24.6.2024 | Svátek má Jan


Diskuse k článku

SVĚT: Amnestie bezpráví

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
brána 15.6.2009 13:50

Navrhuji ponejprv vyřešit otázku

společnosti, která by byla schopna vzdorovat drancování a pleňení naší budoucnosti. Sice nás vás moc nenapadá, ale pan Sloterdijk přesto přišel tuhle s nápadem sociálpsychologického vynálezu nové společnosti. Vše na základě lstivé přeměny daňové povinosti kleptokratického státu, který nás jak stvůra vysává, v systém daňové dobrovolnosti.  Takováto citově šokující proměna by také mohla určit vítěze věčné rozepře mezi chamtivostí a hrdostí s tím, že i hrdost by mohla vítězit. FAZ- Die Revolution der gebenden Hand.

pteryx 15.6.2009 13:48

tentokrát naprosto souhlasím,

rozmělňování hodnotového systému pravděpodobně povede k velkým problémům.

pepa 15.6.2009 13:44

amnestie

Takové plantaninymohou napsat jen na nevidetelném psu. vy všichni tady máte zajímavé myšlení!!

pteryx 15.6.2009 13:52

Re: amnestie

Pletete si amnestii a Amnesty International. AI je plným právem jednou z nejprestižnějších světových organizací zasazujících se ve světě o lidská práva, specializuje se především na politické vězně.

http://www.amnesty.cz/

Jenda 15.6.2009 21:12

Re: amnestie

AI je plnym pravem podle sveho vlastniho nazoru jednou z nejprestiznejsich svetovych organizaci.

Ryba 15.6.2009 12:14

Tak to tady asi nevyřešíme

Listina základních práv........ze které celý článek a závěry vycházejí, má ten nedostatek, že se nazývá  jen "základních práv"  a měla by se nazývat "základních práv a povinností".  Jinak se jedná o šíření rozvratu a nenávisti v zájmu nastolení principu "rozděl a panuj".

Jaké jsou povinnosti občana konzumujícího svobody vůči společnosti, která mu je darovala? Můžete vymýšlet, máme i dost vlastních příkladů.

pteryx 15.6.2009 13:53

Re: Tak to tady asi nevyřešíme

Listin povinností bude vždycky dost a dost, o to nemějte žádný strach.

otakar - svedsko 15.6.2009 11:52

zel..

zel, pane fisteine, mate pravdu! maly primer k vasi objasnujici uvaze: ne tak davno tehdejsi predstavitel svedske amnesti international, vyslovil rovnitko mezi guantanamo a gulagem. jak znamo se nekdy i mistr tesar hrube utne, natoz pak jinak inteligentni blbec, jenz svoje jaksi naprogramovane politicke umysly nedovede utajit, byt hrube na ukor hole pravdy. dekuji, jefime, za " pravdu, padni komu padni"!

Skybird 15.6.2009 11:40

"Tradičně nesly hlavní břemeno boje za lidská práva Spojené státy americké."

Pane Fištejne, samozřejmě nejvíce se o lidská práva zasadily v Iráku, Afghanistanu, lidskoprávním zařízení v Quantanámu a docela se to daří i v Pakistánu.

j 15.6.2009 13:12

Re: "Tradičně nesly hlavní břemeno boje za lidská práva Spojené státy americké."

Severní Korea tvůj vzor

Jenda 15.6.2009 13:41

Re: "Tradičně nesly hlavní břemeno boje za lidská práva Spojené státy americké."

Jiste. Jeste jste zapomel na veskera ostatni vezeni ve kterych odporne omezuji osobni prava a svobody uveznenych.

Svatopluk 15.6.2009 11:28

Že jste tak nepsal PŘED krachem

xtl 15.6.2009 11:20

pravidla mezinárodních vztahů

Pan Fištejn se zabývá dvěma problémy, prvním jsou lidská práva, k nimž dodává "Tradičně nesly hlavní břemeno boje za lidská práva Spojené státy americké" a druhým pravidla mezinárodních vztahů, k nimž tvrdí, že "nejdůslednější oponenti USA, Ruskem počínaje a Venezuelou a Čínou konče, nyní vehementně prosazují, že žádná univerzální pravidla by v mezinárodních vztazích platit neměla." Možná by se autor měl zamyslet nad cestou, kterou americká společnost urazila od otrokářství, přes zřizování rezervací pro původní obyvatele a rasovou segregaci před pouhými několika desítkami let, než nesprávně použil slovo "tradičně". K druhému problému by se měl zmínit o dosud jediném pravidlu mezinárodních vztahů, totiž Chartě OSN, a o tom, jak tato pravidla byla nedávno porušena například agresí proti Iráku pod lživou záminkou existence jaderných zbraní schopných nasazení proti Evropě do 45 minut, rovněž by měl soustavně zdůrazňovat izraelské odmítání splnit rezoluce OSN, aby bylo vidět, kdo tato pravidla porušuje. Měl by také uvést, z jakých zdrojů čerpá informaci, že právě Rusko vehementně prosazuje, aby žádná univerzální mezinárodní pravidla neplatila. Není to spíše tak, že naopak Rusko lituje, že přijatá pravidla nejsou prosazována, protože je velmoci s právem veta v Radě bezpečnosti neakceptují?

