23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

NĚMECKO: Bestia triumphans

V záplavě komentářů a začasté blábolů týkajících se brexitu by nemělo zapadnout, že v EU řádí nejen šílenci junckerovského typu, ale i další zapálení Evropané, navíc stižení těžkou snětí enviromentalismu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Malovec 2.7.2016 9:35

Nyní už je jasné

kdy se nejpozději rozpadne EU.

P. Jášek 2.7.2016 9:19

Tak pozor!

SÁDLEM URČITĚ NE!

B. Hamáček 2.7.2016 7:08

Bohužel

Bohužel na obzoru se rýsuje nová pohroma : osa Berlín- Moskva + muslimové.

Včera bylo na novinkách , že 66% Němců (ale zapomněli kterých)je proti harašení zbraněmi , které předvádí NATO !!!!!!

To samé 8.6 2016 v radiožurnálu odsuzoval "zasloužilý " proruský komentátor Petránek. Fanatický obdivovatel Putina.

Pomalu vyplouvá na světlo komu vyhovuje Brexit a komu překáží Británie v Evropě.

Máme se na co těšit !!

B. Hamáček 2.7.2016 7:11

Re: Bohužel

Petránek odsuzoval cvičení Anakonda 2016 , jako provokaci proti Rusku . Nevadilo mu , že Rusové pořádají v západní části Ruska nejméně již tři roku mohutná neohlášená cvičení ( až 160 tisíc vojáků). Ale předem ohlášené cvičení 31 tis. vojáků je provokace !!

B. Volarik 2.7.2016 8:27

Re: Bohužel

Cvičení? Kdyby jenom to....oni jim vojáčkové z těch cvičení jezdí na dovču zabojovat si k sousedům...

B. Hamáček 2.7.2016 12:20

Re: Bohužel

Jo , jo, ale kdybychom jenom vypočítávali podrazy Ruska a SSSR , tak nám nebude NP stačit.

B. Uhlich 7.7.2016 7:44

Re: Bohužel

Mno, ono by neškodilo, aby Hamáček pochopil, že Německo má s Ruskem všechno nadstandardní.. od historických zkušeností až po hospodářské vztahy... to je něco, co se těžko může něčím přebít. Ruská KGB v Německu řídí prakticky veškeré protijaderné hnutí.. díky tomu se podařilo Rusku dostat Německo do energetické závislosti.. a stejným způsobem je zjevně ovlivňováno Německo i v jiných oblastech ...tedy je nutné brát Německé výstupy vůči Rusku z poměrnou rezervou...

B. Uhlich 2.7.2016 0:44

Debilita zelených magorů úzce souvisí s debilitou médií

..kdyby médiím došlo, že se celá tahle vyšinutost otočí proti nim asi by se nechovali tak se chovají... např. dnes už je jasné, že na tzv. oteplování se podílí média naprosto jednoznačně tím, že jejich energetická spotřeba je extrémní.. provoz všech mediálních tras, serverů, vysílačů, vykrývacích vysílačů, celulárních vysílačů a zároveň provoz satelitních systémů a terestriálních vysílačů je celkově na úrovni toho energeticky nejnáročnějšího průmyslu.... Tedy bych doporučil boj proti zelenému běsnění směrovat či přesměrovat na boj proti médiím... tam by bylo dobré, aby se provoz omezil na minimum..např. nevidím problém v tom ,aby ČT vysílala jen nějakých 12 hod denně a rozhlas taky.....až by jim to došlo, už by nezelenali tak vášnivě... :-))))

B. Volarik 2.7.2016 1:08

Re: Debilita zelených magorů úzce souvisí s debilitou médií

Ano, pane Uhlich...tomu se říká "kázat vodu a pít víno". Trochu jejich vlastní medicíny jim nacpat do chřtánu, to by bodlo!

J. Schwarz 3.7.2016 19:00

Re: Debilita zelených magorů úzce souvisí s debilitou médií

V "médiích" pracuje banda přechytralých všeználků a proto taky ještě dnes melou o suchu aby podpořili tézi o "globálním oteplování"... Dnešní média jsou ze 40% zábavní podnik a z 50% propaganda... Na užitečný obsah zbývá míň než 10%

M. Prokop 2.7.2016 0:15

Konec konců, "úder proti žárovce"

také začínal jako pitomost, kterou přece nemůže nikdo brát vážně.

B. Uhlich 2.7.2016 0:33

Re: Konec konců, "úder proti žárovce"

No dobře, ale boj proti žárovce v podstatě skončil plichtou, za 1) žárovky jsou a budou a za 2) dnes už je náhrada, která tak nějak stačí..byť třeba takovej já k ní mám výhrady protože mi v ní chybí některé spektrální čáry...

