Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SVĚT: Francie a její recept
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B. Rybák 18.2.2013 14:37Není terorista jako terorista Terorista, pracující ve shodě s francouzskými zájmy (např. v tradičně americké oblasti pracující antiamerický terorista) je bojovník za svobodu. Bojovník za svobodu, který ruší posvátný klid v tradiční francouzské zóně je ničemný terorista, obzvlášť když "operuje" jen cca 150 km daleko od francouzských uranových dolů. http://czech.ruvr.ru/2013_02_04/Francie-vzala-pod-ochranu-uranove-doly-Nigeru/ |
J. Urban 17.2.2013 19:30Israel jsou přece židi. Tedy méněcenná rasa - podle většiny tzv. civilizovaných západoevropanů. Kdo pro židy - který národ či stát - něco ve 30. letech udělal? Příkladem budiž třeba GB. Nicolas Winton byl soukromník, který děti do GB v podstatě propašoval a za každé musel zaplatit britskému státu kauci 50 GBP (což byla tehdy cena velmi slušného nového motocyklu). Myslíte, že národy a státy se po r. 1945 tolik změnily? :-( |
V. Vlach 17.2.2013 10:28Mezi námi.... ...mě také více zajímá Mali než Izrael. A ani vám nedovedu říci přesně proč. Možná to bude proto, že blízkovýchodní průjem nemá konce, jenom se leta chrlí zbraně,cpou se humanitární pomoce a....NIC. Jedno velké hloupoučké nic. A nikoho už to zkrátka a dobře nebaví. Na druhou stranu bych viděl jako příkladné vyčistit Saharu a trochu více se o ní zajímat. všeobecně. |
M. Stuchlik 17.2.2013 10:31Re: Mezi námi.... Problém blízkého východu je v tom, že se tam cpou zbraně a humanitární pomoc islamofašounským zločincům ne obětem. |
V. Vlach 17.2.2013 10:48Re: Mezi námi.... Ale jak říkám - dostalo se to do bodu, kdy to už nikoho nezajímá a všichni jsou z toho otrávení....jenom židama vlastněná média euroatlantické společnosti do toho porád rejou a zjitřují rány. Bohužel zbytečně, marně... |
E. Sevrát 17.2.2013 12:04Re: Mezi námi.... Mě by zase zajímalo,jak může ve státě,který sám sebe nazývá demokratickým zmizet člověk jako Edmund Dantes (vězeň X) o kterém nikdo nic neví,příčina smrti je podivná a vláda použije "roubíkový zákon" a zakáže vlastním mediím o tom informovat.A podle článku ve včerejších LN a ostatním tisku v ČR, to není jediný případ "záhadného" zmizení nepohodlné osoby a o zákazu svobodně informovat veřejnost nemluvě.Je vidět,že do Izraele přišlo mnoho Židů z bývalé SSSR a nyní jsou ve vrcholných funkcích a používají stejné metody,které se v mládí naučili. |
V. Novák 17.2.2013 8:57No - a že nejen Francie podporuje teroristy v Sýrii a před dvěma lety podpořila teroristy v Libyi (z nichž se rekrutuje nemalá část těch v Mali) - to vám absurdní a kocovinné nepřipadá? |
S. Netzer 17.2.2013 9:19Re: No - a že Rusáci podporují zločinný Asadův režim, Vám, jak se zdá, nevadí. |
V. Novák 17.2.2013 9:33Ne, nevadí. Už proto, že ho nepovažuji za zločinný, ale za režim sekulární a mimořádně nábožensky i národnostně tolerantní. Což je v oblasti velká zvláštnost ( důvod nenávisti "rebelů. Rozhodně to nelze říci o režimech (pokud se vůbec jedná o nějaký režim a ne naprostý chaos ovládaný milicemi a warlordy), které se "podařilo" nastolit v Egyptě, Tunisku nebo Libyi odstraněním předchozích vládců. Ani dnešní Irák není zrovna vzorem tolerance a demokracie, jak by mohli vyprávět tamní křesťané, vyhnaní po staletích mírové koexistence. Povětšinou do Sýrie. Asadovské Sýrie - do rukou vahhábitských a salafistických rebelů věru neprchali. Ale nejen ti - i muslimové, kteří se "spontánně" rozstěhovali do nábožensky jednolitých ghet. A nevidím jediný důvod, proč předpokládat, že ausgerechnet v Sýrii to dopadne jinak, bude-li Asad odstraněn. Vy ano? |
S. Netzer 17.2.2013 9:43Re: Ne, nevadí. Už proto, že ho nepovažuji za Ne, ale i za to mohou Syřané poděkovat zločinci Assadovi. |
V. Novák 17.2.2013 10:06Vaše úvahy jsou na mě příliš hluboké. Když islamisté utlačují nemuslimy (případně muslimy jiného než Toho_Jediného_Správného vyznání), viním ty netolerantní. Ne někoho, kdo byl netolerantní vůči netolerantním. Hlouběji opravdu nejdu. V evropských dějinách považuji za viníka kalvinistické netolerance Kalvína - a ne kupř. Torqeumadu, za viníka politických procesů vedení vládnoucích stran - a ne studenou válku a McCarthyho. Torquemada i McCarthy mají svou špínu na svědomí, netřeba jim připisovat ještě cizí. A konečně - pokud zvítězí syrští alkajdisté, bude ve výsledku jedno, na koho hodíte vinu po několikerém zaumném otočení argumentace. Bude na světě další absolutně netolerantní, islamofašistický, nacionalistický režim. Kousek od Evropy a hraničící s Izraelem. A vlastně i s námi, neb jsme v NATO, Turecko je v NATO a Turecko hraničí se Sýrií. Vnější hranice NATO je naše hranice, ač se nám to nemusí líbit. |
