23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

NĚMECKO: Bestia triumphans

V záplavě komentářů a začasté blábolů týkajících se brexitu by nemělo zapadnout, že v EU řádí nejen šílenci junckerovského typu, ale i další zapálení Evropané, navíc stižení těžkou snětí enviromentalismu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 3.7.2016 9:16

nácku Svobodo

až Vás, vy nácku rasistickej, zastaví policajti, a napálí pokutu za to, že nejste připoutanej, tak jim slavnostně oznamte, že to děláte na protest proti EU. Pak Vám, vy nácku, dojde, že bezpečnostní pásy jsou povinné už od dob, kdy jsme v EU vůbec nebyli.

Stejně tak byl v Česku zakázán prodej aut bez katalyzátorů dávno před naším vstupem do EU.

Dnes je najednou každej přesvědčenej, že za všechno může EU. I za zákaz kouření v porodnici.

J. Svoboda 3.7.2016 11:06

Re: nácku Svobodo

Myslím soudruhu, že vaše vyjadřování je pro vás příznačné. Nevyniká slušností, ale asi je to vaše vlastnost.

Dejte si pozor, aby se vám ze strachu o EU něco nemilého nepřihodilo. Zdá se mi, že vaše postoje jsou velmi blízké soudruhu Halíkovi. Už i ty vyjadřovací prostředky se sbližují. Oba kritizujete chování jiných lidí a oba se chováte jako dlaždiči.

Je mi úplně jedno, kdo uzákonil povinnost používat bezpečnostní pásy. V každém případě to je socialistický počin. Určitě by bylo lepší doporučení, se kterým bych vřele souhlasil. Proč podle vás se o člověka má starat stát, pokud to může svobodně dělat on sám? Pásy v autě každý má a každý je umí zapnout. Vůbec bych se nedivil, kdyby Sobotkova vláda prosadila zákon, zakazující skoky z Nuselského mostu. Je to něco podobného, jako povinné používání bezpečnostních pásů.

S katalyzátory souhlasím; je to dáno ohledem na ovlivňování lidí, kteří spoluužívají životní prostředí. Račte se podívat na to, jak dopadla komančovská "eura" z EU. Téměř celý svět se rozhodl pro podvody při měření emisí. Nesděluje nám to něco o politice zelených komančů?

Buďte ujištěn, že ne za všechno, ale téměř za všechno může EU. Za co přímo nemůže EU, za to většinou mohou naši eurofanatici a komančové mysli.

M. Šejna 3.7.2016 11:32

nacistickej soudruhu Svobodo

moje vyjadřování je pouze reakcí na vyjadřování druhých.

Ppokud mi nějaký cikánský spratek Zinga napíše, že nemám mozek, tak mu odpovím stejným způsobem. A pokud nějakej nacistickej soudruh Svoboda napíše, že jsem soudruh, tak ho budu oslovovat podobným způsobem.

J. Svoboda 3.7.2016 15:45

Re: nacistickej soudruhu Svobodo

"Máte recht" soudruhu. Já jsem přesvědčen, že když se někdo chová jako soudruh, asi to soudruh bude. Když mne notabene bezdůvodně nazve náckem.

Přečtěte si laskavě vaše příspěvky a uvidíte, jak se evropští komančové připravují na úplně zbytečnou válku s Brity. Můžete to také prostřednictvím dcery poskytnout Britům, aby se na bitvu mohli připravit. Evropští komančové určitě nebudou mít na rukách rukavičky.

M. Prokop 3.7.2016 15:01

Re: nácku Svobodo

Ta příkaznická verbež je čím dál, tím stejná. Rudá, zelená, hnědá, modrá s hvězdičkami. Semínko Šejna typickou ukázkou.

Co se týče pásů, jednoznačně klasická záležitost pro vztah mezi Vámi a Vaší pojišťovnou.

