9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

KORONAVIRUS: Evropou obchází strašidlo očkování

Když se ve Francii vynořily protestní Žluté vesty, byla to ukázka širšího občanského konfliktu a objevilo se heslo: Je to spor těch, kteří se bojí konce světa, a těch, kteří se bojí konce měsíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vychodil 28.7.2021 9:07

naprosto přesně, už se nebude moci hlásit uzemřel s kovidem, zemřel s vakcínou...

R. Langer 28.7.2021 10:23

No, ono potom všichni zemřou s vakcínou, že... ;-D

J. Jirka 28.7.2021 11:14

To, zdali byl zemřelý očkován proti COVID-19, je už dnes součástí přísně tajné části zdravotní dokumentace, jejíž obsah není lékař oprávněn sdělit ani osobě blízké...

V. Braun 28.7.2021 11:25

Nebojte, ještě rok nebo dva bude po světě dost zemí s nízkou očkovaností pro porovnání.

R. Langer 28.7.2021 13:12

Já myslím, že už příští rok bude ta blbost za námi. ;-D

V. Klepetko 28.7.2021 8:54

Z rozsáhlé studie (zahrnovala více než 4mio osob!)

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(21)00575-4/fulltext

plyne, že že přirozená imunita poskytuje ochranu proti reinfekci nejméně 6 měsíců od prodělání covidu-19 pro osoby ve věku nad 65 let na úrovni pouhých 47 %. Tato studie navíc probíhala v období, kdy ještě neměly výrazné zastoupení nebezpečné nové varianty SARS-CoV-2 (alfa, beta, gama, delta), a dnes už víme s jistotou, že některé z nich zvyšují nebezpečí reinfekce zcela zásadním způsobem, jak dokladuje řádění varianty gama v již 100% promořeném Manausu.

Takže když je vám nad 65 let a prodělali jste covid-19, tak tu máte minimálně na půlroku 47% jistotu ochrany proti reinfekci původní variantě nemoci, a mnohem menší šance proti mutacím... To jsou nevyvratitelné statistiky, které se NEDAJÍ překonat žádnou poctivou argumentací, jen demagogií nebo zaslepenou ideologii!

Co z toho pro vás plyne? Když se nenaočkujete, tak je vysoce pravděpodobné, že si tou nemocí budete procházet opakovaně, protože starší lidi přirozená imunita chrání méně a vir mutuje, se všemi riziky "long covidu", následného poškození orgánů a CNS, demence atd. Na druhou stranu je jasné, že když se naočkujete, pak je tu rozumný předpoklad, že místo reinfekce covidem se budete muset v zhruba podobné frekvenci přeočkovávat posilující dávkou vakcíny - a opět se všemi riziky, které očkování novými vakcínami přináší...

V. Klepetko 28.7.2021 8:59

Ve výsledku se každý musí rozhodnou sám. Kdo je schopen pochopit, že riziko z opakovaného covidu je pro jeho zdraví minimálně o dva řády vyšší, než riziko z vedlejších účinků nových vakcín, ten se prostě nechá naočkovat, i když už jednou byl nemocný. Kdo to nechápe, může si klidně spoléhat na svou přirozenou imunitu - měl by nám, ale hlavně sobě nějak dokázat, že kvůli vedlejšákům očkování je mezi očkovanci více obětí, než je obětí covidu mezi nemocnými. Jenže to se dokázat ani nijak jinak obhájit nedá!! Takže zbývá uhlířská víra. "Věř a budeš spasen"...

Já si ale raději na tu spásu ještě trochu počkám :-)

P. Vychodil 28.7.2021 9:05

https://humansarefree.com/2021/06/distracted-by-hancock-affair-phe-report-covid-deaths-vaccinated.html

V. Klepetko 28.7.2021 9:34

Pane Vychodile, napsal jsem "kdo je schopen pochopit". Asi jsem měl říci "kdo je schopen a chce"

Pro mě je The Lancet relevantní zdroj informací. Nevěřím na perpetuum mobile, smrtelné nebezpečí záření mikrovlnek ani vysílačů G5, věřím že Země není placatá a nečtu si humansarefree.com když se chci dozvědět něco o zdravotnictví...

