18.6.2024 | Svátek má Milan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
j 15.8.2008 15:46

Re: Jefim Fištej jako vždy bravurní

Jasně, pan farář to taky říkal....

tsstss 15.8.2008 15:46

Re: Jefim Fištej jako vždy bravurní

Jefča píše hezky, jenom pořád vede válku s nebožtíkem SSSR. Kdyby se využil rozpad SSSR k něčemu užitečnějšímu, než pro dobrodružství nějakého Gruzínce, tak mohlo být všechno vpořádku. Během první války v Zálivu stály USA i dokonávající SSSR v jednom šiku.

tsstss 15.8.2008 15:47

Re: Jefim Fištej jako vždy bravurní

Jo, ještě k tomu článku a jeho vysvětlovací hodnotě. Když si vezmete pár knížek o dějinách Kavkazu, tak lehce zjistíte, že Jefča trochu vynechává.

Kobylka Lajda 15.8.2008 15:52

Re: Re: Jefim Fištej jako vždy bravurní

Nesmíš číst Dějiny VKS (b), najdi něco modernějšího.;-D;-D;-D

Pavel41 15.8.2008 16:11

Re: Re: Re: Jefim Fištej jako vždy bravurní

Ale přesto (právě proto ?) zůstává faktem, že Osetie byla včleněna do Berijova pašaliku na základě humáního rozhodnutí lidového komisaře Stalina po několika letech zoufalého pokusu o (téměř) samostatnost. A o Abcházii by bylo lépe v duchu páně Fištejnova článku raději pomlčet...

pbla4024 15.8.2008 19:50

Re: Re: Re: Re: Jefim Fištej jako vždy bravurní

Faktem je, že poprvé vyčlenili Jižní Osetii mimo Gruzii bolševici, když z ní v roce 1922 udělali autonomní oblast. Tedy přesně naopak než tvrdíte.

čtenář 15.8.2008 18:16

Re: Re: Re: Jefim Fištej jako vždy bravurní

Pěkně hloupá reakce.

Vodička- sapér 15.8.2008 18:35

Re: Jefim Fištej jako vždy bravurní

Skotačivá     Lajdo,   Vy,   jako  kobylka,  vranka, ,  můžete radost  a  nadšení  z  těchto  bravurních, pravdivých,  přesných   referátů  pana  J.  F.,  výstižněji  a  přesvědčivěji   vyjádřit  i  takto:  "Když mi  dá  pan  Jefim   Fištejn  ovsa,  tak  já  skáču  hopsa!"  Trocha  poezie, do té vděčnosti,  Vás nezabije  a   pan  Jefim,  s širokou  ruskou  duší,   jí má jistě rád.

Kobylka Lajda 15.8.2008 21:36

Re: Re: Jefim Fištej jako vždy bravurní

Sapére, sapére - nesnaž se mne rozhněvat, ještě Ti budu dobrá na tahání Tvého zákopnického nářadí!;-D;-D Já nečekám, až mi někdo něco podhodí, uzmu si sama, bohužel ze závodního koňa ze mně rudé hlavy udělaly tažnou kobylu, už i trochu pajdám, ale HOPSA si zpívám už řadu let od pádu berlínské zdi a rozpadu SSSR. Splnil se mi životní sen, ale už nechci vidět, aby RUS  okupoval malé státečky a národy a ještě tak blbě, zrovna ve smutné výročí 40. výročí okupace ČSR. Jestli potáhneš do boja na správnú stranu, su Ti k službám, ale čuchám, že Ty bys asi pomohl raději Rusovi. Tož to já nééééé!;-D;-D;-D

Vodička-sapér 15.8.2008 23:34

Re: Re: Re: Jefim Fištej jako vždy bravurní

Lajdo,  moc děkuji  za  přátelskou  nabídku ,ale je  pozdě:  "  Už  mně  koně  vyvádějí,  už mně  koně sedláájí...  a trubači  troubějíí .   Vy se šetřete,  hodně  smíchu  a zdraví ,dobrou  noc.

mira 15.8.2008 15:33

Je to černobílé. Jako Benešova fotka.

Rusko OPĚT okupuje nezávislý stát. Zdejší diskusní chátra se tomu dílem směje, dílem je jí to jedno, dílem fandí silnějšímu. A to navzdory tomu, že jsme to tu poměrně nedávno zažili a to dokonce DVAKRÁT ZA SEBOU.

So called Prezident k tomu významně mlží, zřejmě aby si to nepolepil u mocnějších než je sám, a nejvíc ze všeho připomíná Beneše. Už i na fotce.

Kobylka Lajda 15.8.2008 15:40

Re: Je to černobílé. Jako Benešova fotka.

