26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

SVĚT: Džihád je naše cesta...

Brigády al-Kasám v zobrazeném tweetu prohlašují: Náš boj pokračuje. Alláh je náš cíl, Prorok náš vůdce, džihád naše cesta a smrt pro Alláha naše nejvyšší přání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Holič 26.8.2014 17:24

Re: nechci v Evropě islamisty pane Holiči

A u ostatních to víte? Copak se všichni zločinci jako zločinci rodí? Každý se stane zločincem až v momentě spáchání zločinu. Takže dokud nerupne tomu studentovi v USA v kouli, nevezme otci pistoli a nepůjde střílet. To samé platilo nějakou dobu i o Breivikovi a docela dlouho i o mnohých dalších zločincích.

L. Křivan 26.8.2014 17:50

Re: U muslimáků je pravděpodobnost "rupnutí v kouli"

extrémně vysoká.  V Syrii jsou už tisíce muslimáků, kteří se narodili v Německu, a mají německé školy. Přesto přičuchli k islámu a bác.  Kéž tam zůstanou na věky (pod zemí).  Vypadá to na genetickou vadu mozku. :-))

Breivik zabil dorost fašistické islámofilní mládežnické organizace. Takové norské Hitlerjugend.

J. Holič 26.8.2014 21:42

Re: U muslimáků je pravděpodobnost "rupnutí v kouli"

No to je ale strašné, že jsou v sírii muslimové z Německa! To je odhalení."A bác" je nějaká kodovaná zpráva? Nemohl byste se vyjadřovat jako dospělý člověk? Jak koukám,tak vám už v kouli skutečně ruplo. Měl byste vyhledat odbornou pomoc,než někomu ublížíte. Ačkoliv neumíte odpovídat na položené otázky,zeptat se musim:co měli zabití lidé v norsku společného s hitlerjugend? Vy obhajujete vrahy nevinných lidí,vyzyvate k eliminaci skupin obyvatel na základě příslušnosti k islámu - vy sám píšete jak fundamentalisti,či Hitlerovi zabijáci,copak si to neuvedomujete? To jste troll,nebo jste opravdu tak agresivní a nemorální?!

J. Holič 25.8.2014 12:39

Re: nechci v Evropě islamisty pane Holiči

Odkaz první: Dočteme se tam, že majitel lázní v obavě o úbytek hostů nepřijal paní se psem, nabídl jí jiné období, kdy muslimy v takové neubytovává. Zástupce Zástupce Ústředí muslimských obcí v ČR dokonce uvedl, že by nejspíš pes muslimské klientele v principu nevadil. Takže jde o jednoho Čecha, který se v rámci tržního rozhodnutí rozhodl v jedné části roku vytvořit pravidla přijatelná pro muslimskou (tedy nejspíš nejlukrativnější) klientelu. Tak to je opravdu zločin :-D

Odkaz druhý: Tam se zase dozvíme, že se arabský kupec na poctivě koupených pozemcích rozhodl vystavět sezónních domků a říká, že stavba bude přínosná pro okolní obyvatele, protože vytvoří pracovní místa na údržbu a úklid. Tak to je tedy také nebezpečné! :-D

Odkaz 3: 1 Muslimský řidič nechtěl pustit do autobusu člověka se psem, protože je nečistý. Jeden český řidič zbil jednoho mladíka do bezvědomí a také z toho nedělám celonárodní problém. Navíc za podobnou hloupost byl zhruba 4 lety odsouzen londýnský taxikář k pokutě (ta četnost tohoto přečinuje skutečně alarmující :-D) a Britská muslimská rada uvedla, že jsou taková rozhodnutí nesmyslná a že stačí si po příchodu domů umýt ruce a "nečistý pes" není více problémem. Takže opět to nevypadá na doklad nebezpečí islámu... Ale alespoň v tomto odkazu opravdu došlo k nevhodnému chování ze srany muslima - v tom máte pravdu.