Jenda 15.6.2009 13:45

Re: pravidla mezinárodních vztahů

To vite, to ze am Sadam vrazdi obyvatelstvo, by americkemu danovemu poplatnikovi jako duvod nestacilo, tak bylo potreba ho trochu vydesit.

Jo prominte, ja zapomel, oni to amici delaji kvuli oleji. Ted jenom nevim jestli slunecnicovymu nebo repkovymu.

pteryx 15.6.2009 13:58

autokrati v Rusku

nemají velkou chuť nechat si kecat do vládnutí od svých vlastních občanů, natož aby si nechali kecat do vládnutí nějakými mezinárodními institucemi.

vita 15.6.2009 14:35

Re: autokrati v Rusku

Hlavně, že autokrati v Česku byli celí na křivo, jak se předháněli v naslouchání obyvatelstvu!

Topolánek, Parkanová, Schwarzenberg, Vondra, atd atd... k radaru.

USA splehlivě vedou v porušování resolucí RB OSN. S Izraelem v těsném závěsu.

žibřid 15.6.2009 16:55

Re: autokrati v Rusku

To je fakt, Rusko je daleko za nima;-D

Glosator 15.6.2009 18:06

5 velmocí, USA, Rusko, Čína, Británie a Francie mohou snadno

pomocí práva veta zařídit, že RB nepřijme žádnou rezoluci, kterou nechtějí.

Tom 16.6.2009 20:49

Prameny mezinárodního práva Re: pravidla mezinárodních vztahů

> dosud jediném pravidlu mezinárodních vztahů

Jen druhů pramenů mezinárodního práva je asi 5. V rámci smluv - existují cca tisíce mezinárodních smluv. Nic jste o nich neslyšel? Tak třeba:

Ženevské konvence, Vídeňská konvence o smluvním právu ...

xtl 15.6.2009 10:59

pravidla mezinárodních vztahů

Pan Fištejn se zabývá dvěma problémy, prvním jsou lidská práva, k nimž dodává "Tradičně nesly hlavní břemeno boje za lidská práva Spojené státy americké" a druhým pravidla mezinárodních vztahů, k nimž tvrdí, že "nejdůslednější oponenti USA, Ruskem počínaje a Venezuelou a Čínou konče, nyní vehementně prosazují, že žádná univerzální pravidla by v mezinárodních vztazích platit neměla." Možná by se autor měl zamyslet nad cestou, kterou americká společnost urazila od otrokářství, přes zřizování rezervací pro původní obyvatele a rasovou segregaci před pouhými několika desítkami let, než nesprávně použil slovo "tradičně". K druhému problému by se měl zmínit o dosud jediném pravidlu mezinárodních vztahů, totiž Chartě OSN, a o tom, jak tato pravidla byla nedávno porušena například agresí proti Iráku pod lživou záminkou existence jaderných zbraní schopných nasazení proti Evropě do 45 minut, rovněž by měl soustavně zdůrazňovat izraelské odmítání splnit rezoluce OSN, aby bylo vidět, kdo tato pravidla porušuje. Měl by také uvést, z jakých zdrojů čerpá informaci, že právě Rusko vehementně prosazuje, aby žádná univerzální mezinárodní pravidla neplatila. Není to spíše tak, že naopak Rusko lituje, že přijatá pravidla nejsou prosazována, protože je velmoci s právem veta v Radě bezpečnosti neakceptují?

janoryna 15.6.2009 10:38

nemám rád obhájce lidských práv

všimněte si, čí lidská práva obhajují. chycených teroristů, vrahů a náboženských fanatiků všech vyznání kromě křesťanského a židovského. bojovali někdy za odškodnění jejich obětí. nikdy, ještě tvrdili, že si ty oběti za to můžou vlastně sami. viz komentáře k 11 září, sbevražedným útokům na školní autobusy nebo nádraží.

Prorok 15.6.2009 12:13

Úchyle.

Marat 15.6.2009 13:33

Re: Úchyle.

Úchýl a zrůda jsi ty Proroku. Kdo mohl přivést na svět, takovou obludu, jakou jsi ty "Proroku"?

Jenda 15.6.2009 13:39

Re: Úchyle.

Kterakoli z asi 8 milionu evopskych muslimek.

Prorok 15.6.2009 13:59

Trapný vylhaný žblebt od Jendy.

Jenda 15.6.2009 21:14

Re: Trapný vylhaný žblebt od Jendy.

Zapomel jste me oznacit za zida.

Prorok 15.6.2009 14:01

Jako kdybys mě znal ty prolhaný kočující magore.

Prorok 15.6.2009 10:08

Fištejn by mohl začít morálně apelovat na své židovské soukmenovce v Izraeli

Jestli to myslí s těmi lidskými právy vážně.

Vodník 15.6.2009 10:13

Nemohl

Nemyslí.

JE 15.6.2009 12:47

Re: Nemohl

Prorok a vodník. Vy jste se hledali.