9.6.2024 | Svátek má Stanislava


Diskuse k článku

RUSKO: Putin je v tom prý nevinně

Dozvídám se ke svému nemalému úžasu, že ten chudák Putin je v tom nevině. Toho nešťastníka k tomu dotlačily EU a USA a on to vlastně dělá proti své vůli. Ten zlotřilý Západ jezdil na Ukrajinu jitřit vášně, a tak mu nic jiného nezbývalo než popadnout nějaký ten tank a vyrazit ty vášně uklidnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Sedláček 4.4.2022 16:21

R^

A. Renjascu 4.4.2022 16:08

...ale USA se spakovaly až loni...

A. Renjascu 4.4.2022 16:06

Západ se učí ze svých chyb? Vždyť velká část těch zavražděných civilistů byla západem v čele s USA zabita teprve nedávno, tak o jakém učení to píšete? A nikdo včetně vás po těch mrtvých ani slzu neukapl, protože holt měli tu smůlu, že to byli blbí arabáči. A souhlas s vražděním? No nemyslím, že by to byl primární zájem rusů, protože jinak by ten útok provedli po americku tj. mohutný letecký útok na veškerou infrastrukturu, radary, železniční uzly, vojenské základny, rafinerie, odříznutí od elektřiny a vody a sestřelení několika civilních budov k vyhnání civilistů z měst. Až poté mohutné nasazení pěchoty... Ale jinak se nedomnívám, že v Rusku všichni tuto válku schvalují... Jak jsem napsal již dříve, agresor je jasný, ale viníků je více a pokud Rusko řeklo, že Ukrajina v NATO je pro ně nepřijatelná a Západ to setrvale ignoroval, tak to dopadlo jak to dopadlo. Když USA oznámily, že přítomnost AL kajdy v Afghánistánu je pro ně nepřijatelná, tak Afghánistán řekl, že to je jejich věc. Výsledek známe, po zničení al kajdy se tam USA zaparkovaly dočasně na dvacet let s výsledkem čtvrt milionu mrtvých civilistů a z toho velká část v důsledku náletů. Kde jste byl v té době netuším, ale USA se spalovaly až loni a do té doby jste měl šanci dát o sobě vědět a rozepsat se tu s nějakým rozhořčeným příspěvkem, kde byste se ohradil vůči tomu nesmyslnému a neoprávněnému vraždění v Afghánistánu. Nějak si, ale na nic nevzpomínám, asi to nebyli to lidé...

V. Čermák 4.4.2022 16:02

A nastalo velké ticho...

V. Čermák 4.4.2022 16:00

Co čekat od Rasisty Rusů...

V. Čermák 4.4.2022 15:59

O kamarádství nejde, ale o další Mírové základny NATO s raketami namířenými na Rusko samozřejmě vadí. Již dříve se Kenedy rázně postavil Chruščovovi, který vezl rakety s jadernými hlavicemi na Kubu. Hrozila 3. světová válka a Chruščov couvl....

V. Hlad 4.4.2022 15:51

"Putinovi není nic do toho, že se Ukrajina chce raději kamarádit se Západem než s ním".

Proč vadilo EU a USA, že se Ukrajina (2013-14) chce kamarádit s Ruskem, které jí nabízelo skutečnou finanční a materiální pomoc ?

Sakra, teď jsem si i odpověděl...

A. Renjascu 4.4.2022 15:49

Čili ukrajinská nebyla, koneckonců ukrajin bylo vícero a většinou byly polonizovany. Ukrajina znamenal okraj či kraj, hranice říše. Pojem Ukrajinec jako "oficiální" pojmenování obyvatel se objevuje až před cca sto lety, protože do té doby to bylo Malorusko v protikladu k velké Rusi, bílé Rusi či červené Rusi.

A. Renjascu 4.4.2022 15:17

Pokud takto čtěte veškeré zdejší příspěvky, tak se už vaším odpovědím nedivím. Jestli to je s vaším porozuměním psaných textů opravdu takto, tak bych se přimlouval ať si zkusite najmout nějakého češtináře, aby vám s tímto problémem pomohl, pokud tedy nejde o nějakou formu dislexie. Protože to co jste si predikoval do svého příspěvku ze zdejších názorů je dost neuvěřitelné.