J. Svoboda 25.8.2014 12:58

Re: nechci v Evropě islamisty pane Holiči

Pane Holiči, klidně si věřte čemu chcete, hlavně se to nesnažte vnucovat nikomu jinému. Jestli se chcete identifikovat s tou politkorektní tlupou blbců a slepců, je to vaše právo. Pokud by se vám začalo zdát, že na svou blbost začínáte osobně doplácet, hledejte viníka jen a jen v sobě!

J. Holič 25.8.2014 14:31

Re: nechci v Evropě islamisty pane Holiči

Já někomu něco vnucuji? Já jsem přišel do této diskuse vysvětlovat svůj postoj a očekával jsem, že mí názoroví oponenti se budou snažit svůj názor taktéž obhájit nějakým argumentem. Bohužel ani tento váš příspěvek má očekávání zrovna nenaplnil. Já se nesnažím se identifikovat s nějakou skupinou, já bych rád vedl diskusi na téma, zda je správné vyzývat lidi k masovému vraždění muslimů, či k jejich násilnému přesidlování, případně k aplikaci principu kolektivní viny na celou muslimskou komunitu. Toho se týkaly mé příspěvky zde. A zatím mohu akorát říci, že k lidem, kteří se takto radikálně vyjadřují a jejich argumentace končí větou typu "na vás je argumentů škoda", nebo "vám je zbytečné cokoliv vysvětlovat", se rozhodně řadit nechci. Když si všimnu, že doplácím na svou blbost, nemusím viníka hledat, už ho znám.

P. Aron 25.8.2014 13:22

Re: nechci v Evropě islamisty pane Holiči

Jedno z přísloví říká : Koho chce Bůh potrestat , toho raní slepotou. Bylo by to na dlouhé povídání, ale současný islám je pro Evropu obrovské nebezpečí.

J. Holič 25.8.2014 14:22

Re: nechci v Evropě islamisty pane Holiči

Současný islámský extremismus je opravdu velkým nebezpečím, ale bez spáchání genocidy, nebo bez spolupráce s racionálními muslimy se to nebezpečí nezmění. Já jsem zastánce druhé varianty a děsí mě ti, kdo preferují tu první.

P. Brodský 25.8.2014 11:48

To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

dštily lidové masy oheň a síru na internetu po r. 2000 proti tzv sudeťákům.Mluvčí lidových mas Zeman dokonce za návštěvy v Izraeli vyzýval veřejně Izraelce, aby s Palestinskými Araby zatočili tak, jak jsme "My" zatočili jednou pro vždy a na věčné časy s Němci.Z četby svobodného internetu by bylo možno udělat závěr,že naprostou většinu neintelektuálských lidových mas tvoří nacionalističtí, náboženští a ateističtí, monokulturní genocidní idioti. Naštěstí pro zastupitzelskou demokracii tito idioti zatím nechodí k volbám (jak ukázaly i poslední eurovolby), takže nám vládnou pouze mazaní korupčníci. Až demokracie přivede k vládě opravdový antiintelektuálský .lid, pak si to konešně do všech důsledkú "vyžereme", jako v Kamboži či ve Rwandě .

P. Brodský 25.8.2014 11:54

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

Každopádně je nutno Vám poděkovat za odvahu a trpělivost, se kterou oponujete rozzuřenému monokulturnímu davu.

J. Svoboda 25.8.2014 13:36

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

Pane Brodský, omlouvám se, ale nemohu jinak. Ona množina lidí, které vy říkáte "rozzuřený monokulturní dav", rozhodně neodpovídá vašemu mínění. Je to naopak skupina, která ještě nepřišla o zdarvý rozum, tak jako vy. Je však také možné, že jste o něj nemohl přijít, protože jste jím nikdy nedisponoval.

Pokud byste vyškrábl alespoň zbytky zdravého rozumu, nemohl byste nikdy takovou blbost napsat. Pokud vy nevidíte (nejste splepý?) ve snažení islamistů tvorbu monokulturního davu ze všeho lidstva, je třeba vás politovat, zároveň však je třeba politovat i nás ostatní, kteří na rozdíl od vás o islámskou monokulturu pranic nestojíme. Opravdu jste pro multikulturu, která povede k nesrovnatelně horší monokultuře?

