Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
KAZACHSTÁN: Alternativní realita v českých médiích
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Pavelka 14.1.2022 20:36Jo Vondra máte bodík , takovej normalizační upatlanej ale máte. Brusel si všiml že ODS je na jejich straně ! Pozdravujte Demokraty v Bruselu majitele dvojích metrů ,pravdy |
J. Urban 14.1.2022 20:38ajaj, dalsi nechapavy moula jeste tak porozumet psanemu textu, ze? Ale to se v dnesnich skolnich skamnach s inkluzi asi naucit neda. |
J. Sedlář 14.1.2022 21:17Jejda. Nemáme asi ten správný úhel pohledu. Sdělte nám tedy, co tím chtěl PromoPro Saša sdělit? O Markétce ani zmínka. |
S. Ševeček 14.1.2022 17:21organizovaný útok to určitě nebyl. /sano se to. |
M. Hoblík 14.1.2022 16:56Možná kdybychom se méně starali o demokracii v cizině a všímali si stavu v naší zemi, nebyl by u nás takový marast v mezilidských vztazích. Chováme se jakobychom byli velmoc a jsme směšní jako křovácké kmeny v Africe... |
O. Seliger 14.1.2022 16:51Typuji, že ten Kazachstán mejdan byl organizovaný jako ten Ukrajina. A nakonec jako mejdan v Kapitolu. Problém je s vládami. Některé namísto toho, aby vylepšovali společenské klima doma, se docela činí, aby rozvraceli stávající pořádky v jiných zemích. A jde o zájmy jejich korporací. Ty potřebují tu svobodu. |
J. Poláček 14.1.2022 20:50našlapujete dost opatrně, zkuste trochu poodhalit ty vlády, ono se tam dá dosadit jak Moskva tak i ... co já vím Ankara ? nebo, že by henten Brusel ? :-) |
J. Urban 14.1.2022 15:58No kdyz nic, tak snad Vondra trochu presvedcil, ze neni EU-hujer. A pokud jde o Kazachstan, stale je treba se ptat, cui bono? A vychazi mi z toho Rusko, statecny zachrance. |
V. Čermák 14.1.2022 17:59Hm, Tak Rusko uspořádalo protistátní převrat, aby si ho pak prezident pozval na pomoc a převrat potlačil. Logika nebude asi vaší silnou zbraní... |
J. Urban 14.1.2022 18:53Jj, prave podle logiky to tak mohlo byt. Nezoufejte, treba i vy to jednou pochopite. Ovsem komu neni shury dano... |
V. Čermák 14.1.2022 19:10Inu, šlápl jste do houna a ještě se tím chlubíte... |
J. Urban 14.1.2022 20:37Njn, porad nechapete, co ja s tim? Rikaji vam neco Gliwice 1939? Nebo prazsky Aeroflot 1969? Vzdy stejny nebo podobny scenar. Ale ted uz jsem vas definitivne pretizil, vase 2-3 mozkove zavity se ted nejspise zavari, hlupacku. |
T. Kohout 15.1.2022 6:43A Incident v Tonkinském zálivu? A ZHN v Iraku? A Vrbětice? |
J. Jurax 14.1.2022 15:22Ale no jo, když ten Michel je hodnej a ješte úd EU, kdežto Orbán je bruselem puncovaný padouch bruseli do rekta nelezoucí, ba i témuž zlotřile odporující. A média musí lid vychovávat, aby správně myslel a nedopouštěl se úchylek, tudíž je třeba pečlivě vážit, co jest zveřejnit a zdůraznit a co potlačit či přímo zamlčet. Bylo, pak chvilku nebylo a už zase je. My starší holt oprášíme staré dovednosti. |
J. Vavruška 14.1.2022 14:56Kdo viděl záběry z Kazachstánu, ten asi těžko uvěří tvrzení A. Vondry, že se nejednalo o organizované útoky. Kromě toho nevím, jak by Vondra vysvětlil, že předseda Komise národní bezpečnosti v Alma-Atě odvolal dvacet minut před útokem na letiště veškerou ostrahu a ozbrojenou ochranu. A vysvětlovat "spontánním protestem" metodické útoky na kritickou infrastrukturu: letiště, sklady zbraní, policejní budovy, vládní budovy a magistráty? To jako vážně? A poslední: zapalování obytných budov a následné útoky na přijíždějící sanitky a vozidla hasičů (které taky zapálili, takže jich desítky shořely), to je taky normální reakce obyčejných obyvatel při demonstraci proti zdražování? Nebo to spíš svědčí o koordinovaném teroristickém útoku? Stačí si pustit záběry z ulic a Vondrova pohádka o "lidových protestech" se zhroutí jako domeček z karet. |
