4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

MIGRACE: Pedofilní obohacení evropské kultury

Takzvaní sluníčkáři prohlašují, že příliv islámských migrantů znamená obohacení evropské kultury. Myslí to vážně, bohužel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schwarz 10.2.2016 13:01

K tomu, že

"uprchlíci" využívají žen a dětí jenom jako stafáže pro média je nutno dodat, že to jsou samotná "média" která něco takového hledají a dokonce když nenajdou tak zaaranžují či skutečné snímky vhodně sestříhají tak, aby vypovídaly nezřídka úplně v rozporu se skutečností / maďarská reportérka která "podrazila nohy" nevinnému běženci s dítětem či běženec "chránící" ženu s dítětem v kolejišti před brutalitou policie aby se z celého snímku ukázalo, že na reportérku se valil dav lidí vyhýbajících se Policii a hrdinný "ochránce" tu ženu s dítětem do kolejiště sám hodil. Nesdílím Zemanův obdiv ke skandinávským poměrům, ale v tom že novináři jsou žumpa a hnůj má 100% - ní pravdu.

R. Langer 10.2.2016 12:49

Re: Aniž bych nějak podporovala či vítala muslimy,

Ano, křesťanství prošlo zcela zásadním vývojem, a to takovým, že bylo chválabohu odděleno od světské moci. Ale to ještě neznamená, že o ni nemá zájem.

R. Langer 10.2.2016 12:48

Re: Aniž bych nějak podporovala či vítala muslimy,

Bez křesťanství by vypadaly vztahy mezi lidmi, architektura měst i obcí atd. naprosto normálně, jako všude jinde na světě, kde žádné křesťansví nebylo a stejně tak i jako před tím, když ještě žádné křesťanství neexistovalo.

Vaše výplody jsou sice možná vtipné, ale zcela mimo realitu.

R. Morava 10.2.2016 12:25

Re: Pane Polanecký, ...

Kde jste byl na školení Marxismu-Leninismu? Proč spojujete praktiky nevěřících z křesťanského světa s křesťanstvím?

Křesťanství bylo zneužito, to je pravda. I tak s porovnáním s předkřesťanskou Evropou ty výboje byli čajíček.

Násilné šíření křesťanství v Pobaltí a u Polabských Slovanů je částečně pravda, ale bez křesťanství by je Němci dobyli ještě horšími metodami. Výpravy do palestiny byli organizovány jako ochrana poutníků a pozdní reakce na Islam, který drancoval Středozemí a Malou Asii. To že se toho chopili hrdlořezové (v kulture Normanů Germánů i Slovanů bylo tehdy křesťanství teprve na počátku), kterým šlo o prachy a moc je pořád nic v porovnání s výboji Muslimů, které to vyprovokovaly, což je historický fakt!

Cyril a Metoděj u nás učili číst a psát. Co vy víte o misiích v Africe a Americe? Pokud vím tak Cortez nebyl církevní prelát, prostě přišel Ameriku dobýt. Naopak někteří misionáři učili v Americe Indiány kulture a civilizaci. V Mexiku se Evropané s Indiány nakonec dohodli díky křesťanství (dodnes tam je smíšené etnikum a velký vliv křesťanství)

P. Pokorný 10.2.2016 12:25

Dragounská jízda nejdříve projela Sýrií, Libyí a Irákem

Po čtyřech létech, kdy byly tyto státy rozvráceny a běženci se začali stěhovat do Evropy, cestu jim zde uvolnila "Mladá dragounská jízda jako předvoj. Mladí dragouni zde byli nadšeně za tuto práci vítáni. Měli byste se sami dohodnout, kdo tady vítal zaváděče pořádků a demokracie do arabských států, až byli na připraveni na cestu k nám.

Kde jsou ti vítači Dragounských US ARMY a nasledně pochod arabských mládenců na doporučení USA a kdo je proti, je rasista, zločinec a xenofob?

Není snad těžké dohledat, kdo byl nadšen z Drangounské jízdy jako pořádkových sil v Evropě!

Pro vysvětlení: Rok sem proudí davy ze všech koutů, ale dle Erdogana a Clintonové s Obamou za to může Rusko, které tam vstoupilo 30. září 2015.

Takže kdo byl ten naivní bezmozek? Přihlašte se!

B. Novacek 10.2.2016 11:54

Re: Možná se opakuji

Diky, pane Kardo za link na youtube, je to velmi vymluvne a poucne...a kdepak je ta psinkou postizena jezevcice net-ser se svou psychotickou reakci??

B. Novacek 10.2.2016 11:40

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

...a prasiva nemecka jezevci cuba nafa a nafa...je s podivem, ze i skrzeva svuj jezevci mozecek, napadeny zrejme multikulti virem zika, nezapomina na svou multikultiidiotskou propagandistickou provokaci...net-ser! Hus!...ksaaa potvoro!