Odvaha a trpělivost mohou být prospěšnými vlastnostmi, ovšem nikdy v případě obhajoby islamismu! Až vám dojde, že jste horoval pro úplný nesmysl, bude už dávno pozdě. Bylo by však dobře, kdyby se dalo oddělit zrno od plev a nechat potom ty odvážné a trpělivé zastánce multikultury - včetně vás - si to vypapat až do dna, samozřejmě bez jakéhokoliv cizího přispění. Hezky sami!

Multikulturnost je pro společnost prospěšná. Má to však jeden obrovský hák. Nesmí ta multikulturnost být infikována islámským plevelem! A v hostitelské zemi se chovat jako host a nikoliv jako okupant!

J. Holič 25.8.2014 15:00

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

"Je to naopak skupina, která ještě nepřišla o zdarvý rozum, tak jako vy." - takže lidé, kteří tvrdí, že v komunitě která má přes 1,6 miliardy lidí nejsou umírnění lidé, kteří nikomu neusilují o život, je doklad zdravého rozumu? Nebo je tím dokladem výzva ke genocidě muslimů včetně jejich dětí, nebo vykládání o vhodnosti použití neutronové bomby??? Vysvětlete mi v čem tkví racionálnost takových textů, prosím.

J. Svoboda 25.8.2014 15:29

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

Myslím, pane Holiči, že s těmi umírněnými Muslimy to není tak žhavé. Opakuji, pokud nejste úplně slepý, musel už jste vidět, že rozšířenou vlastností Muslimů, je nesnášenlivost a nenávist. Je třeba hodnotit podle činů lidí a nikoliv podle Koránu. Je to zavádějící. Vzpomeňte na Rushdieho, na případ Proroka s náloží na hlavě. Jste ještě přesvědčen, že reakce Muslimů na tyto knihu a karikaturu jsou reakcemi umírněných |Muslimů? Pokud ne, tak kde se potom ti umírnění nalézají?

J. Holič 25.8.2014 15:43

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

Rozšířenou vlastností? Jak rozšířenou? Tak, že se o tom dozvíte v titulku novin? No tak taková nenávist je rozšířená všude. To, že se najde pár stovek až tisíc jedinců, které karikatura jejich proroka dovede k zapalování aut, a výhružkám násilím, vypovídá podle vás o nátuře 1,6 miliardy lidí?

J. Svoboda 25.8.2014 16:18

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

Vidím, pane, že asi patříte mezi lidi s výrazně levicovým smýšlením. Jsem udiven, jak vy umíte rozlišovat mezi gaunery, kteří podlaplují auta a vyhrožují násilím a těmi "umírněnými". Už samo slovo umírnění dává tušit, že se přikrýváte pozlátkem, že umírněný také může přitáhnout a umírněnost pod vlivem jiného grázla se stát méně umírněným.

Bylo by dobré, když se tak perete, napsat, kolik z těch1,6 miliardy je těch a kolik oněch. Pokud to nevíte - což hraničí s jistotou - hrajete si s ošklivým ohněm, bohužel i na účet těch reaálně uvažujících.

J. Holič 25.8.2014 22:45

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

Vy vidíte plno nesmyslů,ale jestli vám pro hledání argumentů,kterých jste tu zatím mnoho nepředvedl,pohodlnější představa,že každý večer vzdávám dik gaunerovi z hradu,pak si posluzte. Byt mimo realitu je pro vás beztak přirozenější. I vy se pod vlivem grazla můžete stát zločincem. Máme vás proto vyhostit,nebo zabít? V tom vidím rozdíl naseho uvažování. Já,protože nemohu odlišit budoucí teroristy od těch,co zločin nikdy nespachaji,prosazuji jen trestání těch,kteří se již provinili. Vy to nerozlišite o nic líp, ale klidně smetete všechny do jednoho pytle a je vám fuk,kolik bezpráví tím uděláte. Přitom sám netusite a ani nemůžeme tušit,kolik lidí byste tak odsoudil neprávem.

