30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Jednoznačný postoj

Naše země hlasovala minulý týden v zájmu židovského státu v Radě OSN pro lidská práva (UNHRC), Nepřekvapuje, že Rusko, Čína, Kuba a muslimské země zaujaly protiizraelský postoj a de facto podpořily teroristy z Hamásu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 7.6.2021 15:11

Ehm ... deklarovat bezvýhradnou podporu čemukoliv a komukoliv není vždy úplně nejlepší nápad, zejména časově neomezenou. Svazujete si ruce a přitom do budoucna pochopitelně nevidíte.

Trošku mi to připomíná reichskanzlerin a její alternativlos.

J. Jurax 7.6.2021 15:16

Ještě k té bezvýhradné podpoře - Izrael třeba dodal muslimským Azerům drony proti křesťanským Arménům. Máte za to, že i tohle je hodno bezvýhradné podpory?

H. Lukešová 7.6.2021 15:32

No a Arméni zase v OSN podporují s muslimskými a komunistickými zeměmi protiizraelské rezoluce. Takže co a také je spojencem Íránu, proč by měl Izrael brát ohled na zemi, která se s jinými muslimy spolčuje?

J. Jurax 7.6.2021 18:23

Jednak - co bylo dřív, podpora nebo drony? To se ptám, neboť to nevím a nechce se mi to hledat. Vy to nejspíš víte.

A druhak - otázka zněla, zda i tento čin Izraele je hoden bezvýhradné podpory. Třeba naší. Odpovědi jste se vyhnula.

H. Lukešová 7.6.2021 18:36

Já nevím, co bylo dřív, ale je to tak, jak to je. Arménie podporuje Írán a protiizraelské rezoluce v OSN a tak Izrael podporuje Azery, pravda, ale Azerové jsou spojenci Izraele, tak jak Íránci spojenci Arménů. Každý za své.

Ano, podporuji Izrael a i přes tento čin je hoden naši bezvýhradné podpory. Arménie je spojenec muslimského Íránu a nakonec i Ruska, nemám důvod kdovíjak Arménii obdivovat.

V. Hodorka 7.6.2021 17:54

Vratte se o par let zpet a najdete vyjadreni hlavniho pirata o tom, ze stoji na strane palestiny. Ted se jim to pred volbama moc nehodi, protoze Cesi jsou z vetsiny na strane Izraele. Po volbach, kdyby se dostali do sedla by jsme se ale nestacili divit. Jako i u dalsich veci.

L. Severa 7.6.2021 9:19

Probíhá před hlasováním diskuse ? Pak by mne zajímalo, zda ty státy které hlasovaly proti, dostatečně Izrael obhajují. Proč nepřesvědčí ty zástupce kteří se zdrželi (Itálie a j.).

V. Klepetko 7.6.2021 9:08

Ví tu někdo, proč v té podivné Radě systematicky hlasuje proti Izraeli i Mexiko? A dost mě to zabolelo i u Arménie....

D. Krajíček 7.6.2021 14:19

R^

D. Bowman 7.6.2021 14:22

Izrael odmítá uznat Arménskou genocidu a dodal Azerbajdžánu drony, za té nedávné genocidy v Karabachu.

Navíc Amréni jsou teď vazalem Ruska, takže asi budou hlasovat s nima.

H. Lukešová 7.6.2021 16:57

A Arméni se spojují s islamistickým Íránem, zločinným režimem šítských ajatoláhů..., nepřáteli Židů a Izraele. Izrael není povinnen brát žádné ohledy na zemi, která se paktuje s jeho nepřáteli. Každý za sebe.

D. Bowman 7.6.2021 17:52

Jak se Arménie spojuje s Iránem, to by mě vážně zajímalo?

Tak radši podpoří Turkofilní Azerbajdžán?

Každý za sebe? Najednou. A od kdy?

V. Klepetko 7.6.2021 17:58

Ano, to v kombinaci s tím co píše paní Lukešová zní věrohodně.

A s tím Mexikem - ověřil jsem si, že tam teď vládnou levicoví populisté venezuelského typu. Takže žádné překvapení, že hlasují jak hlasují! Podobně se chovala i levičácká vláda Španělska, když ještě byla v té Radě...

Ten náš Pirát Bartoš se k nim docela hodí do party :-)

D. Bowman 7.6.2021 18:26

Palestinci jsou vyobrazeni jako outsideři. Levice jim tak z principu bude fandit. Dle jejich vlastních slov 'Ten silnější si poradí i bez nás...'

Na úrovni států je to ovšem jiné kafe. Čína a Rusko jsou proti Israeli, protože USA nejsou. Zbytek hrajou pátý housle a obvykle je hlasování v OSN o tom, kdo nabídne víc "zahraniční pomoci". Je to problém, protože valná většina států jsou buď muslimský nebo kleptokracie nebo vazalové toho či onoho.

Chaoti jako Mexiko je kombinace všeho možného. Levicovost, nátlak na USA (mucho dineros) atd.

H. Lukešová 7.6.2021 7:37

Palestinské velvyslanectví bychom měli odkázat do patřičných mezí, tj. uzavřít, mít u nás velvyslanectví, reprezentující teroristickou entitu, doupě zla, je nenormální.

J. Hajský 7.6.2021 10:38

Dokázali jsme se postavit takové velmoci jako je Rusko a podstatně omezit její diplomatické zastoupení u nás. Zrušit velvyslanectví palestinského pseudostátu by tedy měla být hračka. Zvláště poté, co (jak se v článku píše) jsme na straně Izraele.

