17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

RUSKO: Dávám Putinovi rok, maximálně dva

Putinovo vystoupení bylo očekáváno s napětím především kvůli razantnímu propadu kurzu rublu. Ten, kdo očekával, že Putin přizná chybu v zahraniční politice či že se bude kát, musel být zklamán. Kdo čekal tradiční obviňování všech okolo a ruskou ublíženost, nemýlil se.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 20.12.2014 19:38

Re: Pane Polanecký,

Souhlasím s Vámi! Po tom, co Rusko od "západu" zažilo v dobách Jelcynovi prozápadní "anarchie" (pošlapání dohod s Gorbačovem, "humanitární" bombardování tradičního spojence, vykrádání ruského bohatství s pomocí post-sovětských oligarchů,..) Putin Rusy nemusí nijak přemlouvat (ani připomínat Švédské, Polsko-litevské, Francouzské, Německé, západem podporované Turecké pokusy o jeho zničení), oni za ním stojí tím víc, čím víc je západ tlačí "do kouta"!

J. Krásenský 20.12.2014 18:34

Re: Obru na hliněných nohách začíná téci do bot.

No nevím, o obru na hliněných nohou se psalo už v devatenáctém století. Tak to by mělo už dávno padnout. Nemyslíte? ...nemyslíte.

P. Vaňura 20.12.2014 18:14

S Ruskem je záhodno spolupracovat, pokud je to možné!

Ale NIKDY nezapomenout na to, že bolševici i ve vztahu k jiným zemím skoro NIKDY nedodrželi žádnou dohodu, pokud byli dost silní na to, aby ji mohli porušit. Pokud ale silní nebyli, podepsali cokoliv, protože to nikdy nepovažovali za závazné a nezměnitelné!

P. Vaňura 20.12.2014 18:10

A platí to i pro Džingischána a jeho nástupce?

Rusko bylo také poraženo v lokálních válkách (Krymská válka 1854-1855 a Rusko-Japonská 1904-1905) ale vlastně i ve WW1. Vyhrálo ovšem WW2 a tím se dostalo k největší moci, jakou kdy mělo. Ale dnes už Rusů dávno není "mnógo."

J. Schwarz 20.12.2014 17:49

Re: Velice fajn clanek,

No, tam se objevují různé názory a tak jistě objevíte i takové, které vám konvenují... jen netuším, proč právě tyhle mají být tou nejryzejší pravdou a ty ostatní falešnou propagandou... Spíš bych řek že je pěknou ukázkou Ruska že tam existuje pouze jediný "povolený názor"... Holt nad "jednotu Strany a Lidu" zřejmě v Rusku zase není...

J. Schwarz 20.12.2014 17:44

Re: Ono stačí

tahle skutečnost pěkně ilustruje, že celý "komunismus" nebyl ničím jiným než ruským imperialismem s komunisty v ostatních zemích  jako transformovanými hejslovany...

J. Schwarz 20.12.2014 17:42

Re: Pane Polanecký,

Kdyby ten "Mnichovan s knírkem" nebyl tak namachrovanej že si myslel že "německý národ" je tak skvělý že porazí zbytek světa a svým chováním jej proti sobě poštval, mohl bolševiky porazit zvlášť kdyby si na obsazených územích neúpočínal jako dobyvatel ale osvoboditel. Kdyby  se zaměřil na bolševiky a ne na neněmecké národnosti...

M. Salkovsky 20.12.2014 17:27

Re: Pak s ním zatočíte ? Nezatočíte !

Ďaĺšia kolaborantská špina tešiaca sa na krv okolia na paprčiach.

M. Vondráček 20.12.2014 17:11

kolik vsadíte

pane Polanecký , že vydrží déle než dva roky ...

L. Kubeš 20.12.2014 16:43

Re: Pak s ním zatočíte ? Nezatočíte !

A doporučuje to který blb ??

P. Selinger 20.12.2014 16:42

Obru na hliněných nohách začíná téci do bot.

Jak dlouho může trvat, než se ty nohy rozmočí ?

V. Čermák 20.12.2014 16:33

Permanentní aktivista Polanecký

si pouze našel novou parketu. Zdá se mi ale, že opět "střelil kozla". Možná mu to ale ani příliš nevadí, přece Peníze jsou až na prvním místě.

Š. Hašek 20.12.2014 15:38

Re: Včera by bylo pozdě.....

Rusko mělo ambice vždy tak nějak kontrolovat příhraničí.

Trochu si to pletete s pozváním Stalina daleko do Evropy (Němci s tím knírkatým). A naočkováním carského Ruska leninským tyfem. Pak to začalo.

Všechno je jinak. A brusel to zase začíná prosírat.

Š. Hašek 20.12.2014 15:34

Re: Rusko prošvihlo svou šanci více se ekonomicky

Rusko nic neprošvihlo.

Tam neběží čas po pětiletkách (už dávno ne). Rusko není bruselsko.

Prošviháváme my, nějak se kousají rotačky v tiskárnách Eur. Nezdá se Vám?

