16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mistr Jan Hus 19.4.2008 20:51

Re: Václav Klaus Březen 1999

Měl pravdu, každý rozumný to věděl. R^

čtenář 19.4.2008 20:35

Re: Carlu del Ponte

Já z té Del Ponte nejsem nijak vodvázanej, ale tím, že může vydat svědectví, se mění náhled na celou válku v bývalé Jugoslávii. A to je důležité.

doktor 19.4.2008 20:25

Carlu del Ponte

bych moc nehájil: je hlavní strůjkyní té protisrbské justiční zlovůle - viz dole můj příspěvek o Miloševičovi, kterému by byla tehdy stačila katetrisační koronarovasodilatace (dělá se i ambulantně) nebo akutní bypass, a byl by zbytečně pro ODMÍTNUTÍ LÉKAŘSKÉ PÉČE vězni v Haagu nezemřel (nepustila ho do nemocnice). Miloševič byl ovšem proti NATO i EU velmi nebezpečný svědek. Typičtí Urbanovci jsou Člověk v tísni - ryze politická, protiruská a protisrbská organizace. Za čí peníze?

čtenář 19.4.2008 19:58

Dnes tolik citovaná připravovaná kniha Carly del Ponte přichází příliš pozdě a nic nezmění.

Tak tady leží podstata pištění toho Urbana. Ta kniha nejspíš ukáže, čemu sloužila a k čemu se propůjčila havlovská pravdoláskařská smečka. Pro toto obyvatelstvo a tento stát by mělo být příkazem dne, vypořádat se v tom případě s těmito pravdoláskaři. A řádnou soudní cestou, aby se nemohlo nic zamést pod koberec a všechny činy musely vyjít na denní světlo.

To, co se dělo pod soudcovstvím Del Ponte, pro mě bylo nesnesitelné, ale dost možná, že udělala dobře, že to nevzdala a může teď vydat svědectví.

čtenář 19.4.2008 19:32

Re: Lépe nedělat nic než schvalovat násilné odtržení části území srbského státu

A co s tím mají co dělat čeští Němci ?? Jde o princip, a ne o účelový postoj ! Aspoň pro mne ano.

sinatra 19.4.2008 18:41

No...

No Urbane raději bych od Tebe chtěl slyšet co se dělo při oněch jednáních s komouši v roce 1989 a v roce 1990 u kterých jsi byl.To bychom Tě asi samou láskou snědli že?:-/

Kovozemedelec 19.4.2008 18:32

Dobre placeny informator

Chapu prispevek pana Urbana jako dalsi medialni pripravu na uznani Kosova. Opacnych nazoru se do novin moc nedostane.

Potiz je v tom, ze i kdyz cast obcanu umi rozlisit zastupce obou agentur, nejsme s to zaplnit namesti a zamezit nejvetsim pra..cinam.

Spojenec typu USA je potreba, ale  prehnana servilita nam k respektu nepomuze.

A.S. Pergill 19.4.2008 18:00

Mezinárodní tribunál

zorganizoval smrt Miloševiče, kterého by jinak musel propustit "pro nedostatek důkazů", jako lipský soud Dimitrova.

To, že "nedokázal" usvědčit zcela jednoznačně a obecně zkompromitované islámské vrahouny, je už jen logický důsledek skutečnosti, že tento tribunál byl postaven výlučně na souzení "srbských zločinů". To, že Srbové odmítají vydávat své lidi tomuto "soudu", je vcelku také logické. Jejich orientace na Rusko (v optimálním případě budou odtud mířit na hlavní města EU ruské rakety s jadernými hlavicemi), je rovněž logická a očekávatelná.