J. Schwarz 3.7.2016 18:51

Re: nácku Svobodo

No, dle slovníku soudě jste "nácek rasistickej" tak ledy vy, Herr Šejna. Je sice pravdou, že povinnost zapínat si pásy tu byla i před vstupem do EU, nicméně je to prvek vycházející z názoru, že jednotlivec je majetkem "společnosti" která jeho poškozením dojde škody. Popřípadě že správná společnost je povinna péčí o své členy, péče stojí peníze a v zájmu omezení nákladů na slíbenou péči je nutno ledacos zakázat... Tedy přesně důvody socialistické, popřípadě národně socialistické...

P. Vaňura 2.7.2016 17:22

Mimochodem, k té televizi

Já jsem kupoval podobnou TV r. 2002, měla spotřebu 75 W. Televize s úhlopčíčkou 37 cm s CRT obrazovkou měla příkon 17W. Pro porovnání, taková větší černobílá televize z počátku 60 let (tuším to byl typ Lotos, úhlopříčka 53 cm) měl spotřebu 220 W.

Mimochodem, televizory s úhlopříčkou 81 cm mají dnes spotřebu 30W, není to tak málo oproti výše uvedeným...

M. Prokop 2.7.2016 17:40

Re: pane Holásku

Ta auta v Norsku mi neunikla. Větší pitomost jsem zatím neviděl. Až budou baterky mít hustotu energie jako banda s benzinem nebo naftou, až vydrží tak dlouho jako ta banda, pak si každý rád koupí elektromobil sám od sebe. Takhle se bude akorát do Norska pašovat.

J. Schwarz 3.7.2016 18:57

Re: pane Holásku

Což nebude nikdy, neb baterie musí obsahovat všechny reagující složky, kdežto kyslík na oxidaci vodíku a uhlíku z benzinu se bere ze vzduchu. Přitom váhově odebraný vzdušný kyslík činí cca dvouapůlnásobek váhy spáleného benzinu... Trochu by vylepšia bilanci dokonale zvládnutá rekuperace a zpětné dobíjení baterií při brzdění a při jízdě z kopce...

J. Svoboda 2.7.2016 18:31

Re: pane Holásku

Pane Šejno, zdá se že jste diletant bez přívlastku. Zdá se, že když se podíváte do zrcadla, uzříte zelenáče jako hrom. Jedině snad s tím rozdílem, že vám asi nekape voda ze šosu.

Klábosíte o blbostech. Většina rozumných lidí se nerozčilovala žárovkami a jejích výkonem. Rozčilovali a rozčilujeme se hlavně proto, že ta vaše - moje ne! - EU pomaloučku, polehoučku, ale stále rychleji ukrajuje z demokracie. To je to nejdůležitější, o co jde.

Proberte se z deliria a podívejte se na dění v Evropě nepředpojatě! Do toho, čím budu doma svítit, žádnému papaláši z EU a potažmo z EK, natož vám, nic není.

Bohužel vám nevadí, že LED žárovky jsou hnus fialovej. Mě však ano. Asi záměrně zapomínáte, že když ti blbové v Bruselu zakázali žárovky, ještě LED nebyly k dispozici. Bylo mnoho (velmi často z Číny) úsporných zářivek, přibližně 15x dražších, než obyčejné, ale také asi s desetinovou životností.

Znovu však opakuju, že tu jde hlavně o to socialistické svinstvo, které se po Evropě šíří jako smrad.

P. Novotný 2.7.2016 19:46

Re: pane Holásku

Teda pane Šejna,

po přečtení předchozí diskuze musím konstatovat, že pokud je tu někdo nevychovaný spratek, vychází to na Vás - kdo nesouhlasí bezvýhradně s Vašimi názory, tak ho okamžitě napadáte. A to nekomentuji Vaše bláboly, viz: náhradou klasiky rtuťovými "úsporkami" jste dostal vratku 5000,-Kč. To si jako myslíte, že zde jsou všichni pitomci, aby uvěřili, že touto změnou ušetříte takovou částku? Asi jste zapomněl na mírnou zimu a jistě další Vaše úsporná opatření (např. koupání a mytí ve studené vodě, vaření na starých Petrách a tak podobně bych Vás viděl). Jo a ti vidláci s atlasem, taky perla. Právě takoví superřidiči s automatickou převodovku, tempomatem a elektronickým systémem na udržování vozu v jízdním pruhu a hlavně s navigací pravidelně přehlédnou při stálém sledování údajů v navigaci tři zákazy vjezdu, jelikož komunikace je uzavřená.

