29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

NĚMECKO: Kampaň místo argumentů

V analyzovaných textech z doby hlavní migrační vlny převažují komentáře, jen čtyři procenta představují texty dialogické, šest procent texty autentické a v 43 procentech jde o prezentaci názorů politických elit, které v devíti procentech doplňují analýzy právníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 2.8.2017 19:09

Pane Hvížďalo, nesouhlas s vaším článkem..

snažíte se zakrýt co ta studie SKUTEČNĚ říká :

Podle Hallera se jedná o PRVNÍ analýzu svého druhu. Její hlavní závěr? „Místo toho, aby novináři objektivně o situaci informovali a kriticky ji analyzovali, převzala většina z nich názory a postoje vládnoucí politické elity. Velká část reality, kterou novináři popisovali, BYLA VELMI VZDÁLENÁ SVĚTU, v němž žijí jejich čtenáři,“ říká Haller. A má absolutní pravdu !!!

„Významná německá média se změnila ve vzdělávací příručky a stranické plátky vládnoucích politiků. Novináři přestali kontrolovat rozhodnutí politiků, a namísto toho začali kontrolovat to, CO si jejich čtenáři MAJÍ MYSLET!“ tvrdí také vedoucí politických komentářů v Die Zeit - Jochen Bittner. Zdroj je Idnes.

Nemůžu dostatečně napsat, co si o nich myslím, protože naše ofic. novinářské ktuhy nejsou o nic lepší !

...1984 !

J. Kanioková 2.8.2017 19:15

oprava - novinářské kruhy