27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ps 12.5.2008 16:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přesně tak!...

rusákovi je jedno kde škodí.

vita 12.5.2008 17:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přesně tak!...

Ptal jsem se na TVOU DEFINICI "rusáka".

Opravdu by mě zajímalo, jestli k tomu, aby člověk nebyl "rusák" stačí, aby byl třeba Abcházec bojující za svou samostatnost. Nebo to musí být renegát, bojující za podřízení komukoliv, kromě Ruska?

Tvoje blbé poznámky vypovídají jen o tobě a tvé stupiditě. Ostatně, stejně jako tvoje neschopnost reagovat včera.

vita 12.5.2008 17:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přesně tak!...

Čekám...

vita 12.5.2008 18:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přesně tak!...

A čekám...

Jakub S. 12.5.2008 15:41

No Honzíček je blb zavilá omezená komoušská, dokonce si takto dělá reklamu.

Asi si od nadšeného svazáckého mládí a la Pavka Kohout myslí jednou prodycky totéž. Nu vót...

Historik 12.5.2008 7:57

Přehlídka na Rudém náměstí 9.5.2008 a oslava Dne vítězství nad fašismem ve Velké vlastenecké válce je celá v odkazu zde

Můžete si poslechnout celý projev ruského prezidenta Dmitrije Medveděva a nemusíte být odkázáni na překrucování a lhaní v českých sdělovacích prostředcích. Rusové důstojně oslavili vítězství nad německým fašismem a své vítězství ve Velké vlastenecké válce. V České republice bohužel v současné době není důstojně ctěna památka padlých sovětských vojáků, kteří položili životy na území ČSR při likvidaci fašismu a který měl v plánu vyhladit i náš národ. Raději jsou hanobeny památníky sovětských vojáků, to je teď v politickém kursu v České republice. Byl bych zvědav co by se dělo, kdyby někdo natřel na růžovo některý památník amerických vojáků, zatím se takový podobný pitomec v ČR nenašel (a doufám, že nenajde).

Nevím, jestli oslava vítězství a důstojná tradiční vojenská přehlídka ozbrojených sil státu je harašení zbraněmi. Těm co to tvrdí v ČR spíš haraší v hlavě.

NATO taky haraší zbraněmi, když se Vojenské přehlídky pořádají i ve státech NATO? Prý na podzim bude harašit zbraněmi Česká republika, protože ministryně obrany Parkanová chystá 28.10.2008 přehlídku Armády ČR.

http://www.vesti.ru/videos?vid=131428

pbla4024 12.5.2008 8:15

Re: Přehlídka na Rudém náměstí 9.5.2008 a oslava Dne vítězství nad fašismem ve Velké vlastenecké válce je celá v odkazu zde

Na území Československa mohla Rudá armáda jen stěží bojovat proti fašismu, příliš Italů se zde nevyskytovalo. Ideologie, kterou máte nejspíše na mysli, se nazývá nacismus. To je zkratka z nacionální socialismus.

amos 12.5.2008 9:41

Re: Re: Přehlídka na Rudém náměstí 9.5.2008 a oslava Dne vítězství nad fašismem ve Velké vlastenecké válce je celá v odkazu zde

Já si myslím, že Rudá armáda nebojovala proti nikomu a Evropu osvobodili Američané a Plzeňáci.:-):-)

pbla4024 12.5.2008 9:55

Re: Re: Re: Přehlídka na Rudém náměstí 9.5.2008 a oslava Dne vítězství nad fašismem ve Velké vlastenecké válce je celá v odkazu zde

To není tak úplně pravda. Rudá armáda bojovala mimo jiné proti Polsku v roce 1939.

Mard 12.5.2008 11:38

Re: Re: Re: Re: Přehlídka na Rudém náměstí 9.5.2008 a oslava Dne vítězství nad fašismem ve Velké vlastenecké válce je celá v odkazu zde

Rovněž Rudá armáda okupovala Litvu, Estonsko a Lotyšsko. Stejně tak jako společně s Němci přepadla Polsko.

www racek 12.5.2008 12:09

Re: Re: Re: Re: Re: Přehlídka na Rudém náměstí 9.5.2008 a oslava Dne vítězství nad fašismem ve Velké vlastenecké válce je celá v odkazu zde

no, angličané a francouzi přepadli taky norsko, třeba, anglická flotila rozsřílela francouzskou ... ... nebo island, palestinu a pod ... ono si není co vyčítat. velmoci pamět prostě nemají. zejména ne na svoje vlastní sviňárny.

ps 12.5.2008 12:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přehlídka na Rudém náměstí 9.5.2008 a oslava Dne vítězství nad fašismem ve Velké vlastenecké válce je celá v odkazu zde

a nebojovali v tom norsku náhodou proti německu, které norsko přepadlo? Ale co se dá jiného čekat od bolševického demagoga.

