29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

RUSKO: Neslušný návrh

Tento hlas patří místopředsedovi ruské Státní dumy Vladimiru Žirinovskému, známému nacionalistovi. Pokud by šlo o soukromou iniciativu, dalo by se nad tím mávnout rukou, ale polské ministerstvo obdrželo dopis odeslaný přímo Dumou, tedy oficiálně. Pochybuji, že by se tak stalo bez vědomí prezidenta Putina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šejnoha 28.3.2014 9:26

Nebyl to návrh Žirinovskěho ?

Napsat, že to byl návrh Ruska, když to poslala poslanecká skupina provokatéra Žirinoského je podpásovka. Dál jsem to nečetl.

Takto se rozputàvají svêtové války pane Polanecký !

P. Han 28.3.2014 9:43

Re: Nebyl to návrh Žirinovskěho ?

Poslal to Žirinovskij jako zástupce předsedy Dumy. Duma se proti tomu neohradila.

M. Šejna 28.3.2014 10:56

pane Hane

Naše poslanecká sněmovna se také nedistancovala od kondolenčního dopisu místopředsedy poslanecké sněmovny Vojtěcha Filipa korejským soudruhům, když jim umřel vůdce.

J. Podešva 28.3.2014 13:32

divné srovnání

"Švejku, máte divná přirovnání. Nejprve mluvíte o císaři pánu a pak o obchodníku s dobytkem." Skutečně divné, srovnávat přímou výzvu k rozparcelování nezávislého státu s kondolenčním dopisem. Ten nemá žádné faktické dopady. Vyzvat tři státy oficiálním dopisem Dumy aby si rozdělily kusy Ukrajiny, a co zbyde, to asi spolkne Rusko ? To má přece fatální dopady. Pokud by Putinovi záleželo na zachování míru, okamžitě by se od toho distancoval. A jestli Žirinovskij je nebo není místopředsedou Dumy je druhořadé.

V. Novák 28.3.2014 16:06

Re: divné srovnání

To není oficiální dopis Dumy.

To není oficiální dopis Dumy.

To není oficiální dopis Dumy.

To není oficiální dopis Dumy.

goto začátek

J. Podešva 28.3.2014 17:28

vysvětlení

Pane Nováku Vítězslave. Dovolte, abych vám to vysvětlil. Ale prosím, nepokládejte to za mistrování, skutečně se nechci nijak povyšovat. Jako kdokoliv jiný se taky mohu mýlit.

Jestli jde o "oficiální dopis Dumy" nebo ne je sice důležité, ale je to jen otázka váhy, významu té výzvy. Samozřejmě, kdyby to odhlasovala Duma (což se nestalo), mělo by to větší váhu. Kdyby to podepsal Putin, mělo by to ještě větší váhu. Ani jedno se nestalo, takže váha je celkem nízká. Nicméně obsah té výzvy je natolik "šílený", že mírumilovný vladař by měl cítit potřebu říct nahlas "To je jen hlas šílence, ne hlas Ruského státu". Přece jenom, to nemůžete popřít, je to hlas poslance Dumy. A znovu opakuji, jde o výzvu k rozporcování samostatného nezávislého státu. Tak proč tedy Putin nemůže říct "S tím my nesouhlasíme, to je jen hlas jednoho člověka" ? V čem je problém ? Na mně to působí dojmem, že Putin si je vědom, že on sám s něčím takovým nemůže přijít, ale že se mu to vlastně hodí. Kdyby řekl "NE", hned by byl čistší vzduch. Ale on to neřekl (alespoň zatím).

V. Novák 28.3.2014 11:18

Kde jste sebral tu pitomost

že Žirinovskij je zástupcem předsedy Dumy? Polanecký to napsal? Ten toho napsal!

Vladimír Volfovič Žirinovskij-Ejdelštějn je řadovým poslancem za LDSR! Už několik let.

Z. Švrček 28.3.2014 9:19

Proč?