J. Jurax 14.1.2022 15:36Ehm ... a nebylo v USA něco podobného běžné, když probíhal proces zbožštění zakleknutého kriminálníka Floyda? To byl přece jasný spontánní výbuch lidového, afroamerického hněvu! Žádný teror luzy! Každý slušný, progresivní člověk musel přece s těmi protesty sympatizovat! Akorát ti ještě normální nesouhlasili ... Jinak ale máte recht, souhlasím, ovšem pozor, vždyť Vy i já vlastně souzníme s diktátorem! Trošku mne napadá syrská paralela, tam šlo taky o spontánní výbuch lidového hněvu proti diktatuře dokonce tzv. Západem podporovaný tak dlouho, dokud se z něho nevyklubal Islámský stát ... |
P. Brich 14.1.2022 14:30Naše hromadné sdělovací kanály neinformují, nýbrž vypouštějí agitky srovnatelné s těmi, šířenými u nás v éře častušek |
P. Molík 14.1.2022 12:51Předseda evropské rady blábolí, používá naučený jazyk poskládaný z eurohujerských frází a dobře kryjící ničemnost a farizejství. Vondra se argumentačně opírá o tohoto eurohujerského funkcionáře, což má dostatečnou výpověďní hodnotu o samozvaném analytikovi jménem Saša Promopro Vondra. |
P. Han 14.1.2022 13:43Patrně jste jen něco nepochopil. |
J. Urban 14.1.2022 15:57
|
E. Chrapek 14.1.2022 12:18Je to pravda. To se líbit vrchnosti nebude. |
V. Čermák 14.1.2022 12:17Tak pan Vondra se zaměřil na Orbána, ale že v Kazachstánu proběhl pokus o státní převrat nám zapomněl sdělit. Prý Výbuch nespokojených lidí? Že ti nespokojenci ale koordinovaně ihned obsadili Letiště a Policejní stanice a že se ihned také zapojily i dobře vycvičené Islamistické bojůvky uřezávačů hlav ze Sýrie také zamlčel. Naštěstí režim byl připraven a díky zejména Ruské menšině obyvatel i Ruských vojáků převrat zmařil a Vlastizrádce z vládních řad zejména mlčící rozvědky, zatkl. A že Střelba ostrými byla až Po Uřezávání hlav policistům a byla předem ohlášená, také pan autor zatajil. Mimochodem, nízké ztráty na životech na obou stranách v řádu Desítek také svědčí o dobré práci Tokajeva. Tentokrát se Barevná revoluce nekonala a co si o tom myslí či řekl Orbán není až tak podstatné... |
M. Veleba 14.1.2022 14:10Ale nezamlčel. Neumíte číst? |
V. Čermák 14.1.2022 18:02Zamlčel odklonem od podstaty... |
F. Zrcek 14.1.2022 11:45Společně s autorem rozhodně nesdílím příchylnost k orientálním despociím, diktaturám a džihádistům. Ale odsuzovat nového vládce Kazachů si netroufnu, vím toho o něm málo. Ale domnívám se, že to v podstatě BYL pokus o převrat a Tokajev ho zvládnul šikovně a zřejmě i bez velkého krveprolití. Zvlášť, je-li fakt, že už poslal domů armády bratrské pomoci včetně Ruska. Je-li to pravda, má můj obdiv.
Co se týče Orbána, nejspíš taky dělá, co může. Odmítá nahradit demokracii liberární demokracií, něco jako akt pietním aktem, a zpěčuje se lézt do chomoutu dobrovolně a s nadšením. EU ho povinně nesmí mít ráda. |
P. Pepax 14.1.2022 12:30asi tak. |
J. Jurax 14.1.2022 15:38Souhlas |
V. Pavelka 14.1.2022 21:57Libyjský Kadáfí , byl operetní diktátor , ale díky ropě se lidem žilo dobře, dostávali podporu i sociální dotace , Ale superdemokráté s NATO jim to rozvrátili protože nedržel demokratické parametry Bruselu , Idioti !!! A tak je to poslední léta pořád Ted se jim nedaří socialistické parametry Zeleného údělu a tak kopou do málo demokratických představ svého pohledu na Putina a Rusko . Rusko které žije svůj čas po stovky let stejně , dané prostorem a časem Marxismus, už jim tam západ jednou instaloval ,ted jim vezou novější variantu v představě že po světovém debaklu, ji Rusi zase přijmou a zase si rozvrátí zemi ! Nezodpovědnost vládne Západem !!? |
J. Vlk 14.1.2022 11:40Pane Vondra prosazujte dořešení případu "Vrbětice" a nastavení vztahů s Ruskem. Kazachstán je až poslední priorita. |
M. Valenta 14.1.2022 10:387.1.22 přinesly informaci o té neuvěřitelné hlášce snad všechny světové agentury. A že situace v Kazachstánu není černobílá na tom nic nemění. |