16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Winkler 19.4.2008 16:06

Lépe nedělat nic než schvalovat násilné odtržení části území srbského státu

Zločinem, navíc zbabělým, by bylo servilní uznání kosovské státnosti, navíc v situaci, kdy vyšlo najevo podezření, že ministerský předseda tohoto "státu" je zapletený do hrůzných zločinů. Takovým aktem bychom si jen podřezávali větev, na které sami sedíme, neboť tím bychom uznali právo jakékoliv národnostní menšiny odtrhnout se od státu, ve kterém žije, a tedy i legalitu všech požadavků Němců před 2. světovou válkou.

I. Laengsfeld 19.4.2008 16:05

Charakterizace jak od dra Goebbelse

Ve   vyspele Evrope sklon k diktaturam nikdy nebyl, tam slo jen o ukaznene a nadsene

budovani Rise :-P

Vsak se taky nemecka diplomacie snazila rozvratit panstvi toho krvaveho psa Tita hned, jak se k tomu naskytly po padu zelezne opony  vhodne predpoklady

kopretina 19.4.2008 16:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je spravedlnost?

Ne, Chorvaté jsou katolíci.

niky 19.4.2008 16:03

Re: Chybí spousta jmen

Naprostý souhlas Karle,bohužel to co se dělo na začátku devadesátých let minulého století v Jugoslávii,bylo A JE CENZUROVÁNO.Uvedu jeden příklad.Vláda Helmutha Kohla vyzbrojila CHorvatské vojenské a polovojenské jednotky zbraněmi,které pocházeli s bývalé armády NDR.

Josef 19.4.2008 16:03

Re: Kosovo

Jenze ... nebyt teto Agrese, tak by jeste dnes behalo po Evrope nejakych milionu albanskych bezdomovcu. A nejsem si vubec jist, zda-li by je nektery mirumilovny odpurce teto agrese ubytoval u sebe v dome !!

Josef 19.4.2008 15:56

Re: Re: Uznání Kosova = uznání Mnichova

Zap. Nemecko skutecne postupne odskodnilo vsechny vyhnance z vych. Evropy castkami, za ktere si mohli zaridit a poridit nove domovy na uzemi SNR. Toto je historicky fakt !

niky 19.4.2008 15:51

Re: Pan Urban nerespektuje mezinárodní právo.

Signatář CHarty 77,člen koalice Pravdy a lásky ,televizním vzbouřencem a sedmilhářem.To je Jan Urban.

niky 19.4.2008 15:45

Re: Tento mimořádně odporný Urban

Václav Klaus,Březen 1999.Zcela zásadně nesouhlasím s bombardováním Jugoslávie.Bombardování Jugoslávie je velmi vážná chyba,která se nám vymstí.

niky 19.4.2008 15:37

Re: Urbane, jsi jenom loutka snažící se útočit na vše slovanské a srbské.

Největšími gaunery jsou Blair a Havel s podporou Sadáma Husajna házeli bomby rakety na Jugoslávii,aby o dva roky později zase bombardovali svého kámoše Sadáma.

Pasáček koz ve Vermontu 19.4.2008 15:32

Kosovo

Uznání nezávislosti Kosova znamená legalizaci ozbrojené loupeže srbského území provedenou demokratickými státy NATO ve prospěch albánských teroristů. Účel agrese byl splněn, USA má ted´ v Kosovu vojenskou základnu camp Bondsteel.

Agrese proti Jugoslávii byla podporována největším českým humanistou Václavem Havlem.

Agresí proti Jugoslávii NATO potvrdilo hnusné komunistické lži, že to není obranná, ale útočná organizace.

niky 19.4.2008 15:31

Re: Urbane jsi kreatura, stejně jako Havel, Clinton, Shea a další

Naprostý souhlas PetřeN,jěšte bych doplnil jména bývalí komunisté Solana,Prodi,kamarádi J.Paroubka Schoder,Blair,trocista Jospin a M.Albraigthová.