Jura Jurax 12.5.2008 13:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přehlídka na Rudém náměstí 9.5.2008 a oslava Dne vítězství nad fašismem ve Velké vlastenecké válce je celá v odkazu zde

no, angličané a francouzi přepadli taky norsko, - probůh kdy?

anglická flotila rozsřílela francouzskou - to ano, ovšem po kapitulaci Francie; tehdy rozstřílel britský svaz H pod velením admirála Somervilla (letadlová lod Ark Royal, bitevní křižník Hood, bitevní lodě Valiant a Resolution, 2 lehké křižníky a 11 torpédoborců) část floty v Mers-el-Kebiru v Alžíru, aby nepadla do rukou Němcům (to by totiž byl pro spojenecké úsilí na moři a pro osamocenou Anglii vzdorující ýbrmenšům dost průser), předtím ovšem jí bylo nabídnuto, aby odplula do britských přístavů, což Francouzi, ctítí podmínky kapitulace, odmítli. Stanoviska obou států lze pochopit - je však pravdou, že v roce 1942 Francouzi své loďstvo v Toulonu sami potopili, než aby je vydali Němcům - ale to už bylo po operaci Torch ...

jirka.s. 12.5.2008 10:59

Re: "V České republice bohužel v současné době není důstojně ctěna památka padlých sovětských vojáků"

A rudý hysterický kretén z Krumlova se tomu ještě diví!!!! ;-D

http://www.68.usd.cas.cz/content/view/64/91/lang,cz/

BTW: Proč už vlastně nepíšeš jenom tím zvláštním klínovým písmem? ;-P

vita 12.5.2008 12:19

Re: Re: "V České republice bohužel v současné době není důstojně ctěna památka padlých sovětských vojáků"

A hysterický blb zase "zaargumentoval" pro něj typickým způsobem.

jirka.s. 12.5.2008 16:36

Re: Re: Re: "V České republice bohužel v současné době není důstojně ctěna památka padlých sovětských vojáků"

Máš snad nějaký pádnější argument než je 86 mrtvých, nebo děláš snad hrobníka na Olšanech a pár mrtvol tě nemůže rozhodit? :-/

Joe 12.5.2008 13:19

Neni vetsiho k o k o t a

na diskuzich NP, nez jses ty oteckovany blbe.;-)

jirka.s. 12.5.2008 16:30

Re: Neni vetsiho k o k o t a

Nebuď  tak skromný, pepíčku! Čímpak jiným než délkou svého genitálu bys asi tak mohl nahradit tu svou komunikační nedostatečnost? Pro zásadní zvětšení tvé slovní zásoby doporučuji alespoň: http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/140277-nadavka ;-)

P.S.: Promiň mi, pokud si tak docela nepochopil to množství slov, které jsem použil! ;-(

vita 12.5.2008 11:40

Parkanové nezbývá než harašit zbraněmi,

protože ji harašit nikdo dobrovolně nebude. Ani po půlročním pobytu mezi "osvobozenými" burkami v Afghánistánu.

Ostatně - harašení to nejspíš bude. Při tom, co dáváme na armádu, budeme rádi, když mašiny proharaší před tribunou a nerozpadnou se při tom.

MLOK1 12.5.2008 13:51

Re: Přehlídka na Rudém náměstí 9.5.2008 a oslava Dne vítězství nad fašismem ve Velké vlastenecké válce je celá v odkazu zde

Hezky jste to napsal "historiku". Podáváte ale poněkud tendenčně zkreslené informace. Měl byste se  rovněž nestranně zmínit i o Sovětské okupaci naší země, včetně obětí této okupace v roce 1968!!!

       Hanobení památníků nevinných sovětských vojáků neschvaluji, ale zkuste se vžít do situace někoho, komu v tom zmiňovaném roce 1968 sovětští (a pro formu přizvaní další "spřátelená vojska") vojáci zastřelili někoho blízkého. Ono to natírání pomníků není zaměřeno proti nešťastným vojákům, kteří pouze plnili rozkazy svých nadřízených. Ta všeobecná nechuť českých (německých, polských, maďarských, litevských, estonských....) lidí ke všemu, co je spojeno se sovětským svazem / Ruskem - je namířeno jednoznačně proti sovětským / ruským imperialistům z Kremlu!!! Co Vy na to???

Piskoř 12.5.2008 6:29

Bohužel

Moskva nikdy v životě nic jiného neuměla, než harašit zbraněmi. ;-€(Y)

JaS 12.5.2008 6:55

Re: Bohužel

No, v roce 1968 si "zaharašila" trochu víc.

fox 12.5.2008 7:30

Re: Bohužel

v roce 41 si moc nezaharašila.

Pete Brich 12.5.2008 10:08

Spoléhala na to, že si svět rozdělila s Hitlerem.

