28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 14.9.2010 14:45

" A jak na potvoru největší problémy mají ti ortodoxní neokonzervativci."

Jaroušku, už zase lžete?

H. Lukešová 14.9.2010 15:10

Re: Řada opravdu "dobrých a podnětných" názorů !

Pane Lanicku psala jsem o hruzach aparteidu v JAR. Situace Arabu v Izraeli je odlisna, tesi stejnych prav jako Zide. Prectete si clanek jeste jednou. K Arabum nenavist necitim nikdy nikde jsem nehanobila Araby.

S. Rehulka 17.9.2010 15:44

Re: Řada opravdu "dobrých a podnětných" názorů !

Kopretino, souhlasim s Vami v pozitivnich nazorech na Zidy i na Izrael, ale jak jste prisla k odsudku Apartheidu ? Byla jste tam ? Anebo berete za svuj nazor jinych, medialnich lharu ? Kdybyste v Jizni Africe (RSA / JAR) videla zivot tehdy a dnes, mozna, ze byste byla prekvapena.

V. Heidlerová 14.9.2010 17:31

Re: Řada opravdu "dobrých a podnětných" názorů !

O vznik svého státu by se měli postarat především sami Arabové, už ho mohli dávno mít, nebýt jejich fanatického postoje k mírovým jednáním, neustálého narušování příměří, teroristických útoků ..... Jenže: arabové asi svůj stát ani nechtějí, několik generací jich už nepracuje a nevzdělává se , jen lítá se zbraněmi nebo je pašuje. Světové společenství jim zajistí obživu a humanitární podporu, Izraelci dají některým práci. Není to národ, který by byl státotvorný, a už vůbec není připraven k převzetí zodpovědnosti za svůj stát a jeho normální rozvoj.

K. Křivan 14.9.2010 17:40

Copak pane Láníčku, je vám líto Eichmana ?

Nebo toho hnusu, co vraždil v Mnichově na Olympiadě ?

F. Eliáš 14.9.2010 13:46

Antisionismus je rasismus

O tom snad nikdo nepochybuje. Neláska k Romům není rasismus. To je reakce na zvůli politků, kteří se snaží diskriminací většiny populace, začlenit nezačlenitelné osoby do průměrné společnosti.

V. Heidlerová 14.9.2010 17:39

Re: Antisionismus je rasismus

No, zvůle politiků, hm....... Ovšem cigány se pokoušelo nějak začlenit do společnosti více režimů i politiků , nejen těch současných. Školní docházka je povinná od dob Marie Terezie, jen toto etnikum to nějak nebere a nechápe. Je nutné dodržovat zásadně vymahatelnost zákona .

M. Prokop 14.9.2010 18:12

Re: Antisionismus je rasismus

Komunistové a nacistové to zkoušeli násilím, dnešní multikulti úplatky.

Jen cikáni stále odolávají........ :-P

V. Heidlerová 14.9.2010 20:41

Re: Antisionismus je rasismus

Jo, nesouhlasím!!! Nejvíce cigánům cpali horem dolem komouši, byli přece internacionalisté a chtěli mít klid, žádné násilí se na nich nepáchalo, byli pěkně rozmazlováni dávkami, a řadou výhod. Dětičky, které nechodily ráno do školy, byly sváženy auty - mnoho výhod zdarma. Tam asi vězí ta rozmazlenost našich snědých spoluobčanů, kteří jsou teď strašně udiveni, když slyší slova - zodpovědnost za sebe, vzdělání, práce...... Ta chyba se stala už mnohem dříve.

H. Lukešová 14.9.2010 13:45

Jinak

jsem yvrhlé "self hating Jews" jsem jmovitě neymínila proto (Chomsky, Finkelstein, Falk, Hass) tyto osobnosti považuji za ultralevé naci-bolševiky.

