4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Bělorusko na hranici, ovšem čeho?

Nebýt Běloruska a Lukašenka, tak bychom až na atraktivně protitrumpovské gangsterské kravály Black Lives Matter neustále slyšeli jen o covidu. Nevím, zda je pravda, že covid-19 napadá i mozkovou tkáň a nervovou soustavu, ale mně ničí nervovou soustavu denní „koronavirové hlášení“ na ČT.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vocilka 17.8.2020 8:02

Děkuji za váš pohled na situaci né jen v Bělorusku.Velká škoda, že v ČT nemůžete díky současným cenzorům vystoupit v případné debatě s oponentem třeba panem Vystrčilem.

I. Pávek 17.8.2020 7:48

Výtečně napsáno pane Vlku. Už nějakou dobu, podle toho jak se u nás chová ta ,,demokratická opozice", mi podsouvá vědomí myšlenky na podobné scénáře u nás. A nevím, jak tomu zabránit, když vidím co se děje v USA. V té baště demokracie. Vyvážejí ji všude ale jsou požírání zevnitř. Jo, kdysi řekl Reagan o SSSR- kolos na hliněných nohou. Dnes se to samé dá říct o USA. Chaloupka slepená z vepřovic na hliněných nožkách demokracie. Ne nadarmo vypráskalo Rusko Pánka. A události v Bělorusku jsou dílem neziskovek když se tolerují.

A. Novák 17.8.2020 7:33

vcelku realistický pohled, který sdílím. Z osobního hlediska taky přeji Bělorusům, aby došli aspoň k takové míře svobody, jako jsme tu ještě nedávno měli my. Ale geopolitické souvislosti nejspíš dopřejí Lukašenkovi ještě nějaký čas. Putin není Gorbačov...

P. Havel 17.8.2020 7:22

Zkrátka jakože z geopolitického hlediska by pro p. Vlka bylo nejvhodnější, aby Bělorusové i nadále zůstali vděční svému vůdci za všechny ty dary? Pomatení a okolím zmanipulovaní křiklouni, co si neváží toho domácího dobra, ztroskotanci jedni! A ještě ruší klid na práci těch poctivých a slušných občanů.

J. Nový 17.8.2020 7:25

Přineste důkaz, že volby byly zmanipulovaní a postavím se za vás.

Nevím, jestli jsou volební komise tajné, ale u nás tak nebývá. proč novináři (ale ti opravdu nezávislí) neobejdou pár desítek členů těch volebních komisí a nezeptají se, jak to u nich dopadlo. Zda Lukašenko vyhrál nebo ne. Ovšem obávám se, že by to nebyl objektivní a n ezávislý průzkum, ale hledal by se za každou cenu člověk, který by řek, že v jejich volební komisi měl Lukašenko pouze 10% a nikdo by se dál nestaral, jestli ten člověk je opravdu členem nějaké volební komise, jestli říká právdu nebo lže v "zájmu revoluce"

I. Pávek 17.8.2020 7:55

R^

P. Han 17.8.2020 8:09

Nejde o to, co by pro p. Vlka bylo z geopolitického hlediska nejvhodnější, ale co pokládají za nejvhodnější sami Bělorusové. Nikoliv vy, nikoliv pan Vlk. Ten to pouze analyzuje.

F. De Winter 17.8.2020 6:52

Dobrý článek, pane Vlku. R^

J. Svoboda 17.8.2020 6:46

" je odněkud a nějak a něčím ovlivňována" takže autor je obyčejný zastánce celosvětového spiknutí a zbytek článku napsal, jako mlhu. Rv

Pěkný den.

J. Nový 17.8.2020 7:26

Vy jste tak prostý člověk, až je mi vás líto ;-D

J. Svoboda 17.8.2020 7:35

No to ale tu moji charakteristiku autora článku, na základě jeho citace, nijak nepopřelo.

Pěkný den.

P. Han 17.8.2020 7:42

Ale ne. Točit se na vytrženém slovním spojení, ani ne celé větě, pouze dokazuje, že buď smysl článku nechápete a jste blb, nebo se tak pouze tváříte a jste demagog.