Ale vy si můžete věřit čemu chcete a i to očkování je dobrovolné, na čemž i já velmi vehementně trvám. Jste svobodný člověk a v dobrovolné eutanazii Vám nikdo bránit nemůže!

P. Vychodil 28.7.2021 9:43

no, jenom že vy jste se oháněl jakýmsi reportem, já jsem, proti tomu postavil jiný...vaše reakce dopovídá člověku věřícímu...nic víc ani míň

V. Klepetko 28.7.2021 10:26

Pane Vychodile, jenže kvalita těch zdrojů není srovnatelná...

V dnešní době není problém nějak odzdrojovat jakýkoliv předem vytvořený názor... The Lancet je pro mě opravdu dobré vodítko. A ano, věřím že vzdělání je dobré zejména k tomu, abychom se naučili pracovat s informacemi a vyhledávat ty relevantní!

Pokud máte čas, podívejte se co se teď právě děje v USA. Jižní neproočkované státy hlásí velké problémy: roste tam počet nemocných i hospitalizovaných. Naopak, kde se stihli naočkovat, tam je to mnohem lepší! A právě kvůli ideologickým odpůrcům se celkově v USA očkování radikálně zpomalilo a (u dvou dávek) stagnuje na úrovni 50%...

Když si odmyslíme odborné studie a názory doktorů, tak pohled na statistiky jednotivých států Unie hovoří zcela jasně! I ta Florida je na tom teď zle... Nikdy to není tak že jedna strana sporu má pravdu hned ve všem. A v této věci voliči Trumpa prostě pravdu nemají, i když v řadě jiných věcí mají pravdu. Je poctivé to uznat. Pravda by neměla být slouhou nějaké ideologie! A to žádné - špatné ani dobr

R. Langer 28.7.2021 10:36

To se ještě uvidí...

R. Langer 28.7.2021 10:57

Kromě toho - jižní státy volily Trumpa? Teď fakt z hlavy nevím...

R. Langer 28.7.2021 10:24

Vy chcete hodně pochopit, co? Škoda, že to tak jednoduše nefunguje... :-P

J. Vintr 28.7.2021 9:47

Není třeba rozsáhlých studií ani složitých teoretických zdůvodnění. Když si vezměte, kolik lidí skutečně onemocnělo, tak pokud nevěříte tě naprosté hlouposti, že moudrá a promyšlená vládní opatření ochránila většinu populace od setkání s virem, je to důkaz, že naprosté většiny lidí se virus ani nedotkl, protože normálně fungují jejich obranné mechanismy. Takže tu vakcinací půl hodiny po dvanácté si můžou vetknout za klobouk. Ta není určena k ochraně lidí před epidemii, která už skončila, ale má zcela jiný účel. Můžeme se modlit, aby tím účelem byly pouze peníze....

M. Boháček 28.7.2021 11:32

Štúdia nezodpovedá realite. Vakcíny nechránia pred ťažkým priebehom, ani pred úmrtím na kovid. Ani absolútne, ani štatisticky - ako to dokazujú informácie z júla z Izraela. A tento rok je prvým rokom v medicíne, kedy sa tvrdí, že prekonanie choroby dá menšiu imunitnú odozvu ako vakcinácia. ;-D Doteraz sa vždy tvrdilo, ak je vakcína vynikajúca (samozrejme otestovaná), tak dá imunitnú odozvu porovnateľnú s tou po prekonaní choroby.

A toho mRNA génová manipulácia nie je schopná ani teoreticky, keďže imunitnú reakciu zameriava iba na spike proteín - imunita po mRNA "vakcíne" je logicky vždy slabšia ako imunita po prekonaní choroby. Tá štúdia je blud faktograficky ( dáta z Izraela, UK) i logicky (mechanizmus vytvárania imunitnej odozvy na jednu časť vírusu pri mRNA "vakcínach").

V Izraeli je preočkovaných vyše 60% populácie Pfizerom. Delta variant je vysoko infekčný, ale slabší ako bežný chrípkový vírus. Našťastie, pretože z hospitalizovaných ľudí, s ťažkým priebehom kovidu, je 58% plne očkovaných dvomi dávkami Pfizeru. --- Of the 143 hospitalized patients, 58% were vaccinated, 39% were not at all, and 3% were partially vaccinated.