PetrN 19.4.2008 15:24

Urbane jsi kreatura, stejně jako Havel, Clinton, Shea a další

Urbane jsi kreatura, stejně jako Havel, Clinton, Shea a další... Šiptaři vystřílí svědky zločinů svého šéfa a zlí jsou - Srbové! Je mi z tebe, Urbane, ty hajzle, na blití... ;-€;-O(Y)

strejda 19.4.2008 15:09

Re: Re: Re: Uznání Kosova = uznání Mnichova

Ma znalost historie je chaba, mozna k tomu ma nekdo na okraj neco vic Máte zcela pravdu a tak se raději učte a pak teprve pište. U nás zůstali nejenom němečtí antifašisté (většina jich odešla do sovětské zóny), ale především odborníci, skláři, tkalci, výrobci hudebních nástrojů, horníci atd. Pokud se časem nevystěhovali, žijí tu podnes. neznám jediného z nich, který by byl v uranových dolech.

strejda 19.4.2008 15:01

Re: Re: Re: Re: Re: Kde je spravedlnost?

Chorvaté jsou také islamonacisté?

arogant 19.4.2008 14:35

Balkán,temná skvrna a mimořádně odporná periferie Evropy

prolnutá latentním nacionalismem,osobní nenávistí souseda k sousedu na základě národnostní i náboženské, plná dědičného násilí a bestialit hodných středověku, semeniště nekonečných konfliktů nemá řešení, jelikož si ho místní etnikum prostě nepřeje a je posedlé krevní mstou. Podobně jako v Evropě řečené Východní, není sklon k diktaturám všeho druhu náhodný . Oddělení balkánských krvavých psů, bylo jediným možným řešením a prevencí, před zatažením svých nekonečných bestialit do civilizovaných částí Evropského kontinentu jedenadvacátého století. Stačí že tu rejdí albánské,srbské a kosovské mafie, jež si nezadají s mafiemi východoevropskými. 

kopretina 19.4.2008 14:27

Re: Re: Re: Re: Kde je spravedlnost?

Islamonacismus je spojení islámu a nacismu.

zetB 19.4.2008 14:25

Re: Re: Re: Kde je spravedlnost?

Tohle mě vůbec nezajímá.Já prosil o přeložení do češtiny výrazu "militantní islamonacismus".

čtenář 19.4.2008 14:14

Re: Re: Re: Nezávislost

A to snad má někoho zajímat ! 

Medák 19.4.2008 14:10

Re: Re: Nezávislost

a to na náklady tzv.kosovského státu...

vtip roku :-D

to si kosovský stát požádá o dotaci z Brusele nebo zvedne ceny fetu ?

kopretina 19.4.2008 14:06

Re: Re: Kde je spravedlnost?

radikální islamismus. Islamisté čtou "díla" Protokoly sionských mudrců či Mein Kampf, Sionský maces atd. atd. Islamismus-radikální fundamentální islám je hrozba světovému míru. Připomenu výroky Arabů o Židech: Azzam Paša, generální tajemníkm Arabské ligy řekl 15.5.1948:"Tohle bude válka, která Židy zničí, něco jako křižácké války a mongolské krvavé lázně dohromady. Amin al-Husseini, jeruzalémský Muftí vyzval 17.5.1948 ke Svaté válce proti Židům:"Pobijte všechny Židy"! Všechny je vyhubte!" Gamal Nasser, egyptský prezident objasnil devět dní před šestidenní válkou 27.5.1967: "Naším cílem je totální zničení Izraele". Hafez Assad, syrský prezident prohlašoval při útoku na Izrael v jomkipurské válce 16.10.1973:"Nedáme si pokoje, dokud nezničíme posledního sionistu". Jasser Arafat, palestinsko-arabský vůdce řekl 22.12.1995:"Krví a mečem dosáhneme svého cíle. Včera Gaza a Jericho, dnes Betlém, zítra Jeruzalém a celá Palestina!" Tomu říkám pravý islamonacismus.

zetB 19.4.2008 13:55

Re: Kde je spravedlnost?

"Militantní islamonacismus" - přeložit do češtiny,prosím!

Mistr Jan Hus 19.4.2008 13:49

Urbane, jsi jenom loutka snažící se útočit na vše slovanské a srbské.

