29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
fsxd 6.12.2009 11:11

Re: Pátá kolona opět v plném lesku

Britské jsou už passé. Uměl by beránek popsat choutky Usácké? Okolo 750 základen v cizích zemích, přesto, že se hroutí jejich ekonomika...

Berkowitz 5.12.2009 13:29

Georgia,

se stává vazalem USA, v čele s Šakalemšíleným, alias "požíračem" kravat. Kosovo uznala naše vláda, v čele s Schláfenbergem, z jednoho důvodu : USA potřebovaly legitimizovat vybudování druhé největší voj. zákl., mimo území USA. Napřed vymazaly ze seznamu teroristů Hašima Tadžiho - která se následně stal chefem narkomafiánského muslimského státu, který se zove Kosovo. Základna v Kosovu se jmenuje Camp Bondsteel a podle tohoto názvu ji lze najít na netu, včetně fotek ! Vazal je taky Šakalšílený !

BERAN 5.12.2009 14:10

TO JE ALE ÚLEVA

Erich 5.12.2009 13:16

Co si o tom mysli Tomas Polacek z MF Dnes

Postrehy reaktora z MF Dnes viz odkaz.

BERAN 5.12.2009 14:24

Re: Co si o tom mysli Tomas Polacek z MF Dnes

Jako z Chebska v roce 1939

čtenář 5.12.2009 16:03

Re: Co si o tom mysli Tomas Polacek z MF Dnes

Dost překvapivý článek od českého autora. Příjemně mě překvapil.

... 5.12.2009 16:24

Re: Co si o tom mysli Tomas Polacek z MF Dnes

modrému komsomolci, který tu ideovou slátaninu psal, to nevysvětlíš  

Obrovské Odhodlání 5.12.2009 11:55

Gruzínských hrdinů

Na celém tomto problému, pomineme-li věci sporné, kdo po zapálení olympijského ohně zaútočil, kdo je morálním vítězem atd. je nejzajímavější jedna věc, ta na které se všechny strany shodují. Rusové, Gruzínci i pozorovatelé Evropská unie. V konfliktu padlo 57 gruzínských vojáků. Slovy padesát sedum. Co to je za pětimilionový národ, jehož armáda byla patnáct let připravována na obranu před možným agresorem, spoustou vojenských odborníků, byla nacpaná zbraněmi a nakonec při konfliktu, který obsadil třetinu jejich vlasti a cizí vojska se zastavila na dohled od metropole zahodili zbraně, převlékli se do civilu a taxíky ujeli domů. Počet mrtvých gruzínských vojáků oficiálně prezentovaný vládou v Tbilisi, to přes jakékoli slovní omáčky potvrzuje. Vzpomínám si na jiné odhodlání a jiný národ v jiné době. Při ofenzívě Němců na Marně v roce 1914 na začátku první světové války, kdy pronikli na dohled k Paříži, dovezly pařížské taxíky část armády - dobrovolníky přímo na bojiště a Francie odolala, V této bitvě však Francouzů padli statisíce.

Beldor 5.12.2009 12:10

Re: Gruzínských hrdinů

Jde videt ze nemate o modernich konfliktech ani tuseni.Doby kdy se vojaci postavili do 2 linii a strileli tak douho nez vetsina jedne strany poumirala je za nami...:-D:-D Jina k to prakticky vypovida o jedinem.Moskva mela "obsazeni" gruzie velmi precizne naplanovane a jednotky pripravene...

Obrovské Odhodlání 5.12.2009 12:37

Re: Gruzínských hrdinů

Jste si skutečně jist, že si nepletete třicetiletou válku s první světovou válkou. ? Tam se totiž naposledy střílelo ve stoje s podepřenou mušketou v liniích s ochranou kopiníků při nabíjení. Později alespoň poklekli, nebo nebyli v líniích či se pohybovali. Použití kulometů koncem 19. století tuto občas využívanou možnost (ovšem proti domorodcům s oštěpy - zulské války) zcela vyloučilo.

Obrovské Odhodlání 5.12.2009 15:15

Re: Gruzínských hrdinů

Z blízkovýchodní oblasti mě napadají dva konflikty ke srovnání. Irácko - Íránská válka - útok moderní irácké armády na dobrovolnické jednotky a slabě vyzbrojenou Íránskou armádu v osmdesátých letech. Cílem bylo připojit ropná pole íránského Chúzestánu osídleného arabsky mluvícím obyvatelstvem k Sadámově Iráku (podobně jako později Kuvajt). Přes moment překvapení a několik let bojů, postoupila irácká armáda jen desítky kilometrů a nakonec se stáhla. Obranné boje si však na íránské straně vyžádaly možná milion mrtvých vojáků (na irácké také statisíce).  Druhý konflikt je hypotetický - mohl by být stejně velký a lidnatý stát jako Gruzie - Izrael, poražen a okupován jakoukoli mocností při ztrátě pouhých 57  izraelských vojáků ? Gruzie by byla opravdu platná posila jihovýchodního křídla NATO. Vždyť s takovouto armádou by Gruzínci byli pro srandu i králíkům.

