28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

IZRAEL: Verše zavražděné - in memoriam

Arafat Irfaiya se rozhodl, že bude mučedníkem. Jenomže – mučednictví, tak jak ho známe z dějin křesťanství, je jiné než mučednictví chápané islámskými teroristy. A Arafat je muslimským teroristou. Co z toho plyne?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Němcová 16.2.2019 16:28

Re: škoda každého života

histrie lidí v Palestině je patrně i starší, ale nebyli to židé a i když se jejich náboženství později zformovalo mezi místními, nebyli to ani většinově židé, kdo žil a vládl Palestině.

M. Němcová 16.2.2019 16:22

Re: Pro paní Němcovou

vojáci bývají placeni.

M. Němcová 16.2.2019 16:21

Re: Pro paní Němcovou

vaše odkazy nefungují

M. Němcová 16.2.2019 16:18

Re: Pro paní Němcovou

větší nebo menší než zabíjení Palestinců?

M. Němcová 16.2.2019 16:17

Re: Pro paní Němcovou

ano, mám realitu, přečtěte si například ty dvě mnou doporučené knihy a uvidíte sám.

O. Uživatel 16.2.2019 14:58

Uživatel požádal o vymazání
M. Němcová 16.2.2019 14:49

Re: škoda každého života

Izrael je okupant a proto ani nesmí prodávat výrobky, které na okupovaných územích byly vyrobeny, do EU.

M. Němcová 16.2.2019 14:47

Re: škoda každého života

jak říkám, přečtěte si knihu moderního nepověrečného izraelského spidovatele priofesionálního historika. Jmenuje se: Jak byl vynalezen židosvký národ.

M. Němcová 16.2.2019 14:44

Re: škoda každého života

nerozumím vaší námitce, jestli jste chtěl říci, že židé na islám nepřestupují a nepřestupovali, mýlíte se.

M. Němcová 16.2.2019 14:42

Re: škoda každého života

není to demokratický stát a ani nemůže být, když svým občanům bez odhledu na náboženství nebo ateismus nepřiznává rovná práva.

M. Němcová 16.2.2019 14:40

Re: škoda každého života

OSN a svět vůbec to vidí skoro jako já, tedy od vás odlišně.

M. Němcová 16.2.2019 14:39

Re: škoda každého života

ano, tvoří, ale nemají plná práva. Víte vy, že v Izraeli není uznávána izraelská národnost? že se musíte úředně přihlásit k nějakému nábožetství a nelze se prohlásit ateistou? že děti jakýchkoliv otců i židovských z nežidovských matek nemohou být židy? je to rasistický stát.

M. Němcová 16.2.2019 14:32

Re: škoda každého života

bajky nebajky

M. Němcová 16.2.2019 14:31

Re: škoda každého života

aha, oni ti Palestinci - Arabové nechtěli své vsi a města opustit dobrovolně? proto bylo třeba proti nim "obrany"?

M. Němcová 16.2.2019 14:30

Re: Pro paní Němcovou

no to právě není tak...

P. Novak 16.2.2019 12:01

Re: Pro paní Němcovou

http://www.myty.info/view.php?cisloclanku=2007010001

http://www.myty.info/image/2007010001/judea_izrael.jpg

Zidovske kralovstvi jsou prokazany, nikdo je nezpochybnuje. Jsou podporeny i archeologickymi nalezy.

P. Novak 16.2.2019 11:59

Re: Pro paní Němcovou

http://www.dejepis.com/ucebnice/izrael/

"Římané se nepokusili přeměnit Palestinu na provincii, ale vytvořili z ní autonomní židovský stát."

Takze zide v Judei nemeli zadne pamatky.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Izraelsk%C3%A9_kr%C3%A1lovstv%C3%AD

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Kingdoms_of_Israel_and_Judah_map_830.svg

P. Novak 16.2.2019 11:39

Re: škoda každého života

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/hamas-slavi-deset-let-u-moci-gaza-palestina-izrael.A170804_115208_zahranicni_kha

http://neviditelnypes.lidovky.cz/izrael-k-jednomu-stale-se-opakujicimu-omylu-fzi-/p_zahranici.aspx?c=A170211_223524_p_zahranici_wag

Hamas se vrazdi s fatahem, nejsou se schopni dohodnout, volby uz zrejme nikdy nebudou, ale vy obvinujete Izrael.