Vlastenci >- z tebe a z podobných proamerických musí zvracet. A pokud tě zajímají zločinci, tak na prním místě jsou Clinton, Albrigtová, Blair, Havel a další bohulibá "demokratická" pakáž. ;-€;-O

Mistr Jan Hus 19.4.2008 13:46

Re: Tento mimořádně odporný Urban

R^R^

Mistr Jan Hus 19.4.2008 13:45

Re: Kde je spravedlnost?

R^R^

kopretina 19.4.2008 13:44

Kde je spravedlnost?

Každý mele o "srbských zločincích" při tom minimálně stejné zločiny páchali Chorvati a kosovští Albánci. Před masakrem v Srebrenici zabili kosovští Albánci 3 000 Srbů. To nikomu nevadí. Srbsko je nespravedlivě démonizováno, stejně jako Izrael. V balkánských válkách je za zlého líčeno Srbsko, v izraelsko-arabském konfliktu je očerňován Izrael. Jenže Izrael i Srbsko mají stejného nepřítele- militatní islamonacismus.

čtenář 19.4.2008 13:40

Re: Re: Re: Chybí spousta jmen

Ano, v tomto jsme spolu zajedno. Ale to chování Německa (a Rakouska) mělo tichý souhlas zbytku tehdejší EU. A o to jde !

čtenář 19.4.2008 13:18

Re: Nezávislost

Ano, ale to neuznání jenom tak, nestačí. Zdejší vláda musí jasně a nahlas říci, že Kosovo uzná jen pokud budou splněny hodně tvrdé podmínky. Zbylým Srbům tzv.kosovský stát zajistí přednostní bezpečnost, všichni srbští uprchlíci, kteří se budou chtít vrátit domů, do Kosova, budou navráceny jejich majetky, nebo poskytnuta finanční kompenzace za zničený majetek (ta bude poskytnuta i těm Srbům z Kosova, kteří se nebudou chtít vrátit), v Kosovu budou znovuvystavěny kostely, chrámy a kláštery, které byly zničeny a to na náklady tzv.kosovského státu. Tedy žádná EU, nebo kdosi jiný. Všechno musí uhradit tzv.kosovský stát .... a až potom, někdy, za takových 20 - 200 let ČR možná ten tzv.kosovský stát uzná.

Takže jedině takhle.

radka 19.4.2008 13:13

Re: Uznání Kosova

Ano, svuj nazor jsem uz napsala vyse, jak ctu dalsi reakce, Vy jste to jen pregnantne pojmenoval, mon chapeau V

čtenář 19.4.2008 13:12

Tento mimořádně odporný Urban

si tady teď bude vylévat krokodýlí slzy nad tím vším, co se tam stalo ?! Celé to eurogaunerství, se kterým si jeho protagonisté teď nevědí rady ?! Ano, tím vyhlášením samostatného Kosova to teprve začalo. Teď si to tam vyžerou eurožoldáci do poslední mrtě. Pokud má AČR aspoň trošku cti v těle, tak se podle toho zařídí a dá si zatracený pozor, aby se české jednotky daly do holportu s jakobínskými a britskými ozbrojenými bandami. S nimi nemáme nic společného.

To je najednou nářku ! A jak to bylo s tou Srebrenicou ?! Jak to bylo s musulmanskými zabijáky, kteří nejdříve řádili v srbských vesnicích ? A jak to bylo s tím, když si to tam přišli Srbové s nimi po balkánsku vyřídit ? A kdo tam na všechno jenom čuměl a nic nedělal ?! Nebyli to snad ti slavní tulipáni ?! Nehnuli ani prstem, žádná akce, žádné přivolání posil nic, nic, nic ! A taky jsem ještě neslyšel ani nečetl, že by se někdo zajímal o peněžní toky ve prospěch velitelů té oranje bandy. Pročpak asi byli tak hezky potichu a nechávali tam všechno v plen jenom násilníkům všech válčících stran ?! Aha !

NobodyWasHere 19.4.2008 13:07

Re: Re: Chybí spousta jmen

No, Satan to sice není, ale vzhledem k tomu, že v podstatě podněcovalo Slovinsko a Chorvatsko k jednostranému vyhlášení samostatnosti bez dohody (a samozřejmě je ihned uznalo a poměrně značně subvencovalo), má na následujících válkách na Balkáně podíl větší, než malý.