čtenář 5.12.2009 12:51

Re: Gruzínských hrdinů

Co by to bylo za armádu, kdy neměla naplánované nezbytné kroky v případě vypuknutí konfliktu na hranicích svého státu ?!!

Celá gruzínská válka byla pouze testem Spojených států, jak na tom je Ruská federace, čili, kam až mohou Spojené státy zajít v budování unipolárního světa. Můžou dojít leda do brusele. Tak si to teď snaží "vyžehlit" u těch, kdo jim vždycky budou jejich právo na unipolární svět upírat (i se zbraní v ruce) - tedy Rusko, Čína, brzy i Indie a Izrael. Žádnému hegemonu s takovými ambicemi nemá cenu ustupovat, ale, bude-li nezbytí - sejmout.

P 5.12.2009 14:04

Re: Gruzínských hrdinů

Prosím nechme teorie o spiknutí a plánech. Pokud vynecháme ideologickou omáčku, byla to separátní akce gruzínského prezidenta. Udělal obrovskou blbost. Kvůli tomu, že je náš "spojenec" si nemusíme lhát.

čtenář 5.12.2009 15:30

Re: Gruzínských hrdinů

To nebyla separátní akce. Byl to americký test.

Jara London 5.12.2009 22:26

Re: Gruzínských hrdinů

Nejen americký.

čtenář 6.12.2009 10:35

Re: Gruzínských hrdinů

Výhradně americký.

P 5.12.2009 11:47

Článek vhodný do Rudého Práva

nejsem tak senilní, abych si nepamatoval, jak to začalo.

Větší vlastenec 5.12.2009 12:42

Článek je NAPROSTO NEVHODNÝ do Rudého práva !

No tak podívejte se, pane P. Vy jste buď naprosto senilní, nebo naprosto nevzdělaný. Protože běžně myslící, alespoň základní školou prošlý člověk zaprvé ví, že v Rudém Právu se takový článek nemohl objevit ani náhodou.

Protože Rudé Právo, tiskový orgán ÚV KSČ, mojí rodné Strany, by podobný protisovětský, prtiruský, protisocialialistický článek nikdy neuveřejnilo. Ani výňatky z takového článku, uveřejněného nějakým nepřátelským tiskem.

Nesenilní, běžně informovaný člověk zadruhé ví, že vše začalo v Říjnu 1917, Velkou říjnovou socialistickou revolucí. Tehdy začala proměna nejen Ruska, ale celého světa. Jedním z výsledků té obrovské proměny byla existence prvního gruzínského státu dělníků a rolníků, Gruzínské sovětské socialistické republiky.  R^  Žel, v důsledku rozpadu SSSR, největší katastrofy 20.století, Gruzínská SSR upadla pod nadvládu protisocialistických sil (stejně jako ČSSR).  ;-(

Naštěstí, díky vzrůstajícímu sebevědomí gruzínských pracujících, se postupně začíná prosazovat zdravé jádro společnosti. Veliká a mocná Ruská federace, osvědčená mírová hráz, je připravena přivítat obrozenou, od kapitalismu a demokracii osvobozenou Gruzii (stajně jako ČR) zpět v lůně bezpečí a pořádku, ve Společenství nezávislých států blízkého zahraničí.  R^  Prostě, jednou se s gruzínským lidem opět potkáme ve společném svazku pokrokových národů. A pak se bude tančit všude !

Ruská federace - záruka našeho návratu mezi nejvyspější národy Západní Asie !  >-  Volte ČSSD a KSČM !

P 5.12.2009 13:54

Re: Článek je NAPROSTO NEVHODNÝ do Rudého práva !

Že Vás to baví. Zdravím.

Větší vlastenec 5.12.2009 14:18

Re: Článek je NAPROSTO NEVHODNÝ do Rudého práva !

Baví nebaví - je to Stranický úkol.

Jednou jsem se zavázal psát Živá slova, tak v tom musím pokračovat.

Podotýkám, že to dělám prakticky zdarma.

Ovšem doufám, že po našem vítězství budu pokračovat v psaní. Že budu (alespoň externě) přispívat do Rudého práva (nebo Práva lidu - o názvu našeho hlavního tiskového orgánu se stále vedou diskuze).