PB

derik 12.5.2008 3:14

Lepsi bude podivat se do zrcadla

nez se vytahovat nad Rusy, kteri zacinali z podstatne horsich pozic. Cesi prestali vyrabet vlastni motorky, auta, lokomotivy, atd. a namisto nich jsou ted v Rusku jine firmy. Zatimco Rusove postavili novy typ balisticke rakety a atomove ponorky, tak Cesi prestali organizovat i vyrobu Plzne.. Rusove se pripravuji na mozne budouci konflikly a v ramci moznosti vynakladaji prostredky na posileni sve armady. Cesi dlouhodobe neplni svuj vlastni zavazek dany NATO-u prispivat alespon 2% HDP na obranu. Dokonce odmitaji i radar jako prispevek do spolecne obrany demokratickych statu. Ruska ekonomika ma vetsi dynamiku a hospodari s prebytkem. Cesi maji pres tisic milard korun dluhu, nesplnuji podminky EU, a sve zadluzeni stale zvysuji. Rusove nepotrebuji obsazovat zadluzene Cesko, staci kdyz tam budou mit hotely, a dobre platiciho zakaznika za suroviny. Podobne jako Nemecko nabo Japonsko, ma Rusko zajem o dobre ekonomicke vztahy. A navic mysli i na obranu. Na rozdil od Ceska. Neni duvod vysmivat se Rusum zacinajicim z podstatne horsi urovne. Spis je treba politovat Cechy, kteri si mysli ze odmitnutim radaru si zabezpeci mir, ze stavkovanim si zvysi zivotni uroven, a ze stat se o ne bude starat.

Aklechuj hatu 12.5.2008 5:28

Jak uz to rikal....

Ano, Deriku, jak uz to mi rikal muj stryc, ktery to mel od sameho hocha s fouskem pod nosem, Dolfka Hitleruc - v Rusku to delaj presne tak jako kdysi on.

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 12.5.2008 2:18

ano, pane Brebere

Ano, pane Brebere, máte úplnou pravdu.  Rusko haraší zbraněmi. Je velmi agresivní stát. Vydává na zbrojení biliony dolarů, vede války v Afganistánu a Iráku, aby se Rusové zmocnili irácké ropy.  Tyto války stály Rusko již 500 miliard dolarů. Vyhrožuje Iránu a ostatním státům.  Má vojenské základny ve 150 zemích světa, a pilně staví další, také v České republice. Odstupuje od mezinárodních smluv o protiraketové obraně a schvaluje ozbrojenou loupež Kosova.

Bude nutné zabránit ruskému militarizmu v ovládnutí světa.

pierino 12.5.2008 2:30

Re: ano, pane Brebere

Ja ti rikal kozomrde, ze ti to jednou pujde na mozek. Nech uz ty kozy na pokoji

Aklechuj Hatu 12.5.2008 5:38

Bez radeji past kozy nez psat pro-Ruske agitky

Rusko harasi zbranemi v Moskve na vojenske parade, agresivne si vede v Cecne a Baku. Agresivni prepad Afganistanu Rusum nedopadl prave nejlepe, odtahli se ztazenym ocasem mezi nohama. Presny rozpocet na vojnu v Rusku nikdo nevi, je to statni tajemstvi (ale pasacek koz z Vermontu to vi!) Rusko vyhrozuje sousedum ze zakroci vojensky, cini to uz v Cecne a zakratko v Baku. Rusko ma spojence na Kube, v Jizni Americe a v Somalsku, krome jemu sympatickych individui jako pasacek koz z Vermontu. Kdyz se nekdo chce informovat o ruskych raketach, zdali uz leti, nazyvaji to agresi a porusovanim smluv - zapomneli ze CR uz neni jejich kolonie. Pro mir v Kosove Rusi neudelali nic - cekali az kastany z ohne vytahne NATO.

Vodník 12.5.2008 10:55

Re: Bez radeji past kozy nez psat pro-Ruske agitky

Čečna je ruským územím. Jak haraší zbraněmi v Baku? (tím, že nabízí Američanům, aby si ten radar postavili tam? Nebo myslíte Abcházii?) Agresivní přepad Afghánistánu má na svědomí SSSR a se staženým ocasem odtáhne jednoho dne i NATO. Rusko má spojence různě po světě, v čemž se vůbec, ale vůbec neliší od Ameriky. Zajímalo by mě, jak byste charakterisoval to, když by se Rusové "chtěli informovat o amerických raketách, zdali už letí" tím, že si postaví radar v Mexiku. Pro mír v Kosově neudělali nic, protože se nepletli do vnitrostátní jugoslávslé záležitosti, na rozdíl od tzv. "mezinárodního společenství", které přepadlo a bombardovalo souveraigní stát.

Summa sumarum - Váš komentář je nesmysl od A až do Z.