Ach proč si vůbec berete za téma výkřiky toho šíleného Žirinovského? Ignorování toho chlápka by byla ta správná reakce!

V. Novák 28.3.2014 9:16

Dopis neposlala Duma, to by ho musela odsouhlasit, vy blbe!

Dopis poslal Vladimír Volfovič Žirinovskij, vlastním příjmením Ejdelštějn, kterému z nějakého důvodu část elektorátu (asi tak 6-7% dle výsledků prezidentských voleb, v nichž kandidoval proti Putinovi soudě) žere to, že je ruským nacionalistou. Rozhodně z toho má dobrý šolich.

V Dumě působí i s celou opoziční partají  LDSR jako šašek a jeho návrhy obvykle vylehčují jinak nudná sezení - třeba návrh zákona o zrušení "y" v ruské azbuce nebo reglementace soulože jednou ročně.

Tenhle pokus o propaganadu vám nevyšel, snad příště. Budete muset svého gurua studovat více do hloubky, ne každá stokrát opakovaná lež se stane pravdou...

P. Zeman 28.3.2014 9:49

Neposlala duma,...

...ale Žirinovskij (jako zástupce dumy)! Tak proč jej, vy blbe, někdo z Ruska alespoň nedementoval? Chytrý jak Rádio Jerevan!

M. Šejna 28.3.2014 10:52

pane Zemane

předpokládám, že považujete i všechny dopisy od místopředsedy parlamentu komunisty Vojtěcha Filipa za oficiální dokumenty českého parlamentu.

Jinak opravdu netuším, proč dikutujícího označujete za blba jen proto, že si dovolil napsat jiný názor než máte vy. Ale chytrej jste jak TV Nova.

V. Novák 28.3.2014 11:15

A proč by měla Duma dementovat každou

dementovinu, kterou pošle nějaký dement na hlavičkovém papíře?

Vladimír Volfovič psal za sebe, ne za Dumu. Duma je totiž - ač vás to asi řekvapí - kolektivní orgán, který o svých výstupech hlasuje. Co je odhlasováno, je oficiální vyjádření. Co není, je osobní názor jednoho z mnoha poslanců. Kde jste sebral tu pitomost že je zástupcem Dumy? Je řadovým poslancem.

Ostatně se domnívám, že nejste takový blbec, abyste to nevěděl - jen se vám hodí kydat na Rusko další špínu. Stejně jako Polaneckému.

I. Skolin 28.3.2014 9:55

Re: Dopis neposlala Duma, to by ho musela odsouhlasit, vy blbe!

A ruské vojáky na ukrajinskou hranici posílá kdo ?

V. Novák 28.3.2014 11:23

Re: Dopis neposlala Duma, to by ho musela odsouhlasit, vy blbe!

S prominutím - umíte udržet téma?

Nebo úmyslně odkláníte, neb k tématu diskutovat neumíte?

J. Podešva 28.3.2014 13:37

poznámka k oslovení

Pane Nováku Vítězslave. Nad vašim příspěvkem mi zůstává rozum stát. Bez ohledu na váš názor (máte na něj právo ať je jakýkoliv), PROČ MUSÍTE NADPIS SVÉHO PŘÍSPĚVKU DOPLNIT OSLOVENÍM "VY BLBE". To se skutečně bez urážek neobejdete ?

V. Novák 28.3.2014 14:31

Většinou obejdu. Ale protože jsem to vysvětloval

už tolikrát a pan polanecký stále lže a lže - tak jsem ujel. Obávám se, že nyní bych ujel opět. nějak ztrácím poslední dobpou se ůháři (nebo pitomci) trpělivost.

Mimochodem - umíte číst? Mohl jste si přečíst, že Polanecký kecá. Když jste byl upozorněn, mohl jste si ověřit - netrvám na tom, abyste mi věřil, aopak, ověřujte  - jestli Vladimír Volfovič je či není zástupcem předsedy Dumy či ne... Tak proč nahoře i vy opakujete tu hovadinu a lež, že psal za Dumu?