B. Brousková 14.9.2010 13:30

Apartheid v JAR

Náš krajan a  cestovatel Richard Konkolski popisujev jedné své knize  svůj osobní zážitek z doby apartheidu v JAR.  Když zakotvil v místním přístavu, potřeboval si zajistit  víza na další cestu. Protože neoplýval příliš devizami, rozhodl se objíždět úřady místní MHD. Když chtěl ale nastoupit do autobusu, dostalo se mu ponaučení, že nastoupit nemůže protože  ten je vyhrazen  jen pro černé. On oponoval, že není rasista a že mu to nevadí. Odpověd zněla , že je to jedno, protože on by určitě vadil těm černým. A protože bílí moc MHD nevyužívali, většina autobusů byla pro černé a  on měl prostě smůlu. Což trochu odporuje našim představám o apartheidu. Jinak ovšem s paní Lukešovou souhlasím.

J. Běle 14.9.2010 13:56

Re: Apartheid v JAR

To je legrace,to je jako s naší minoritou.Až to tu vezmou do ruky,nezbydou dávky ani pro ně.

V. Heidlerová 14.9.2010 20:50

Re: Apartheid v JAR

Musíte Vy mladí vyvinout větší úsilí v oblasti natality, česky řečeno - mějte víc děcek, aby to tak nedopadlo. Nazdar,

K. Křivan 14.9.2010 17:34

Jaký je rozdíl mezi turistou a rasistou ?

v JAR - týden.

J. Běle 14.9.2010 12:57

Kde se to v nich bere ...

Proč můžu číst názory podobné mému jen na "Psu"? Proč vyvolá tolik křiku neznámý pastor na Floridě,který chce pálit Korán a ne musulmani kteří beztrestně pálí Bibli? Proč v Evropě necháme roztahovat lidi kteří žijí z našich daní a navíc námi pohrdají? Proč!? Na to je snadná odpověď. Protože ta banda,co musulmany brání a z nás dělá netolerantní fašistický hovada s nimi nemusí žít. Vykopal bych odpůrce Izraele do Palestiny. Až by jejich dcery,matky a babičky chodily v pytlích a občas by je bezdůvodně znásilnilo půl vesnice,myslím,že by se na věc dívali jinak.

H. Lukešová 14.9.2010 13:03

Re: Kde se to v nich bere ...

Protože většina médijí je nekažena levicovým multi-kulti šílenstvím. Cokoliv udělá Izrael je vždy špatně, cokoliv udělají muslimové je vždy dobře. Jinak Neviditelný pes je ostrůvek objektivity v mediální špíně...

J. Běle 14.9.2010 14:04

Re: Kde se to v nich bere ...

Ale i já jsem pro mnohé pisatele na Psu,pro své názory na činy bratrů Mašínů,s kterými nesouhlasím,levičák.V dnešní době se na ideologie už asi nehraje. Názory prezentuje ten,kdo platí.Někomu se pravděpodobně házení špíny na Izrael náramně vyplatí.

H. Lukešová 14.9.2010 17:20

Re: Kde se to v nich bere ...

Ten, kdo nesouhlasí a bratry Mašíny nemusí být levičák. Já sice s nimi sympatizuji, přesto však chápu lidi, kteří je v oblibě nemají. Máte právo na názor.

V. Heidlerová 14.9.2010 17:44

Re: Kde se to v nich bere ...

No, ti, co považují Mašíny za vrahy, neví nic o "lahůdkách" komunismu, který zničil životy několika generacím občanů. V jejich hlavách se zahnízdila komunistická propaganda. Komunisté vedli válku proti svým občanům, není co řešit. Mašínové byli hrdinové a člověk jen musí litovat, že si Češi neváží svých hrdinů.

H. Lukešová 14.9.2010 18:19

Re: Kde se to v nich bere ...

Ano, i já si vážím Mašínů jako statečných hrdinů... Nicméně pan Běle má právo na svůj názor...