A úmrtnosť na kovid za dané obdobie je 20 ľudí. Z toho bolo 15 plne očkovaných. (rok predtým to bolo v Izraeli za dané obdobie 237 mŕtvych na kovid). --- So far this month, 20 people have died of the virus, compared to nine people last month and 237 in July 2020. Fifteen of the 20 people who died this month were fully vaccinated.

https://www.jpost.com/health-science/coronavirus-in-israel-what-do-we-know-about-the-143-hospitalized-people-674508

Takže, ako chráni očkovanie pred ťažkým priebehom delta kovidu, alebo úmrtím na delta kovid? Absolútne nijako. ;-)

V. Klepetko 28.7.2021 14:49

Nesouhlasím. Viz níže!

P. Vychodil 28.7.2021 9:11

pane, jako propaganda je váš příspěvek super...ale jinak naprosto mimo...

až tady klepeto budete zase, přečtu si lancet a odpovím...

btw. která pharma vás platí ?

ještě že na konci máte dovětek "se všemi riziky..."

V. Klepetko 28.7.2021 9:22

Když jste covid-19 už prodělal a je vám nad 65 let, tak vás přirozená imunita chrání proti reinfekci tou původní, nezmutovanou variantou viru jen ze 47%.

Prokázala to velmi rozsáhlá a všeobecně uznávaná studie, týkala 4mio osob.

Můžete to nějak popřít nebo vyvrátit?

P. Vychodil 28.7.2021 9:34

no, je to sice zajímavá informace, která odporuje dosud platným medicínským znalostem, ale budiž, nehodlám komentovat...

svět jde dále, nové mutace...v této oblasti budou zajímavé studie...

když si třeba přečtu oficiální PHE dokument, že očkovaní 3x častěji umírají na deltu, to je pro mne vodítko, kam to asi všechno povede...

taky si mohu přečíst zprávy z Izraele...

tudíž, to, kdo zjistí, že původní varianta blablabla...je sice pěkné, ale neodpovídá současné či budoucí situaci...varianta alpha již je minulostí...

PS variantu alpha jsem neprodělal, jak jsem vlastně na tom ?

V. Klepetko 28.7.2021 9:36

A jakou variantu máte za sebou?

P. Vychodil 28.7.2021 9:46

jako člověk, který nemá v záznamech za posledních 60 let žádnou variantu chřipky, či dokonce nachlazení...upřímě řečeno, nevím...respirační choroby se mi vyhýbají...

V. Klepetko 28.7.2021 10:27

Tak to jsem Vaši poslední větu špatně pochopil.

Ať vám to vydrží!

R. Langer 28.7.2021 10:26

A proč byste nějakou musel mít? Vy snad o nějakou stojíte? ;-D

J. Peták 28.7.2021 9:35

A když je Vám pod 65?

V. Klepetko 28.7.2021 9:42

Tam je to mnohem lepší, naštěstí. Proti původní variantě je ochrana vyšší než 80%, takže je to srovnatelné s vakcínou...

I tak si myslím že to riziko z reinfekce je vyšší než z nějakých vedlejších účinků vakcíny. A současně věřím tomu, že test na IgG/IgA z krevního séra je dobrým vodítkem pro načasování - není to pro prodělance triviální rozhodnutí, jestli se naočkovat teď nebo až za půl roku!

R. Langer 28.7.2021 10:27

Hm, stejně dostanete na podzim chřipku. Ze stresu. ;-D

V. Klepetko 28.7.2021 10:30

Chřipku jsem měl naposledy v roce 1989. Takže dost pochybuji :-)

R. Langer 28.7.2021 10:59

Aha, takže jste se proti ní pravidelně každý rok 2x očkoval, že? ;-)

V. Klepetko 28.7.2021 14:35

Ne. Prori chřipce jsem se od toho roku 1989 neočkoval nikdy - až vloni v září jsem usoudil, že nechci riskovat souběh covidu a chřipky nebo covidu a pneumokokového zápalu plic.

Při těžkém průběhu covidu je totiž právě takový souběh fatální... Takže jsem se naočkoval Prenevarem 13 a také i proti té chřipce - ovšem kupodivu to byl dost problém, sehnat vakcínu!