29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
takyskeptik 4.2.2009 14:04

Re: Existuje jen to, co vidím.

Jen jsem přiZpěl příZpěvkem ...

Ježíš 4.2.2009 14:11

Re: Existuje jen to, co vidím.

Jasně, došly argumenty neomylný češtináři?;-D

JOPO 4.2.2009 15:02

Re: Existuje jen to, co vidím.

byla asi kvalitně implantována ?

go 4.2.2009 17:37

Re: Existuje jen to, co vidím.

ano

Mirek 4.2.2009 21:00

Re: Existuje jen to, co vidím.

Zajedte si k Budejovicim, tam je kousek od Temelina elektrarna, ktera pomerne dost jasne prokazuje, ze to jadro je a ze ta jaderna fyzika podvod neni. Pokud vam nestaci prakticky dukaz, existuji i matematicka a fyzikalni teoreticka oduvodneni, ktera nikdo nezpochybnuje. Pokud se tyce vlivu lidske cinnosti na GO a na to, jestli za par let bude opravdu tepleji neexistuje ani ten hmatatelny dukaz podobne kvality, ani teorie, kterou by nikdo nezpochybnoval.

Kuchl 4.2.2009 12:19

Vesmír je pro nás nekonečný ,

v tomto kontexu se hádat , jestli se po 4,5 miliardě let existence Země zrovna teď ochlazuje nebo otepluje ...Lidstvo si moc fandí se svým vlivem na chod planety - důležitější je jak se bude vyvíjet rostlinná říše . V posledním 1milionu let bylo 17 ledových a meziledových dob . Klaus má pravdu , nic se nemá přehánět .Planeta Země to přežije i bez lidí ...:-)

Hanibal 4.2.2009 12:47

Re: Vesmír je pro nás nekonečný ,

A´t se jdou všichni vycpat! pan bůh si udělá co chce! V.K. má pravdu, respektuje vesmírné zákony, nehraje si jako Gor na Boha.  jeho roztleskavači, jsou placená kampaň Lobistů a fanatiků.

martin TT 4.2.2009 12:02

Kdyby nebyl Klaus

tak by se musel někdo takový vymyslet, jinak by tahle banda neměla komu nadávat.

Petr 4.2.2009 12:28

Re: Kdyby nebyl Klaus

Jo, souhlas, když se kouknete na úroveň těch příspěvků, tak tam je diskuze skutečně zbytečná. Zajímavou a dlouhou mailovou diskuzi jsme před časem vedl s panem Neffem. Bohužel i on stojí v otázce globálního oteplování na Klausově straně barikády, snad s tím rozdílem, že on jakožto rozumný člověk globální oteplování nepopírá, ale popírá ovlivnění tohoto jevu člověkem, což ve svých důsledcích vyjde nastejno. Možná jsem tvrdý, ale jasně řečeno_ tihle popírači prostě dávají přednost vlastnímu plnému břichu před solidaritou s přírodou a s lidmi, kteří důsledky globálního oteplování již nyní strádají.

milan007 4.2.2009 12:42

Re: Kdyby nebyl Klaus

Petře, to že probíhá něco jako oteplování ( i  když oslední zprávy o "zamrznutí" 11-ti letého cyklu aktivity Slunce spíš predikují ochlazování. Diskuze ja a byla o tom zda a jaký vliv na to má člověk. VVíte proč Karel IV zakládal vinice v Čechách ?? V jeho době byla průměrná teplota o 5st. vyšší než dnes. I bez Al Gora a jiných.

L.Metelka 4.2.2009 12:43

Re: Kdyby nebyl Klaus

Tak už o 5? Tuhle někdo psal, že o 2...

eTony 4.2.2009 13:14

Re: Kdyby nebyl Klaus

v polabí lidé pěstovali melouny.

