo ve Spišském Podhradí a s nacisty všeho druhu je třeba v zájmu nás všech rasantně zatočit! Už včera bylo pozdě!
 
Pokud požadujeme, aby byly vymýceny projevy rasismu a nacismu doma, musíme to žádat i od jiných.“
Zlatá slova! Jedním z argumentů muslimů a levičáků je, že se tak neděje vůči Israeli, a já se domnívám, že ten argument je naprosto na místě. Měřit stejným metrem, bať bať...
 
Souhlasím i s tím, že hrozba nějaké brutální totality jako zdánlivě poslední možné nápravy, resp. alternativy vůči ovládnutí Evropanů i slušných muslimů wahabitskými magory,
68 24.11.2005 2:29

Re: To je zajímavý článek!

Nejde přece o Vaše soukromé pocity, kolik přesně je takových, nebo onakých muslimů. Navíc, jste předpojatý, protože někteří z nich (velmi malé procento z celkového počtu J )   Vám zalejvají kytky, když jste na dovolené a uvaří Vám i polívku, v den návratu. (Co když Vás jen chytají na vějičku?)
M.Slon 24.11.2005 7:46

Re: To je zajímavý článek!

I ve většinové společnosti je přece méně lumpů než slušných lidí. To ale neznamená, že je budeme tolerovat. Ta menšina dokáže napáchat tolik zla, že nám přecházejí oči.
Jura Jurax 24.11.2005 10:33

Re: Re: To je zajímavý článek!

No,  ve většinové společnosti je přece méně lumpů než slušných lidí.. co myslíte, bylo i v nacistickém Německu řekněme v době Mnichova nebo přepadení Polska méně lumpů než slušných lidí? Jaká je vlastně definice lumpa? Je lump milující otec rodiny, pečující o svá nezletiilá dítka, který se jednoho krásného dne - neboť Alláh je veliký -opáše výbušninou a jde se nechat vybuchnout na zalidněné tržiště?
Marian 24.11.2005 9:42

Re: To je zajímavý článek!

Ale pane Vodnik, v roce 1938 byla taky slusnych Nemcu naprosta vetsina, ale presto nas malem vyhladili, i se zbytkem slovanske a zidovske Evropy. Ono totiz nezalezi na vetsine, ale na vedeni. Par tisic zurivcu ve spravnem mocenskem postaveni udrzi na uzde milion lidi.
Vodník 24.11.2005 13:59

Odpovědi

Ad 68: pokud apriorně cokoli dobrého, co muslimové dělají, podezříváte z „chytání na vějičku“, tak samozřejmě nikdy nějaký normální vztah se svými sousedy nemůžete vybudovat. Pokud je většina Čechů tak xenofóbních jako Vy, tak se nelze divit zdejším komentátorům. Jen byste si měli uvědomit, že Vám naprosto chybí praktické zkušenosti s multikulti soužitím a že si děláte závěry pouze ze zkušeností jiných (Francouzů, Holanďanů). Paradoxně jste naruby obráceným obrazem těch politicky korektních sabotérů skutečné integrace, kteří horují pro míchání škol, ale sami bydlí ve 100% bílé čtvrti a mají děti ve 100% bílé škole.
 
Ad zbytek: já samozřejmě vím, že obvykle je slušných lidí většina a že hrstka lumpů dokáže společnost uvést do občanské války. Ale vy buď nečtete nebo nechcete rozumět: já ostře vystupuji proti názoru, že muslimové jakožto celek, jsou skupina, se kterou občanské „demokratické“ soužití není možné (nakonec mezi marokánským, tureckým, pakistánským a indonézským muslimem jsou takové rozdíly, že lze jen velmi nepřesně mluvit o jednom celku), a zároveň tvrdě vystupuji za odstranění politické korektnosti, která nám brání nelítostně zatočit s jakýmikoli lumpy, tedy i s těmi teroristy (ale i s lupiči, vrahy a prcačkáři). Pokud uvádím příklad svých sousedů, je to proto, že často slýchám námitku: „Vám se to horuje pro multilukti soužití, ale běžte se nastěhovat mezi cikány (resp. Turky, Marokánce atd.)!“ Bydlet v ghettu je sa
Vodník 24.11.2005 14:00

Odpovědi (dok.)

