18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

MIGRACE: Pedofilní obohacení evropské kultury

Takzvaní sluníčkáři prohlašují, že příliv islámských migrantů znamená obohacení evropské kultury. Myslí to vážně, bohužel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Gramblička 10.2.2016 10:57

Německo a kolaps právního systému

Německo porušuje zákony o režimu na hranicích, v Kolíně se ignoruje masová kriminalita, v Kielu policie kapituluje před drobnou trestnou činností migrantů. Toto všechno nemá nic společného s právním státem. Článek 3 německé ústavy hovoří jasně a jednoznačně: „Před zákonem jsou si všichni lidé rovni.“ V praxi je tomu však úplně jinak. V Kielu například se vedoucí představitelé policie a státního zastupitelství dohodli na tom, že migranti bez dokladů nebudou za menší delikty stíháni (krádeže v obchodech, poškozování cizí věci). Jinými slovy: Němec bude za krádež v obchodě potrestán, migrant nikoli. Za normálních okolností by něco takového znamenalo celostátní skandál, ne však dnes – stát totiž porušuje právo systematicky a soustavně, takže „případ Kiel“ vlastně už nehraje roli.

R. Gramblička 10.2.2016 10:58

Re: Německo a kolaps právního systému

Paragraf 15 zákona o pobytu cizinců v zemi („cizinec, který chce do země vstoupit bez povolení, bude na hranici vykázán“) je na hranicích porušován ve statisících případů – jako by právo vůbec neexistovalo. Ve statisících případů je porušován i paragraf 18 zákona o azylovém řízení, jenž nařizuje odmítnout možnost vstupu do země lidem nemajícím na získání azylu šanci, protože přicházejí z bezpečného státu.

R. Gramblička 10.2.2016 10:58

Re: Německo a kolaps právního systému

Lze říci, že německý stát porušuje právo v míře, kterou jsme dosud znali jen z tzv. banánových republik. Platí to i o oblasti trestního práva. Paragraf 96 zákona o pobytu v zemi stanoví trest odnětí svobody v délce tří měsíců až pěti let pro toho, kdo jinému napomáhá při nepovoleném vstupu do Německa, pokud dotyčný jedná opakovaně nebo ve prospěch většího počtu cizinců. Akce typu „Refugees Welcome“ podporující nezákonné překročení hranic v masovém měřítku jsou tedy podle platného práva trestné. Rovněž migranti, kteří vstoupili do SRN bez víza platného pro schengenský prostor, spáchali podle par. 95 téhož zákona trestný čin. V současné praxi ovšem ani tato ustanovení zákona nikdo nerespektuje a ilegální vstup do země se trestně nestíhá. Naši přední odborníci na ústavní právo jsou toho názoru, že současná praxe na hranicích státu odporuje německé ústavě. Shrnuto: migrační politika Berlína způsobila hlubokou krizi německého právního státu.

R. Gramblička 10.2.2016 10:59

Re: Německo a kolaps právního systému

Její důsledky se netýkají jen krádeží v Kielu, událostí v Kolíně a okrádání lidí ve vlacích. Rovněž ve stále větším počtu běžných každodenních situací najednou žádné „normální“ právo neplatí. V Německu se povážlivě šíří stav bezpráví. Migrant přistižený v tramvaji nebo ve vlaku bez platné jízdenky smí jet dál, německý žák ale nikoli. Pokladní v supermarketu ztratí kvůli opomenuté záloze na láhev zaměstnání, migrant si ale může odnášet nezaplacené zboží zcela beztrestně.

Paragraf 3 odstavec 3 ústavy přitom hovoří jasně: „Nikdo nesmí být ani upřednostněn ani znevýhodněn kvůli svému pohlaví, původu, rase, jazyku, vlasti, víře a náboženským nebo politickým postojům.“ Jenže přesně to se děje. Tolik Wolfram Weimer.

Z. Lachman 10.2.2016 11:08

Re: Německo a kolaps právního systému

Vojenští odborníci varují že v Evropě brzo propukne gerilová válka. Já jsem starý člověk a tak se mně to moc netýká ale mám vnoučata.

S. Netzer 10.2.2016 11:15

Re: Německo a kolaps právního systému

Komentár zurnalisty - http://www.handelsblatt.com/politik/deutschland/whatsright/whats-right-zu-fluechtlingen-jeder-ist-vor-dem-gesetz-gleich/12895718.html?nlayer=Politik-News_11247984 - a právnického laika. Jedno mínení z mnoha.

Ś. Svobodová 10.2.2016 10:55

Pro sluníčkáře může být to obohacení doslovné.

Imigrantský bussines bude zdrojem spousty a spousty peněz. Vzniknou tisíce poboček a malých neziskovek na pomoc, začlenění a podporu migrantů. Právníci budou mít žně. Bude třeba zajistit ubytování pro miliony lidí - to je výstavba celých měst atd...

Stačí, když se přidáte nyní a budete se mít dalších 20-40 let skvěle. Dá-li Alláh, zabezpečíte svou rodinu a až začne být zle, přesunete se i s rodinou do nějakého pěkného, tropického a bezpečného kouta Země.

A. Zajícová 10.2.2016 10:59

Re: Pro sluníčkáře může být to obohacení doslovné.

jednoho takového kolegu máme v práci, od té doby, co jezdí zachraňovat mokré chlapíky z Afriky v práci skoro není, když je, tak nehrábne, když hrábne, tak nesoustředěně a blbě. Zralý na vyhození, ale to bere jako křivdu, vždyť pomáhá a to je víc než práce. Peklo.

J. Urban 10.2.2016 10:59

Re: Pro sluníčkáře může být to obohacení doslovné.

Jo, dovedu si představit, že přesně takto většina evropanských j-elit uvažuje, a až to tu totálně doyebou, včas zvednou kotvy a požádají v nějakém tom islámským sajrajtem nedotčeném státě (New Zealand?) o asyl :-(

Z. Lachman 10.2.2016 11:10

Re: Pro sluníčkáře může být to obohacení doslovné.

Souhlas. Když vidím kam spěje Evropa tak jsem rád že se toho nedožiju protože jsem starý.

J. Kozohorský 10.2.2016 22:02

Re: Pro sluníčkáře může být to obohacení doslovné.

tak tak. říkám to od počátku : za vším jsou prachy

V. Karda 10.2.2016 10:39

Možná se opakuji

Ale tohle tady předce nechceme .To by sem chtěla zavézt potroublá vítačka Netzerová a jí podobní.

https://www.youtube.com/watch?v=1TaKW3Tkwrs

B. Novacek 10.2.2016 11:54

Re: Možná se opakuji

Diky, pane Kardo za link na youtube, je to velmi vymluvne a poucne...a kdepak je ta psinkou postizena jezevcice net-ser se svou psychotickou reakci??

K. Janyška 10.2.2016 10:31

Ano, jsou to uprchlíci jen před horším, než je čeká v Evropě

a to není žádný důvod je tu vítat. Kromě toho, že si s sebou nesou ty odporné středověké představy. Korán není jen náboženstvím, on je černým marxismem ! Bacha na to... Dzp.

M. Krátký 10.2.2016 9:46

Na "novinkách.cz"

píšou samé perly - zde viz :

KOMENTÁŘ: Přímý pohled na uprchlíky - Jaroslav Šonka

Asi upad na hlavu a tak blouzní - pisálek

J. Urban 10.2.2016 10:41

Re: Na "novinkách.cz"

Pane Bože. Takhle už dnes nepíší ani německé noviny.

P. Klouda 10.2.2016 9:21

Pane Polanecký, ...

... nepolemizuji s Vaší úvahou o migrantské "schopnosti obohatit". Když už jste ale do té úvahy hned v úvodu zabudoval srovnání islámu a křesťanství, bývalo by patrně lepší, kdybyste vypíchl nejen méně podstatný rozdíl historický, ale hlavně podstatnější rozdíl obsahový: křesťanství ve svých základech nikdy nebylo militatntně politickou ideologií, "například"...

J. Kavalír 10.2.2016 9:39

Re: Pane Polanecký, ...

Křesťanství se šířilo "ohněm a mečem" stejně tak, jako islám. Po Evropě např. do pobaltí, křižácké výpravy do Palestiny, pozděli "misie" do Amerily i Afriky. Jen ty pohnutky nebyly jen čistě křesťansko - ideologické ale spíš mocensko - ekonomické.

P. Klouda 10.2.2016 9:48

Re: Pane Polanecký, ...

Dlouhá staletí od svého vzniku se tak ovšem nešířilo, zatímco islám už za života Mohamedova ano. Křižácké války byly "tak trochu" reakcí právě i na expanzi islámu, že ano... A to, co se později páchalo hlavně v Americe, nebylo skutečné křesťanství, ale křesťanství zneužité, které pro své konání v křesťanském učení nemělo žádné opodstatnění. (Kncknc stejně jako spousty válek v samotné Evropě, které se jen tvářily, že jsou vedeny ve jménu víry...) Na rozdíl od islámu, který byl od počátku spojen se sváry Mohameda se společností, která ho odvrhla, a které to později, když získal dostatek příznivců, tzv. "vrátil"... S čímž se už od samotného začátku svezl i jeho nicmoc vztah k židům, kteří do Mohamedova expanzionistického vystoupení žili s Araby v míru... 8)

A. Zajícová 10.2.2016 9:55

Re: Pane Polanecký, ...

to bývají vždy.

Jinak jde podle mne spíš o to, že křesťanství není založeno na dobývání násilím...to, že se tak dělo je výklad právě těch mocichtivých, papežů atd., na druhou stranu i používáním křesťanské rétoriky a motivace laickými pány. Křižácké výpravy, misie atd. nebyly primárně násilné. Idea křesťanství je láska, odpuštění, pokora, služba.

P. Vaňura 10.2.2016 9:58

Křížové výpravy do Palestiny byla

pouze snaha o to, aby "co bylo ukradeno, bylo vráceno." V té době tam žil pořád nemalý počet křesťanů, ještě r. 1260 vítali křesťané v Damašku Mongoly jako osvoboditele.

Misie byly často skutečně pouze misie a v jižní Americe dokonce mniši chránili Indiány před kolonizátory.

A nezapomeňte, že v ranných dobách byl biskup závislý na panovníkovi daného území. Svatý Vojtěch se nepohodl s Boleslavem II, protože knížeti vytýkal prodej zajatých křesťanů do otroctví.

R. Morava 10.2.2016 12:25

Re: Pane Polanecký, ...

Kde jste byl na školení Marxismu-Leninismu? Proč spojujete praktiky nevěřících z křesťanského světa s křesťanstvím?

Křesťanství bylo zneužito, to je pravda. I tak s porovnáním s předkřesťanskou Evropou ty výboje byli čajíček.

Násilné šíření křesťanství v Pobaltí a u Polabských Slovanů je částečně pravda, ale bez křesťanství by je Němci dobyli ještě horšími metodami. Výpravy do palestiny byli organizovány jako ochrana poutníků a pozdní reakce na Islam, který drancoval Středozemí a Malou Asii. To že se toho chopili hrdlořezové (v kulture Normanů Germánů i Slovanů bylo tehdy křesťanství teprve na počátku), kterým šlo o prachy a moc je pořád nic v porovnání s výboji Muslimů, které to vyprovokovaly, což je historický fakt!

Cyril a Metoděj u nás učili číst a psát. Co vy víte o misiích v Africe a Americe? Pokud vím tak Cortez nebyl církevní prelát, prostě přišel Ameriku dobýt. Naopak někteří misionáři učili v Americe Indiány kulture a civilizaci. V Mexiku se Evropané s Indiány nakonec dohodli díky křesťanství (dodnes tam je smíšené etnikum a velký vliv křesťanství)

B. Hamáček 10.2.2016 20:44

Re: Pane Polanecký, ...

To jste měli dnes na VUMLu ????

J. Urban 10.2.2016 8:28

Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

jedna velká lež a manipulace, bohužel pro Evropu a její občany zničující. Seehofer sice včera v FAZ prezentuje, že "zvažuje podání ústavní žaloby na Merkel" a že v SRN je "panství bezpráví" - ale to jsou furt jen kecy. Mezi tím se jede dál, Merkel je dále ve funkci a i když se z ní časem třeba i udělá obětní beránek - kde je odpovědnost ostatních? Ministrů vnitra, obrany, spravedlnosti - spolkových i zemských? Ti všichni svými nařízeními a rozhodnutími (která učinili či naopak neučinili) znemožnili řádný výkon služby ozbrojených složkám, úřadům a ochromili funkci státu jako takového. Jakousi pochybnou a jen zdánlivou humanitu postavili nad právo a zákon, ve finále kontraproduktivní, neboť v milionech ekonomických protiprávně přijatých migrantů se těch pár tisíc skutečně před válkou prchajících jen semele a na pomoc dalším potřebným desetitisícům vůbec nedojde.

S. Netzer 10.2.2016 8:38

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Seehofer uz ztratil i ten zbytek soudnosti, který mu zbýval.

"Jedna velká lež a manipulace" je to, co zde provádí tvorové vaseho rázu a vasi uzitecní idioti - sírení hoaxu a dezinformací.

F. Matousek 10.2.2016 8:57

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Seehofer je v soucasnosti jedinný politik, kterého dnes mozno volit. Naopak jsem presvedcen, ze nejvetsím, avsak neuzitecným idiotem, jste zde vy.

Pockejte si na volební zemetresení v SRN .Zradikalizuje se celá spolecnost, vznikne neco, co si zádnej slusnej clovek nepreje.

A muzete za to práve vy a vám podobní demagogové a vítaci zla.

S. Netzer 10.2.2016 9:02

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Pro ruské sváby je Seehofer skutecne "jedinný" volitelný.

J. Urban 10.2.2016 9:06

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

V čempak asi lžu a manipuluju, nacibolševická krá-wo? Protiargumenty na uváděné argumenty nemáš, jen trapně poštěkáváš a lež goebbelsovsky vydáváš za pravdu. Jseš tu jako kůl v plotě.

S. Netzer 10.2.2016 9:10

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Netykat, hloupé hovado.

J. Urban 10.2.2016 9:13

Re: Ano, celé to přijímání běženců je od počátku

Haf haf. 3,14čo.