15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

POLEMIKA: Otupený Petr Adler

V úterý 20. 3. 2018 v Neviditelném psu vyšel článek Petra Adlera KANADA: Pohled z tupého úhlu, kde kritizuje předsedu českého a slovenského krajanského spolku v Kanadě, aniž by uvedl správný název spolku – České a slovenské sdružení v Kanadě a mne jménem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Brunner 30.3.2018 21:17

Re: Když někdo někoho nechce, tak se ptám: a kdo na jeho místo?

Z Vás už přetéká.

S. Ševeček 30.3.2018 20:42

Re: Když tak

Vážený pane Mertle, transkripce toho výroku se v mnoha výkladech a jazycích liší. Učit se, učit se, učit se.

To *bene* je mojí autorskou "licencí" ;-)

a pochvalou pisatele příspěvku, na který reaguji. (další část slavného výroku má stále svůj původní smysl)

P. Khail 30.3.2018 20:38

Re: Myslím, že se mýlíte,

Vy volíte natruc a ne podle svého přesvědčení? Upřímnou soustrast!

J. Kanioková 30.3.2018 20:25

Nesouhlasím s článkem

J. Kanioková 30.3.2018 20:22

Pane Schwarzi, stopro souhlas

J. Kanioková 30.3.2018 20:20

Myslím, že se mýlíte,

čím více tzv. "intelektuální elity" plivaly po Zemanovi, tím víc lidí volilo jim na truc. Ne kvůli MZ, ale natruc těm povyšujícím se.

Úplně stejně jako když ČSSD "bojovala" ze všech sil proti Babišovi, vzbudilo to jen stejnou reakci.

J. Kanioková 30.3.2018 20:15

1***

J. Kanioková 30.3.2018 20:12

To chcete říct, že p. Drahoš působil dojmem,

že se bude řídit OPRAVDU názory všech lidí, nejen té elitářské squadry pravdoláskovníků ?

Rozhodně nehájím Zemana, ale Drahoš ve mně nevzbudil nejmenší jiskřičku naděje, že bude tak jako většina národa PROTI přijímání prchlíků, že bude velmi kriticky sledovat a glosovat dění směřující od bruselského politbyra. Nebo že by dokázal chápat, že EU dávno není tím, do čeho jsme vstupovali, hlavně co se týče ekonomických problémů. Působil jen a jen dojmem, že bude poslušný vůči naším a eu papalášům loutkovodičům.

J. Kanioková 30.3.2018 20:04

Projev zdravého rozumu je 90,27 %

pro p. Drahoše ? Já to považuji spíš za důsledek neobjektivní informovanosti.

P. Sulc 30.3.2018 19:51

Re: Krasne jste se pochvalil, pane Suchmo,

Mate pravdu, ale to DELANI by se nemelo, jako dosud, omezovat na zvaneni v hospode u piva.

J. Lepka 30.3.2018 18:52

Re: Volební výsledky

Koukám, že babišovská definice padla na úrodnou půdu. Jenže to že Kalousek je ďábel, už dávno před ním do světa hlásali odboráři, měl jsem dokonce i jeho fotku s rohama a varováním, že znásilňuje odborářky. Bohužel (pro vás samozřejmě) jeho argumenty mají hlavu a patu a na rozdíl od jiných současných politiků, u nikdo nic nedokázal, jen plácání a internetová kampaň mající působit na závist.

K. Pavlik 30.3.2018 17:40

Re: Občanství

Nejen to, obcas je to i legracni. Kamarad ma dvoji obcanstvi - kanadske a argentinske (tez italske), jeho syn -kanadske, argentinske a britske. Takze pokud bude zase boj o Falklandy tak syna zavrou obe strany pro velezradu.

M. Mikulec 30.3.2018 17:33

Volební výsledky

Nevím, jestli právě volební výsledky zahraničních Čechů nejsou trochu mimo, když se tu v tom s námi nemusejí plácat. Ty informace, které mají, těžko říci, jak jsou objektivní. Když i v samotné ČR média manipulují skutečnosti, co se nám odehrávají před očima.Podle statistiky v zahraničí vyhrálo hnutí TOP09: právě tato ministrana, která v parlamentu rozvrtá, co ještě funguje, a tvoří destruktivní opozici za každou cenu.

O věrném kývalovi z protizemanovské fronty se netřeba zmiňovat.

F. Kusák 30.3.2018 15:11

Já nevím,

jak kdo chápe boj o veřejnoprávní média, ale pro mě hrají důležitou roli a nepřál bych si jejich zrušení. Dokonce bych souhlasil pro ČT a ČRo s navýšením poplatků. Ale nezbytně nutná je kontrola finančních toků veřejností, samozřejmě podle zákona. A tady je zakopán pes. Proto působí některé hlasy na obhajobu těchto médií nevěrohodně. A protože různé rady jsou voleny parlamentem, pak musí sjednat nápravu parlament. Nebo snad někdo jiný? Začerněné smlouvy, pochybné projekty, za které nikdo veřejně nenese odpovědnost, je pro mě nepřijatelné. Jestli někdo souhlasí s tímto stavem, ať to řekne. A přátelé v Kanadě nebo kdekoliv jinde, koncesionáři jsme my v ČR a kontrola veřejnoprávních médií je naše právo, respektujte to prosím.

