27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

ŠVÉDSKO: Jak v krátké době zdevastovat prosperující zemi

Zdá se mi vhodné občas podat zprávu o pokroku v ničení země, kterou mnozí, v neposlední řadě Češi a Slováci, dlouhou dobu považovali za vzor hodný následování. Dokonce i president Zeman pronesl ve své volební kampani něco v tom smyslu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Těhanová 31.1.2018 10:17

Re: Na článku, který nedokážu zcela posoudit,

Naprosto přesná charakteristika Zemana.Kdo trochu sleduje politiku, toto ví už dávno.

J. Uzel 31.1.2018 11:33

Re: Na článku, který nedokážu zcela posoudit,

toho Zemana jste vystihl skvěle. Je to technolog moci. Nasadit proti němu do voleb hodnou ovečku byl vrchol stupidity.

P.S. Existuje ještě Kristianie?

P. Kolar 31.1.2018 9:24

Velice dobře vystiženo, pane Plevo.

Zopakuji tady, co jsem napsal níž paní Netzerové, aby to nezapadlo v reakcích:

Pan Pleva velice krásně hovoří o Švédsku a jeho kultuře. Velice trefně ukazuje na politiky, kteří se otočili zády k vlastnímu národu, aby se udrželi u moci. Většina Evropy je dnes kontrolována levicovými stranami. A ty co původně levicové nebyly, tak najednou objevily možnost chovat se jako ty nejlevicovější a kontrolovat lidi. V podivné zaslepenosti importují Muslimy ve víře, že oni pro ně budou volit. Tak jak zvolili Hollandeho ve Francii. Ale jak se ten pochybnej projekt hroutí, tak se to snaží zachránit lhaním, utajováním, cenzurou a pronáledováním svobodných názorů. Já si myslím, že to bude trvat ještě jedno volební období a tito politici budou zažalování za ohrožení země a možná i za vlastizradu. Lidi procitají pomalu, ale procitají.

Pokud ty evropské "Elity" nestačí nastolit totalitní diktaturu.

Leckde už k tomu mají slušně našlápnuto.

J. Pleva 31.1.2018 10:41

Re: Velice dobře vystiženo, pane Plevo.

Děkuji vám a vcelku s vámi souhlasím. Jen o té spravedlivé odplatě viníkům téhle katastrofy ve Švédsku mám své pochyby. Jen ca 20% občanů je nakrknutá tak že by sáhla po zbrani. To je stále ještě málo.

M. Jansíková 31.1.2018 9:21

Autor popisuje situaci naprosto presne.

Autor bohuzel vubec neprehani. Ziji ve Stockholmu a situace je vazne desiva. V prispevku uvedena Nacka neni zadne ghetto, ale dobra ctvrt, coz mozna nebylo tak uplne zrejme. Spolecenska debata pripomina husakovske Ceskoslovensko-kdo vyjadri svuj skutecny nazor, je casto verejne zostuzovan, propusten z prace atp. Situace v socialnich sluzbach a ve zdravotnictvi naprosto silena, pokud nehodlate cekat nekolik mesicu na osetreni u specialisty, tak je nutne si platit soukrome zdravotni pojisteni. Ja to pochopitelne delam take, protoze nehodlam hazardovat se svym zdravim. Jenze to jsou veci, ktere do zahranici neproniknou. Jak autor popisuje, propaganda statu je skutecne mocna a vykonna, bohuzel.

S. Netzer 31.1.2018 8:52

Další frustrát,

který kydá špínu na zem která ho přijala.

Takoví mají zde na NP vděčné auditorium.

R. Tesařík 31.1.2018 9:03

Re: Další frustrát,

Takže nemůže napsat co se mu tam nelíbí??

M. Šejna 31.1.2018 9:05

ale jo, Richarde

může napsat, že se mu tam nelíbí a může se i přiznat, jak je z toho frustrovanej. Může se ale také sebrat a odjet z toho fašistického a ekonomicky už zdevastovaného Švédska zpět do svobodného a bohatého Česka. Nic mu v tom nebrání.

R. Tesařík 31.1.2018 9:10

Re: ale jo, Richarde

Óó, jak jste velkorysý...

J. Nový 31.1.2018 10:00

Re: ale jo, Richarde

Jasně, kritika se nepřipouští. Vy jste taky bývalý soudruh, že?

I. Schlägel 31.1.2018 10:38

Re: ale jo, Richarde

Pane Šejno. nic ve zlém. Jste sice sečtělý, ale jinak slepý jak patrona. Neobtěžujte se s odpovědí, nehodlám ji číst.

J. Schwarz 31.1.2018 16:38

Re: ale jo, Richarde

Stejně jako mohou dobroserové, "zhnusení" ze znovuzvolení Zemana odjet do pestrého, multikulturního Švédska či Německa. A neznají-li švédsky ani německy, pak se nabízí sladká Francie či rozverná Itálie...

A. Reček 31.1.2018 9:07

Re: Další frustrát,

Jste na omylu. Autor nelže! Mám bratrance ve Švédsku jenž tam žije už od r.1965 a každoročně teď přijde k nám na návštěvu a říká nám totéž, co zde uvádí autor. Socialisté tam zcela dirigují zem už delší dobu podle multikulturní vize.

V. Novák 31.1.2018 12:59

Re: Další frustrát,

Netzer přece nejde o tom jestli jde o lež!

Podstatné je, že to není politicky korektní...

