24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mard 12.5.2008 11:42

Re: Re: Bez radeji past kozy nez psat pro-Ruske agitky

Čečna je ruská asi tak jako Estonsko nebo Litva.

vita 12.5.2008 12:20

Re: Re: Re: Bez radeji past kozy nez psat pro-Ruske agitky

Nebo jako je Texas americký. Texas je americký podstatně kratší dobu, než Čečna ruská.

vita 12.5.2008 11:31

Re: Bez radeji past kozy nez psat pro-Ruske agitky

V Čečně (na ruském území) se už moc zasahovat nemusí a to Baku by mě opravdu zajímalo...

Pokud vím, zasahovala v Baku ještě Sovětská armáda proti nacionalistům, kteří se pokoušeli o pogromy na Arméby - a umožnila Arménům aspoň utéct. Ono se k něčemu v Baku schyluje? Další pogromy? Na koho?

Povídej, člověče informovaný!

Jarda 12.5.2008 20:53

Re: Re: Bez radeji past kozy nez psat pro-Ruske agitky

Kdy bylo v Texasu povstani , kdy se chtel Texas odtrhnout? Zeme patri tem co tam ziji, tedy Cecna Cecencum a ne Rusum. Vse na vychod od Uralu bylo nasilim podrobeno a lidi tam zijici jsou dodnes Rusy systematicky okradani. Ta t.zv. ruska ropa nepatri Rusum ale Evenkum tak jako "rusky" prirodni plyn, "ruske" diamanty Rusove kradou Jakutum, "ruske" zlato Rusove kradou Burjatum Cukotum atd. V te puvodni moskevske Rusi toho moc nebylo.

Piskoř 12.5.2008 6:35

Re: ano, pane Brebere

Tak nevím co ty, jelito pasoucí kozy, pohledáváš v Americe, pokud nejsi prolhaný bolševik. Jinak bys měl táhnout na Sibiř, blbe!;-€(Y)

fox 12.5.2008 7:32

Re: ano, pane Brebere

Bože to je v.ů.l!!!!§

Marat 12.5.2008 12:39

Re: ano, pane Brebere

Co ty sodomitský spratku pohledáváš v USA? Ty spratku,koukej  táhnout a to hodně rychle z té tebou nenáviděné USA.Ty bolševické lejno,všechno ti v té Americe smrdí,jen ty dollary né,že? Mazej do Čech,tam v Krkonoších chcípnul Pencovi cap a nemá mu kdo oplodňovat kozy.Moc by tě potřeboval.Taková hromada mrvy,jakým je tento prznitel koz, se jen tak nenajde.Ty przniteli koz,mám cukání se po tobě v tom Vermontu podívat.Možná že by to stálo za to.

Vodník 12.5.2008 12:43

Re: Re: ano, pane Brebere

Tak tomu říkám utlouct někoho argumenty. Být Pasáčkem, tak se nezmůžu na slovo! :-D

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 12.5.2008 16:44

pro pana Vodníka

Ano, pane Vodníku, máte pravdu. Já bych se vůbec neodvážil diskutovat s takovými koryfeji jiskřivé inteligence a logiky, jako jsou pánové Muki, Bidlo, Arogant, Yaqub, Marat a další. Pan Marat je zvláště vynikající. Na to moje intelektuální schopnosti opravdu nestačí. A to mám americké akademické vzdělání (GAV). Protože se to zde jenom hemží inteligenty, používám svůj (ne zrovna snadno získaný) akademický titul GSDr. Aby viděli, že nejsem jen tak ledaskdo.

qwerty 12.5.2008 18:58

Re: pro pana Vodníka

nejses nic jinyho nez tupej programator - ktery americky firmy dovazej z indie po stovkach, pokud nenajdou nejaky blby cechy co by pro ne psali kod.

To ze ti prizvukuje Antonin Vacha - Vodnik , byvaly fizl, praskac a estebak jen potvrzuje co jses zac.

Ruk 12.5.2008 2:16

A ty penize za drahou ropu maji diky Americanum

Americane rozpoutali boje prave tam, kde se to Rusum nejvice vyplaci-To asi strycek Sam nedomyslel...

pierino 12.5.2008 2:35

Re: A ty penize za drahou ropu maji diky Americanum

A k tomu jeste rozpoutali trenice s radarem mezi Cechama.... beeeee.....;-D;-D;-D;-D.

pierino 12.5.2008 1:44

A jeste neco...

Na Rudem namesti jsem byl a ve skutecnosti vypada o hodne mensi nez na pompeznich zaberech a fotkach... taky je trochu nasikmo... jak to ti Rusove delaji...?

fox 12.5.2008 7:34

Re: A jeste neco...

