4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

MIGRACE: Pedofilní obohacení evropské kultury

Takzvaní sluníčkáři prohlašují, že příliv islámských migrantů znamená obohacení evropské kultury. Myslí to vážně, bohužel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Zajícová 10.2.2016 9:55

Re: Pane Polanecký, ...

to bývají vždy.

Jinak jde podle mne spíš o to, že křesťanství není založeno na dobývání násilím...to, že se tak dělo je výklad právě těch mocichtivých, papežů atd., na druhou stranu i používáním křesťanské rétoriky a motivace laickými pány. Křižácké výpravy, misie atd. nebyly primárně násilné. Idea křesťanství je láska, odpuštění, pokora, služba.

P. Klouda 10.2.2016 9:48

Re: Pane Polanecký, ...

Dlouhá staletí od svého vzniku se tak ovšem nešířilo, zatímco islám už za života Mohamedova ano. Křižácké války byly "tak trochu" reakcí právě i na expanzi islámu, že ano... A to, co se později páchalo hlavně v Americe, nebylo skutečné křesťanství, ale křesťanství zneužité, které pro své konání v křesťanském učení nemělo žádné opodstatnění. (Kncknc stejně jako spousty válek v samotné Evropě, které se jen tvářily, že jsou vedeny ve jménu víry...) Na rozdíl od islámu, který byl od počátku spojen se sváry Mohameda se společností, která ho odvrhla, a které to později, když získal dostatek příznivců, tzv. "vrátil"... S čímž se už od samotného začátku svezl i jeho nicmoc vztah k židům, kteří do Mohamedova expanzionistického vystoupení žili s Araby v míru... 8)

M. Krátký 10.2.2016 9:48

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

kravám se vždycky tykalo - viz film "Na samotě u lesa" a pod

M. Krátký 10.2.2016 9:46

Na "novinkách.cz"

píšou samé perly - zde viz :

KOMENTÁŘ: Přímý pohled na uprchlíky - Jaroslav Šonka

Asi upad na hlavu a tak blouzní - pisálek

S. Netzer 10.2.2016 9:45

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Nazvala co?

P. Han 10.2.2016 9:42

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

A jak byste to nazvala vy?

J. Kavalír 10.2.2016 9:39

Re: Pane Polanecký, ...

Křesťanství se šířilo "ohněm a mečem" stejně tak, jako islám. Po Evropě např. do pobaltí, křižácké výpravy do Palestiny, pozděli "misie" do Amerily i Afriky. Jen ty pohnutky nebyly jen čistě křesťansko - ideologické ale spíš mocensko - ekonomické.

T. Kočí 10.2.2016 9:35

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Neser!

S. Netzer 10.2.2016 9:32

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Seehofer je zrovna takový "nechutný a falesný hrác", viz jeho hanebný výrok o vláde bezpráví.

P. Han 10.2.2016 9:31

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

"Pro ruské sváby je Seehofer skutecne "jedinný" volitelný."

Když ho neplatí, tak to tedy pro ty vaše "ruské sváby" dělá zadarmo?

Máte pravdu, že druhý FJS z něj nebude. Ten se nejspíš ještě nenarodil. Státníků se moc nerodí, bohužel. Ale Konrád Adenauer, rovněž veliký státník, se z Merkelové musí obracet v hrobě.

S. Netzer 10.2.2016 9:24

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Já snad tvrdím, ze "Seehofera platí Rusové?"

Je to krivák a podvraták, tot vse. Druhý FJS z nej nebude, i kdyby se snazil sebevíc.

F. Matousek 10.2.2016 9:23

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

vadí vám "Jedna velká lež a manipulace" ? Tak nekonspirujte proti Seehoferovi za jeho návstevu v Rusku. Rusko je samozrejme nechutný a falesný "hrác", kterého se vsak nezbavíme, ale ani ho neprevychováme, kdyz zavedeme sankce ! Seehofer se snazí navázat tolik dúlezitý a ztracený dialog.

Posílat do Moskvy, pred celým svetem zesmesnenou a propálenou Merkelovou, uz nemá smysl. Tak za ní Seehofer vytahuje horké kastany z ohne. Nic více a nic méne.