Jediné, co udělal, že to napsal na hlavičkovém papíře Dumy.

P. Kmoníček 28.3.2014 17:07

Re: Většinou obejdu. Ale protože jsem to vysvětloval

Nováku,napište,že souhlasíte se Žirinovským a bude konečně jasno a konec zbytečného dohadování.

L. Orlita 28.3.2014 8:37

je to nesmysl

Vzhledem k tomu, že po druhé světové válce došlo k výměně obyvatel- Poláci z Ukrajiny odešli nebo byli vyhnáni do na západ posunutého Polska a Ukrajinci z Polska odešli do Ukrajiny, tak jsou nápady o připojení ukrajinských částí, které kdysi dávno patřili velkému Polsku zcela bezpředmětné. Je to stejný nesmysl, jako kdyby Poláci měli vrátit Německu jejich území, na kterém nežijí Němci. Ale pro některé diskutérské masturbanty je to vděčné téma, aby si mohli vylívat svoje přihlouplé netvůrčí energie.

M. Šejna 28.3.2014 9:41

ano, máte pravdu

Poláci ztratili kus Volyně a Haliče, ale získali kus Německa. Takže Poláci na provokaci Žirinovského reagovat nebudou. Nejsem si ale jistý, zda územní požadavky nevznese Maďarsko a Rumunsko. Ale ani oni to nejspíš neudělají, protože drží basu s EU a NATO.

J. Podešva 28.3.2014 13:43

Re: ano, máte pravdu

Z vaší poslední věty (pejorativní vůči EU a NATO) mám dojem, že by se vám líbilo, kdyby se naopak Maďarsko a Rumunsko o svá území přihlásilo. Ale možná se mýlím, možná jen špatně rozumím vašemu textu.

J. Klepal 28.3.2014 8:27

Polaneckého dezinformace

Jako obvykle je pan Rudolf Polanecký špatně informovaný nebo úmyslně šíří dezinformace, ve výsledku si ovšem naběhnul na vidle. Aby bylo jasno, to je můj názor pro ty, kteří nerozlišují fakta od názoru. Ve skutečnosti dopis adresovaný polskému ministerstvu zahraničních věcí nenapsal místopředseda ruské Dumy, jak se mylně domnívá pan Polanecký, ale řadový poslanec a člen výboru pro obranu, vedoucí frakce LDPR v Dum, známý svými kontroverzními výroky na pomezí fantazie a psychiatrické úchylky. Stejně by pan Polanecký mohl básnit o tom, že jsem Kanadě a Mexiku nabízel přerozdělení území USA. Bývalá hispánská území, jako např. Florida, Texas, Nové Mexiko, Kalifornie a pár jiných by mohlo připadnout Mexiku a ty na severu Kanadě, a pro jistotu Aljaška by se mohla zpátky prodat Rusku. Odhaduji, že česká vláda by na tento můj návrh rovněž nereagovala. Pokud jde o zmiňovanou budapeštskou dohodu, pokus získat Ukrajinu pro Západ se podařil a byl dokonán ostudným neprotestováním Západu proti porušení smlouvy ministrů zahraničních věcí Polska, Francie a Německa s vládou a opozicí na Ukrajině. Výsledkem bylo z ruských vnitropolitických důvodu vynucené a Západem nejen předvídatelné, ale pravděpodobně také chtěné uznání krymského referenda Kremlem.  Valné shromáždění OSN v souladu se svou Chartou schválilo stovkou hlasů (nezávaznou) rezoluci odsuzující anexi Krymu a vyzvalo k neuznání nových hranic. Takových akcí odporujících Chartě OSN, z nichž si státy, které si to mohou dovolit, nic nedělají, je samozřejmě více. Vzpomeňme významný precendens z nedávné doby, totiž agresi proti Jugoslávii se značnými ztrátami na životech a materiálními škodami, na které se podílela i Česká republika, nebo invazi do Iráku provedenou pod lživou záminkou existence zbraní hromadného ničení a rovněž bombardování Libye.