Já to vidím tak, že ti komouši strašně zuří, že se svět v r. 1989 začal brát úplně jiným směrem, a že Moskva už nemůže všude tam, kam by měla chuť. Je mi líto malých národů, které jí musejí vzdorovat.  Někteří horlivci vytýkají gruzínskému presidentovi, že zahájil útok  v den zahájení OH, které mnohé z lidí nezajímají, protože asi k tomu měl důvod, ale to, že ruské síly ("mírové" -. heheheheh) vtáhly a okupují cizí zemi skoro v tytéž dny jako ČSR v r. 1968, je skandální a mělo by to lidem otevřít oči. Vždyť v čele státu v Rusku stojí KGB!!!RvRvRv 

j 15.8.2008 16:09

Re: Re: Je to černobílé. Jako Benešova fotka.

:) myslim, ze tu to taky vidis zjednodusene, cernobile. Jako amici okupuji/bombarduji nezavisle staty kam je nikdo nezval, stejne rusaci okupuji/bombarduji nezavisle staty kam je nikdo nezval. S tim, jestli jsou komousi nebo ne to ma asi min spolecnyho nez si myslis.

Jeste jsem si vsiml jak uvadis: "Někteří horlivci vytýkají gruzínskému presidentovi, že zahájil útok...protože asi k tomu měl důvod". Ty jsi alibista tezkyho kalibru a takhle se da zmanipulovat cokoliv. Rusaci totiz taky maji dobry duvod zautocit, a na zacatku dokonce legitimni (uplne stejny, jak amici kdysi v Jugoslavii)

Jinak te ujistuju, ze na okupaci '68 se podilely i gruzinci a jina skoro asijska "ver.bez" a dalsi "spratelene" satelity, hlavne muzeme podekovat "bratrum" polakum, bulharum a nemcum.

Mimochodem - otazka za 8 bodu - odkud myslis, ze byl nejvetsi reznik v dejinach - Stalin?

Kobylka Lajda 15.8.2008 21:48

Re: Re: Re: Je to černobílé. Jako Benešova fotka.

Tento příspěvek by chtěl delší debatu. Když je někde průšvih, jsou Amíci dobří, aby přispěchali na pomoc. Také předem informují obyvatelstvo, aby se ukrylo, protože bude veden útok tím a tím směrem. Meti vojenskými doktrinami USA a Ruska je strašný rozdíl. Lidský život, úmluvy a dohody nemají u Ruska žádnou cenu. Rusko je mnohem imperiálnější stát než USA, který používá metody výbojné, barbarské atd. - USA aspoň platí, staví školy, nemocnice atd. Mne na nějakou sympatii nebo kladení rovnítka mezi USA a Ruskem nenalákáš, pro mne je rus hnus, a docela připouštím, že problém vidím černobíle. Rusko totiž jinak nejedná, nezná vyjednávání, zná jen budování pátých kolon a zarážení klínů, aby později mohlo "spravedlivě" zasáhnout. Je smutné, že po 40 letech od okupace se najdou ještě sympatizanti těchto barbarů, ale pochopit se to dá, protože vztek poražených komoušů musí být strašlivý. Džugašvili byl gruzínský (údajně) žid, který se stal Rusem, stejně jako se Hitler (Rakušan) přeškolil na Velkoněmce. Díky tomu gorijskému řezníkovi sklízí svět ještě i nadále velice hořké plody.

pavlik 15.8.2008 15:26

černobílé vidění

Gruzínci jsou hodní protože jsou s náma, Rusáci jsou zlí, protože kdo není s námi je proti nám. How simple.

tsstss 15.8.2008 15:17

Tak kdo vede ???

Hrdlička. 15.8.2008 15:12

Fištejn uvádí fakta.

Obávám se, že kdyby nějaká nestraná mezinárodní komise označila viníka konfliktu, našly by se u nás skopové hlavy, které by to neuznaly. Propaganda je stále mohutný nástroj k oblbování neřejného mínění.

strejda 15.8.2008 16:51

Re: Fištejn uvádí fakta.

HRDLIČKO, NEBOJÍTE SE AŽ MOC?

Hrdlička. 15.8.2008 15:04

Fištejn uvádí fakta.

Obávám se, že i kdyby nějaká nestranná mezinárodní komise označila viníka konfliktu, našly by se u nás skopové hlavy, které by to neuznaly. Propaganda je pořád mocný nástroj k manipulaci s veřejným míněním.

Hrdlička. 15.8.2008 14:58

Fištejn uvádí fakta.

Obávám se, že i kdyby nějaká nestranná mezinárodní komise zjistila viníka konfliktu, našly by se u nás skopové hlavy, které by to neuznaly. Propaganda je pořád mocný nástroj, který ovlivňuje  a oblbuje veřejné mínění. 

Pavel 15.8.2008 14:57

moc tomu nevěřím

Nejsem sice studovaný historik, ale tvrzení "Pravda je taková, že Jižní Osetie i v sovětských dobách byla součástí Gruzínské republiky a hranice věkovitého gruzínského království jsou stejně staré a neměnné jako západní hranice Koruny české." u Jižní Osetie pokulhává nebo bylo autorem cíleně zvolená tato formulace.  Jižní Osetie byla součástí Gruzie za sovětských dob ( cca 80 let ), Gruzie je také historický stát,ale mám takový pocit, že tím to končí. Toto sporné území na počátku tohoto století a dlouhá léta předtím do žádné Gruzie nepatřilo.

