Středa 29. 5. 2024Maxmilián, Maxim polojasno10 °C

Diskuse k článku

POLEMIKA: Otupený Petr Adler

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 53
  • Poslední: 30.3. 2018 21:17
  • Řadit dle: času vložení
  • vláken
J. Kanioková 30.3.2018 20:25

Nesouhlasím s článkem

M. Mikulec 30.3.2018 17:33

Volební výsledky

Nevím, jestli právě volební výsledky zahraničních Čechů nejsou trochu mimo, když se tu v tom s námi nemusejí plácat. Ty informace, které mají, těžko říci, jak jsou objektivní. Když i v samotné ČR média manipulují skutečnosti, co se nám odehrávají před očima.Podle statistiky v zahraničí vyhrálo hnutí TOP09: právě tato ministrana, která v parlamentu rozvrtá, co ještě funguje, a tvoří destruktivní opozici za každou cenu.

O věrném kývalovi z protizemanovské fronty se netřeba zmiňovat.

J. Lepka 30.3.2018 18:52

Re: Volební výsledky

Koukám, že babišovská definice padla na úrodnou půdu. Jenže to že Kalousek je ďábel, už dávno před ním do světa hlásali odboráři, měl jsem dokonce i jeho fotku s rohama a varováním, že znásilňuje odborářky. Bohužel (pro vás samozřejmě) jeho argumenty mají hlavu a patu a na rozdíl od jiných současných politiků, u nikdo nic nedokázal, jen plácání a internetová kampaň mající působit na závist.

F. Kusák 30.3.2018 15:11

Já nevím,

jak kdo chápe boj o veřejnoprávní média, ale pro mě hrají důležitou roli a nepřál bych si jejich zrušení. Dokonce bych souhlasil pro ČT a ČRo s navýšením poplatků. Ale nezbytně nutná je kontrola finančních toků veřejností, samozřejmě podle zákona. A tady je zakopán pes. Proto působí některé hlasy na obhajobu těchto médií nevěrohodně. A protože různé rady jsou voleny parlamentem, pak musí sjednat nápravu parlament. Nebo snad někdo jiný? Začerněné smlouvy, pochybné projekty, za které nikdo veřejně nenese odpovědnost, je pro mě nepřijatelné. Jestli někdo souhlasí s tímto stavem, ať to řekne. A přátelé v Kanadě nebo kdekoliv jinde, koncesionáři jsme my v ČR a kontrola veřejnoprávních médií je naše právo, respektujte to prosím.

P. Kmoníček 30.3.2018 13:39

Pane Šuchmo, děkuji.

S. Rehulka 30.3.2018 12:51

Zdravím přátelé !

Žiji už dlouhá léta (45) v Austrálii za časů bolševika, jsem se s Československým (ČSSR) státem nebavil. Po "Sametu" jsem rodnou zemi navštívil, protože tam mám rodinu a dobré kamarády, ale nikdy jsem nesouhlasil s tím, aby lidé žijící jinde a rozhodující svými hlasy v nové vlasti, volili i v České republice (případně na Slovensku) a vždycky jsem to posměšně nazýval "sedět jedním zadkem na dvou židlích" ! Kdybych v Č.R. žil a volil, rozhodně bych nevolil demagoga Zemana, i když se mi mnoho jeho prezentovaných názorů líbí, ale určitě bych nevolil ani nemastného - neslaného Drahoše.

Sakra, to tam opravdu v republice nemáte presidentský materiál ?

P. Lenc 30.3.2018 14:08

Re: Zdravím přátelé !

Ale máme pane Rehulko, jenže jsou nevolitelní, neb málo slibují.Ale to asi není jenom náš problém.Zdravím.

J. Schwarz 30.3.2018 11:42

Za pozoruhodný

považují závěr článku - totiž že volba proti Babišovi a pro Drahoše je známkou obzvláštní demokratičnosti zahraničních Čechů. Jakoby demokratem byl jen ten, co si splní mediálním mainstreamem předem zadaný "úkol". Ostatní jsou automaticky zastánci diktatury a fašismu.

M. Prokop 30.3.2018 12:23

Re: Za pozoruhodný

Demokratičnosti asi ne, ale projev zdravého rozumu to je.

J. Chaloupka 30.3.2018 13:32

Když někdo někoho nechce, tak se ptám: a kdo na jeho místo?

Když máme před sebou volbu Drahoš nebo Zeman, co si říkáte?

A vy, co žijete jinde tak vůbec nemáte právo do toho mluvit. Ostatně soudím, že TOP 09 se příště do parlamentu nedostane. Dost na tom, že další čtyři roky budeme muset živit Kalouska.

S. Netzer 30.3.2018 13:38

Re: Když někdo někoho nechce, tak se ptám: a kdo na jeho místo?

Vy jste tu "demokratičnost" asi taky sál s mateřským mlékem.

J. Brunner 30.3.2018 21:17

Re: Když někdo někoho nechce, tak se ptám: a kdo na jeho místo?

Z Vás už přetéká.

J. Kanioková 30.3.2018 20:04

Projev zdravého rozumu je 90,27 %

pro p. Drahoše ? Já to považuji spíš za důsledek neobjektivní informovanosti.