Neuznání Kosova je to nejrozumnější, co můžeme udělat. Američané si tam těží zlato (jsou tam největší známé těžitelné zásoby zlata v Evropě), a to je jednoznačně důvod jejich orientace na kosovské teroristy, asi jim to jedenácté září ještě nestačilo a budou muset dostat dál přes ústní otvor, aby pochopili, "vo co go".

arogant 19.4.2008 17:55

Re: Re: Re: Boltce a krvavy pes

To je pouze váš subjektivní dojem a navíc i lžete. A psal jsem "příště lépe". Takže laskavě neobtěžujte.

brblal 19.4.2008 17:53

Re: Re: Kosovo

A tak místo kosovských albánců,kšeftujících s bílým masem,drogami vražídí své odpůrce,budou běhat po Evropě statisíce,možná miliony srbů.To pak bude v pořádku???

I. Laengsfeld 19.4.2008 17:42

Re: Re: Boltce a krvavy pes

Muj praded se jmenoval Izak (Laengsfeld).  Na rozdil od Vas ale netrpim podrazdenosti  vuci "jihovychodoevropanum"  ani vuci tem, co jsou  pohotovejsi nez ja  ;-P

arogant 19.4.2008 17:04

Re: Boltce a krvavy pes

Vidím, že nejste zcela pevný v kramflecích a proto si toho trochu víc nastudujte a nebo alespon opište,když už to nemáte v hlavě. Poté se vratte a zkuste to znovu a lépe,  žertovný nicku germánského typu. Doufám že to I znamená Ivan nebo Igor,aby to bylo vyvážené.

I. Laengsfeld 19.4.2008 16:53

Boltce a krvavy pes

Pane arogante,  pouzil jsem (k vysmechu) pouze Vasich vlastnich slov

niky 19.4.2008 16:53

Re: Re: Re: Tento mimořádně odporný Urban

Ty jsi,ale vúl Josefe.

kopretina 19.4.2008 16:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je spravedlnost?

Souhlas.

arogant 19.4.2008 16:49

Re: Charakterizace jak od dra Goebbelse

Sklony byly ale nepřetrvaly,třeba v latinských zemích, ale Německo se považuje za spíše středoevropskou zemi.Nebo myslíte že na Visle začíná západ?Právě ten vámi proklamovaný Goebels Německo od Západu vehementně odděloval.  Ona byla Jugoslavie za železnou oponou pod vlivem SSSR nebo protagonistou hnutí nezůčastněných zemí? Krvavý pes je definice pocházejí právě z Evropy Východní a proto vám tak utkvěla ve vašich ušních boltcích. 

Hrad 19.4.2008 16:49

Pch......

Jak se z jinak "bezva" souseda s kterým chodím 30 let na pivo stane vrah, který jde a zabije stejné třicet let známé a respektované sousedy? Zde plká spousta povrchních "lidí" a nikdo z nich se zatím ještě nepodíval na sebe do zrcadla. Kdo z vás píších rozhořčených na jednu a druhou stranu může s hrdostí říci: "Modré nebe nad hlavou, a mravní zákon ve mně". Víte koli z vás co zde ventilujete své "spodní proudy" jste připraveni a ochotni jít a zabít? Zabít, jen tak, aby bylo vzrůšo. Adrenalin. Zde se diskutuje, jako skoro ve všech příspěvcích o technologii, ne o podstatě. Trochu málo na ty, které paní učitelky naučily číst a psát. Co je nenaučily, rozumět čtenému a psanému, aspoň u sebe. To co sděluji, je také o Kosovu.   

kopretina 19.4.2008 16:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je spravedlnost?

Ne není. Islamonacista je mnohem horší než katolík. Na katolictví není nic špatného. Na islamonacismu je špatné vše. Z palestinských Arabů neudělali teroristy Izraelci, ale jejich vlastní nesmiřitelný muslimský extrémismus.

Pasáček koz ve Vermontu 19.4.2008 16:38

Re: Re: Kosovo

Pane Josefe, mýlíte se. Pokud by kosovští Albánci nechtěli žít v Kosovu, byli by posláni domů, do Albanie.