Již duní právo v jícnu temně !  >-  Volte ČSSD a KSČM !

Anton 5.12.2009 20:43

Re: Článek je NAPROSTO NEVHODNÝ do Rudého práva !

Správně, obnovíme socialistický tábor, RVHP, Varšavskou smlouvu a železnou oponu.

Větší vlastenec 5.12.2009 23:02

Lid chce obnovení socialismu !!!

Ano.

Sice ne ihned, nejdříve jen vyhrajeme volby, ale krok za krokem splníme dlouholeté tužby všeho našeho lidu.

A nakonec bude mít náš lid všechno, o čem dnes jen sní : bude mít jistoty i prosperitu, bude mít svobodu, spravedlnost a solidaritu.

A pak se bude tančit všude.

Volte obnovení bezplatného zdravotnictví a výjezdních doložek !  >-  Volte ČSSD a KSČM !

fsxd 6.12.2009 11:12

Re: Lid chce obnovení socialismu !!!

že jste si nevzal prášeček? ;-D

Větší vlastenec 6.12.2009 12:22

Re: Lid chce obnovení socialismu !!!

No tak podívejte se, pane s divným nickem.

Je jasné, že jste pravičák, že nenávidíte pokrok, mír a socialismus

No tak si to ještě chvíli užívejte, ještě chvíli napadejte nás pokrokové, levicově založené lidi, napadejte spravedlivé společenské zřízení.

Po našem volebním vítězství s nepřáteli zatočíme. Nikdo nebude zneužívat právo na svobodu projevu k propagaci antikomunismu, antisocialismu a antisovětismu;-€  To si laskavě zapište za uši, pane fsxd.

Již duní právo v jícnu temně !  >-  Volte ČSSD a KSČM !

Qakk 5.12.2009 10:34

Brání??

Kdyby si dovolilo Rusko totéž, co Gruzie, Ukrajina, nedejbože Afganistán (resp.Sakašvili, Jusčenko, Karzai), to by byl řev.To by povstalo ochránců lidských práv!!!

... 5.12.2009 10:43

Re: Brání??

lidská práva naši humanisté brání, ale jen na té "správné" straně.  Jako před rokem 89.

Kdy Havel, Štětináč a jim podobní protestovali proti stínání hlav a sekání údů v Saudské Arábii? Proti trestu smrti za vlastnictví bible? Proti bičování žen k smrti za to, že je někdo znásilnil?  Ano, Bush se líbe s rodinami Saudů a Ládínů. Mají v jeho ropné firmě podíly. Peníze nesmrdí. Ropa také ne.

Kdy protestovali proti bezpráví v Nigérii, které páchají muslimové na křes´tanském jihu? Kde je nafta, ale místní obyvatelstvo je vládnoucími muslimy potlačováno?  Jaké firmy mají výhodné smlouvy a drží islamisty u moci? A "humanitární" organizace, aspoň většina, dostávají sponzoring od západních firem nebo vlád. Proto jsou lidská práva tamních obyvatel nezajímavá.

pbla4024 5.12.2009 10:44

Re: Brání??

Ruský útok na Groznyj nepřežilo dvacet sedm tisíc civilistů (podle ruských údajů). To je stokrát víc než při loňské ruské agresi v Gruzii. Můžete začít ječet.

... 5.12.2009 10:49

Re: Brání??

kolik obyvatel nečečenské národnosti a neislámského vyznání zůstalo v Čečensku, když ho obsadili islamisté? (zákony šaríja, kamenování, stínání). Před Jelcinem bylo národnostně smíšené. A kam se ti obyvatelé poděli? Islamisté z celého světa (je dokázáno, že tam působili Arabové a Afghánci i Usáma,podobně jako na Balkáně,  tehdy ještě spojenec USA) jinověrce jistě šetřili...A kolik civilních obyvatel oblasti si islamistickou vládu přálo? Můžete začít ječet.

pbla4024 5.12.2009 11:04

Re: Brání??

Těch dvacet sedm tisíc obětí byli převážně etničtí Rusové. Zdroj, Sergej Kovaljov, to byl člen  Dumy. Takže soudruh trojtečka radostně poskakuje, když Rusové vyvražďují Rusy? Nechutné.

efve 5.12.2009 11:14

Re: Brání??

modrý soudruh pbla asi neví, že při psaní se neposkakuje, ale sedí. Ano, ti nečečenci a neislámci (samozřejmě nešlo jen o Rusy) byli odvetou vyvražděni islamisty. Každý to ví, takže o tom netřeba diskutovat. 

Modrý soudruh ovšem nějak "zapoměl" na výše napsané odpovědět...