P. Kmoníček 30.3.2018 13:42

Re: Za pozoruhodný

Schwarzi, uvědomte si,že ta volba ze dvou lidí nebyla pro lháře z Hradu, ale proti němu.

J. Kanioková 30.3.2018 20:12

To chcete říct, že p. Drahoš působil dojmem,

že se bude řídit OPRAVDU názory všech lidí, nejen té elitářské squadry pravdoláskovníků ?

Rozhodně nehájím Zemana, ale Drahoš ve mně nevzbudil nejmenší jiskřičku naděje, že bude tak jako většina národa PROTI přijímání prchlíků, že bude velmi kriticky sledovat a glosovat dění směřující od bruselského politbyra. Nebo že by dokázal chápat, že EU dávno není tím, do čeho jsme vstupovali, hlavně co se týče ekonomických problémů. Působil jen a jen dojmem, že bude poslušný vůči naším a eu papalášům loutkovodičům.

J. Kanioková 30.3.2018 20:22

Pane Schwarzi, stopro souhlas

S. Rádl 30.3.2018 11:05

komentář

Až na drobné nepřesnosti ohledně rozhodnutí slovenského ÚS (nerozhodl zda byl Babiš agentem)je článek zajímavý. Do vztahů obou pánů nevidím a nechci vidět. Ohledně voleb zahraničních Čechů by si ale autor měl uvědomit, že parciální zájmy těchto lidí a obyvatel ČR se často liší. My tu žijeme a důsledky všech politických rozhodnutí našich orgánů nás přímo zasahují.

P. Lenc 30.3.2018 10:00

Ten článek

pouze dokazuje naprostou odtrženost lidí v tomto spolku co se týče dění v ČR.A "boj" za ČT a Svěráka je již naprosto úsměvný.Na základě "informací na internetu", tak to opravdu nemá chybu.Pan Adler vám asi pořádně šlápl na patu.

P. Jaroš 30.3.2018 9:54

90% volilo Drahoše...

jehož kariéra r. 1973 v ČSAV začíná po vyhození či emigraci nepohodlných, s okupací nesmířených, v 80-tých letech jezdí přes železnou oponu, vzorný antikomunista, charakter!

J. Chaloupka 30.3.2018 13:34

Myslím, že je to z neznalosti, jistě ne ze zlé vůle.

Oni si následky té volby nevyžerou.

I. Novák 30.3.2018 14:59

Re: 90% volilo Drahoše...

90,7% ? To už se blíží k tradičním 99,9%. Je vidět, že ani po létech v exilu se nezapomíná. Zvlášť když tím mohu ovlivnit život druhým a sám následky své volby nést nemusím, že? Ale přeci vím, co je pro ně dobré! Domorodci by si třeba mohli špatnou volbou zpackat svoje místní poměry.

Moje maminka říkávala, že nelze sedět jedním zadkem na dvou židlích.

J. Karlík 30.3.2018 9:39

Pane,

v r.68 jste odešel do ciziny. Hrozilo vám patrně stíhání, tak jako p. Havlovi, Jirousovi a mnohým dalším, kteří zde přesto zůstali. Neboť labuť zpívá stejně na obou stranách hranic. Vybral jste si pohodlnější cestu. Teď nám kážete o demokratických názorech vás, zahraničních Čechů. Z toho plyne, že názory nás, žijících zde, demokratické nejsou. O tom, jak vypadá vaše demokracie čteme v článcích p.Ulce, o situaci na neomarxisty zaplevelenych universitách svobodného světa. Nechte si vaši salónní demokracii, my si necháme svoji, s naší žitou zkušeností. Nebo se sem vraťte a pracuje pro vaši milovanou rodnou zem tady.

M. Prokop 30.3.2018 9:40

Re: Pane,

To jste jen něco těžce nepochopil.

S. Netzer 30.3.2018 9:53

Re: Pane,

Tak to dopadá, když si lidé udělají "názor" na základě článků mistra Ulče.

Pan Ulč si nevybral "pohodlnější cestu"? Nebo má ve vašich očích polehčující okolnosti, protože píše o "neomarxisty zaplevelenych universitách svobodného světa"?

J. Schwarz 30.3.2018 11:47

Re: Pane,

netřeba sledovat Ulče, stačí Jordan Peterson nebo Milo Yannopulos. Západní university jsou dnes semeništěm ultralevičáků, co se sice považují za avantgardu pokroku, ve skutečnosti se chovají jako SA-manni nebo čekisti.

S. Netzer 30.3.2018 12:12

Re: Pane,

Milo Yiannopulos je stejně věrohodný a objektivní zdroj. :-(

J. Kanioková 30.3.2018 20:15

1***

J. Farda 30.3.2018 10:24

Re: Pane,

Jste asi přesvědčeným vyznavačem Dykova "opustíš-li mne, nezahynu ..." :-)

P. Kmoníček 30.3.2018 13:44

Re: Pane,

Co to melete , Karlíku?

P. Zinga 30.3.2018 8:21

Tento článek

potvrzuje oprávněnost názoru Adlera.

Jsem zásadně proti dvojímu občanství a ten, kdo zde neplatí daně, by něměl mít právo rozhodovat o dění u nás.

Hlavně se mu líbí ta obrana Svěrákovy televize...

Mám v Kanadě přítele a ten je jiného názoru, než intelektuál Šuchma.