P. Klouda 10.2.2016 9:21

Pane Polanecký, ...

... nepolemizuji s Vaší úvahou o migrantské "schopnosti obohatit". Když už jste ale do té úvahy hned v úvodu zabudoval srovnání islámu a křesťanství, bývalo by patrně lepší, kdybyste vypíchl nejen méně podstatný rozdíl historický, ale hlavně podstatnější rozdíl obsahový: křesťanství ve svých základech nikdy nebylo militatntně politickou ideologií, "například"...

J. Urban 10.2.2016 9:18

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Správná otázka. Rusové dnes nad německým bordelem smíchy uchtsávají :-(

P. Han 10.2.2016 9:17

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Seehofera platí Rusové? A kdopak platí Merkelovou za ten chaos, co způsobila?

J. Urban 10.2.2016 9:13

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Haf haf. 3,14čo.

J. Urban 10.2.2016 9:12

Re: Že Merkelová zešílela, je nabíledni.

Ano, přesně, Merkel, jakkoli vydíratelná, v tom nejede sama, není Bůh, aby rozhodovala o právu a státu v Německu. Takže budoucí její obětování za její vítací kecy bude jen malá úlitba davům. Ale co odpovědnost dalších z exekutivy, kteří činili, co neměli a nečinili to, co měli, za co byli placeni daňovými poplatníky - ministři, úředníci atd. atd.?

S. Netzer 10.2.2016 9:10

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Netykat, hloupé hovado.

J. Urban 10.2.2016 9:06

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

V čempak asi lžu a manipuluju, nacibolševická krá-wo? Protiargumenty na uváděné argumenty nemáš, jen trapně poštěkáváš a lež goebbelsovsky vydáváš za pravdu. Jseš tu jako kůl v plotě.

S. Netzer 10.2.2016 9:02

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Pro ruské sváby je Seehofer skutecne "jedinný" volitelný.

F. Matousek 10.2.2016 8:57

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Seehofer je v soucasnosti jedinný politik, kterého dnes mozno volit. Naopak jsem presvedcen, ze nejvetsím, avsak neuzitecným idiotem, jste zde vy.

Pockejte si na volební zemetresení v SRN .Zradikalizuje se celá spolecnost, vznikne neco, co si zádnej slusnej clovek nepreje.

A muzete za to práve vy a vám podobní demagogové a vítaci zla.

S. Netzer 10.2.2016 8:38

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Seehofer uz ztratil i ten zbytek soudnosti, který mu zbýval.

"Jedna velká lež a manipulace" je to, co zde provádí tvorové vaseho rázu a vasi uzitecní idioti - sírení hoaxu a dezinformací.

J. Urban 10.2.2016 8:28

Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

jedna velká lež a manipulace, bohužel pro Evropu a její občany zničující. Seehofer sice včera v FAZ prezentuje, že "zvažuje podání ústavní žaloby na Merkel" a že v SRN je "panství bezpráví" - ale to jsou furt jen kecy. Mezi tím se jede dál, Merkel je dále ve funkci a i když se z ní časem třeba i udělá obětní beránek - kde je odpovědnost ostatních? Ministrů vnitra, obrany, spravedlnosti - spolkových i zemských? Ti všichni svými nařízeními a rozhodnutími (která učinili či naopak neučinili) znemožnili řádný výkon služby ozbrojených složkám, úřadům a ochromili funkci státu jako takového. Jakousi pochybnou a jen zdánlivou humanitu postavili nad právo a zákon, ve finále kontraproduktivní, neboť v milionech ekonomických protiprávně přijatých migrantů se těch pár tisíc skutečně před válkou prchajících jen semele a na pomoc dalším potřebným desetitisícům vůbec nedojde.

M. Jelínek 10.2.2016 8:04

souhlas

Naprosty souhlas

K. Křivan 10.2.2016 7:51

Re: Neslyšíme se

Pokud to dopadne dobře, pak to skončí likvidací samozvané vládnoucí elity.