P. Han 28.3.2014 9:42

Re: Polaneckého dezinformace

Špatně informovaný jste vy. Žirinovskij je zástupce předsedy Dumy a z této pozice to napsal. Duma se proti tomu nijak neohradila, Putin teprv ne.

J. Klepal 28.3.2014 9:45

Re: Polaneckého dezinformace

Nemůžete hned věřit všemu, co si čeští novináři vymyslí, proto důvěřujte, ale prověřujte.

V. Novák 28.3.2014 11:24

LDH, vy alternativně informovaný člověče...

...

J. Lukavsky 28.3.2014 15:10

ZHN V Iráku?

http://zpravy.idnes.cz/chemicke-zbrane-v-iraku-0v0-/zpr_nato.aspx?c=A120830_141919_zpr_nato_inc

http://www.rozhlas.cz/cro6/komentare/_zprava/polsti-vojaci-nalezli-v-iraku-chemicke-zbrane--123941

http://moje.hnonline.sk/node/3010/print

A. Kelin 28.3.2014 7:58

Historie nás učí,

že pravdu má vždy ten, kdo má dostatek síly k tomu, aby ji prosadil. Leč z historie se ještě nikdo nikdy nepoučil a tak si můžeme dál plakat vzájemně na rameni.

M. Šejna 28.3.2014 7:43

pane Polanecký

to mě zklamalo, že jste tentokrát při Žirinoského návrzích nepoužil historické paralely, jako když jste přirovnával okupaci Krymu s okupací Československa.

Na Krymu bylo provedeno referendum o připojení k Rusku. O demokratičnosti referenda mám pochynosti (absence obálek, průhledné urny), ale referendum to bylo. No a na základě podobných "demokratických" referend anektovala Ukrajinská SSR po válce polskou Halič s Volyní, a nám sebrala Podkarpatskou Rus. Paralela jak vyšitá.

Tahle území nezabrali zlí Rusové, ale naši součásní přátele, naši milovaní Ukrajinci. Bylo to samozřejmě v době SSSR, ale území byla anektována ve prospěch Ukrajiny. Ale to nebylo všechno. Ve prospěch Ukrajiny anektoval SSSR i severní Bukovinu a jižní Besarábii, které byly do té doby součástí Rumunska. Tam se s referendem ani neoběžovali.

Když se Ukrajina v roce 1991 odthla od SSSR, nechtěla mít s tímto bolševickým imperiem nic společného. Distancovala se od všeho. Výjimkou byly územní zisky Ukrajiny  v dobách její existence v rámci SSSR. Proto také Ukrajina ihned požadovala garanci územní celistvosti, protože tušila, že původní majitelé uloupených území by se mohli ozvat.

Žirinovskij je nacionalistický magor, ale narozdíl od mnoha Čechů zná historii a tak pochybné poválečné zisky ve prospěch Ukrajiny velmi rád teď využil pro mediální nátlak na Ukrajinu.

D. Polanský 28.3.2014 7:10

Zase manipulace s fakty, jak je chce autor vidět

Bohužel Majdanští naprosto neodpovědně začali divočit, viz kupříkladu pozdější výrok Tymošenkové, že je potřeba všechny Rusáky vystřílet. Ňemluvím o jazykovém zákoně atd. Bohužel Ukrajinu v tom silně podporoval západ. Viděl již pod svojí kuratelou východní oblasti.

Ukrajina teď bude muset přesvědčit, že chce být opravdu demokratickou zemí bez vlivu mocichtivého západu.

J. Krob 28.3.2014 7:01

Žirinovskij

Žirinovskij NENÍ místopředsedou Státní dumy, ale jen řadový poslanec. Autore, než budeš zase plácat nesmysly, tak si to ověř!

http://ldpr.ru/power/State_Duma/deputys/Zhirinovskiy_Vladimir_Volfovich/

J. Mrázek 28.3.2014 6:05

? Tak nevím, komu věřit ?

https://www.youtube.com/watch?v=BABXj2nNO8k