Neděle 7. prosince 2025, svátek má Ambrož, Benjamin
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuse

SVĚT: Istanbulské genderové inženýrství

Původně dobrý záměr upozornit a bojovat proti násilí na ženách, se proměnil doslova v šílenost, abych si vypůjčil slovo ze své knihy „Šílenosti doby korektní“. A dovolím si tvrdit, že i druhé a třetí slovo z názvu knihy se hodí k tématu Istanbulské úmluvy – podle mého názoru jde o další důkaz, že dnešní doba je vpravdě pseudokorektní.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Jurax

12. 11. 2018 22:41
No jo,

v každé době se do společnosti pomocí šílených proroků tlačily všelijaké víry a ismy. Ti proroci dokonce byly přesvědčeni, že činí dobro ne-li celému lidstvu, tak aspoň jeho jisté podmnožině.

Z posledního dokončeného století to byly zejména socialismus zvrhlý v komunismus a ruský, přesněji sovětský bolševismus, socialismus zvrhlý v německý nacionální socialismus.

No a v současnosti máme multikulturalismus, neomarxismus a genderismus a LGBT, které všechny si svým ničivým potenciálem s ismy minulého století nezadají. Akorát se ještě neprojevily naplno, takže se to o nich obecně neví. Nakonec i bolševiky a nacisty masy zpočátku vítaly, aby nakonec držely hubu a krok.

0 0
možnosti
KM

12. 11. 2018 21:01
Pravidla se mají přijímat zdola, ne naopak

Zákony a další pravidla je v demokratické společnosti nutno přijímat zdola, směrem od voličů, a to ve velmi úsporném počtu, dostatečně prodiskutované a v přehledné délce. Právo musí být srozumitelné. Netransparentnost a antisubsidiarita zabíjí demokracii. Od OSN až po EU se přijímají pravidla daleko nejčastěji netransparentně, ani právníci se už nevyznají v zákonech a dalších pravidlech, které musí dodržovat všichni. Jak může někdo dodržovat všechna pravidla, která ani nezná? Neznalost zákona prý neomlouvá, ale znalost už není možná. To je přece základní problém dnešního světa, vedoucí k zadrhávání růstu ekonomik, rostoucímu napětí apod.

Toto instanbulské cosi (ať je tam cokoliv, a je škoda, že se většinou diskutuje jen to, jestli jsou tam dobré či špatné odstavce) je příklad nepřehledného souboru pravidel, která se přijímají zcela netransparentně odkudsi shora, z nadstátní úrovně. Na nadstátní úrovni lze uzavírat smlouvy mezi státy, ale proč by se měly na nadstátní úrovni přijímat zákony? Nenechme si zničit demokracii - a nejde vůbec jenom o Istanbulskou úmluvu nebo ta nechvalně známá kompaktáta OSN o migraci. V sázce je mnoho a je třeba to zastavit.

0 0
možnosti
JK

J10i90ř67í 44K91o37p34i67s

12. 11. 2018 21:48
Re: Pravidla se mají přijímat zdola, ne naopak

Ona má IU i ten účel, že si musí obyvatelstvo zvykat, že zákony se budou vytvářet ne na základě jejich společenské poptávky, ale na základě požadavků nejrůznějších neziskových organizací na mezinárodní úrovni, protože je přeci logické, že jen oni jsou odborníci na slovo vzatí a že ví nejlépe co společnost potřebuje. Říká se tomu Open Society!!!

0 0
možnosti
KN

12. 11. 2018 20:10
Istanbulskou úmluvu nebrat!

Celý text je: http://ec.europa.eu/transparency/regdoc/rep/1/2016...

Př: "Smluvní strany poskytnou přiměřené finanční a lidské zdroje pro účely zajištění náležitého provádění uceleného přístupu, opatření a programů pro předcházení a potírání všech forem násilí spadajících do působnosti této úmluvy, včetně těch, které vykonají ***nevládní organizace*** a občanská společnost." - budeme povinně platit porno Jardu.

Nebo "Smluvní strany přijmou nezbytná legislativní nebo jiná opatření, která zajistí, aby oběti mohly dosáhnout přerušení řízení o vyhoštění vedeného v souvislosti s povolením k pobytu závisejícím na povolení k pobytu manžela nebo partnera, jak je uznává vnitrostátní právo, aby oběti mohly požádat o samostatné povolení k pobytu." - nesmíme vrátit žádnou migrantku, která prohlásí, že je oběť, i kdyby tu spáchala nějaký úmyslný trestný čin.

Nebo "Smluvní strany přijmou legislativní nebo jiná opatření nezbytná k tomu, aby výkon práva na styk s dítětem nebo na svěření do péče neohrozil práva a bezpečnost oběti či dítěte." - řekněte při rozvodu sbohem svým dětem.

Nebrat! Naše stávající zákony jsou pro ochranu žen dostatečné.

0 0
možnosti
VB

12. 11. 2018 21:06
Re: Istanbulskou úmluvu nebrat!