J. Svoboda 26.8.2014 14:13

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

Pane, to,co předvádíte je demagogie. Vezměme si na pomoc ebolu. Pokud víte, že se v určitých afrických státech šíří ebola (určitě si ebola s radikálním islamismem nijak nezadají), řeknete si taktéž, že u potenciálních pacientů přicestovavších k nám, počkáte, až se ebola projeví? Nezdá se vám to jako přímo blbé jednání? Totéž však vy navrhujete pro zacházení s islámskými teroristy. Až se to projeví v plné nahotě, vyvstanou obrovské problémy, vyžadující kromě jiného obrovské finanční náklady. Jak to budete řešit? Máte vůbec představu? Pokud si vy chcete také díky tomu, posunout den daňové svobody na listopad, podsuňte, ale jen pro sebe. Já nechci vydávat daně na blbosti a zhovadilosti. Vaše jednání je jednání polovzdělaného intelektuála, kterého pranic nezajímá, co vyvolá jeho hloupé jednání.

Vůbec nerozumím tomu, proč sem pletete jakéhosi grázla z jakéhosi hradu. Pokud se týká toho zločince,vy už jím jste,bohužel,aniž byste to věděl,aniž byste to tušil.Tím jste se stal pravděpodobně pod vlivem multikulturních intelektuálů např.pana Schwarzenberga,Halíka, Roučka,nebo spousty dalších socialistů.Co kdo z nás rozliší,je irelevantní.Já jen říkám,že velmi prospěšné,dát si včas velký pozor na potenciální nositele eboly a potencikální teroristy.

Opakovaně a důrazně se ptám,co zamýšlíte dělat s teroristy,kteří vám i nám přerostou přes hlavu.Jak se budete tvářit,až vám podpálí auto,nebo hodí zápalnou láhev do okna?

Vaše argumenty jsou demagogické.Já rozhodně nechci nikoho zbytečně trestat!Jen chci spolurozhodovat o tom,koho tady chci a koho nikoliv.Jen si přečtěte svou větu."Máme vás proto vyhostit,nebo zabít?"Kdo je tady my?Nechtěl byste se náhodou ke mě,protože s vámi nesouhlasím,chovat daleko hůře,než co vy kritizujete na mně?

Bezpráví nenadělám žádné.Na to aby přivandroval k nám,nemá žádný terorista ani nikdo jiný právo.Může tady být,když se umí chovat.Když nebude trvat na tom,že tady bude nosit nikáb a jiné podpobné hadry,nebude tady nekompromisně zavádět svoje zvyky.

J. Holič 27.8.2014 8:14

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

Pokud se někde šíří ebola,pak je třeba příchozí lidi prověřit, zda ebolu nemají. A je naprosto v pořádku, když se totéž udělá s lidmi, kteří k nám cestují. Nerozumím tedy tomu,co konkrétně v mých textech považujete za demagogické,protože jsem nikde nenapsal opak. To, co já zde celou dobu kritizuji, by byl stav , kdy byste zabil, nebo vystěhoval lidi kvůli tomu, že by potenciálně v budoucnu mohli ebolu nekde chytit. Jaký zločin jsem spáchal? Kde navrhuji pouštění lidí do naší země bez prověření? To mi prosím napište,fakt mě to zajímá. Také mě zajímá,kdy něco takového prosazovali zmínění politici.Vaše otázka,co dělat s teroristy je nesmyslná. Co asi, to co dnes-chytat nebo střílet. S teroristy se přeci nic jiného dělat nedá. Přečtěte si znovu moji otázku a třeba vám dojde, že nevyjadřuje touhu vás vyhostit,nebo zabít, stejně tak si uvědomíte(tedy alespoň v to věřím),že naprosto nezáleží na tom, zda je ve větě my,oni,nebo prostě trpný rod.Začal jste se do mě navážet když jsem kritizoval pisatele,kteří vybizeli k separací,nebo zabiti všech muslimů,nebo když někdo vykládal,že neexistuje umírněný muslim a že všichni jsou nevzdelani zločinci. Proč mi v tomto oponujete,když pak v zápětí píšete,že jen chcete být opatrný (několikrát jsem psal totéž),to mi opravdu není jasné.

