18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

NĚMECKO: Neklidná Kamenice II.

Milí čtenáři, slíbil jsem pokračování článku o dění v Chemnitz (Saské Kamenici), které probere reakce politiků a další souvislosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Harabaska 3.9.2018 9:31

Re:

Ano!

P. Zinga 3.9.2018 9:44

Re:

Ano.

J. Lepka 3.9.2018 9:46

Re:

Jasně Plány revanšistů zhatí TAKÉ vepři boubelatí.

P. Grigar 3.9.2018 7:22

Děkuji autorovi za ověřitelná statistická data..

... a velice se těším na reakce "Kampfgruppe 20" prostřednictvím tiskové mluvčí Sybillušky a jejích ochotných přicmrndávačů.

J. Sedlář 3.9.2018 8:54

Re: Děkuji autorovi za ověřitelná statistická data..

A to si vážně myslíte, že sturmgruppe NE(T)SER bude reagovat na fakta ? To nemá ve zvyku. Navíc pod články pana Kechlibara se tato skupina nevyskytuje.

Š. Hašek 3.9.2018 9:22

Re: Děkuji autorovi za ověřitelná statistická data..

Když "vona vobčas potěší"!

Dovědět se od takové myslitelky/moudrastudnice, že třeba zákony, dobré mravy, ústava ...... to všechno je jen pro zapšklé čecháčky! A nejvýše stojí "cochcárna", pardon, lidská práva upgrade nějakého sekače rukou od rovníku. A školení od německých Pavků Morozovovů. No není to prča?

Ona upozorňuje, že nejen mládež Halíkova..... No, ale bacha na ni.

P. Grigar 3.9.2018 14:59

Re: Děkuji autorovi za ověřitelná statistická data..

.. Kechlibar má svoje články řádně ošetřené fakty a ta potvora 1/20 se drží zpátky, vyprovokovat se nedá, dokonce drží na uzdě i ty svoje přicmrndy. Je to jako snaha vytáhnout z díry zašprajcovanou krysu..

Š. Hašek 3.9.2018 20:38

Re: Děkuji autorovi za ověřitelná statistická data..

Vona si to zejtra přihasí. A vymluví se, že dnes prala a věšela. Nikdy nepřizná, že na Kechlibara (nejen) nemá.

Ale chybí tady, myslíte, že nosí k počítači rajtky??

J. Fridrich 3.9.2018 6:28

Drtivou většinu lidí protestujících v Německu proti chování

Drtivou většinu lidí protestujících v Německu proti chování nepřátelských muslimských imigrantů v jejich zemi, kterým Merkel otevřela protiprávně a bez dokladů hranice bez souhlasu německého obyvatelstva a Evropanů nelze nazývat EXTRÉMISTY. To jsou lidé, kteří chtějí ve své zemi žít bez obav z nepřátelského chování muslimských barbarů dle pravidel naší křest'anské Euro-Atlantické západní civilizace.

EXTRÉMISTÉ jsou lidé ve vedení EU-Bruselu, Berlína, Paříže atd. kteří tento nebezpečný, sebezničující levicový EXPERIMENT realizují jako pokus na 550 milionech Evropy...

Tak asi tak, vážení.

Š. Hašek 3.9.2018 9:30

Re: Drtivou většinu lidí protestujících v Německu proti chování

Pane Fridrichu, zde souhlas.

Ale nelekněte se, prosím, doplním. Je rovněž car Putin extrémista? Petrohrad leží v Evropě. To víte já jsem šťoural a beru věci zeširoka.

Z devadesáti procent totiž politici, co nazývají vlastní slušné občany pravicovými extrémisty, ihned připojí, že horší je Rusko a Afrika je - je živá krev naší bruselské budoucnosti. Všímáte si?

J. Fridrich 3.9.2018 10:29

Re: Drtivou většinu lidí protestujících v Německu proti chování

Putin není extrémista, ale není ani DEMOKRAT - všiml jste si toho ?

Š. Hašek 3.9.2018 14:50

Re: Drtivou většinu lidí protestujících v Německu proti chování

Je demokrat, neboť Petrohrad není Vídeň. Také u nás byl jeden president, který tvrdil, že demokracie je jenom jedna - jeho, americká a Pithartova. Jedna. Slyšel to od Šiklové.

Rusko je demokratické, stejně jako merkelstát. jen barvy a střih jsou jiné!!! Obávám se budoucnosti, kdy bude Rusko demokratičtější než brusele. Ale nemá cenu srovnávat, proč taky se hádat, "jestli meruňky jsou lepší broskví". Mnozí z toho dneska mají v televizi skvostný život.

Takticky jste uhnul od dnes důležitější věci. Politici vítací jsou zároveň též extraliga ve vyhlašování svaté/demokratické války Rusku. Všiml jste si toho?