M. Stuchlik 17.2.2013 10:29Re: Vaše úvahy jsou na mě příliš hluboké. Islamofašistický režim s Al Kejdou za zadkem nebo sociálfašistický režim s rusama za zadkem - to vyjde nastejno. Jediné řešení je postřílet každého kdo se dere k moci. |
V. Vlach 17.2.2013 10:49Re: Ne, nevadí. Už proto, že ho nepovažuji za Však oni mu děkují. Vy to nevíte? |
T. Petrovič 17.2.2013 11:48Re: Ne, nevadí. Už proto, že ho nepovažuji za Jasná väčšina Sýrčanov stojí dodnes za Asadom, jasná väčšina Lýbijčanov stála za Kaddáfím. Nebudem rozpitvávať lýbijskú situáciu - táto krajina je dodnes okupovaná mnohými štátmi, arabskými aj európskymi, ktoré sa striedajú a všetky prokaddáfiovské povstania 2011-2012 boli brutálne potlačené aj za pomoci chemických látok - ale je o tom je mediálne ticho. K Sýrii - Asada podporovalo na začiatku konfliktu asi 70% obyvateľstva, dnes si trúfam povedať že ich je ešte viac. Opozícia? Ako hovorí novinárka Yara Saleh, zajatkyňa FSA ktorú oslobodila Sýrska arabská armáda - tzv. "Slobodná sýrska armáda" nie je ani slobodná (nebojuje za slobodu), ani sýrska (väčšinu tvoria nesýrčania - navyše telefonujú do Turecka a Kataru kvôli inštrukciám; veliteľov majú MIMO SÝRIE), a nie je to ani armáda, ale sú to vražedné gangy. |
L. Kubeš 16.2.2013 17:47Naprostý souhlas s autorem Francouzi byli, jsou a zřejmě i budou dokonalí křiváci, kteří se starají jenom o své vlastní zájmy a antisemitismus je u nich dokonale zakořeněný. |
J. Jurax 17.2.2013 0:17Re: Naprostý souhlas s autorem No, to je politika ... a národní zájmy samozřejmě - francouzské národní zájmy (nedávno Lybie třeba, že) ... a ty jsou celkem pochopitelně odlišné od izraelských ... nehledejmež v politice morálku nebo dokonce ušlechtilost ... a s tímhle jsme v EU, že ano, tohle je jeden z lídrů EU ... |
E. Sevrát 17.2.2013 9:45Re: Naprostý souhlas s autorem Jednou kdosi (bohužel si nepamatuji kdo a kdy) řekl,že státy nemají přátelé,ale pouze obchodní a politické zájmy.Myslím,že je to výstižné. |
M. Stuchlik 17.2.2013 10:33Re: Naprostý souhlas s autorem A zájmy Francie jsou v naprostém rozporu s našimi zájmy. |
E. Sevrát 17.2.2013 10:47Re: Naprostý souhlas s autorem Dost dobře nedokáži posoudit, jestli jsou v naprostém rozporu,zřejmě jak v čem.Ale,v každém případě jsou velmi odlišné,což je dáno jak historicky- např.kolonie atd., tak velikostí země,geofragického umístění a řada dalších faktorů.Proto je dost těžké posuzovat jakoukoliv zemi a její politiku optikou občana ČR a naopak.Jako každá rodina tak i země hají v prvé řadě zájmy své a až v druhém kole zájmy sousedů.A to je i případ zemí v EU. |
V. Vlach 17.2.2013 11:00Re: Naprostý souhlas s autorem Nejlepší je optika obyvatele planety Země. |
E. Sevrát 17.2.2013 11:51Re: Naprostý souhlas s autorem To máte jistě pravdu,bohužel ale je to jenom utopie.Člověk již sice neloví mamuty,ale létá na Měsíc,ale chová se v podstatě stále stejně i když někdy pod maskou kultivavonosti. |
J. Sládeček 16.2.2013 16:50S teroristy dialog, to jako s USA a židáky? |
H. Lukešová 16.2.2013 18:38Re: Typický argument nacibolševika Izrael a USA vinit za vše špatné, muslimy podporovat za každou cenu. |
J. Sládeček 16.2.2013 18:43Re: Typický argument nacibolševika Nepodporuji muslimy, je to pakáž. :)) Podporuje je USA, když se to hodí. |
H. Lukešová 16.2.2013 19:12Re: No a ještě více muslimy podporuje EU, zejména levicoví poltici a levicová média a nejenom levicová, i některé pravicové deníky píší propalestinsky. |
V. Hajková 16.2.2013 19:40Re: Typický argument nacibolševika Odpovídáte- komunist. ESTÉBÁKOVI- právě byl vypoklonkován z diskuze pod uvodníkem! |
V. Vlach 17.2.2013 10:59Re: Typický argument nacibolševika chytla jste se na udičku... |
M. Stuchlik 17.2.2013 10:34Re: S teroristy dialog, to jako s USA Dialog by se neměl vést hlavně s bolševickými bl by, ti by se měli zavírat nebo rovnou střílet. |
F. Pavlis 16.2.2013 16:43Když dva dělají totéž, není to totéž. V běžných podmínkách a mezi slušnými lidmi se tomu říká pokrytectví. V politice národní zájmy. A nezmění se to, protože Evropa je antisemitská až do morku kostí, protože je levicová a ve Francii dokonce od malíčku až po Hollandovu pleš... |
M. Jelínek 16.2.2013 13:09souhlas souhlas |