P. Novak 16.2.2019 11:34

Re: škoda každého života

Ktere Izraelce myslite, zrejme myslite zidovske obyvatele Izraele.

Tak ti vubec nemluvi o zabijeni falesnych palestincu. Spis by vas melo zajimat jak se Izraelsti arabove mluvi o falesnych palestincich.

P. Novak 16.2.2019 11:30

Re: škoda každého života

Izrael neni okupant protoze zadne uzemi neokupuje, pouze osvobodil nektera uzemi o Egyptske a Jordanske okupace. Osvobozene uzemi Gazu vratil po jednanich v Oslo, uzemi za mir, a falesni palestinci dohodu porusuji a chteji zabijet zidy.

P. Novak 16.2.2019 11:28

Re: škoda každého života

Spolecny stat zidu a arabu existuje, jmenuje se Izrael a na rozdil od arabskych statu se jedna o demokratricky stat kde vsichni maji stejna prava a i arabove maji v parlamentu zastoupeni.

Kdy budou na uzemich falesnych palestincu volby. Kdo urcil hamas jako vladce. Nestaci jedny volby, volby je treba pravidelne opakovat.

To by se vam libilo falesnych palestincu bude vic jak zidu a potom je zacnou utlacovat.

P. Novak 16.2.2019 11:22

Re: škoda každého života

Nemaji byt zlikvidovani Izraelci, maji byt zlikvidovani zidovsti obyvatele Izraele. Zrejme nevite ze 20% obyvatel Izraele tvori Izraelsti arabove.

Falesni palestinci maji zemi Jordansko. V roce 1922 vzniklo v mandatorni oblasti Palestina Transjordansko pro palestinske araby.

Zande okupovane uzemi neexistuji, jsou pouze uzemi osvobozene od Egyptske a Jordanske okupace. Jedna se o osvobozena uzemi.

Falesni palestinci pronikaji do Izraele a vrazdi civilisty. tomu rikate partyzansky zpusob boje. Cilem falesnych palestincu jsou vrazdy civilistu.

P. Novak 16.2.2019 11:14

Re: škoda každého života

Islam neni nasledovnike judaismus, to jste si vymyslela.

Pro muslimy je koran zavazny, a uz 7 stoleti vedeli ze Palestina patri zidum.

Palestinci zacali do palestiny prichazet az v 19 stoleti po prichodu zidovskych osadniku.

To ze arabove vetsinu zidu vyvrazdili nebere zidum narok na toto uzemi.

P. Novak 16.2.2019 11:10

Re: škoda každého života

Zavrazdenych zidu je mnohonasobne vice, falesni palestinci se zameruji na civilisty.

Hagan byla obranna organizace, branici zidy pred utoky arabu.

P. Novak 16.2.2019 11:04

Re: Pro paní Němcovou

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/75196/sebevrazda-eu-z-nasi-rozvojove-pomoci-plati-palestinci-rentu-rodinam-teroristu-britanie-to-stopla.html

Opravdu velka sranda zabijeni zidu.

P. Novak 16.2.2019 11:03

Re: škoda každého života

https://cs.wikipedia.org/wiki/Starov%C4%9Bk%C3%A9_d%C4%9Bjiny_%C5%BDid%C5%AF

V Judei byla zidovska mesta a kralovstvi, proc lzete. Chcete snad rict ze neexistoval Rimska provincie Judea.

M. Němcová 16.2.2019 9:50

Re: škoda každého života

okupant si nesmí přivlastňovat území okupovaných, je to prostá krádež. Právo Izraele na existenci vychází z naprosto stejné deklarace OSN jako právo Palestinského státu na existenci.

M. Němcová 16.2.2019 9:48

Re: škoda každého života

no dobrá,. biblická bajka, kterou výzkumy nepotvrzují.. povím vám jinou, žili byli dva bratři, jeden se jmenova Čech a druhý Lech......jsou si rovny.

M. Němcová 16.2.2019 9:46

Re: škoda každého života

že v Palestině byla města, ba městské státy, to je pravda, ale ne židovská království a ne s dominujícími monoteisty. je to prostě nepravda. Římané spravovali Palestinum ano, a co z toho plyne?

M. Němcová 16.2.2019 9:43

Re: škoda každého života

a to je právě omyl, žuidovské památky nepokrývají Izrael a ani zbytek Palestiny, pokrývají je památky na rozličné národy, mrzi nimiž monoteističtí židé NEDOMINOVALI.