J. Lepka 2.7.2016 8:11

Re: Konec konců, "úder proti žárovce"

To není šťastně volený příklad. Lidstvo se bez žárovek obešlo hezkých pár set tisíc let, takže to poslední století a chlup je na hranici statistické chyby. Já osobně preferuji LED technologie a pokud někdo nevymyslí jiný princip a k tomu se zatím neschyluje, je to zatím asi nejlepší metoda, jak zabránit návratu loučí.

Z. Lapil 2.7.2016 9:54

Re: Konec konců, "úder proti žárovce"

To je (můj) problém s EU. Žárovky jsou zakázané a zároveň se používají (píšete jsou a budou). Obojí přece nemůže být pravda zároveň: buď zákaz není zákaz, nebo je zákaz masově nedodržován. Já prostě nedokážu spokojeně existovat v prostředí, kde předpisy platí jen někdy.

Doma momentálně používám jak žárovky (v provozu tuším ještě dvě tři klasické, ostatní halogenové za čtyřnásobnou cenu při zhruba stejné spotřebě), tak výbojky a nově dokonce i LED (pomocné osvětlení přišlo na 10% úprav v kuchyni; kdybyste věděl, co všechno jsme dělali, přišlo by vám to strašně moc, ale v tomto případě nám to za ty peníze stojí). Ve chvíli, kdy mi některou z těchto technologií zakážete, způsobíte u nás doma víc škody, než užitku, přinejmenším z hlediska peněz a funkce a nejspíš i ekologie.

B. Uhlich 2.7.2016 10:24

Re: Konec konců, "úder proti žárovce"

Pokud vím, tak v EU platí zákaz výroby a distribuce žárovek. Prodávat se smí a dokonce průmysl si vymohl výjimku, kdy se smí prodávat žárovky pro osvětlování prumyslových provozů... Jinak nechápu v čem máte problém, opět se dostáváme k evropské verzi demokracie... pokud tak Evropu děsně svrbí, že moc spotřebováváme tak ať zdraží elektřinu...nebo zavedou přídělový systém na energie... Do toho jak a čím svítím je jim úplné guano... Mě prostě nové zdroje světla nevyhovují a hotovo a nehodlám o tom s nikým diskutovat

Z. Lapil 3.7.2016 10:22

Re: Konec konců, "úder proti žárovce"

Výroba zakázána, prodej povolen. Absolutní clo, jenže naruby. Není to pitomost?

Zákaz distribuce: distribuce = rozšiřování. Distribuční síť = prodejní síť. Smím žárovky prodávat, ale nesmím je rozšiřovat? Tomu nerozumím už vůbec.

Nějakej průmysl nebo kdo má výjimku. Jak to, že on jo, a já ne? Z čeho výjimka, když se žárovky smějí prodávat a používat?

Přesně s tím mám problém: předpisy EU jsou natolik složité, až jsou nesmyslné a proti sobě jdoucí. Nechť jsou žárovky zakázány. Dobrá. Budu řvát, budu peticovat, bude mě to stát peníze, ale něco to znamená. Ale tohle? Desítky, ne-li tisíce stran papíru, kolik lidí se tím zabývalo a zabývat bude (přinejmenším kontroly, je-li to ten správný provoz), a výsledek: žárovky jsou provozovány prakticky dle potřeby.

A já, místo abych byl zákona dbalý občan, si musím hrát na chytrou horákyni. V situaci, kdy ty žárovky proti ostatním svítidlům skoro(!) nepoužiju.

P. Vaňura 2.7.2016 17:42

V tomto prostředí fakticky žijete už od narození a

troufám si říci, že v něm i zemřete.

Já bych uvedl další šílený příklad, "bezolovnatá" pájka, která je jednak dražší, než obyčejná, musí se pájet při vyšší teplotě a navíc jsou takto pájené spoje NESPOLEHLIVÉ.

Proto je používání olovnaté pájky povoleno pro přístroje, určené pro zdravotnictví, letectví a armádu...

Z. Lapil 3.7.2016 10:43

Re: V tomto prostředí fakticky žijete už od narození a

Jistě, v tomto prostředí žiju a umřu. Ale kazí mi to karmu :-). A možná i fakticky zdraví, protože mě to rozčiluje a nedokážu s tím nic dělat.

M. Červeňák 2.7.2016 10:06

Technologicky je výroba LED žárovek teprve na začátku

a ještě to nějakou chvíli potrvá, než budou spolehlivé. Osobně také preferuji LEDky, ale bohužel žádná prozatím nevydržela déle než půl roku...