Ano,máte pravdu.Já tam byl prvně v 86 a ten pocit venkovské návsi byl jasný.

Stachanov 12.5.2008 1:40

z růsáků jde stejný strach, jako z důchodce s naostřenou holí

Kosovani se jim vysmáli, v Čečensku to furt neklape, Číňani jim kopírují bojová letadla i tanky a navíc hladově koukají na Sibiř...ruský méďa bude mít brzo zas plné ruce práce

pierino 12.5.2008 1:36

No tak prehlidka ....a co???

Nechte tem starym generalum nejakou radost. Oprasili metaly, nasadili brigadyrky a dokonce i slunce svitilo a Putin se usmival. Byly doby, kdy podobne prehlidky ten samej den delali jeste v NDR, na Letenske Plani, ve Warsave i jinde.  O tom si uz jen diky NATO mohou jen nechat zdat. Radar to bude jistit. A kdo vi jestli ty rakety nebyly jen ze dreva. V Korei taky salutujou a zbroji, a lidi nemaj co zrat. At zije sovetska armija....

Dušan Neumann 12.5.2008 1:35

pohled přes oceán

V USA, kde se státní vojenské přehlídky už přes půl století nepořádají, byla moskevská vojenská přehlídka komentována bez emocí. Většina medií se spíše soustředila na symboliku vypovězení dvou amerických diplomatů z Moskvy v předvečer svátku. Podle ministra obrany Gatese, který býval šéfem sovětského oddělení CIA, byla tato reakce na loňské a dubnové vypovězení ruských diplomatů z USA jen "obvyklým diplomatickýcm pošťuchováním". Přehlídka byla na stránkách amerického tisku hlavně připomenutím vítězství nad nacistickým Německem, což zdůrazňovaly historické uniformy a tanky T-34. "Na hodnocení kremelské výměny je ještě brzy a uvidíme, jestli se v budoucnu zase vrátíme k tomu, že budeme posuzovat mocenské pozice v Moskvě podle toho jak kdo stojí na ochozu Leninova mausolea", dodal Gates. Pentagon komentoval přehlídku poněkud suše . "pokud chtějí vyvětrat starou techniku je to jejich věc." Toto hodnocení ostatně souhlasí s generálem Vladinírem Dvorkine, bývalým šéfem technické kontroly sovětské armády, který řekl, že "ruská armáda je jen špatnou kopií armády sovětské,"

Ekonomický tisk si hlavně všímá, že ruský vojenský rozpočet vzrostla na 4.6% HDP, což je srovnatelné s výdaji USA a Číny. Většina komentářů se více věnovala hodnocení Putinova presidentského období a jeho pozitivních i negativních stránek. Casto byla citována zppráva bývalých ruských ministrů Němcova a Milova "Putin: ode dna", která uvádí, že za jeho vlády vzrostl objem korupce $31 mld v roce 2001 na $319 mld v roce 2005. (Novější statistiky nejsou). Přesto se americká media shodují, že díky ropnému vývozu se ruská ekonomika odrazila ode dna a společenská situace je lepší než před deseti lety.

pierino 12.5.2008 2:33

Re: pohled přes oceán

R^R^R^!!8-o

vita 12.5.2008 11:37

Re: pohled přes oceán

"srovnatelné s výdaji USA a Číny" - a Bangladéše né?

Ono když se něco vhodně vydělí, tak se dá "dokázat" skoro všechno...

Kodl 12.5.2008 0:49

Zastaralé zbraně?

Pan autor si asi vzpomněl, že naposledy viděl letět Mig 21.Ani netuší, co Rusové mají dnes k dispozici za krám.:-)

NevericiTomas 12.5.2008 0:56

Re: Zastaralé zbraně?

Tak se rozpovidejte?18 let od padu od padu SSSR usporadali Rusove hezkou prehlidku sovetske techniky. Zatim v podstate tezi z toho co za sovetu dokazali,ale vyvoj se posouva a nevypada to,ze Rusove udrzi krok...

derik 12.5.2008 1:04

Re: Re: Zastaralé zbraně?

Rusove hlavne potrebuji mit zbrane proti eventualnimu konfliktu s Cinou aby neprisli o Sibir. Zatim to vypada ze pridali do kroku. Na rozdil od Cechu kteri pry vetsinove odmitaji obranny radar.

ZW 12.5.2008 14:21

Re: Re: Re: Zastaralé zbraně?

Čím se liší "obranný" radar od "útočného"?

Atomousek 13.5.2008 13:28

Re: Re: Re: Re: Zastaralé zbraně?