L. Severa 4.4.2022 15:08

Nemohu odpovídat na všechny reakce k mému diskusnímu příspěvku, takže jen poznámka. Nedělám si iluze o Západu, avšak nevěřím, že by měl v úmyslu napadnout Rusko. Nevidím důvod, ani jaký by to přineslo konečný efekt. Naopak vidím Putina jako agresora a diktátora, který likviduje opozici a snaží se rozšířit svoji říši. Při tom používá podrazácké metody (neznámé vojsko na Krymu), lži(jen cvičení na hranicích Ukrajiny), zatajuje svým občanům válku na Ukrajině a tvrdě potírá protestující demonstrace. Jestliže někdo věří, že je Západ potenciálním agresorem, cítím v tom závan propagandy z dob komunismu. Kapitalismus má v ovšem v krvi, ano, za kšeft dá i duši(viz Čína), ale strkat prsty do válečné vřavy ?

A. Renjascu 4.4.2022 15:03

Co to tady píšete za nesmysly. Členské země NATO dávají na obranu 900 miliard dolarů, což představuje většinu tj asi 52 % výdajů na zbrojení ve světě. NATO vydává na zbrojení osmnáctkrát více prostředků než Rusko a před Ruskem je ve výdajích na zbrojení i Francie či Británie. Jen USA vydávají na zbrojení více než následujících osm zemí v pořadí. Píšete úplné nesmysly.

https://klatovsky.denik.cz/cesi-v-cislech/zbrojeni-rusko-nato.html

https://www.peak.cz/evropa-zvysuje-vydaje-obranu-boji-se-snad-ruska/11217/

https://prima.iprima.cz/zpravodajstvi/celosvetove-vydaje-na-zbrojeni-usa-vynakladaji-temer-tolik-jako-8-dalsich-zemi-v

P. Pepax 4.4.2022 14:54

:-) Máte pravdu, ten pravopis jsem dost spitvořil.

E. Tocháček 4.4.2022 14:29

Takže téma ruské představivosti bychom měli vyřešené a teď zpět k otázce strategie prezidenta Zelenského při vědomí jednoznačně vyjádřené neochoty Západu vstoupit na Ukrajinu vojensky. Jaký je tady váš názor?

J. Havlík 4.4.2022 14:27

O válčení Ameriky, kde si zamane, si nejprve něco nastudujte. Válku v Afghánistánu začalo Rusko a USA tam pomáhalo jejím odpůrcům. Takže první tam bylo Rusko.

E. Tocháček 4.4.2022 14:23

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Tak-sel-cas-s-Ukrajinou-General-Pelz-vytahl-data-Zbytek-na-ctenari-694483

M. Grundmann 4.4.2022 14:18

Můj názor na věc není podstatný. Podstatné je pouze to, co si myslí zúčastněné strany Rusko, Ukrajina a USA. Každý má dvě možnosti : buď bere ohled na názory ostatních, nebo nebere. Je úplně jedno, zda považujeme názory ostatních za správné nebo nesprávné. Máme na výběr : můžeme jít do války kvůli tomu, že má ten druhý podle nás nesprávný názor, nebo nám to nestojí za to do války jít.

Můj osobní názor je takový, že kvůli něčemu podobnému nestojí za to umírat. Ale zase je to pouze můj osobní názor, jiní lidé jsou kvůli právu vstoupit do NATO ochotni bojovat i zemřít. Jiní lidé jsou zase připraveni zemřít kvůli tomu, aby jejich soused do NATO nevstoupil. Každý má na věc jiný názor a s tím nic neuděláme.

V. Církva 4.4.2022 14:18

Tak pokud zrekapituluji některé příspěvky, tak rusko a putin mají právo rozšiřovat území svého druhého největšího státu a zabíjet na Ukrajině, když mají strach že je homosexualisté a progresivisté z USA napadnou a ublíží jim.

Nevěřit Zabijákovi, který tvrdil, že Ukrajinu nenapadne je pak emoce ;-D.