J. Lepka 10.2.2016 11:38

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Blud je nepravdivé a nevývratné přesvědčení založené na nesprávném odvození závěru ze zevní reality.

S. Komorousová 10.2.2016 11:36

Re: Zašlo to příliš daleko

Tak z iDnes jsem byla po 2 letech vyobcována pro podobně "rasistické a odporné" příspěvky - a na Lidovkách mne nejvíc pobavilo, když byl článek o penisech - bylo to i v titulku, ale pokud to bylo v příspěvku, neprošlo to...

A. Zajícová 10.2.2016 11:28

Re: Aniž bych nějak podporovala či vítala muslimy,

hovoří se o křesťanství, ne o křesťanské společnosti...jaký vývoj máte na mysli? Nějaké novinky v oblasti oplodnění Marie?

S. Netzer 10.2.2016 11:15

Re: Německo a kolaps právního systému

Komentár zurnalisty - http://www.handelsblatt.com/politik/deutschland/whatsright/whats-right-zu-fluechtlingen-jeder-ist-vor-dem-gesetz-gleich/12895718.html?nlayer=Politik-News_11247984 - a právnického laika. Jedno mínení z mnoha.

Z. Lachman 10.2.2016 11:12

Re: Zašlo to příliš daleko

Jsem překvapen že pes je asi necenzurován. Jinak se Lidovky nedají číst pro tvrdou cenzuru.

Z. Lachman 10.2.2016 11:10

Re: Pro sluníčkáře může být to obohacení doslovné.

Souhlas. Když vidím kam spěje Evropa tak jsem rád že se toho nedožiju protože jsem starý.

S. Komorousová 10.2.2016 11:08

Zašlo to příliš daleko

Skutečně si začínám myslet, že ten vtip o záchraně světa - tj, přesvědčit asiaty, že nejlepší přípravek pro zvýšení potence jsou varlata džihádistů - je snad jediným řešením.

Z. Lachman 10.2.2016 11:08

Re: Německo a kolaps právního systému

Vojenští odborníci varují že v Evropě brzo propukne gerilová válka. Já jsem starý člověk a tak se mně to moc netýká ale mám vnoučata.

R. Gramblička 10.2.2016 10:59

Re: Německo a kolaps právního systému

Její důsledky se netýkají jen krádeží v Kielu, událostí v Kolíně a okrádání lidí ve vlacích. Rovněž ve stále větším počtu běžných každodenních situací najednou žádné „normální“ právo neplatí. V Německu se povážlivě šíří stav bezpráví. Migrant přistižený v tramvaji nebo ve vlaku bez platné jízdenky smí jet dál, německý žák ale nikoli. Pokladní v supermarketu ztratí kvůli opomenuté záloze na láhev zaměstnání, migrant si ale může odnášet nezaplacené zboží zcela beztrestně.

Paragraf 3 odstavec 3 ústavy přitom hovoří jasně: „Nikdo nesmí být ani upřednostněn ani znevýhodněn kvůli svému pohlaví, původu, rase, jazyku, vlasti, víře a náboženským nebo politickým postojům.“ Jenže přesně to se děje. Tolik Wolfram Weimer.

J. Urban 10.2.2016 10:59

Re: Pro sluníčkáře může být to obohacení doslovné.

Jo, dovedu si představit, že přesně takto většina evropanských j-elit uvažuje, a až to tu totálně doyebou, včas zvednou kotvy a požádají v nějakém tom islámským sajrajtem nedotčeném státě (New Zealand?) o asyl :-(

A. Zajícová 10.2.2016 10:59

Re: Pro sluníčkáře může být to obohacení doslovné.

jednoho takového kolegu máme v práci, od té doby, co jezdí zachraňovat mokré chlapíky z Afriky v práci skoro není, když je, tak nehrábne, když hrábne, tak nesoustředěně a blbě. Zralý na vyhození, ale to bere jako křivdu, vždyť pomáhá a to je víc než práce. Peklo.

R. Gramblička 10.2.2016 10:58

Re: Německo a kolaps právního systému

Lze říci, že německý stát porušuje právo v míře, kterou jsme dosud znali jen z tzv. banánových republik. Platí to i o oblasti trestního práva. Paragraf 96 zákona o pobytu v zemi stanoví trest odnětí svobody v délce tří měsíců až pěti let pro toho, kdo jinému napomáhá při nepovoleném vstupu do Německa, pokud dotyčný jedná opakovaně nebo ve prospěch většího počtu cizinců. Akce typu „Refugees Welcome“ podporující nezákonné překročení hranic v masovém měřítku jsou tedy podle platného práva trestné. Rovněž migranti, kteří vstoupili do SRN bez víza platného pro schengenský prostor, spáchali podle par. 95 téhož zákona trestný čin. V současné praxi ovšem ani tato ustanovení zákona nikdo nerespektuje a ilegální vstup do země se trestně nestíhá. Naši přední odborníci na ústavní právo jsou toho názoru, že současná praxe na hranicích státu odporuje německé ústavě. Shrnuto: migrační politika Berlína způsobila hlubokou krizi německého právního státu.