J. Kanioková 14.9.2010 11:12

Dobrý článek, Kopretino, díky,

EU je nemocná,  prolezlá socíkem a politickou korektností.  Držím Izraeli palce, bohužel víc nemůžu. Děsí mě některé diskuse, např. dnes na iHned. Je tam článek o Iniciativě přátel Izraele, kterou vede bývalý španělský premiér Aznar. Připojuje se k nim i Havel. No, jeho jméno intelektuály ctěné, možná něčemu pomůže, i když se obávám, že to může být i "polibek smrti".

S. Netzer 14.9.2010 11:38

Re: Dobrý článek, Kopretino, díky,

Paní Kanioková, poměry v EU znám přirozeně lépe, než poměry ve své staré vlasti, a mohu Vás ujistit, že se ta stará teta EU těší stabilnímu zdraví, dpovídajícímu jejímu věku, tak, jako Vás mohu ujistit, že onen "polibek smrti" by uštědřil oné  proisraelské iniciativě nynější prezident republiky.

S. Netzer 14.9.2010 11:08

Výborný

a poučný článek. Díky, Kopretino.

Ráda bych ho doplnila odkazem na stránku Iniciativy přátel Israele 

http://www.friendsofisraelinitiative.org/ , o které píší dnešní Lidovky:

http://www.lidovky.cz/havel-podpori-izrael-zapoji-se-do-kampane-proti-bojkotu-jeho-zbozi-1dc-/ln_zahranici.asp?c=A100914_073545_ln_zahranici_pks

Tyto nemorální bojkoty israelského zboží připomínají fatálně ono nacistické "Kauft nicht bei Juden", a jsou dalším důkazem rasistického podtextu neblahého "antisionismu", na který jste poukázala ve Vašem článku.

H. Lukešová 14.9.2010 13:06

Re: Výborný

Antisionismus je hnus, ultralevá naci-bolševická ideologie... Nic jiného na to říci nrmůžu. Jinak si vážím Havla, víc politiků by mělo zastávat takový postoj, vážím si Aznara...

K. Křivan 14.9.2010 17:45

Kde bojkotují israelské zboží ?

Já si tam půjdu schválně něco koupit !

K. Kužel 14.9.2010 10:29

Velmi pěkný článek

Mimo jiné mě upoutala informace o tom, že se na některých evropských školách nemůže vyučovat o holokaustu, protože si to nepřejí muslimští žáci a jejich rodiče. Obávám se, že nám budou brzy muslimští spoluobčané stále více ukazovat, co v Evropě můžeme a co ne. Německo, Británie a Francie to okusí s předstihem, ostatní to čeká.

K tomu třeba viz článek Salam alejkum, Evropo! (ale jen volný vztah)

http://karelkuzel.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=139939

R. Langer 14.9.2010 10:08

Pěkný

a pravdivý článek.

K. Herink 14.9.2010 10:58

Re: Pěkný

souhlasim ....pekny a pravdivy clanek

M. Konupčík 14.9.2010 10:00

Izrael není ráj na zemi

a mnohé jeho rozhodnutí jsou více než diskutabilní, nicméně s článkem nelze než souhlasit. Jenom už mám po krk omlouvání všecho co se stane holocaustem apod. Stejně tak mám za úkol obhajovat muslimy za křížové výpravy nebo co..

V Izraeli to asi vidí jinak, ale také se tím hájí jako Ahmadinezad neustale omýlá zase ty své mantry.

Nicmene lepsi zid jak sebebuch, o tom naprosto zadna.

V. Dostál 14.9.2010 9:27

Je zcela zřejmé,

že se opakuje úspěšný postup. Moskva tak dlouho podporovala tak zvané Světové mírové hnutí, až dosáhla potupného odchodu američanů z Vietnamu, z již prakticky vyhrané války. A nyní analogické organizace dostávají hlavně ze Saudské Arabie a i od jiných petro šejků dolary na destabilizaci Izraele a jeho pověsti.