No argumenty asi jako, že když uvidíte důchodkyni s francouzskou holí, tak ji musíte zabít dřív, než vás tou holí přetáhne. No, dobře by udělala.[UA]

J. Havlík 4.4.2022 14:16

NATO se rozšiřuje, protože do něj všichni chtějí a Putin je k tomu vlastně nutí!!!

V. Církva 4.4.2022 14:09

Doufám, že vy taky nemáte obavy z něčeho co není nebezpečné. Třeba že má důchodkyně francouzskou hůl aby vás přetáhla po zádech.

Byl by jste svému okolí nebezpečný!

Z. Lapil 4.4.2022 14:05

Kromě Obamova restartu vztahů s Ruskem, kromě partnerství Ruska s NATO, kromě spolupráce na vesmírné stanici, kromě utkání NHL tuším v Leningradě...

V. Církva 4.4.2022 14:04

Ano to, že to máte dlouhé neznamená, že je tam argument, ani že jste mi odpověděl na otázky. Je tam informace téměř 0.

V. Církva 4.4.2022 14:00

Vy holt budete z těch co natřete stolici na chleba a ochutnáte jestli je taková snídaně chutná a poživatelná. Propaganda říká že to pochoutka nebude a emoce, že to je hnus. Ale určitě to vyzkoušejte. Já rusákům dal šancí víc než dost a už se v těch jejich ...čkách rýpat nepotřebuji. Národ který souhlasí z vražděním u souseda jen proto, že chce žít po svém a bránit se napadení ztratil důvěru, pochopení i úctu.

A ten kdo má pořád pocit že i tak nemá dost informací i když je evidentní že ty ruské jsou lži a ...čky je ignorant.

Co se týká toho co zmiňujete, ano většina vznikla kvůli ruskému komunismu, další kvůli místním diktátorům. USA se v tom možná angažovat neměli, nebo jinak, a třeba taky něčemu pomohli, to ví jen Bůh. Taky jim to občané dali sežrat. Jenže dnes je svět zase dál a zatímco Západ se učí ze svých chyb, rusové ty chyby dělají dál a ještě se učí dělat chyby druhých.

H. Vogel 4.4.2022 13:57

Vinen “komu čemu” ... zajímavá vazba. Asi krušnohorské nářečí? 

J. Brožek 4.4.2022 13:56

Oblast Donbasu byla samostatná a Lenin a bolševici ji nejprve donským kozákům ukradli. A ještě předtím byla součástí litevsko-polské confederace a ještě předtím byla součástí Kyjevského knížectví.

V. Kuhaj 4.4.2022 13:50

No protože se tolik báli společného nepřítele, co je na tom k nepochopení...?

V. Církva 4.4.2022 13:49

Tak samozřejmě že rusko bylo přezíráno. Proto se v EU stavěly elektrárny na plyn a s ruskem obchodovalo. Pokud bychom rusko nepřezírali, museli jsem si všimnout mafie kolem putina, nacistických nálad rusů, teroristických činů v rusku i mimo jeho území, Podněstří, Abcházie.

A dávno bychom zbrojili a chystali chytré zbraně. Místo plynových elektráren bychom ještě chvíli zkusili uhlí, ale taky stavěli víc solárních panelů. Kdybychom Rusko nepřezírali, nevyzbrojili bychom ho.

V. Církva 4.4.2022 13:43

To o tom chorém mozku berte vážně. Myslím, že máte nějaké možnosti léčby! Pokud podporujete masového vraha, mohl by jste být nebezpečný sobě i ostatním.

M. Rozbořil 4.4.2022 13:43

Nejen, že neumí česky, ještě používá špatně cizí slova. Mixematoza to má být jako myxomatóza? A v Rusku jste byl, když děláte chytrého?

V. Církva 4.4.2022 13:39

Ano je to tak jak píšete. Západ který zrušil vojenskou službu armádu má jen na to, aby procento rozpočtu skončilo na účtu politiků Rusko neohrožuje.

Putinovy obavy ze Západu jsou buď manipulací se strachem rusů z dob komunismu, nebo fobie.

Z. Lapil 4.4.2022 13:39

Takže kdyby Ukrajinci nestříleli ruské zajatce do nohou, tak by Rusové na Ukrajinu nevtrhli?

To mi nějak nehraje časově.