Ad 68: pokud apriorně cokoli dobrého, co muslimové dělají, podezříváte z „chytání na vějičku“, tak samozřejmě nikdy nějaký normální vztah se svými sousedy nemůžete vybudovat. Pokud je většina Čechů tak xenofóbních jako Vy, tak se nelze divit zdejším komentátorům. Jen byste si měli uvědomit, že Vám naprosto chybí praktické zkušenosti s multikulti soužitím a že si děláte závěry pouze ze zkušeností jiných (Francouzů, Holanďanů). Paradoxně jste naruby obráceným obrazem těch politicky korektních sabotérů skutečné integrace, kteří horují pro míchání škol, ale sami bydlí ve 100% bílé čtvrti a mají děti ve 100% bílé škole.
 
Ad zbytek: já samozřejmě vím, že obvykle je slušných lidí většina a že hrstka lumpů dokáže společnost uvést do občanské války. Ale vy buď nečtete nebo nechcete rozumět: já ostře vystupuji proti názoru, že muslimové jakožto celek, jsou skupina, se kterou občanské „demokratické“ soužití není možné (nakonec mezi marokánským, tureckým, pakistánským a indonézským muslimem jsou takové rozdíly, že lze jen velmi nepřesně mluvit o jednom celku), a zároveň tvrdě vystupuji za odstranění politické korektnosti, která nám brání nelítostně zatočit s jakýmikoli lumpy, tedy i s těmi teroristy (ale i s lupiči, vrahy a prcačkáři). Pokud uvádím příklad svých sousedů, je to proto, že často slýchám námitku: „Vám se to horuje pro multilukti soužití, ale běžte se nastěhovat mezi cikány (resp. Turky, Marokánce atd.)!“ Bydlet v ghettu je sa
Vodník 24.11.2005 14:01

Sorry, tady je konec

Ad zbytek: já samozřejmě vím, že obvykle je slušných lidí většina a že hrstka lumpů dokáže společnost uvést do občanské války. Ale vy buď nečtete nebo nechcete rozumět: já ostře vystupuji proti názoru, že muslimové jakožto celek, jsou skupina, se kterou občanské „demokratické“ soužití není možné (nakonec mezi marokánským, tureckým, pakistánským a indonézským muslimem jsou takové rozdíly, že lze jen velmi nepřesně mluvit o jednom celku), a zároveň tvrdě vystupuji za odstranění politické korektnosti, která nám brání nelítostně zatočit s jakýmikoli lumpy, tedy i s těmi teroristy (ale i s lupiči, vrahy a prcačkáři). Pokud uvádím příklad svých sousedů, je to proto, že často slýchám námitku: „Vám se to horuje pro multilukti soužití, ale běžte se nastěhovat mezi cikány (resp. Turky, Marokánce atd.)!“ Bydlet v ghettu je samozřejmě jiná situace, ale mít za sousedy muslimy, dokonce „fundamentalistické“ muslimy, není žádný problém a může to být i plezír. To vám mohu říct z vlastní zkušenosti, kterou může potvrdit řada dalších Holanďanů a ke které se vy v ČR nemůžete způsobile vyjádřit, když tam bydlí dohromady sedm a půl muslimů v celé republice. Tím samozřejmě nechci popírat, že existují i smutné zážitky z takového sousedství, ale jak jsem předeslal včera, záleží to hlavně na dobré vůli zúčastněných.
Pišta 24.11.2005 0:35

Multikulturalismus je nesmysl...

..není přece možné, aby se většinová společnost přizpůsobovala přistěhovalcům. Pokud se jim tady nelíbí, nikdo je tu nedrží. Žádné platby za rozmnožování. Proč mám ze svýchTěžce vydělaných penězí živit cizí děti a svoje vlastní si proto nemohu dovolit? Proč mám živit pobírače sociálních dávek, kteří jen "vyrábějí" další pobírače sociálních dávek a to již téměř geometrickou řadou? Jakým přínosem jsou pro nás Cikáni ze Slovenska?
Vysvětlí mi to někdo?
Netřeba 24.11.2005 6:39

Re: Multikulturalismus je nesmysl...

Pišto, cikáni jsou pro nás přínosem. Každým cikánem (u nás říkáme morgošem), který přijde ze Slovenska, nás naši bratia mají o něco raději. Zbavili se ho.
A to stojí za to nemyslíte? Co kdyby někdo zrušil čumendo ve vile Big Brother? Co potom, aha, aha!
Jura Jurax 24.11.2005 10:26

Re: Multikulturalismus je nesmysl...

No jo, tohle nikdo nevysvětlí ... leda snad suicidním (to jest sebevražedným)  humanismem.