Kobylka Lajda 15.8.2008 15:44

Re: moc tomu nevěřím

A co Stalinova národnostní politika? V bývalém SSSR nelze se dopátrat pravdy, protože tam docházelo k tak masivnímu přemisťování a genocidě národů, že se pravdy nedopátráš.

A. 15.8.2008 18:56

Re: Re: moc tomu nevěřím

No a právě na tuhle stalinovu národnostní politiky navazuje Saakašvili a to za vašeho mohutného řehtání. Prostě Gruzínec bolševik nebo Gruzínec odchovanec USA - stejný postup, stejný postoj.

Hle-da-jíci 15.8.2008 14:35

Na západ

chce patřit na světě hodně lidí, ale když na ten západ přijdou, a zjistí že pro ten  blahobyt  musí hodně pracovat, tak si to honem rozmyslí. Na tom západě sice vydělají v přepočtu obrovské sumy peněz, ale velmi se podiví že na západě život hodně stojí, že nemohou chodi skoro nahatí anebo v podivných burnusech po ulici, že si nemohou vařit oběd v kotlíku, atd atd.Chybou bývalých komunistických zemí bylo, že uzavřeli hranice. O západě se tak vytvořily v těchto zemích fámy, že tam létají pečení holuby do pusy bez práce.

Mnoho immigrantů vykládá velmi nahlas jak byli politicky pronásledováno pro své pro-západní myšlení, ale když s nimi mluvíte u piva, tak se přiznají že si chtěli vozit zadek v Mercedesu, o kterém si mysleli že je to laciné lidové vozítko. A jsou velmi překvapeni, že se musí naučit jazyk, naučit zvyklosti, a hlavně hodně pracovat. A že na ten Mercedes dlouho nebudou mít.

Takže bych radil chvílu počkat než přijmeme na Západ lidí, kteři ještě žijí ve feudalismu.   

bukowsky 15.8.2008 14:20

Vcelku čitatellný (alespoň o dovolené) židovský spisovatel Fischstein

dáva všanc svoje renomé coby politruk, tentokrát na druhé straně.

Decentně obchází fakta o Stalinově přiřknutí Osetie a Abcházie, O zrušení autonomie Gruzínci v 1991, o tom, že počtu 20% Abcházců (přesněji 18%) bylo dosaženo díky (a za souhlasu Fischsteina) asimilačními dosídlenci z Gruzie a pěknými svinstvami na Abcházcích a i janá obejítá, nebo newspeakem obkroužené nepříjemné fakty, které nepodporují prvotní cíl: protiruskou propagandu. Fuj, pane. Předevčírem jsem měl vaší knižku v knihovně v ruce. Musím si umýt ruce, neb nevím, kdy jste hnusněji lhal. Zda ve vašich knihách plných volání po porozumění, nebo v téhle propagandě. Ale co už vám zbývá, že. Bukowského jste v emerice nepřekonal, zato Čecháčky ještě zblbnete. Čtení vašich úvah se stává zrovna tak nehygienické, jako čtení antisemitských výblitků některých diskutérů, s kterými si ale proteď hezky notujete.

Kobylka Lajda 15.8.2008 15:52

Re: Vcelku čitatellný (alespoň o dovolené) židovský spisovatel Fischstein

RvRvRv(Y) Jen jsem čekala, který blb bude první, co si omáchá tlamu o židy.Rv(Y)(Y)

Jakub S. 15.8.2008 21:26

Re: Re: Vcelku čitatellný (alespoň o dovolené) židovský spisovatel Fischstein

No jo - tak dneska je to holt tenhle... Že je to ale napínavé, kdo a za jak dlouho vystříkne první, co, holka? No ale my to víme už pěknou řádku století, to nic. Toulaví psi štěkají, karavana...

tsstss 15.8.2008 13:49

Když už to tu Jefča nakousl,

přečtěte si od L.N. Tolstého novelu Hadži Murat. 

Malý Aston 15.8.2008 13:37

Naprosto zbytečná diskuze!

Co jsme se tady nahádali o srbech,albáncích a kdo více vraždil a výsledek? Kosovo svobodné a miliardy EUR v perdeli které tam Brusel poslal a srbsko doposud rozmlácené..To samé Gruzie,Osetie a Abcházie.Zase se tam pošlou prachy,zase je prožerou a zase tam bude bordel.Oni to snad dělají schválně.Dělat se jim nechce tak válčí a aby přestali za to je platíme.Umí vůbec něco jiného?Umí válčit i za svoje peníze nebo jen za naše?:-D

Harpyje 15.8.2008 13:45

Re: Naprosto zbytečná diskuze!

Vy se těch daní asi naplatíte, hospodský tlachale!