2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

RUSKO: Putin se dvoří NATO

V předvečer summitu NATO, který se uskuteční 8. a 9. července ve Varšavě, ruský prezident Vladimir Putin vystoupil s prohlášením, které bylo pochopeno jako jeho snaha o usmíření se Severoatlantickou aliancí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Volarik 8.7.2016 7:18

Poslední cizí tanky v ulicích našich měst byly sovětské.

Ještě si to příliš dobře pamatuji na to, abych věřil Putinovi, který neváhá poslat ruské tanky kamkoli, jen když je to trochu možné!

J. Novak 8.7.2016 7:57

Sovetsky svaz a dnesni Rusko dve naprosto odlisne veci jsou. V SSSR v roce 1968 meli rozhodujici slovo ve vlade prave Ukrajinci, nikoliv Rusove. Ale za Rusy se pritom schovavali/vydavali.

M. Šejna 8.7.2016 8:02

ano, pane Nováku

ukrajinský oficír Kličko, otec slavných boxerů, by mohl vyprávět, jak obsazovali v roce 68 Československo. Kličko tady dokonce zůstal a působil v Milovicích jako vysoký sovětský důstojník "dočasně umístěný" na území Československa.

L. Písařík 8.7.2016 15:24

Re: Nováku

Kolik je vám let, že si to tak dobře pamatujete?

M. Šejna 8.7.2016 7:58

nikoli, pane Voláriku

byly to tanky americké a bylo to letos. A to byste nevěřil, kolik užitečných idiotů je vítalo s mávatky.

B. Hamáček 8.7.2016 8:25

Re: nikoli, pane Voláriku

Tak jako obvykle , řádně po bolševicku lžete . Protože poslední americké tanky , které u nás jezdily po cestách , tak to bylo v roce 1945 !!!

Loni a letos u nás byli američtí vojáci s KOLOVÝMI OBRNĚNÝMI TRANSPORTÉRY !!! A to je zatracený rozdíl. Raději se věnujte jetelovým semínkám a veřejně nelžete !!!

M. Šejna 8.7.2016 8:45

pane Hamáčku

máte pravdu a já se omlouvám za nepřesnost.

Americké tanky se loni a letos přes Česko přesouvaly jen po železnici. Po cestách to byly opravdu jen obrněné transportéry. A mávatka byla i na nádražích.

Vzhledem k tomu, že pan Volárik ani já jsme neupřesnili, jakým způsobem se u nás sovětská a americká vojenská technika pohybovala, nepřikládal jsem tomu důležitost.

B. Hamáček 8.7.2016 10:32

Re: pane Hamáčku

Ono totiž spousta lidí tomu věří , že u nás jezdí americké tanky , soudě dle diskusí na netu. Tak bylo naprosto nutné uvést věci na pravou míru .

Těch "mávátek" bylo desetitisíce , média to sice "papírově " redukovala , na čí příkaz ??

Ale ve skutečnosti to byly davy lidí. V žádném případě to nebylo povinné , všichni přišli DOBROVOLNĚ !!

Když jsem psal , že lidé se loni loučili s US konvojem i na mostech nad D5 , tak jeden z trollů napsal , že nad D5 žádný most není !!! Jenom mezi Prahou a Berounem ( Kr. Dvorem ) je jich na 22 km minimálně 5 ! Tak se dělá propaganda řízená bolševiky. LEŽ A ZASE JENOM LEŽ !!

M. Šejna 8.7.2016 12:39

pane Hamáčku

ano, užiteční idioti vždycky konají dobrovolně. Však jsem také o nějaké organizované povinosti nepsal. U užitečných idiotů totiž automaticky předpokládám dobrovolnost.

B. Hamáček 8.7.2016 20:48

Re: pane Hamáčku

takže vy se zastáváte Ruska dobrovolně nebo vás někdo nutí ??

R. Langer 8.7.2016 10:29

Re: nikoli, pane Voláriku

A přišli dobrovolně, nebo z donucení? A kolik užitečných idiotů pane Šejno asi "vítalo" ty tanky v 68? Byl jste tehdy mezi nimi, pane Šejno? Podle toho, jak tady vystupujete, zřejmě ano. :-P

M. Šejna 8.7.2016 12:05

pane Langře

mě bylo v 68.roce pouhých 9 let, takže jsem nikoho nevítal, ale byl jsem z těch tanků dost vyděšenej.

Ovšem podle Vašeho současného hrdinského vystupování proti už neexistujícímu SSSR to vypadá, že jste v tom 68.roce přinejmenším organizoval partyzánský odboj v pražských ulicích.

Připomínáte mi společně s panem Hamáčkem bývalý svaz protifašitických bojovníků, kde byla hromada bolševiků. Ti také bojovali (ale jen držkou) proti nacismu ještě 40 let po skončení války, zatímco za války byli zalezlí ve sklepích a občas si sli zlepšit kádrový profil na Gestapo nahlášením nějakého Žida.

B. Hamáček 8.7.2016 20:51

Re: pane Langře

Vy mně zase připomínáte Rudé Právo z oněch let. Tou dobou jsem už uměl docela dobře číst a pomalu se připravoval k maturitě.

P. Dvořák 8.7.2016 8:07

Re: Poslední cizí tanky v ulicích našich měst byly sovětské.

Pane Volariku, poslední tanky v Bagdádu nebo třeba v Kábulu byly americké. Nemám dojem, že by je tam někdo zval nebo vítal.