I. Novák 30.3.2018 14:59

Re: 90% volilo Drahoše...

90,7% ? To už se blíží k tradičním 99,9%. Je vidět, že ani po létech v exilu se nezapomíná. Zvlášť když tím mohu ovlivnit život druhým a sám následky své volby nést nemusím, že? Ale přeci vím, co je pro ně dobré! Domorodci by si třeba mohli špatnou volbou zpackat svoje místní poměry.

Moje maminka říkávala, že nelze sedět jedním zadkem na dvou židlích.

P. Lenc 30.3.2018 14:08

Re: Zdravím přátelé !

Ale máme pane Rehulko, jenže jsou nevolitelní, neb málo slibují.Ale to asi není jenom náš problém.Zdravím.

P. Kmoníček 30.3.2018 13:48

Re: Krasne jste se pochvalil, pane Suchmo,

Kolik % z oprávněných voličů bylo pro lháře z Hradu, Šulci? Zamyslel jste se nad tím? A hlavně neargumentujte těmi, kteří na volby kašlali. Ti totiž také lháři z Hradu svůj hlas nedali.

P. Kmoníček 30.3.2018 13:44

Re: Pane,

Co to melete , Karlíku?

P. Kmoníček 30.3.2018 13:42

Re: Za pozoruhodný

Schwarzi, uvědomte si,že ta volba ze dvou lidí nebyla pro lháře z Hradu, ale proti němu.

P. Kmoníček 30.3.2018 13:39

Pane Šuchmo, děkuji.

S. Netzer 30.3.2018 13:38

Re: Když někdo někoho nechce, tak se ptám: a kdo na jeho místo?

Vy jste tu "demokratičnost" asi taky sál s mateřským mlékem.

J. Chaloupka 30.3.2018 13:34

Myslím, že je to z neznalosti, jistě ne ze zlé vůle.

Oni si následky té volby nevyžerou.

J. Chaloupka 30.3.2018 13:32

Když někdo někoho nechce, tak se ptám: a kdo na jeho místo?

Když máme před sebou volbu Drahoš nebo Zeman, co si říkáte?

A vy, co žijete jinde tak vůbec nemáte právo do toho mluvit. Ostatně soudím, že TOP 09 se příště do parlamentu nedostane. Dost na tom, že další čtyři roky budeme muset živit Kalouska.

S. Rehulka 30.3.2018 12:51

Zdravím přátelé !

Žiji už dlouhá léta (45) v Austrálii za časů bolševika, jsem se s Československým (ČSSR) státem nebavil. Po "Sametu" jsem rodnou zemi navštívil, protože tam mám rodinu a dobré kamarády, ale nikdy jsem nesouhlasil s tím, aby lidé žijící jinde a rozhodující svými hlasy v nové vlasti, volili i v České republice (případně na Slovensku) a vždycky jsem to posměšně nazýval "sedět jedním zadkem na dvou židlích" ! Kdybych v Č.R. žil a volil, rozhodně bych nevolil demagoga Zemana, i když se mi mnoho jeho prezentovaných názorů líbí, ale určitě bych nevolil ani nemastného - neslaného Drahoše.

Sakra, to tam opravdu v republice nemáte presidentský materiál ?

M. Prokop 30.3.2018 12:23

Re: Za pozoruhodný

Demokratičnosti asi ne, ale projev zdravého rozumu to je.

S. Netzer 30.3.2018 12:12

Re: Pane,

Milo Yiannopulos je stejně věrohodný a objektivní zdroj. :-(

J. Schwarz 30.3.2018 11:47

Re: Pane,

netřeba sledovat Ulče, stačí Jordan Peterson nebo Milo Yannopulos. Západní university jsou dnes semeništěm ultralevičáků, co se sice považují za avantgardu pokroku, ve skutečnosti se chovají jako SA-manni nebo čekisti.

J. Schwarz 30.3.2018 11:42

Za pozoruhodný

považují závěr článku - totiž že volba proti Babišovi a pro Drahoše je známkou obzvláštní demokratičnosti zahraničních Čechů. Jakoby demokratem byl jen ten, co si splní mediálním mainstreamem předem zadaný "úkol". Ostatní jsou automaticky zastánci diktatury a fašismu.

S. Rádl 30.3.2018 11:05

komentář

Až na drobné nepřesnosti ohledně rozhodnutí slovenského ÚS (nerozhodl zda byl Babiš agentem)je článek zajímavý. Do vztahů obou pánů nevidím a nechci vidět. Ohledně voleb zahraničních Čechů by si ale autor měl uvědomit, že parciální zájmy těchto lidí a obyvatel ČR se často liší. My tu žijeme a důsledky všech politických rozhodnutí našich orgánů nás přímo zasahují.

J. Farda 30.3.2018 10:25

Re: Tento článek

Nadávka. :-(