4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

NĚMECKO: Třetí pokus o vyloučení Thilo Sarazzina

Hrozící opětovný a tenkrát sakra vážně myšlený pokus německé, do pekel horoucích se řítící SPD o třetí vyloučení Thilo Sarazzina je opravdu hodný povšimnutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Chaloupka 10.8.2019 13:10

A že ta kniha je bestseller, to se jaksi neuvádí.

A proč se tak prodává? Kdo jí kupuje, když je tak špatná, že jejího autora musí vyloučit z SPD?

M. Prokop 10.8.2019 12:50

Re: Nezklamal jste Holásku !

Můj názor je, že Klaus na zastávané pozice bohatě stačil, svou práci dělal dost dobře a stejně nikdo lepší nebyl.

Jak to bude s jr, to se uvidí, zda má vůdčího ducha, nebo ne.

M. Prokop 10.8.2019 12:48

Re: Obludný článek!

Což o to, právo zajisté partaje mají a komentátoři zase mají právo si o takové partaji něco myslet a zatím i myšlené napsat.

J. Lepka 10.8.2019 12:13

Re: Muslimové nejsou rasa.

Dovolím si to zkrátit : Oni chtějí pouze přístup k bankomatu. O proudu bankovek z něj vycházejících, ovšem mají představy, že je stejně nekonečný, jako byla poušť u jejich vsi.

J. Lepka 10.8.2019 12:07

Re: Nezklamal jste Holásku !

Já to nazývám obezřetností, paní Lukešová a již od doby I. vlády Václava nejchytřejšího tvrdím, že na vrcholu svého "funkčního žebříčku" byl na postu ministra financí. Od té doby, přesně podle prof Parkinsona, zastává pozice na které nestačí, což dokázal tolikrát, že ani nemá smysl dodávat odkazy. A že junior je pouze nastrčená figurka dokazuje také zcela pravidelně.

Nicméně k vaší otázce : Protože mi 20 let ruské okupace stačilo. Jak osobně, kdy mi znemožnili vysněné profesní zaměření, tak hlavně morální devastací celé generace (minimálně) tzv. Husákových dětí, s jejímiž průvodními jevy se potýkáme všichni.

M. Frank 10.8.2019 11:57

Obludný článek!

Tak jako má někdo právo na vlastní názor, tak mají i partaje právo vyloučit člena pokud má názory neslučitelné se zaměřením partaje, o tom je politika. Já osobně jsem toho názoru, že islám je ideologie horší než komunismus a fašismus dohromady a chápu, že k Pirátům mne s takovým názorem nepřijmou (ani bych tam nechtěl). Proto považuji vyjádření autora k problému jako schizofrenní.

M. Mikulec 10.8.2019 11:52

Re: Muslimové nejsou rasa.

Přitom je problém nanejvýš sociální: kdo koho živí, a proč by měl.

H. Lukešová 10.8.2019 11:37

Re: Nezklamal jste Holásku !

Proč máte v sobě tolik nenávisti vůči Klausům?

H. Lukešová 10.8.2019 11:26

Re: Každý

Přesně tak! Neomarxismus=nacibolševismus.

H. Lukešová 10.8.2019 11:25

Re: Muslimové nejsou rasa.

Přesně. Protože největší skvrnou na charakteru je podle dnešních inkvizitorů rasismus, tak každý nepohodlný názor označíme za rasistický. Nenávist k islámu jako náboženství nezní tak úderně jako nenávist vůči islámu jako rase...

M. Rozbořil 10.8.2019 10:46

Nepohodlné názory

Nepohodlné názory vyvracet i s jejich nositeli. Fungovalo to za inkvizice, za francouzské revoluce, za nacismu, za komunismu a bohužel se to začíná objevovat i v nejrůznějších "demokraciích s přívlastkem". A jedině společnost, která něco podobného spontánně nepřipustí, má právo být označena "demokratická" a civilizovaná.

P. Lenc 10.8.2019 10:15

Re: Každý

Ano.

M. Mikulec 10.8.2019 10:05

Re: Každý

Právě proto, že nacismus už málokdo pamatuje, se jeho jménem nálepkují nepohodlné "alternativní" názory. Merkelová v Německu zavedla "bezalternativní" politiku: prostě ona něco řekne, a je to bez diskuze. Alternativeloss.

P. Lenc 10.8.2019 9:51

Re: Nezklamal jste Holásku !

Vy Lepko také ne.Za článek dík.

P. Lenc 10.8.2019 9:50

Každý

kdo se směje, případně tvrdí že slovo neomarxismus je nesmysl neprožil komunismus, pamětníků nacismu je už příliš málo.Tento mix těchto dvou vražedných ideologií, neomarxismus, zapustil kořeny už pěkně hluboko.Poučil se, salámovou metodou vytváří "dobro".Ale cesta do pekla začíná být čímdál strmější.