Takže se nejdřív zamyslete, než začnete někoh urážet, Lupen

M. Šejna 3.7.2016 11:45

teda pane Novotný

já používám na hrubý patel hrubou záplatu. Proto jsem na hrubiány typu Zinga a Svoboda stejně hulvátský, jako oni na mě. A protože vy jste natolik drzý taky, protože jste si dovolil napsat, že píšu bláboly, tak jsem vás mezi hulváty zařadil také.

A teď k těm vašim blábolům: jen uplný technický analfabet si dokáže splést LEDky s s rtuťovými "usporkami". Technický analfabet a blábolil Novotný to ale dokázal.

Novotný vůbec netuší, že současná LED technologie dokáže vyrobit žárovku s desetkrát menší spotřebou, než má klasická žárovka. A přesně tyhle LEDky já mám ve svém baráku který má 7 pokojů, kuchyň, 3 koupelny a dvougaráž a venkovní osvětlení domu. Před výměnou klasických žárovek za LEDky jsem měl roční spotřebu elektřiny okolo 23 tisíc Kč. V současnosti je to jen okolo 18 tisíc.

J. Pospíšil 3.7.2016 12:43

Re: pane Holásku

A tento obraz se dá přenést z pokoje do jiného pokoje. Zapínání, vypínaní a dokonce i přepínání se provádí dálkovým ovládáním.

No jo, ale EU na nich, stejně jako na LED nemá žádnou zásluhu. Jak placaté televize, tak LED svítilny se používají stejně i tam, kde EU vůbec není a nikdy nebyla. Většina, drtivá většina těchto zařízení se v EU nevyrábí a je dovážena.

B. Rybák 3.7.2016 14:28

Re: pane Holásku

Asi Vám pane Šejno uniklo, že mnohem ostřeji než současná EU proti emisím bojující Norsko není jejím členem, protože se nechce dělit o svá naleziště plynu a především proto, že jeho plynem financovaný politicko-korektní neolevicový socialismus ovládli "zelení" fanatici a agresivní sociální paraziti unášející a zestátňující děti (prozatím především děti cizinců) které by před jejich rodiči nemohli v EU dostatečně "ochránit"!

Zákaz ekonomicky nevýhodných, ale pro někoho (např. zdravotně) nenahraditelných žárovek opravdu pochopit nelze! Těm technologickým "omezencům" šlo o nesmírně důležitý právní precedent! Věděli totiž, že po žárovkách přijde lavina dalších eko-zákazů, což se bohužel stalo!

Internet, ploché televize, mobilní telefony... by tady určitě byli bez i "Bruselu" a bez nesmyslných nákladů na boj s klimatem a darebácké multikulturní "hokus-pokusy" (např. s muslimskými imigranty), byli mnohem dostupnější !

M. Šejna 3.7.2016 14:41

pane Rybáku

mohl byste zdejšímu publiku sdělit zdravotní diagnózu, na základě které pacient nesmí doma používat na svícení LED-svítidla a musí si doma svítit klasickou edisonkou?

J. Jurax 4.7.2016 0:00

Re: pane Holásku

No jo, jedni cvoci svého času bojovali za mír a proti imperialismu (možná to pamatujete), teď jejich potomci bojují proti emisím. Prostě se musí lid hecovat, aby furt proti něčemu bojoval a nevšímal si, co jsou to ti politikové za hovada.

