27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

IZRAEL: Verše zavražděné - in memoriam

Arafat Irfaiya se rozhodl, že bude mučedníkem. Jenomže – mučednictví, tak jak ho známe z dějin křesťanství, je jiné než mučednictví chápané islámskými teroristy. A Arafat je muslimským teroristou. Co z toho plyne?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Čábelka 17.2.2019 2:07

Re: Pro paní Němcovou

Paní Milo, zkuste se zamyslet a neboje se té bolesti, kterou při tom utrpíte. Teroristy v této oblasti i když dotovanými i evropskou unií jsou zde jen a jen palestinští fanatici. Národním státem určeným muftími, Ajatoláhy a jejich souvěrci k likvidaci je zde pouze stát Izrael jeho občané. Kdo to určil? Tím je OOP (jinak - profesionální tzv. Araby, německými nacisty, ruskými bolševiky, českými komunisty a evropskou unií - antisemity vydržovaní palestinští uprchlíci) a to vše ve jménu náboženství míru a lásky - Islámu. Ono to není tak moc složité, jak by se na první pohled mohlo zdát. To to vše se děje a platí už přes sedmdesát let. Toto vše je prováděno stále stejným typem lidí - levicovými socialisty, fašisty, nacisty, komunisty a dnes i anarchisty. Vše v souladu s znovuzrozeným marxismem. I to je obrazem naší vzdělanosti a vyrovnání se s odkazem nacizmu i bolševismu, který tuto zemi "nedávno" ovládal.

H. Lukešová 16.2.2019 23:23

Re: škoda každého života

Palestinci? Před vnikem Izraele byli Palestinci všichni Židé, čerkesové, drůzové, Arabové všichni. Neexistuje žádný palestinský národ a lokální Arabové, co si nyní říkají Palestinci, jsou Arabové, nerozeznatelní od jiných Arabů.

A jelikož Arabové mají 22 států, nepotřebují další 23. stát.

H. Lukešová 16.2.2019 23:20

Re: škoda každého života

Izraelští vojáci brání svou zemi Stát Izrael a své občany Izraelce. To palestinští teroristé útočí a chtějí zabít co nejvíce Izraelců. Máte to popletené, vymyté levicovou palestinskou propagandou.

H. Lukešová 16.2.2019 23:19

Re: škoda každého života

Šloma Sanda a jiné levičáky nelze brát vážně.

H. Lukešová 16.2.2019 23:17

Re: škoda každého života

OSN a svět to vidí jako Vy. No tak to gratuluji. OSN, muslimové a levičáci jednají protiizraelsky, ano a já jsem hrdá na to, že nejdu s většinou, tupou neomarxistickou masou.

H. Lukešová 16.2.2019 23:15

Re: škoda každého života

Izrael žádné území neokupuje.

H. Lukešová 16.2.2019 23:13

Re: škoda každého života

Izrael poskytuje rovná práva všem svým občanům, raději se podívejte do muslimských států, jak respektuje práva nemuslimů.

H. Lukešová 16.2.2019 23:11

Re: škoda každého života

O této knize či studii právě psal Tuvia Tenenbom. A to tvrdíte, že jste jeho knihu četla.

H. Lukešová 16.2.2019 23:09

Re: škoda každého života

Ne, argumenty mi nedochází, leč s antisemity a všelikými židobijci je to těžké, ti vykládají palestinské pohádky. Vznik státu Palestina? Ten Arabové palestinští i ti okolní a začali proti Izraelcům (Židům) vyhlazovací válku. Kdyby plán OSN přijali, mohli být všichni spokojeni, ale to jsou holt ti muslimové, my chceme všechno Židům nic.

A Blízký východ? Původně židovská země, Eretz Yisrael, posléze se rozšiřovalo křesťanství a násilnický islám dobyl původně židovská a křesťanská území. To je ok? To je v poho? Židé se vrátili do své země, Arabové mají států 22 a obrovské území, Stát Izrael je velikostí Moravy a je od Vás a jiných antisemitů hnusné, že nechcete dopřát Židům ani ten malý kousíček území. Ale na Vás bezpečnost Izraele nezáleží. Na Vás, paní Němcová ne. Naštěstí.

Stát Izrael tady bude existovat i za 100 let, Evropa tedy ta západní svůj boj prohrála, je již téměř islamizována. Ale Vám jistě islám imponuje.

H. Lukešová 16.2.2019 23:02

Re: Pro paní Němcovou

Voják brání svou zemi, to platí i pro vojáka izraelského. Pro vás antisemity je nejlepší Izraelita, mrtvý Izraelita. A se Sandem na mě prosím nechoďte, je to lhář, proradný antisemita a odpadlík.

H. Lukešová 16.2.2019 23:01

Re: Pro paní Němcovou

Ano. Levicoví odpadlí Židé dělají levicovým antisemitům obrovskou službu, berou jejich vylhané kecy jako "slovo Boží". To je to, proč pohrdám mnohými levičáky, kvůli jejich antisemitismu.

H. Lukešová 16.2.2019 22:59

Re: škoda každého života

Arabové mají stejná práva s Židy a vždycky pro jakéhokoliv Nežida je možné k judaismu konvertovat a stát se Židy. Pletete si pojmy s dojmy.

H. Lukešová 16.2.2019 22:56

Re: Pro paní Němcovou

Ty dvě "díla" jsou vylhanou antisemitskou propagandou sebenenávistných Židů, jak o nich píše Tuvia Tenenbom. Lilienthal? Sand? Dva lháři nenávidějící židovský národ, tyhle "lidi" si strčte za klobouk.