K. Křivan 10.2.2016 7:48

Máte pravdu Astone,

muži vyznávající islám jsou ve své podstatě zvířata neschopná ovládnout svůj sexuální pud. Samečkové araba islámského. Jejich samičky jsou jen mašinky na výrobu dalších aláhových bojovníků.

A. Zajícová 10.2.2016 7:37

Re: Že Merkelová zešílela, je nabíledni.

jenže Merkelová není vůdce typu Hitler nebo Putin, ta nerozhoduje sama. Takže ne Merkelová, ale němečtí politici, kteří jsou u vlády, a obecně Němci, protože jich je dost na to, aby, pokud by jim uprchlíci tak moc vadili, by se zmohli na víc než pár demonstrací. Co s tím?

P. Hlosta 10.2.2016 7:32

Neslyšíme se

"Slyší jen ten, kdo rozumí." ---J.W.Goethe

O tomto jsem psal už v jiné diskuzi. Ale nedá mi, abych to pod tímto článkem nenapsal též.

Mocenské elitě v EU není vlastní rozumět svým spoluobčanům. Proto neslyší jejich námitky a odpor k imigraci takového typu, jakou jim moc připravila. Jsou odtržení od reality života občanů v EU, mají jen svou vizi a navíc se necítí odpovědni za každý svůj, byť chybný krok. Množství těch, co podporují tyhle mocné EU, se vidí být součástí v zisku z toho vyplývajícího.

Mocenská elita, co rozpoutala migrační krizi a obhajuje ji i přes odpor obyvatel EU, se necítí odpovědna za své činy a rozhodnutí. Dodala občanům ideologii a tou se ospravedlňuje vše chybné, protože v zájmu vyššího principu přeci. Na toto naskakuje logicky množství příživy z řad běžných občanů, protože to je výhodný byznys, který honoruje kdosi u finančního kormidla z peněz sebraných všem.

Většina občanů EU neslyší co jim mocenská elity vykládá o ideii, protože té ideii nerozumí a ani rozumět nemůže. Ten vzájemný konflikt v neslyšení se pak dává prostor radikálním, Ti nabídnou občanům to, čemu rozumí určitě. Nabídnou silové řešení té krize. Takto brzy dojde k všeobecné radikalizaci společnosti a ta sama dobrovolně vleze do diktatury. Nerozumíme si s mocí a proto se navzájem neslyšíme. Doplatí na to jak moc, tak občané.

A. Zajícová 10.2.2016 7:24

Re: Aniž bych nějak podporovala či vítala muslimy,

no jestli to míří na mne a mé znalosti, pak je to sice zábavný výplod, ale nijak k věci.

J. Fridrich 10.2.2016 7:14

Re: Aniž bych nějak podporovala či vítala muslimy,

Nebýt křest'anství a jeho kultivačního vlivu na lidstvo, tak se tady v Evropě lidé ještě " houpou na stromech ". Samozřejmě trochu nadsazeno - i když někteří diskutující na těchto anonymních Internetových žumpách z těch stromů ještě ani nyní nespadli. Jak by vypadaly bez křest'anství vztahy mezi lidmi, architektura měst i obcí atd. lze docela dobře předpokládat. Na mnoha lidech u nás je do současnosti zřetelně vidět to devastační " dílo soužek učitelek " na základních školách za komunistů, kdy se obecně deformoval vývoj světa nejen v oblasti křest'anství... Někteří zde diskutující mají ten svět dětsky jednoduchý - tak, jak je to naučilo komunistické školství se svým zdeformovaným viděním světa a jeho historie. Křest'anství - hlásají hrozně zlí lidé - ale pozor - náš Jan Hus byl hodný. Šlechta - hrozně zlí lidé - ale pozor - NÁŠ Karel IV. byl hodný..

Takže tito znalci světa to mají snadné. Kdo je vlivný, vyčnívá nad dav - a nedej Bože bohatý - ten je ZLÝ. Kdo je " obyčejný " člověk, nevýrazný a hlavně chudý - tak ten je hodný...

Jak je ten svět jednoduchý.