Dezinformace nebrat, i když zákony zdravého rozumu zdá se nejsou dostatečné k ochraně proti nim. I když "nesmíme vrátit žádnou migrantku, která prohlásí, že je oběť, i kdyby tu spáchala nějaký úmyslný trestný čin" je ukázkou dezinformace, kterou mohou brát vážně jen opravdu chudí duchem.

0 0
možnosti
VK

12. 11. 2018 20:07
Příliš mnoho pochybností

kolem té Istanbulské úmluvy... Předběžná opatrnost velí odložit případnou (ne)ratifikaci alespoň o dva roky.

Mezitím by bylo dobré přeložit do češtiny vysvětlující protokol Rady Evropy, schválený Radou Evropy současně s úmluvou, který v češtině bohužel oficiálně neexistuje, a Úmluvu přitom závazně interpretuje... Komentář, vytvořený uvnitř orgánů EU tento autentický text nahradit v žádném případě nemůže... Proč vlastně to nikdo do češtiny nepředložil? Co se před námi tají?

K čemu ten spěch? Proč si nemůžeme v češtině přečíst, čím přesně bychom se měli do budoucna závazně řídit?

0 0
možnosti

J. Jurax

12. 11. 2018 22:47
Re: Příliš mnoho pochybností

Jestli to není proto, že kdyby si to v češtině přečetli i nevyvolení normální lidi, nakopali by ty istanbulské proroky s celou smlouvou direktně do perdele, a to tak, že fest.

Lidi totiž užívají rozum a tudíž se začasté rozhodují nesprávně, tmářsky a neevropsky, přesněji ne EUropsky, nechápajíce požadavky nové doby.

0 0
možnosti
KJ

12. 11. 2018 19:29
Vždy se musíme dívat kdo je autorem článku a podle toho

obsah posuzovat. Pro mne hochštapler Nacher je velmi nedůvěryhodný člověk a píše to, co se nosí a co právě potřebuje Agrofert... Dzp.

0 0
možnosti
JK

J85i39ř17í 72K54o26p74i40s

12. 11. 2018 19:41
Re: Vždy se musíme dívat kdo je autorem článku a podle toho

To těžko, Babiš ratifikaci IU prosazuje!

0 0
možnosti
LS

L. Sindi

12. 11. 2018 17:26

V poslední době se mnoho špatného děje pod rouškou dobra a to je nebezpečnější než otevřené zlo.

0 0
možnosti
MP

12. 11. 2018 18:26
Re:

To je letitý a osvědčený postup, církve to měly velice v oblibě, dokud měly moc.

0 0
možnosti
MP

12. 11. 2018 17:05
"Původně dobrý záměr upozornit a bojovat proti násilí "

To je ovšem otázka, zda tam původně nějaký dobrý záměr byl a bylo to zneužito, nebo zda už původně byl špatný záměr prosazovat do právních řádů gendermánii a feminismus a násilí nebylo od začátku pouhou záminkou.

Vzhledem ke skutečnosti, že státy, které by byly ochotny se Úmluvou řídit, už příslušné paragrafy mají a používají a státy, které ne, se zase na Úmluvu vyflajznou, to považuji za dost pravděpodobné.

0 0
možnosti
VB

12. 11. 2018 18:17
Re: "Původně dobrý záměr upozornit a bojovat proti násilí "

Tak pan Prokop, více než pravděpodobně, věří na tajné spiknutí genderistů a feministek, kteří použili násilí na ženách jako záminku aby gendermánii a feminismus prosadili do právních řádů. A to jsem si až dosud o panu Prokopovi myslel, že je sice proti EU, ale jinak je celkem rozumný člověk.

0 0
možnosti
JC

12. 11. 2018 15:08
Jako by nestačilo těch několik "milionů" právně závazných

norem, ve kterých se nevyznají ani právníci.

0 0
možnosti
ŠH

12. 11. 2018 15:17
Re: Jako by nestačilo těch několik "milionů" právně závazných

Nestačilo.

Já třeba nevím, jak vodvinovat papír na hajzlu a kolik je normovaná potřeba (abych nezklamal naše spojence v brusele, jak říká bratrvrchol00009 Kalousek).

Odlehčeno.

0 0
možnosti

I. Vermis

12. 11. 2018 15:07
Žádám smlouvu

proti násilnostem na mužích! Je tu veliká nespravedlnost, protože když se muž brání, je obviněn z násilí, když se nebrání, je vystaven posměchu, že je bačkora!

0 0
možnosti
ŠH

12. 11. 2018 15:20
Re: Žádám smlouvu

Další šťoural.

Vy se nebojíte Langšádlové/Valachové? No, já se jich nebojím taky.

0 0
možnosti
JK

12. 11. 2018 14:47
Ano, je čas postavit se na odpor těm šílenostem !

0 0
možnosti
JV

12. 11. 2018 15:00
Re: Ano, je čas postavit se na odpor těm šílenostem !

Jo, šílenost obludných rozměrů, chtít zavádět opatření proti násilí na ženách a domácímu násilí!

Že šílenství sektu klausjugend postihlo už dávno je nicméně zřejmé už dost dlouho!

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz