18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

LIBYE: Vizitka západní politiky

Usvědčující zpráva členů Dolní sněmovny tvrdí, že útok na Libyi v roce 2011 postrádal „dostatek zpravodajských informací“ a strategii, co bude po svržení libyjského diktátora následovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Mach 18.9.2016 15:59

Re: No, není,

"zpacifikovaný kaddáfí" v roce 2011 pacifikoval pomocí tanků Libyi.

https://www.britannica.com/event/Libya-Revolt-of-2011

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/uprchlicke-tabory-libye-tunisko-egypt-uprchlici/r~i:gallery:18882/?redirected=1474206411

http://www.lidovky.cz/kaddafi-za-pet-miliard-eur-rocne-zaridim-aby-evropa-nezcernala-p6i-/zpravy-svet.aspx?c=A100903_143349_ln_zahranici_jv

To, že si nic nepamatuješ není nic překvapivého. Říká se, že velké dávky levného alkoholu, kterým evidentně holduješ, podobné věci způsobují. Tobě navíc evidentně způsobují delirické halucinace. Psychopat kaddáfí, který nebyl s to splatit dluh 4,5 miliard korun ČR za dřívější zbrojní dodávky a snažil se vyžebrat v Evropě 5 miliard eur ročně, s tím, že pokud je nedostane zaplaví Evropu uprchlíky, že někoho léta krmil penězi? Tahle představa vyžaduje notně poškozený mozek.

M. Prokop 18.9.2016 20:37

Re: No, není,

Ne, neříkám, to je jen vaše halucinace nebo neschopnost porozumět psanému textu.

M. Prokop 17.9.2016 23:51

Re: Největší chyba Obamy

Jenže on ho nesvrhl.

Kaddáfímu to prasklo pod rukama.

F. Houžňák 18.9.2016 10:05

Buďto máte krátkou paměť

nebo úmyslně říkáte věci, o kterých víte, že nejsou pravda.

E. Erat 18.9.2016 11:43

Re: Buďto máte krátkou paměť

Jistě, Kadáfí chystal poslední zásadní úder proti povstalcům. Nebýt náletů ze strany části NATO, tak to tam srovnal do latě. A my nemuseli dnes řešit uprchlíky z Lýbie. Dohodu s Berlusconim o zadržování uprchlíků za finančí obolus plnil beze zbytku. A dnes ti pitomci z EU atd. chtějí v podstatě to samé. I to upácení Turecka je na stejném principu. A o Sýrii, je dobré si třeba přečíst rozhovory s křesťanským otcem Alice Nellis, jak probíhal život náboženských a etnických menšin po vládou Asada.

P. Mach 18.9.2016 16:02

Re: Buďto máte krátkou paměť

Srovnal do latě ála Sýrie, že erate. Nebýt náletů NATO, tak máš za prdeIí, krom milionů Syřanů taky milion Libyjců.

E. Erat 18.9.2016 17:46

Re: Buďto máte krátkou paměť

Plácáš nesmysly jako obvykle. Za prdelí teď čeká 250 tis. okupantů v Lýbii, kteří jsou připraveni na cestu do Itálie. Kolik jich utíkalo z Lýbiie za vlády Kadáfího. Kolik Syřanů utíkalo za vlády Asada, kdyby západ nepomáhal těm teroristickým povstalcům, teroristickým Kurdům atd., tak by bylo v Sýrii již vymalováno. Ale, hlavně že jsi spokojen machu.

K. Janyška 17.9.2016 9:38

Co je to západní

politika ? Dzp.

P. Smutný 17.9.2016 10:14

Re: Co je to západní

To nevíš, vole? To je politika Západu.

K. Janyška 17.9.2016 15:33

Re: Co je to západní

Co je to Západ, vole, jednotně uvažující a jednající osoba ? Ne vole, segment světového spontánního řádu, vole... Dzp.

P. Vaňura 17.9.2016 17:43

Měl byste napsat něco na téma "spontánní řád lidské

interakce v armádě." Jistě by to bylo na Nobelovu cenu.

S. Rehulka 17.9.2016 8:06

Jistě "státníci".....

....mají ve zvyku svádět své neúspěchy na státníky minulé, ale často nespravedlivě na nevinné !

Že libyjský diktátor Qadhafi byl podporovatel všech možných terroristů, je pravda (rozdával jim československý Semtex jako cukrátka), ale že po atentátu na Pan American letadlo, když byl ztrestán presidentem Reaganem a jeho bombardery ztichl a hrál si na hodného člena OSN. Útok na Libyi a Qadafiho následnou smrt, zapříčinil nikoliv britský PM Cameron, ale francouzský president Sarkozi, který dlouhou dobu odebíral libyjský olej NA DLUH a když mělo dojít k platbě, vyprovokoval konflikt a válku, do které zatáhl celé NATO. Obama (kterého nemohu ani cítit) v tomto byl nevinný, když francouzskému letectvu došly bomby a rakety, musel kamaráda Sarkoziho aspon technicky podpořit. Co pak v Libyi nastalo, nikdo nedokázal předpovědět. Ale faktem zůstává, že nemastný - neslaný Cameron to schytává za jiné !

E. Erat 17.9.2016 8:16

Re: Jistě "státníci".....

Máte pravdu. Hlavně by to měl někdo připomenout Francouzům, když má Sarkozi tak drzé čelo a chce znovu být presidentem.

P. Lenc 17.9.2016 10:27

Re: Jistě "státníci".....

K příspěvku pana Rehulky se lze pouze připojit.

F. Houžňák 17.9.2016 19:46

Já mu říkám Šarkézy, nakonec je to Maďar,

a je božský, viděl jste před pár lety, když přiletěl na pohřeb Havlovi, jak vystupoval z letadla? To byl pohled za všecky prachy, vypadal jak Čárlí Čaplin, špičky od sebe a šmajdal tím klasickým čaplinovským krokem ze schůdků. Ovšem ukázali to v české televizi jenom jednou, v dalších zprávách už to vystříhli, asi je Frantíci sprdli, že to nejde, když už francouzský president vypadá jako šašek, aby se to pouštělo do světa.

T. Kohout 17.9.2016 12:37

Re: Jistě "státníci".....

Vidíte to zcela správně. Kdybyste to nenapsal Vy, napsal bych to podobně já. Ušetřil jste mi práci. Dík.

P. Mach 17.9.2016 15:31

Re: Jistě "státníci".....

Když Sarkozi "vyprovokoval" konflikt, tak v Libyi kaddáfí už skoro rok efektivně likvidoval potencionální opozici, přičemž nebylo pochyb, že jeho počínání přeroste v to samé co asadovo počínání v Sýrii. Místním "komentátoři" by zřejmě za svými zadky velmi rádi viděli krom milionu Syřanů i milion Libyjců. A mimochodem ta srágora o tom jak se Sarkozimu nechtělo platit je ze stejného zdroje jako ten komunistikcý blábol o tom jak se kaddáfí postaral o vysokou životní úroveň Libyjců? Na rozdíl od hypotetických dluhů Francie, o kterých se lze dočíst akorát tak v blozích různých hysterických levičáckých úchylů, měl kaddáfí jen vůči ČR dluh 4,5 miliardy korun, který se jaksi už léta nesplácel. Před vypuknutím občanské války v Libyi, chtěl kaddáfí po Evropě 5 miliard eur a vyhrožoval, že když je nedostane zaplaví Evropu uprchlíky. Jen dement, si může myslet, že takto se chová jedinec jenž má 200 miliardovou aktivní bilanci.

F. Houžňák 17.9.2016 16:32

No, to jo, to máte pravdu, ale proč se do toho

ti Britové potom míchali, a to dost hlasitě, jak si pamatuju. Víte to? Mně to není jasné. Mimochodem, proč jste se mě onehdy ptal, jestli jsem se zúčastnil nějaké války? Odpověděl jsem vám, leč bez odezvy.

J. Kanioková 17.9.2016 18:45

Souhlas..

M. Prokop 17.9.2016 23:53

Re: Jistě "státníci".....

Asi tak, ano.

P. Maleček 17.9.2016 6:55

Důsledky socializace EU i USA.

Duchem nepřítomná až šílená, ale hlavně lhavá je celá EU-USA politika, nejen Cameron (čímž nevelebím Rusko). Hlavně proto, že ji za maskou lidských super práv (a žádných povinností) a ochranou menšin, ovládli neschopní a bojácní, ale mocichtivě socialističtí rádoby intelektuálové - viz. právě duo Obama - Clintonová, Merkelová, či náš Sobotka.

Pro ně je demokracie, tedy občanská svoboda a s ní spojené povinnosti, jen maskou pro jejich totalitní vládnutí, zajišťované jejich přerozdělováním krmeným davem. A tenhle, jim za zbavení povinností poklonkující dav, si nemůžou rozhněvat tím, že ho pošlou do pozemní války s mnoha mrtvými. Obrátil by se proti nim a léta jejich moc jim zajišťujícím lží, by přišly vniveč.

Však se podělali i před EU zaplavujícím povykujícím davem neozbrojených islámských vyžírků, který lživě (aby zakryli svůj strach a neschopnost) nazvali uprchlíky právě před válkou.

Dnes EU a USA vládnoucí socialisté nejsou sto problém čím dál agresivnějšího islámu vyřešit. Jedinou cestou jak euro-americkou civilizaci zachránit, je socialisty, dnes i už zkorumpované globálním kapitálem, odstavit od moci. Pak se rychle vyřeší i tenhle islámský problém.

P. Harabaska 17.9.2016 12:34

Re: Důsledky socializace EU i USA.

Těžko hledět s důvěrou do budoucnosti, jestliže někdo svoji politiku staví na třech nekompatibilních pilířích: selektivní obrana lidských práv + šíření západního střihu demokracie + vybombardování neposlušných do doby kamenné.

M. Prokop 17.9.2016 0:12

Husajn a Kaddáfí svrženi, průser.

Assad nesvržen, taky průser.

Asi je někde chyba.