U utocneho radaru neni telefon a tudiz nelze zatelefonovat, ze se blizi (treba Japonska) armada :o)

derik 12.5.2008 0:41

Co je to za slataninu?

Same vseobecne fraze, klise a predsudky. Pry "generalove nedovoli aby penize proudily tam kde jsou nejvice zapotrebi..." (skoda ze autor nezjistil kam mely proudit a kam nemely, mohl tak poucit Putina ktery vypada dost spokojene). Pry "nekteri novinari se domnivaji, ze Pentagon ma mnohonasobne vic prostredku nez Kreml...". (jeste ze mame ty nektere domnivajici se novinare). Pry "V Cine a Rusku jsou s nejvetsi pravdepodobnosti nakladu na vojenske stavby,....zahrnuty v rozpoctech jinych ministerstev." (vsichni jsou hloupi jen autor to prokouk). Atd. Tohle ma byt zasvecena analyza a uzitecny komentar? To je opravdu jakykoliv cesky novinar odbornikem na cokoliv? A kdyz uz opisuje, tak nemuze aspon  prelozit co to je ta "olejova bonanza"? Mysli tim olivovy olej?

Mard 12.5.2008 1:29

Re: Co je to za slataninu?

Olejová bonanza je termín označující v angličtině zastaralým způsobem naleziště ropy. S olivami to nemá nic do činění. Jinak USA vydávají na zbrojení cca 6 x tolik co Rusko.

ZW 12.5.2008 0:29

Kdo tu haraší?

Hrůza! Moskva si tradiční vojenskou přehlídkou dovolila připomenout konec II. světové války, aniž by se nás dovolila zeptat, co my na to.

Možná se měli inspirovat u nás: V Plzni jsme uspořádali hold americké armádě (to se "neharašilo"?), prezident s premiérem položili věnce k památníku legionářů z I. světové války (zřejmě se štítili navštívit hrob neznámého vojína od Dukly nebo - nedejbože - pohřebiště padlých vojáků na Olšanech)  a na najvětším zpravodajském serveru se úloha Rusů při osvobozování Československa zmínila dvěma vskutku objektivními články: První byl o tom, jak ruská letadla při útoku na německé kolony ve Ždírci omylem zasáhla i několik civilních domů, a druhý o tom, jak opilí ruští partyzáni chtěli na Pustevnách znásilnit mladou holku. Vskutku důstojná vzpomínka na těch 166 tisíc padlých sovětských vojáků!

Je mi z toho všeho velmi, velmi hanba.

Mard 12.5.2008 1:36

Re: Kdo tu haraší?

Pane, vy máte nějaký duševní problém. Chcete snad říci že v Plzni jezdily moderní tanky a raketové nosiče, nebo snad se domníváte že v Moskvě měli přehlídku veteránů? Myslím že kdyby Bush uspořádal před Bílým domem přehlídku s tanky a raketami, tak by si o něm většina Američanů myslela, že se zbláznil. Přehlídky zbraní jsou důležité po zastrašování vlastních obyvatel a v menší míře ciziny. Takovýmto způsobem obvykle probíhají pouze v diktaturách, například ve Francii, která má také tradici vojenských přehlídek k výročí pádu Bastily, dominují přehlídce spíše auta s důstojníky. Aby projížděly po Champs Elysse tanky a raketové nosiče je těžko představitelné. Ostatně radnice v Moskvě musela vyčlenit 14 mil. rublů na opravy vozovky poškozené při přehlídce.

ZW 12.5.2008 2:04

Re: Re: Kdo tu haraší?

Vojenská přehlídka je v Rusku tradiční formou oslav Dne vítězství už od roku 1945. Vzhledem k desítkám milionů obětí je celkem pochopitelné, že pro Rusy nejde o žádnou bezvýznamnou událost. I my budeme po letech "zastrašovat zbraněmi" 28. října k 90. výročí vzniku republiky. Koneckonců v menší míře "harašíme" každým rokem při známé přehlídce "Bahna". A vždy přitom předvádíme i moderní techniku. Nevidím na tom nic špatného.

Uspořádá-li vojenskou přehlídku kdokoliv jiný, je mi to srdečně putna. Někdo holt vyčlení 14 milionů rublů na přehlídku, jiný zase vozí sníh ze Šumavy na Hradčanské náměstí.

Vodník 12.5.2008 0:06

Jděte se bodnout, propagandisto!

Byl to záchvěv ledového vichru připomínající léta studené války a

zároveň vzkaz Vladimíra Putina celému světu, že Rusko se za poslední

roky jeho prezidentské funkce opět stalo přední světovou vojenskou

silou.

Rusáci zbraněmi haraší po Rudém náměstí, zatímco Američani...