Petr 4.2.2009 17:33

Re: Kdyby nebyl Klaus

Jenže Klaus naprosto jednoznačně popírá existenci globálního oteplování. Takže s Neffem se dá diskutovat, s Klausem nikoli.

jirkammm 4.2.2009 14:08

Re: Kdyby nebyl Klaus

nepopírám ani jedno ani druhé, leč jsem v tomto případě spíš na straně Klause i Neffa

co popírám, je totiž cena a přínos opatření, která se proti globálnímu oteplování resp. produkci GHG zavádějí - povolenky, větrníky a tak

Petr 4.2.2009 17:39

Re: Kdyby nebyl Klaus

Jirko, prosim trosku logicky si ujasnete vase nazory. Pokud jste na strane Klause, popirate globalni oteplovani jako takove. Jednoznacne. Pokud byste se priklonil k Neffovi, pripoustite globalni oteplovani (na rozdil od Klause), ale popirate, ze by na nej mel clovek vliv. Ala Vy pisete, ze popirate "cenu a prinos opatreni...", coz by znamenalo, ze jak globalni oteplovani tak jeho ovlivneni clovekem uznavate, ale nezdaji se Vam spravna opatreni proti globalnimu oteplovani. Tady bychom se mohli castecne shodnout, treba bionafta ej podle mne naproste slapnuti vedle. Ale znovu zopakuji: ten nazor, ze opatreni jsou spatna, je uplne neco jineho, nez tvrdi Klaus a uplne neco jineho, nez tvrdi Neff.

Ivan 4.2.2009 11:54

Bože, proč jsi dal duši do hovada?

Neexistuje jediné vědecké tvrzení v přírodních vědách, které by nemělo pravděpodobnostní charakter. Takže když upustíte v gravitačním poli země kámen, obvykle bude padat směrem ke středu země. Existuje ale pravděpodobnost, sice nesmírně malá ale nenulová, že se ten kámen vydá velkou rychlostí cestou vzhůru. Takže se samozřejmě nedá s jistotou říci, že změna klimatu země změřená na základě tisíců údajů meteorologických stanic  je způsobena lidskou činností. Je to pouze pravděpodobné.  Jedná se pouze o míru této pravděpodobnosti. Přesto převážná většina lidí počítá s tím, že když upustí kámen, tak že bude padat dolů a ne nahoru. Obdobně je to s přístupem k oteplování. Je mnohem pravděpodobnější, že oteplování je způsobeno lidskou činností, než jiné vysvětlení. S politikou zelených to nijak nesouvisí. Je samozřejmě na lidech, jestli se budou řídit alternativou, která se jeví jako pravděpodobná, nebo alternativou, která je taky možná, ale je málo pravděpodobná.  Dokud Klaus nebo někdo jiný popírající antropomorfní vlivy nebude schopen své tvrzení doložit fakty, tedy například nějakou změřenou jinou hodnotou sluneční konstanty (pokud se vymlouvá na činnost slunce), nebo jinými hodnotami rozpouštění CO2 v mořské vodě atp., nemá vůbec smysl se jeho tvrzeními zabývat.

Čím Klaus dokazuje?

Klapacius 4.2.2009 12:02

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

Klaus o lidské činnosti nic neříkal. Pouze tvrdil, že oteplování neexistuje, že nevidí žádná statistická data, která by ho potvrzovala. Je to popírač GO jako takového !

eTony 4.2.2009 12:06

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

nač tolik slov, stačí jedna vaše věta : "Je mnohem pravděpodobnější, že oteplování je způsobeno lidskou činností, než jiné vysvětlení."

A jak to bylo s teplotou planety, kdy tu člověk nebyl ?

Stredocech 4.2.2009 12:08

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

Je naprosto jisté, že opatření, která Gore a spol. vymýšlí v rámci "boje proti globálnímu oteplování" jsou neúčinná a enormně drahá. To, co se samo nabízí, totiž přechod na jadernou energii, zelení odmítají.

Myslím, že toto je hlavní motivace, kterou má V. Klaus pro své jednání. On primárně vidí ekonomický ideologicky motivovaný nesmysl. A EU to navíc rozpracovává ad absurdum (biosložky v benzinu a motorové naftě).