Začínám mít dojem, že znakem demokrata (mj) jsou hlavně nějaké červené trenýrky nošené všady. I mezi prvňáčky do školiček.

J. Fridrich 3.9.2018 15:03

Re: Drtivou většinu lidí protestujících v Německu proti chování

Uffffff - s vámi to nejde a nepůjde... Pokud nevidíte rozdíl mezi Ruskem, navazujícím na výbojný SSSR, ale i jejich Romanovce a jejich největšího kolonizátora-uchvatitelie-kolonialisty ve službách jejich cara gigantických částí Sibiře kozáka Jermaka - a to nevíte proto, že vaše soužky učitelky, ale i naši soudobí historici z neznámých důvodů tyto obrovská území za kolonii Ruska z neznámých důvodů prostě NEPOVAŽUJÍ - a ROZDÍL k západním demokraciím je vám prostě skryt..

P. Grigar 3.9.2018 15:10

Re: Drtivou většinu lidí protestujících v Německu proti chování

.. sancta simplicitas.

J. Fridrich 3.9.2018 15:27

Re: Drtivou většinu lidí protestujících v Německu proti chování

A jak se cítíte, pane Grigar ?? Víte něco o vývoji světa od těch " černohlavých " Sumerů na naší planetě do dnešních dnů ?

Š. Hašek 3.9.2018 20:53

Re: Drtivou většinu lidí protestujících v Německu proti chování

Pane Fridrichu, s "Vámi to jde a půjde". Já neříkal, že mě ruská demokracie vyhovuje, nežiji tam. S prominutím, opakuji, jeden náš vševědoucí president říkal, že jest jen jedna "normalizovaná demokracie". Skoro mu potom vyšlo, že v Kuvajtu je občan asi milionkrát občanštější než v Petrohradě, uznáte, že docela značný úlet. To jsou paradoxy, pane Vaněk! Dnes mám už jen lítost, o mrtvých jen dobře.

Já netušil, že se tady převychovává. Se mnou to půjde těžko. Soužky nechme spát. Co sem stále taháte takové ty kádrovací kecy, není Vám to žinantní, Netzerka taky má furt na mysli nějaké hříchy z mého dětství? Mě taky nezajímají Vaše osobní věci. Bacha na to!

Za chvilku jedu do Užhorodu a za další chvilku do Irkutska. Vomrknu rozdíl mezi demokratickými/brusele banderovci ukrajinskými (Schw. je stále vychvaluje) a divošskými bolševiky putinovskými (Langšádlová už pucuje kvér). Podám zprávu.

P. Grigar 3.9.2018 15:05

Re: Drtivou většinu lidí protestujících v Německu proti chování

.. souhlasím, Putin může být označován jakkoli pejorativně, rozhodně ale není hlupák a velmi dobře zná potřeby země, které vládne jako president. Je to jednoduché - jiné auto si vezmete na dálnici a jiné do terénu, ale pořád je to auto.

Š. Hašek 3.9.2018 20:40

Re: Drtivou většinu lidí protestujících v Německu proti chování

Děkuji, já to porád tak nějak píšu rozvláčně.

J. Cimbálník 3.9.2018 2:16

Policie nepodnikla nic proti blokádě..

https://m.youtube.com/watch?v=gFCMrJ4FnNI&feature=youtu.be

J. Vintr 3.9.2018 1:54

Ten počet "trestných" činů není zcela vypovídající

Migranti z větší části nejsou asi úplní idioti a netouží se dostat do vězení. Ovšem už určitě zjistili, že řadu jejich činů, které omezují a ohrožují domácí obyvatelstvo, nechává policie bez povšimnutí, nebo je řeší velmi laxně. Takže přítomnost těchto lidí pociťuje negativně mnohonásobně víc občanů Německa, než je těch, kteří se stali obětí policejně evidovaného trestného činu.

P. Grigar 3.9.2018 7:28

Re: Ten počet "trestných" činů není zcela vypovídající

.. stejný problém tzv.skryté kriminality máme i u nás, zkuste například piknikovat s celou rodinou na náměstí, okoupat pos.ané dítě ve fontáně a jiné krarochvíle, které určitým skupinám obyvatelstva běžně toleruje policie státní i městská.

P. Harabaska 3.9.2018 9:44

Re: Ten počet "trestných" činů není zcela vypovídající

Jak rád si vzpomenu na to, jak mi děda vyprávěl, jaký respekt měl policajt a strážník za první republiky. Nechápu, proč ti, kdo tak první republiku opěvují, neudělají také něco pro návrat určitých prvorepublikových postupů do současnosti.

J. Jurax 3.9.2018 11:27

Re: Ten počet "trestných" činů není zcela vypovídající

To nelze.

Tehdy policajt zajišťoval pořádek. Dnes má zajišťovat neporušování lidských práv.