J. Lepka 10.8.2019 9:47

Nezklamal jste Holásku !

Věru dlouhý úvod ke zmínce o mučedníkovi VK ml.

K. Janyška 10.8.2019 8:44

Svoboda je jen jedna a smysl má jen tehdy, je-li

garantována a ohraničena zákonem. Ostatní jsou jen pocity, to nestačí... Dzp.

P. Götze 10.8.2019 8:40

ono to je i tak, ze existuji lide, co si mysli, ze zesmesneni a odstraneni nazoroveho protivnika je symbolem spravne demokracie. i takovi s prominutim hlupaci se najdou, nejednou je clovek potkava na ceskych forech. neni divu, ze s takto bolsevickym mozkem opevuji nemecko a spol. to jsou ty paradoxy.

P. Klíma 10.8.2019 8:38

Sarazzina mám přečteného. Každý výrok

má doložen oficiálními čísly z úřadů práce, školských úřadů, matrik, výročních zpráv různých institucí...

Té knihy (sebevražda Německa,) se prodalo snad tři milióny výtisků.

Přesto dojčové sebevraždu spáchali. No, budu se s tím muset naučit žít, haha...

M. Mikulec 10.8.2019 7:40

Re: Muslimové nejsou rasa.

Je to, jak píšete.

P. Grigar 10.8.2019 7:37

Re: Muslimové nejsou rasa.

.. z jejich domovských oblastí se neutíká před něčím, ale za něčím. Podstatnou část toho, co je nám předkládáno jako příčina útěku, si bohužel přinášejí sebou.

P. Grigar 10.8.2019 7:31

Povolenka k lovu Sarazzina byla vydána..

.. v okamžiku, kdy paní kancléřka k vydání jeho nejnovější knihy s úsměvem prohlásila, že tohoto autora nečte, neb je málo inspirativní.

M. Mikulec 10.8.2019 7:12

Re: SPD prosazovala a dosud prosazuje multikulturní politiku

Uvidíme, jak zaboduje AfD na podzim.

M. Mikulec 10.8.2019 7:11

Re: Muslimové nejsou rasa.

Ano, mate pravdu. Dnešní ekonomičtí migranti si navíc pěstují svou nenávist k hostitelům. Nechtějí se zařadit, chtějí zit v paralelní společnosti a pěstovat barbarské zvyky, před kterými sami utekli.

A. Reček 10.8.2019 7:08

SPD prosazovala a dosud prosazuje multikulturní politiku

Proto není divu, že do nekonečna je schopna podporovat různé přivandrovalce. Místní občané už toho mají dost.

V. Církva 10.8.2019 6:52

Re: Muslimové nejsou rasa.

Takže ano o rasu nejde. Jako Němec může žít i eritrejský černoch z muslimské rodiny. Musí ale především chtít i být k tomu okolím stimulován. To by měly být podmínky pro imigranta nutné. Buhužel vyžadovány nejsou.

V. Církva 10.8.2019 6:47

Re: Muslimové nejsou rasa.

Oni totiž nechápou, jak má vypadat imigrant. Je to člověk který pochází z jiné země, má třeba jinou vizáž a barvu pleti, ale přišel do země protože chtěl žít tak jako v té zemi. Neobdivoval je jen kvůli jejich bohatství, ale obdivoval jejich náboženství, demokracii a způsob života. Nebo alespoň chtěl a snažil se je pochopit a přizpůsobit se.

Takoví byli naši emigranti za komunismu, a podobně fungují naši vietnamští přistěhovalci. V jejich případě je kultura odlišná, ale děti mají české vychovatelky, s nimi mají často citový vztah a ve školách netvoří ghetta ale sžívají se se spolužáky. Samozřejmě i tak je další podmínkou rozumná míra migrace.

M. Mikulec 10.8.2019 6:19

Muslimové nejsou rasa.

Nebo jsem snad něco přehlédla?

Politici milují slovo rasismus. Do nej se schová cokoliv, když chtějí kárat své voliče, co upozorňují na asociály a vyźírky libovolných barev. Jde o sociální problém, a ne rasový.

R. Vacek 10.8.2019 6:03

Západ už dávno není tím,

čím byl a jak jsme ho znali. V době dvou bloků musel věnovat úsilí efektivitě. Nyní nemá proti komu toto úsilí zaměřit, tak se zaměřuje dovnitř na boj s pseudoproblémy (meetoo, CO2, počet pohlaví, populisté). Snad jen Trump se snaží nasměřovat společné úsilí do soutěžení s Čínou a navrátit svět do doby soutěžících bloků.