"A nakonec a hlavně obyvatelstvo, které po této změně touží a podporuje ji. A ne jen mít vybranou skupinu aktivistů a mládeže, které je odněkud a nějak a něčím ovlivňována. Pak to vždy dopadne špatně." Myslícímu čtenáři je jasné, že se jedná o obecné podmínky. A ta "vybraná skupina aktivistů a mládeže" může být na Ukrajině ovlivňována odkudsi, v Sýrii zase odjinud atd. Přitom není podstatné odkud je podporována, ale že nemáte to "po změnách toužící obyvatelstvo". Což platí nejenom pro "barevné revoluce", ale obecně pro změny režimu. Ale proč vám to vykládám? Buď to zase nepochopíte, nebo zase budete lhát.

J. Svoboda 17.8.2020 9:49

Vaše hrubosti k mojí osobě spíš vypovídají o vás. Rv

Ta citace tam je a vaše dodatečné vysvětlování na ní nic nezměnilo. My jsem tady před rokem 89 taky dostávali ze Západu minimálně morální podporu, tak ty vaše vejšplechty o tom, jak to blbě dopadne působí infantilně.

Pěkný den.

J. Krynický 17.8.2020 11:47

Tak že bych obdobně citoval z vašeho komentáře?

J. Svoboda: "My jsem tady před rokem 89 taky dostávali ze Západu minimálně."

J. Svoboda 17.8.2020 12:00

A co to změnilo na mém tvrzení o autorově šíření spikleneckých teorií? Nic.

Pěkný den.

J. Krynický 17.8.2020 15:58

Nic, protože šíření spikleneckých teorií je čistě váš výmysl.

J. Pankovic 17.8.2020 6:11

Pane Vlku, za tohle dostanete vynadáno od dobrotrusů, kteří už zapomněli, jaký bordel musel uklízet po "demokratickém" Jelcinovi autokratický Putin. Ostatně, v Německu je snad demokracie?? Tam si taky Anděla dělá, co chce, jenže Němci jsou zvyklí držet hubu.. :-):-):-)

L. Machala 17.8.2020 8:04

Hloupost!

F. Sojka 17.8.2020 6:07

Starý Vlk si dává záležet, svá moudra nefláká. Racio to obvykle má, jen by to mohlo být kratší.

R. Vacek 17.8.2020 6:06

Konečně reálný popis situace. Jaký to rozdíl oproti aktivistickému černobílému vidění světa.

R. Langer 17.8.2020 5:43

Hm, zajímavé informace.

T. Veselý 17.8.2020 4:58

Souhlasím...R^

J. Prikner 17.8.2020 3:42

Skvělá charakteristika situace v bělorusku.

Z. Koutecký 17.8.2020 3:17

No, z toho Běloruska skutečně moc lidí neutíká, alespoň do té naší EU. V roce 2019 požádalo o azyl v EU celkem 930 Bělorusů, tedy asi 0,14% ze všech žadatelů o azyl ze států mimo EU. To i těch žadatelů z demokratického Kosova bylo podstatně více - 2845. O 8660 Ukrajincích nebo dokonce 21ooo Albáncích ani nemluvě.

K. Pavlik 17.8.2020 2:11

Abych citoval ze sve oblibene knihy:

Neco takoveho ( co pisete) se nesmelo pred dedeckem ani naznacit.

Opravdu dobry clanek.

Chapu ze toto napriklad nepisete o Milionu Chvilek .

J. Polana 17.8.2020 0:48

Vynikajúci článok!

P. Milan 17.8.2020 0:45

Vlkův "blahobyt" pendrekem. Nechte to na těch Bělorusech.

P. Dvořák 17.8.2020 5:37

Četl jste vůbec článek? Kdo podle vás jsou "ti Bělorusi"?

Nejsou to titíž, jako byli "ti Alžířané", "ti Libyjci", "ti Ukrajinci", "ti Afghánci", "ti Iráčané" . . . . .

P. Kmoníček 17.8.2020 8:53

Po prostudování zatím otištěných příspěvků mám dojem, že autor může směle kandidovat místo Falmera na předsedu KSČM. A podle jmen autorů příspěvků a porovnáním jejich příspěvků jiných k jiným tématům, jsem přesvědčený, že by nebyl bez šance.

J. Jurax 17.8.2020 20:28

Mýlíte se.