M. Vaněk 20.12.2014 15:32

Re: Rusko prošvihlo svou šanci více se ekonomicky

Lžete. Ekonomické PROBLÉMY nejsou Putinem zdůvodňovány ideologicky, ale jako kombinace vnějších faktorů a správným přiznáním malé diveriifikace.

Š. Hašek 20.12.2014 15:30

Re: Konečně srovnatelný výsledek s EU

Velice dobrá poznámka, pane Pražáku.

Portugalsko/Řecko/Francie/Itálie/Španělsko se má tak co někomu vysmívat.

Š. Hašek 20.12.2014 15:27

Re: Pak s ním zatočíte ? Nezatočíte !

Přesné, pane Janyško.

Jsem zvědat jak dlouho ještě vydrží v mnohých hlavách CCCP a Stalin.

Všechno je jinak (skoro).

Zabývejme se bruselí, kde udělují státnost bandě žebráků hned vedle Izraele. A teroristy vyškrtává ze zatykačů.

Š. Hašek 20.12.2014 15:24

Re: Pak s ním zatočíte ? Nezatočíte !

Pane Slanino, spolupráce byla se CCCP, začalo to dovozem Lenina za německé peníze a dokončeno bylo Hitlerem za německé peníze.

S Ruskem (carským/putinovským) se doporučuje spolupracovat. Nikoliv nasírat, víme?

P. Kmoníček 20.12.2014 15:14

Re: Polanecký je opravdu komik.

A Lesníku,Vy jste pravděpodobně jeden z nich.

Š. Hašek 20.12.2014 15:12

Pane Polanecký,

a Vy si fakt myslíte, že tím Vaším zmizením Putina (do roka či dvou), se Rusko jako změní? Jak?

Proboha, kdy už někoho "vod Berlína/Vídně/brusele" napadne, že vrtat se v Rusku, dopadne vždycky bélbě. Pro nechápající - samozřejmě pro toho, kdo si začal. A hodně bélbě. Viz dvacáté století a hospodský mnichovan s knírkem.

To ten brusel fakt zajímalo několik set banderovců??????

P. Kmoníček 20.12.2014 15:10

Ono stačí

oznámení,že pro upevnění míru rozšíří Rusko svůj jaderný arsenál.Komu se to nelíbí tomu čeští komunisté(a blbci)nadávají.Když Lavrov oznámí,že Krym přestává být bezjaderný tak blbci(a komunisté)souhlasně pokyvují hlavou.Mezitím přibývá,bohužel,i na Psu příspěvků viditelně psaných členy ruské páté kolony a blbci i komunisté předou blahem.

P. Fryš 20.12.2014 14:15

Re: Velice fajn clanek,

Nejste náhodou blbec ? Ani náhodou! Jste blbec "Ovare".

P. Fryš 20.12.2014 14:11

Re: Konečně srovnatelný výsledek s EU

To se vám nemůže stát. V duté hlavě jen snad ozvěna. :o)

P. Fryš 20.12.2014 14:05

Re: Polanecký je opravdu komik.

Vy o sobě samozřejmě nepochybujete ? :o)

V. Venc 20.12.2014 13:43

Re: Autor je úplně mimo...

Ad Vavruška 637 Datum: 20.12.2014 12:48

Zcela souhlasím s Vaším komentářem i názory.

Domnívám se, že taková osvěta je zcela nepřijatelná, nebo nepochopitelná, jak pro autora článku, tak pro celou řadu diskutantů na NP i jinde.

Jejich argumentace spočívá na tupé nenávisti k Rusku a opakování slov: kremrofil, imperialistické choutky, kolaps Ruska, Putler...

Zcela pomíjejí tristní, hospodářské reálie, jak EU, tak USA. kdy jejich politici předpokládají, že si vylepší finanční image zprivatizováním Ukrajiny a Ruska. Případně to alespoň demokraticky přeběhnou humanitárním bombardováním.

J. Boleslav 20.12.2014 13:30

Re: Clanek autora na jednicku s hvezdickou

Rovněž.

J. Boleslav 20.12.2014 13:29

Re: Polanecký je opravdu komik.

A Vy, jak tomu vše nasvědčuje, odtud zrovna píšete.

J. Boleslav 20.12.2014 13:28

Re: Na oligarchy se spoléhat vskutku nelze, pane autore.

Taky to bohužel tak vidím. KGBák má svoje oligarchy dobře ochočené.

F. Lesniak 20.12.2014 13:28

Polanecký je opravdu komik.

Zase asi Rudla přebral v nálevně. A jak tady pan Vavruška vtipně poznamenal, že Polanecký skončí co nevidět v sanatoriu duševního zdraví.

J. Boleslav 20.12.2014 13:27

Re: Velice fajn clanek,

Američtí imperialisté už zase haraší zbraněmi, proti mírumilovnému Kremlu? Nejste Vy náhodou vyučený v Rudé krávě, u Kojzarů?