Josef 19.4.2008 16:34

Re: Re: Tento mimořádně odporný Urban

Veliky V. K.  tech hlouposti jiz rekl vice! Tech bombardovacich serii bylo  nekolik a pokazde nasledoval vynuceny mir. Nebyt pouziti sily ze strany spojencu, tak se tam vsichni vymlatili jiz davno! Vsichni vime, co tam byli platny mirove sbory OSN s jejich modrymi cepicemi a bilymi vozidly!

Hrad 19.4.2008 16:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je spravedlnost?

A to je horší než "islamomonacista"? A ještě kteří to jsou? Všichni, někteří, jak se to pozná? A co němečtí nacisté byli, nebo ti současní jsou katolíky? A jaký je vztah náboženské orientace(třeba židovské) a politické příslušnosti obecně a  u jednotlivce, nebo skupiny  zvlášť? Kdy již Kopretina(to je manželka aromatické zeleniny?) přestane trpět interpretačním šílenstvím. Několik milionů "islamonacistů" z Palestinců vytvořili Židé. To se to pak pěkně definuje.

Mistr Jan Hus 19.4.2008 16:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je spravedlnost?

Chorvati jsou především fašouni a z jejich činů i příšlušníci SS omdlévali.

Mistr Jan Hus 19.4.2008 16:26

Re: Urbane jsi kreatura, stejně jako Havel, Clinton, Shea a další

R^R^R^R^R^R^R^

Mistr Jan Hus 19.4.2008 16:26

Re: Re: Kosovo

Střílet je ty šmejdy.

Mistr Jan Hus 19.4.2008 16:25

Re: Re: Urbane, jsi jenom loutka snažící se útočit na vše slovanské a srbské.

R^

niky 19.4.2008 16:19

Václav Klaus Březen 1999

Zcela zásadně nesouhlasím s bombardováním Jugoslávie,bombardování Jugoslávie je velmi vážná chyba,která se nám vymstí.

pavlik 19.4.2008 16:16

a co asi tak máme dělat,

poklepat těm hajzlíkům na rameno? Dobře jste to hoši dělali, ten "obchod" s bílým masem a s drogami vám jde výborně, jen tak dál. A když uvidíte někde náhodou Srba - rovnou střílet! Není člověk, není problém ...

Proč bychom měli Kosovo uznávat? Abychom si sem ty šmejdy přitáhli? Abychom s nimi mohli obchodovat a podílet se tak na té genocidě, co tam prováděli. Tváří v tvář postoji USA a většiny zemí EU nemáme na víc, než na gesto, tak učiňme aspoň to gesto ... Ať si s Kosovem udělají pořádky ti, kdo je uznali.

Jakub S. 19.4.2008 16:14

Čtenáři, ale b e h o m

sklenku vody a spolkni hned dva meprobamaty nebo dačo také.

Desítky vykřičníky a: u m l č m e - ! ! Tak tohle jaksi ne. Výzvy k umlčování něčeho,  n ě k o h o  - proboha. Mauserem? Fémovou  dýkou? Jedem? V Treblince, na Kolymě - ?!

Tento způsob "diskuze" zdá se mi poněkud krvavým. A primitivním.

niky 19.4.2008 16:13

Re: Re: Kosovo

Josefe ta situace byla uměle vyvolaná,nikdo kosovské Albánce nevyháněl,bylo to dlouho dopředu připravováno.

Jakub S. 19.4.2008 16:07

Kosovo?

V podstatě nejspíš s určitou nepřesností ano, jistě. Leč dneska už bohužel vznikl další "trvalý" status quo a nutno vycházet z něj. Východisko  - přijatelné pro všechny, kromě vzájemného vyvraždění - nevidím. Asi není. Balkán. Podbřišek Evropy. Tady to 1914 začalo, tady ty hrůzy toho století také končily. Nevím. Nikdo neví. Ale jak sa praví u nás: Nedá sa - mosí sa - ! Ja...ale jak...