J. Kulheim 31.1.2018 9:11

Re: Další frustrát,

Myslím, že jenom popisuje situaci jak ji vnímá on. Vy kydáte špínu na názory těch, kteří žijí v ČR. Zem ve které sice nežijete, ale kde jste se narodila. Já jsem většinu života prožil v dirigistickém, totalitním státě pod vedením komunistů moskevského typu. Nerad bych dožil v zemi ovládaném lidmi, které jsem nevolil, kterým nevěřím, kteří jsou ještě horší než Brežněv a jenu podobných, nikým nevolených, samozvaných komunistů z Bruselu, kteří jsou dirigováni z Berlína a Paříže.

SSSR so rozpadlo, vojáci odešli, ale muslimové neodejdou NIKDY.

J. Pleva 31.1.2018 10:49

Re: Další frustrát,

Těší mě, pane Kulheim, pro Vás jsem to psal!

Frustrovaných - lépe řečeno nasraných - jako já je ve Švédsku nejméně 20%.

J. Kulheim 31.1.2018 18:19

Re: Další frustrát,

Moc děkuji za Váš příspěvek. Je to pro mne obohacení. Pohled jednotlivce je pro mne podstatně cenější než nějaké rozbory placených novinářů.

P. Kolar 31.1.2018 9:15

Paní Netzerová, ale že se nestydíte.

Pan Pleva naopak velice krásně o Švédsku a jeho kultuře hovoří. A špínu nekydá ani náhodou. Naopak velice trefně ukazuje na politiky, kteří se otočili zády k vlastnímu národu, aby se udrželi u moci. Většina Evropy je dnes kontrolována levicovými stranami. A ty co původně levicové nebyly, tak najednou objevily možnost chovat se jako ty nejlevicovější a kontrolovat lidi. V podivné zaslepenosti importují Muslimy ve víře, že oni pro ně budou volit. Tak jak zvolili Hollandeho ve Francii. Ale jak se ten pochybnej projekt hroutí, tak se to snaží zachránit lhaním, utajováním, cenzurou a pronáledováním svobodných názorů. Já si myslím, že to bude trvat ještě jedno volební období a tito politici budou zažalování za ohrožení země a možná i za vlastizradu. Včetně vaší slavné paní Merkelové. Lidi procitají pomalu, ale procitají.

S. Netzer 31.1.2018 9:49

Re: Paní Netzerová, ale že se nestydíte.

Špiní, a sám to přiznává. A jeho najednou objevená láska ke "ŠVEDSKÝM" zvykům ("Najednou jsem zjistil ...") není nic jiného než trucreakce na otevřenost švédské společnosti.

Je to zřejmě problém dvou různých inkompatibilních mentalit, který se autor snaží překrýt bláboly o "islamizaci".

J. Lambert 31.1.2018 10:03

Re: Paní Netzerová, ale že se nestydíte.

Fraunecr zrejme dnes neni dobre. Je to snad tim, ze se Frau Ferkel stale nedari ustavit alespon nejakou vladu? To v hluboce demokratickem Svedsku to prece elegantne vyresili: odlozili volby na neurcito a dnes uz o nich nikdo ani nemluvi! - tuhle sanci ovsem Frau Ferkel jiz asi propasla...

J. Kombercová 31.1.2018 10:50

Re: Paní Netzerová, ale že se nestydíte.

Najednou to nebude, žije tam, jak píše, 40 let.

J. Pleva 31.1.2018 11:01

Re: Paní Netzerová, ale že se nestydíte.

"Najednou" ve smyslu: Teprve když něco ztrácíte, poznáváte co jste měli...

J. Kombercová 31.1.2018 11:22

Re: Paní Netzerová, ale že se nestydíte.

Ano.

J. Kopis 31.1.2018 9:28

Re: Další frustrát,

Máte v tom zmatek, autor nekydá špínu na zemi která ho přijala, ale popisuje zvůli politického politbyra, které s jeho přijetím nemá nic společného!

J. Pleva 31.1.2018 11:00

Re: Další frustrát,

Tak to vidíte - pro jednou se člověk snaží být objektivní, ne jenom nadávat, ale ukázat i na pozitivní stránky země, a stejně se na něj vrhnou trolové a rozcupujou ho na cucky. Asi čtou selektivně...

J. Schwarz 31.1.2018 16:42

Re: Další frustrát,

Frau Netzer už uvažuje zcela v intencích husákovského socialismu, kdy kdokoli, kdo se vyjádřil nelichotivě o činech vedoucích soudruhů "pomlouval v cizině socialistické společenské zřízení"...

J. Mrázek 31.1.2018 9:46

Stéle stejná fialová Milka

Že se divíme, co ?

T. Hraj 31.1.2018 10:02

Re: Další frustrát,

Vím, že je ten článek dlouhý, ale kdybyste vydržela víc než 1-2 odstavce, tak byste věděla, že autor nekydá na tu zemi, ale naopak kydá na ty, kteří na ni kydají.

Když se Vy někdy vyjádříte kriticky vůči Zemanivi nebo Babišovi, tak předpokládám také nekydáte na Česko obecně.

J. Fridrich 31.1.2018 10:11

Re: Další frustrát,

" Další frustrát " - ano Netzer, správný NEFRUSTRÁT vašeho typu má radost z každého přicházejícího obohacovače - tedy teroristy-zločince, aby se ta nudná, v tomto případě Švédská společnost trochu " vyprofilovala ", že ano ?

U nich byla dlouho po válce nuda - taková okurková sezona..

J. Pleva 31.1.2018 11:04

Re: Další frustrát,

Pro někoho to byla nuda, pro jiného ráj, ve kterém si mohl dělat co chtěl, to záleží na předpokladech.