J. Svoboda 25.8.2014 15:32

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

Všiměte si pane, kdo ke genocidě začal  yzývat a vytrvale vyzývá.

J. Holič 25.8.2014 15:46

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

A co to znamená? Když bude pět lidí ze sousedního města vykřikovat, že vás zabije, hodíte na sousední město atomovou bombu?

J. Svoboda 25.8.2014 16:26

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

Myslím, že o atomové bombě zaplať Bůh zatím nikdo otevřeně nemluví. Kdo ji však aktivně vyvíjí, je Írán. Jak daleko mají Íránci k islámu? Není to totéž?

To, co píšete jste si asi vymyslel z nedostatku argumentů. Tam nejde o žádné vykřikolvání! Když mi pět lidí ze sousednoho státu pošle několik svých raket, pošlu mu několikanásobek těch mých a můžete klidně můj postoj kritizovat.

J. Holič 26.8.2014 7:58

Re: To pan Holič.Přesně tak, jak dnes proti muslimům

Kdosi tu psal o použití neutronové bomby,někdo jiný o eliminaci muslimů a jejich dětí,pak se tu psalo o deportaci všech muslimů (vlastně by se to hodně podobalo 2. sv. Válce a deportace židů). Neuznávám systém,kdy na útok jednotlivce reagujete útokem na celý kolektiv.

Z. Baldova 25.8.2014 10:43

J. Holič

Pane J. Holič....Vite vubec co je to argument?  To co sem pisete Vy neni argument,ale  jasna podpora muslimu.  Krestane  v historii nemaji ciste ruce,ale po staleti nezapaluji mesity neprovadeji verejne vrazdy urezanim hlav a zabijeni nevinnych lidi po celem svete staci Vam to nebo chcete dalsi agrument?

S. Netzer 25.8.2014 10:47

Re: J. Holič

Sebevědomí vám nechybí, to se musí uznat, ale to co jste vyprodukovala, má do argumentace hodně daleko.

Z. Baldova 25.8.2014 11:01

Re: J. Holič

Vy me pripadnete jako Holič :):):)    I kdyz s Vami v mnoha prispevcich plne souhlasim,ale zde se stavet na stranu muslimu jste se asi hodne zmenila nedala jste se k nim:):)

J. Holič 25.8.2014 11:07

Re: J. Holič

Pro vás je rozhodující to, kdo je pro a kdo proti. Už vás prostě nezajímá, podstata a reálná podoba problému. Takový pohled na svět je sice jednodušší, ale mnohem nebezpečnější.

J. Holič 25.8.2014 11:08

Re: J. Holič

Co konkrétně v mých textech není argument a proč?

J. Lepka 25.8.2014 10:14

Splnit jim to přání a poslat je všechny nejkratší cestou ...

Jisté řešení to je, pravda, ovšem i v tomto případě se dá očekávat stejný vývoj, jako u sudeťáků. Nejprve to bylo úderné " Heim ins Reich " a když jim konečně po letech spojenci vyhověli, za cenu zničené Evropy a desítek milionů mrtvých, zase špatně.

Stejně muslimský svět, klidové řešení v nedohlednu a když pak někomu rupne v kouli a " vyřeší to " jednou provždy, dá tím do ruky jejich potomků nekonečné argumentační střelivo.

Jenže toho se nedočkám...

Z. Baldova 25.8.2014 10:13

Pane J. Holič

Kdyby jste aspon napsal v tom vasem muslimomirovnem prispevku, ze by meli tahnout tam odkud patri a ne se roztahovat a zdimat zeme ktere svuj zivot  maji bez nich klidnejsi a pestrejsi. Zastavate se zde muslimu kteri podle Vas jsou mirumilovny a nechteji vrazdit  Doporucuji Vam si precist Koran a hned jste doma co Islam je za verbez a zadny ze ten ne a druhy ano vsichni dohromady jsou 500 let za opicemi a nebezpeci celeho jak krestanskeho ,tak i nekrestanskeho lidstva na cele zemi

S. Netzer 25.8.2014 10:16

Re: Pane J. Holič

Dáma zřejmě nečetla Starý zákon.