Třeba to bude v tom, že u nás mají palestinští teroristé vlivné zastánce, dokonce možná v současné době (podle průzkumu) nejsilnější straně. Už to, že palestinské diplomatické zastoupení urychleně zajistila komunistická vláda v roce 1988, a i po plyšáku ho žádná "demokratická"vláda nedokázala zrušit je důkazem toho jak hluboko jsou u nás zakořeněny myšlenky starokomunistů rozlezlých ve všech stranách i neokomunistů v té dnes nejsilnější straně.

H. Lukešová 7.6.2021 11:26

Ano, toxičtí Piráti, toxický Bartoš, toxická Markéta a další... Vím, kdo a co jsou Piráti zač, základna a hnízdo propalestinských teroristů.

F. Navrátil 7.6.2021 7:18

Hlasování o komisi je jedna věc a přímá finanční podpora palestinské radikální samosprávy je věc druhá. Přímou finanční podporu poskytuje jak EU, tak i USA. Slovně se tedy podpoří Izrael (Německo) nebo se alespoň pokrytecky mlčí (USA), ale k palestinským radikálům putují finance, formálně na podporu infrastutruktury a sociální péče, ve skutečnosti na výrobu dalších tisíců raket a na žold pro bojovníky.

R. Langer 7.6.2021 10:52

No, Trump to dělal nejenom slovně...

K. Salajka 7.6.2021 6:39

Pro naši kotlinu bychom měli zbystřit. Vidíme, že ekonomické zájmy a strach z reakce dovezeného obyvatelstva ovlivňují rozhodování nedemokratických i demokratických států. Mezinárodní vyšetřování zločinů je něco jako vztyčená pěst dělnické třídy. Miloševič musel být v Haagu utracen, Ante Gotovina se vrátil do Chorvatska jako hrdina, jehož instrukce armádě, jak zacházet se srbskými civily, byly špatně pochopeny. Německo si dovolilo nesouhlasit s rezolucí, protože se o něm ví, že pro Palestince z Libanonu vyklidilo západní Berlín a bez dodávek peněz z EU by v době Trumpova veta neměli v Gaze za co kupovat humanitární rakety na aktivní obranu.

F. De Winter 7.6.2021 8:51

R^R^R^

J. Jurax 7.6.2021 15:21

A hrdlořezi z UCK též nebyli pohnáni do Haagu, nýbrž se usadili ve vládě nového, samostatného a demokratického Kosova s americkou základnou.

Svět není černobílý a politika je holt politika.

L. Turek 7.6.2021 0:43

Jen tak pro potěšení a ze zvědavosti na to, kolik hatemailů mi tato poznámka vynese:

Nějak celou věc nevidím coby jedna strana střílela, druhá strana střílela.

Spíš že jedna strana nasyslí stovky miliónů eur i dolarů, získaných na základě ukazované chudoby občanů. Ale místo aby oněm občanům pomohla, vykope za ty peníze tunely a nakoupí či sestaví či zimprovizuje řekněme 12000 raket. A pak je co možná nejrychleji, v jakési orgazmické křeči vypálí ze základen: školek, nemocnic či sídel nakloněných zpravodajských bureaux.

No a Izrael jim to tam zarazí, za cenu varujících SMS, které chrabří sebevražední bojovníci občas přinutí děti v mateřských nebo pacienty v nemocnicích ignorovat. Hamás vybije své rakety, New York Times a CNN rozhořčeně odsoudí izraelskou agresi vůči nevinnému civilnímu obyvatestvu, a Hamásu přijdou další stamilióny EUR a dnes opět USD z USA, jež budou investovány do znovuvybudování a vylepšení tunelů a nasyslení třeba příště 18000 raket, těch íránských s delším doletem.

Je toto pozorování prosím zuřivě jednostranné?

I. Štípek 7.6.2021 0:47

Je relevantní, stejně jako moje či kohokoli jiného.

L. Turek 7.6.2021 1:00

Tohle nemá cenu.

Na jedné straně "názor", že Netanjahu bombardoval školky a nemocnice.

Na druhé straně průběh událostí, kde Hamásem opět iniciovaný pokus o zasycení izraelského Iron Dome protiraketové obrany vypálením cca 12000 raket, bez varování. Jistě, většiny z vodovodních trubek, kvůli kterým pak v pásmu Gázy neteče voda, ale taky hezky perských, co už někam doletí. Tak vystřílíme své sémě a hned jdem do příměří, že už není čím střílet.

A hned nám naši protiizraelští spojenci (jistě nikdy antisemité, jen stoupenci práv arabského lidu) dodají stamilióny, abychom cyklus mohli zopakovat, čímm dřív, tím líp.

Je to prosím popis situace nebo "názor"?

R. Langer 7.6.2021 7:23

Samozřejmě, u nás se mohou svobodně vyjádřit i náckové. ;-D

J. Babička 7.6.2021 5:38

Jste OK a že naštvetě antisemity, to vám jenom může sloužit ke cti.

P. Milan 7.6.2021 8:40

Zuřivě reálné!

J. Jurax 7.6.2021 15:24

No, po mém soudu je pravdivé.

Jednostranné ano, a to v tom smyslu, že straní pravdě.

I. Štípek 7.6.2021 0:22

Ziegler a pár dalších svojí zuřivou jednostranností jen vzbuzují podezření, že Izrael nehraje poctivou hru; teď se to doufám ale konečně zlepší, žádné války se snad už nebudou krvavě prodlužovat jen z vůle netanjahuovské zvůle. Jinak NP opět kráčí pohodlnou cestou, aby naplnil vydání, nacpe sem i ten známý zieglerův protiruský chorobný folklór. To si Aston nezaslouží.