A k tomu technickému pokroku - v mobilech, elektronice máte recht. Mohu ovšem zmínit obory, kde vývoj není tak překotný, ale není tu na to místo. Ovšem pro naznačené technologie získávání elektrické energie - v podstatě fofrníky a fotovoltaika, protože JE si Germáni zakazují, potenciál vodních elektráren v Evropě je již v podstatě vyčerpán (a i kdyby, jiný odrůda zelených cvoků je stejně nepovolí postavit) a biomasa je blbost už teď - je podstatná existence levného, účinného, bezpečného a všeobecně dostupného úložiště elektrické energie již vyrobené v řádu terrawatthodin. A v tomhle vývoj bohužel nepokročil. Nakonec - v autě máte baterii zhruba stejnou jako před dvaceti lety, že ano.

A čisté elektromobily nejsou ani s dotacemi konkurenceschopné; hustota energie v benzínu je cca 11 000 Wh/kg, v LiFePO4 akumulátorech až 170 Wh/kg. (http://elektromobil.vseznamu.cz/baterie-v-elektromobilech).

Taky jsem se pokoušel najít, zda by při náhradě benzínu akumulátory byly dostupné na ty akumulátory suroviny pro ty stamilióny aut na světě, ale nenašel jsem.

P. Selinger 2.7.2016 11:54

Němci se vyznačují důkladností

když blbnou, tak důkladně !

S. Ševeček 2.7.2016 11:46

Postrádám zde

pana Šejnu.

M. Prokop 2.7.2016 15:00

Re: Postrádám zde

Už začal blbnout. Ale ještě jsem (směrem shora) nenarazil na Radu.

P. Zinga 2.7.2016 11:07

Souhlasím

s autorem i s německým profesorem H.J. Luedeckem:" Ochrana klimatu nemá s ochranou přírody nic společného. Ochrana klimatu je nebezpečná, nedemokratická ideologie."

M. Prokop 2.7.2016 15:01

Re: Souhlasím

Klima prostě je, od dob, kdy je Země. Novum je jen ekonomické využití pro kapsy vybraných jedinců.

P. Lenc 2.7.2016 9:43

Přijde Rada,

bude sranda! Ale vážně. To, co Německo posledních 10-12 let generuje za politiky začíná být nebezpečné pro celou Evropu.Každý národ podléhá větší či menší stádnosti, ale ta německá nemá v Evropě obdobu.A to je to největší německé nebezpečí, stádní volič.Nedělejme si iluze, že by v Německu zvítězila nějaká protestní strana, nebo hnutí.Budou i nadále volit Merkel a její klony, nácky jako je Schulz a zelené ekofašisty.

P. Dvořák 2.7.2016 11:03

Re: Přijde Rada,

Petře pozor!

Nula je v tomto případě velice důležitá. Vlastně to tak nějak začalo bitvu u Hradce Králové. Zítra bude 150 let výročí.

Divím se, že je k tomu ve sdělovacích prostředcích absolutní klid. Zřejmě by bylo hluboce nekorektní připomínat, že od té doby Němci v Evropě neudělali nic dobrého.

P. Zinga 2.7.2016 11:11

Re: Přijde Rada,

Na německém webu "rolandtichy.de" si to připomínají a vidí v té bitvě počátek mnoha zlého, co se v Evropě od té doby událo. Ale není to web merkelovský.

K podivu: i německý salonní levičák Augstein píše, "že EU se nemůže propadnou hlouběji než do rukou Merkelové"!

P. Dvořák 2.7.2016 12:26

Re: Přijde Rada,

To je pěkně řečeno :-)

vlastně :-(

J. Pospíšil 3.7.2016 0:54

Re: Přijde Rada,

Ale může, propadání EU bohužel nemá dno.

P. Lenc 2.7.2016 13:41

Re: Přijde Rada,

Jo Petře, na to by se opravdu nemělo zapomínat.Naprosté ovládnutí Severoněmeckého spolku nakonec vedlo k vytvoření Císařství a důsledky známe.

M. Prokop 2.7.2016 15:02

Re: Přijde Rada,

V Lidovkách o tom píší dost podrobně.

Mimo to, Němci proti Rakušanům ... :-P

P. Vaňura 2.7.2016 17:34

Ale také Němci proti Čechům

M. Prokop 2.7.2016 17:43

Re: Ale také Němci proti Čechům

Také. Čechům bojujícím za rakouského císaře. :-P