R. Gramblička 10.2.2016 10:58

Re: Německo a kolaps právního systému

Paragraf 15 zákona o pobytu cizinců v zemi („cizinec, který chce do země vstoupit bez povolení, bude na hranici vykázán“) je na hranicích porušován ve statisících případů – jako by právo vůbec neexistovalo. Ve statisících případů je porušován i paragraf 18 zákona o azylovém řízení, jenž nařizuje odmítnout možnost vstupu do země lidem nemajícím na získání azylu šanci, protože přicházejí z bezpečného státu.

R. Gramblička 10.2.2016 10:57

Německo a kolaps právního systému

Německo porušuje zákony o režimu na hranicích, v Kolíně se ignoruje masová kriminalita, v Kielu policie kapituluje před drobnou trestnou činností migrantů. Toto všechno nemá nic společného s právním státem. Článek 3 německé ústavy hovoří jasně a jednoznačně: „Před zákonem jsou si všichni lidé rovni.“ V praxi je tomu však úplně jinak. V Kielu například se vedoucí představitelé policie a státního zastupitelství dohodli na tom, že migranti bez dokladů nebudou za menší delikty stíháni (krádeže v obchodech, poškozování cizí věci). Jinými slovy: Němec bude za krádež v obchodě potrestán, migrant nikoli. Za normálních okolností by něco takového znamenalo celostátní skandál, ne však dnes – stát totiž porušuje právo systematicky a soustavně, takže „případ Kiel“ vlastně už nehraje roli.

Ś. Svobodová 10.2.2016 10:55

Pro sluníčkáře může být to obohacení doslovné.

Imigrantský bussines bude zdrojem spousty a spousty peněz. Vzniknou tisíce poboček a malých neziskovek na pomoc, začlenění a podporu migrantů. Právníci budou mít žně. Bude třeba zajistit ubytování pro miliony lidí - to je výstavba celých měst atd...

Stačí, když se přidáte nyní a budete se mít dalších 20-40 let skvěle. Dá-li Alláh, zabezpečíte svou rodinu a až začne být zle, přesunete se i s rodinou do nějakého pěkného, tropického a bezpečného kouta Země.

V. Povolný 10.2.2016 10:49

Re: Aniž bych nějak podporovala či vítala muslimy,

Co je a co není pokrok, to záleží na úhlu pohledu. Například pro radikálního muslina je jistě pokrokem, když někam vpadne a zavede tam právo šaría.

Jinak ovšem nelze souhlasit s tvrzením, že křesťanství neprošlo žádným vývojem, to snad ani není možno myslet vážně.

J. Urban 10.2.2016 10:41

Re: Na "novinkách.cz"

Pane Bože. Takhle už dnes nepíší ani německé noviny.

V. Karda 10.2.2016 10:39

Možná se opakuji

Ale tohle tady předce nechceme .To by sem chtěla zavézt potroublá vítačka Netzerová a jí podobní.

https://www.youtube.com/watch?v=1TaKW3Tkwrs

J. Urban 10.2.2016 10:37

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

šáh vám na vaši fírerku - upálit! to je to vaše vidění světa, to vedlo za wwII k 60M mrtvým, to uctívání nedotknutelného, neomylného a nesesaditelného fírera a už je to tu ZASE!

K. Janyška 10.2.2016 10:31

Ano, jsou to uprchlíci jen před horším, než je čeká v Evropě

a to není žádný důvod je tu vítat. Kromě toho, že si s sebou nesou ty odporné středověké představy. Korán není jen náboženstvím, on je černým marxismem ! Bacha na to... Dzp.

S. Netzer 10.2.2016 10:28

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Seehoferovu "vládu bezpráví" nazývám - a nejen já - podlým útokem na kanclérku.

P. Han 10.2.2016 10:02

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Tu vládu bezpráví, pochopitelně.

"Podle nedávného posudku vypracovaného někdejším ústavním soudcem Udem di Fabiem pro bavorskou vládu Berlín zářijovým otevřením hranic německou ústavu porušil."

P. Vaňura 10.2.2016 9:58

Křížové výpravy do Palestiny byla

pouze snaha o to, aby "co bylo ukradeno, bylo vráceno." V té době tam žil pořád nemalý počet křesťanů, ještě r. 1260 vítali křesťané v Damašku Mongoly jako osvoboditele.

Misie byly často skutečně pouze misie a v jižní Americe dokonce mniši chránili Indiány před kolonizátory.

A nezapomeňte, že v ranných dobách byl biskup závislý na panovníkovi daného území. Svatý Vojtěch se nepohodl s Boleslavem II, protože knížeti vytýkal prodej zajatých křesťanů do otroctví.