R. Langer 8.7.2016 10:53

Re: Poslední cizí tanky v ulicích našich měst byly sovětské.

No, já mám pocit, že se o bratrské pomoci také jednalo...

B. Volarik 8.7.2016 23:42

Re: Poslední cizí tanky v ulicích našich měst byly sovětské.

Tam jsem já nikdy nebydlel. Ale bydlel jsem v Praze. Tam ruské tanky řádily v roce 1968. Bylo mi 21 let.

Š. Hašek 8.7.2016 8:47

Re: Poslední cizí tanky v ulicích našich měst byly sovětské.

Zatím se mi zdá, že Obama pošle americké tanky kamkoliv. I na druhý konec zeměkoule.

T. Kohout 8.7.2016 6:36

Jambor hadr

Ze všech strašných komentářů tyto patří k nejstrašnějším. Překrucovač a mystifikátor Jambor je úplný hadr.

B. Hamáček 8.7.2016 7:31

Re: Jambor hadr

A co řekl pan Fištejn jako lež . T. Kohout , P. Dvořák ,J. Kopeček 533 patříte mezi putinovi placené trolly , vy jste ti co překrucují fakta , naprosto v bolševickém levičáckém stylu .

P. Dvořák 8.7.2016 8:03

Re: Jambor hadr

Musí být strašné chodit po cestách, kde pod každým kamenem číhá Putin.

Prý se to dá úspěšně léčit, ale ne ambulantně.

B. Hamáček 8.7.2016 8:20

Re: Jambor hadr

Co jiného lze čekat od placených ruských trollů ? Očekáváte funkci minimálně okresních tajemníků . Už jste přestoupili na pravoslaví - to je základní podmínka !

J. Kopeček 8.7.2016 8:30

Re: Jambor hadr

Hamáčku, vy jste opravdu neskutečný ocas. Jste opravdu tak pitomý nebo jste za to placen?

R. Gramblička 8.7.2016 10:14

Re: Jambor hadr

takové pitomce by těžko někdo platil, voni to dělaj dobrovolně

B. Hamáček 8.7.2016 10:43

Re: Jambor hadr

Kopečku a Grambličko , to máte od narození nebo vás v dětství tloukli do hlavičky ????

P. Dvořák 8.7.2016 3:44

Je ze strany NATO možno proklamovat něco jiného, než:

"Znovu a znovu opakuji všude, že NATO není útočnou, ale obrannou organizací a její povinností je bránit své členy."

Možná by se s Ruskem vyjednávalo jinak, kdyby NATO bylo přesně tam, kde bylo těsně po zrušení Varšavské smlouvy. Přece nemůže nikdo myslet vážně, že NATO bylo směrem k Rusku rozšiřováno proto, že zprvu zmatený Gorbačov nebo později věčně ožralý Jelcin se chystali zabrat celou východní Evropu těsně poté, co z ní ruská vojska odjela.

Vřele doporučuji 7 minut tiskovky:

https://www.youtube.com/watch?v=xtHvaFVyyRw

I. Schlägel 8.7.2016 8:23

Re: Je ze strany NATO možno proklamovat něco jiného, než:

NATO bylo rozšiřováno? Násilně? Nové státy, které vstoupily po rozpadu CCCP o to nestály? Běžte to vykládat třeba do Pobaltí. Nebo do Polska. A Finové o vstupu uvažují, protože jsou nejspíše retardovaní. A Švédové se snaží posílit obranu svých pobřežních vod, protože chtějí nejspíš zaútočit na Rusko. Asi nemají ty správné informace jako soudruh Vyvadil.

B. Hamáček 8.7.2016 10:45

Re: Je ze strany NATO možno proklamovat něco jiného, než:

Jo , jo , nejlépe přímo v centru Tallinu !

F. Krejčíř 8.7.2016 10:16

Re: Je ze strany NATO možno proklamovat něco jiného, než:

Vy asi nevíte co je NATO :OD

NATO není bůh, člověk ani stát. Je to smlouva, kterou uzavírají státy. Pokud se státy, které již jakoukoli smlouvu uzavřely, a státy, které se chtějí ke smlouvě přidat, k tomuto kroku rozhodnou, jaké právo mají jiné státy jim do toho kecat? Prosím zkuste mi to věcně vysvětlit. A prosím zdržte se populistických a zejména nevěcných hesel :OD

P. Dvořák 8.7.2016 13:31

Re: Je ze strany NATO možno proklamovat něco jiného, než:

Velmi správně.

Jak píšete, jsou "státy, které se chtějí ke (smlouvě) přidat".

Zcela nepochybně musí být jiné státy, které je vřele uvítají. Neumím si nějak dost dobře představit, že by nové státy vstoupily do NATO (nebo kamkoliv jinam) bez souhlasu těch, které tam již jsou.

Mimochodem, když už píšete "NATO není bůh, člověk ani stát.", tak vás musím upozornit, že NATO není ani žádná smlouva. NATO je aliance, vojenský pakt, společenství států sdružených za určitým účelem, nazvěte si to jak chcete.

Ale zcela určitě není smlouva. NATO vzniklo podpisem Severoatlantické smlouvy a dalšími mezinárodními smlouvami se rozšiřovalo.

J. Lancik 8.7.2016 3:12

Rusko varuje Finsko

Pred vstupem do NATO. Rusko by predevsim melo navratit uloupena finska uzemi. Uloupena v agresivni valce jako spojenec nacistickeho Nemecka v zime 1939-40.