A jaká fakta požadujete. Ať klimatologové vysvětlí změny klimatu v minulosti, historie nabízí několik příkladů.

ver 4.2.2009 12:16

8 % světové el. energie padne k napájení IT , sítí , pamětí , takže , Ivane ,

kdybyste napsal jen tu jednu větu , přispěl byste k zmenšení GO ( pardon - globální změně klimatu )

JP 4.2.2009 12:54

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

No Ivane mas prihodne jmeno...dokazuje ten kdo neco tvrdi a ne ten co popira. Tvoje dokazte, ze neco neni, zavani Kladivem na Carodejnice a Petrovymi Kameny, kde se chudak Klaus oddava ochlazovacimu dablu a Jakl mu pri tom sviti svickou zasunutou v zadnici.

Navic Klaus nikdy nerekl, ze klima se nemeni. Jen rika, ze to je prirozeny proces a clovek na to ma zanedbatelny vliv a tudiz ty biliony, co se na to vynkladaji se daji utratit treba na jadernou fuzi a potom nebudeme potrebovat zadna fosilni paliva.

Ta debat Amiku je moc pekna. Je videt, ze tam nejsou jen hlupaci volici tluchuby BHO.

honzak 4.2.2009 12:54

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

Mohl bys nějak doložit svoje tvrzení " Takže když upustíte v gravitačním poli země kámen, obvykle bude padat směrem ke středu země. Existuje ale pravděpodobnost, sice nesmírně malá ale nenulová, že se ten kámen vydá velkou rychlostí cestou vzhůru. "  Opravdu moc by mě to zajímalo. Na konstatntní hodnotě a směru gravitačního zrychlení je založena zabezpečovací technika na železnici...

Zebra 4.2.2009 13:53

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

Klídek honzak, šraňky budou padat furt dolů. Zkuste Luboš Motl: The Reference Frame. BTW je to velkej Klausův fanda a defensor.

honzak 4.2.2009 14:33

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

já teorii suprstrun jednak nerozumím, druhak "se na stránce vyskytla chyba". Pakliže pan Motl předvídá změnu směru gravitačníhi zrychlení, má k tomu asi nějaký důvod. Zkusím mu dopsat.

Zebra 4.2.2009 15:00

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

Já taky ne, proto odkaz na Motla. Dejte vědět, co odpoví.

Honza42 4.2.2009 14:10

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

Klídek. Až se to obrátí, první poletí lokomotiva. Nebude tedy žádného zabezpečení třeba.

Vlado Z 4.2.2009 13:14

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

Je vidět, že se v pravděpodobnosti nevyznáte. S tou gravitací se jedná totiž o jev principiálně sice možný, ale s frekvencí výskytu blízkou nule. Zatímco pravděpodobnost významného antropomorfního vlivu na oteplování je mnohem nižší-ne více než 60-70% a to ješte pokud ignorujeme námitky ke spolehlivosti použitých metod měření-minulý týden byl tady na Psu o tom poměrně pěknej článek od klimatologa, skuste si jej vyhledat, uvidíte, že problém je mnohem složitější než jej IFCC prezentuje, o Goreovi nemluvě.

modřín 4.2.2009 13:52

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

Takový kámen upuštěný v Austrálii sice také padá k zemi, ale úplně jiným směrem než například v Evropě. Naopak pravidlo - Pyj do piva ponořený zdá se býti ztopořený, platí všeobecně všude.

Jindra 4.2.2009 14:23

Re: Bože, proč jsi dal duši do hovada?

Samo tvrzeni o pravdepodobnosti a prirodnich vedach svedci o tom, ze jsi nevzdelanec.

Priklad s volnym padem dokazuje, ze jsi nic nepochopil.

Petr 4.2.2009 11:49

Globalni oteplovani existuje

Sorry, ale existence globalniho oteplovani je OBJEKTIVNE - VEDECKY prokazana. Podle meho nazoru to muze popirat jen uplny blbec, nebo argogantni clovek, ktery se chce zviditelnit. Hanba z popiracich vyroku pada potom i na nas - obyvatele Ceske republiky. Trochu jina otazka je, do jake miry ke globalnimu otepleni prispiva clovek, tedy vyjadreno v procentech.