Mě palestinské pohádky nezajímají.

H. Lukešová 16.2.2019 22:54

Re: škoda každého života

Ano, vyslyšeli výzvy svých arabských bratrů z arabských armád, že se vrátí na "židovských kostech jako vítězové". Jednak arabské státy začaly proti Izraeli (Židům) vyhlazovací válku a jednak vyzývaly i místní palestinské Araby, aby odešli. Jejich vina. Každý je svého štěstí strůjce.

P. Novak 16.2.2019 17:26

Re: Pro paní Němcovou

https://zidovskelisty.info/2015/12/13/mose-sand-mezi-vedcem-a-aktivistou/

"Sand je však mnohem více aktivista, než nezávislý badatel, proto byla jeho návštěva pro domácí příznivci levicové izraelské politiky malým svátkem."

http://a2larm.cz/2015/12/izrael-neni-demokracie/

A tohoto levicaka povazuje za duveryhodny zdroj. To je potom jasne ze ma takove informace.

P. Novak 16.2.2019 17:18

Re: Pro paní Němcovou

http://a2larm.cz/2015/12/izrael-neni-demokracie/

Tento rozhovor jasne ukazuje ze ze slomon sand je lhar a pokrytec.

Ad se odstehuje do muslimske zeme a potom muze poucovat.

P. Novak 16.2.2019 17:13

Re: škoda každého života

Izraelsti vojaci maji rozkaz branit Izrael, jejich cilem neni vrazdit civylisty. Mate s tim nejaky problem.

P. Novak 16.2.2019 17:11

Re: škoda každého života

Zase lez, v nekterych zemich se tyto vyrobky oznacuji. To nic nedokazuje, evropska unie podporuje terorismus.

P. Novak 16.2.2019 17:08

Re: Pro paní Němcovou

http://www.dejepis.com/ucebnice/izrael/

https://cs.wikipedia.org/wiki/Izraelsk%C3%A9_kr%C3%A1lovstv%C3%AD

No jasne, ta mapa bude asi vymyslena.

P. Novak 16.2.2019 17:05

Re: škoda každého života

Ta kniha je nesmysl, popira historicka fakta a archeologicke nalezy.

Šlomo Sand je levicovy profesor na Tel Avivske univerzite a proto jeho nazory nelze brat vazne. Zkuste si precist i knihy a clanky od jinych autoru.

P. Novak 16.2.2019 16:52

Re: škoda každého života

Ano blbka se zasmala a ted k veci. I kdyz sa vami asi vazna diskuze tezko kdyz lzete.

Predci falesnych palestincu nezili v Judei pred prichodem zidu, zide byli v Judei o mnohem drive. Zide ziji v teto oblasti uz 3000 let a je to jejich historicke uzemi. Predchudci zidu v teto oblasti uz davno neziji.

Falesni palestinci nejsou potomky predchudce zidu, prisli na toto uzemi o 1400 let pozdeji.

P. Novak 16.2.2019 16:47

Re: škoda každého života

Lzete v Izraeli maji vsichni stejna prava a pri vzniku Izraeli bylo umozneno palestinskym arabum ziskat Izraelske obcanstvi.

Je to jedinna demokracie v oblasti.

P. Novak 16.2.2019 16:45

Re: Pro paní Němcovou

"ano, tvoří, ale nemají plná práva. Víte vy, že v Izraeli není uznávána izraelská národnost? že se musíte úředně přihlásit k nějakému nábožetství a nelze se prohlásit ateistou? že děti jakýchkoliv otců i židovských z nežidovských matek nemohou být židy? je to rasistický stát."

Pani je hodne blba, tohle ma dokazovat ze Izrael je rasisticky stat.

Ale ze maji zastoupeni v parlamentu a maji stejna prava jako zide ji nezajima.

V Izraeli je problem s rabinskymi soudy ktere napriklad nuti obrezavat deti, nebo nejsou umozneny svatby mezi ruznymi nabozenstvymi,

P. Novak 16.2.2019 16:40

Re: škoda každého života

Chcete rict ze muslimove neprestupuji na krestanstvi, mylite se a hrozi jim za to smrt.

P. Novak 16.2.2019 16:39

Re: škoda každého života

Nesmysl, maji stejna prava a strana arabskych arabu ma zastoupeni v parlamentu.

P. Novak 16.2.2019 16:37

Re: škoda každého života

Ano opustili je dobrovolne na prikaz arabskych vudcu a meli se vratit s vyteznymi arabskymi armadami, na rozdil od zidu kteri utikali z arabskych zemi pred napadanim a vrazdenim.

P. Novak 16.2.2019 16:35

Re: Pro paní Němcovou

Jenze vojaci nejsou placeni za vrazdeni civilistu a neutoci na civilni cile na rozdil od falesnych palestincu kteri se na civilni cile zameruji.

P. Novak 16.2.2019 16:34

Re: Pro paní Němcovou

Ta je snad horsi jak netzerka.

P. Novak 16.2.2019 16:32

Re: Pro paní Němcovou

https://cs.wikipedia.org/wiki/Starov%C4%9Bk%C3%A9_d%C4%9Bjiny_%C5%BDid%C5%AF

http://www.dejepis.com/ucebnice/izrael/

https://cs.wikipedia.org/wiki/Izraelsk%C3%A9_kr%C3%A1lovstv%C3%AD

https://cs.wikipedia.org/wiki/Izraelsk%C3%A9_kr%C3%A1lovstv%C3%AD#/media/File:Kingdoms_of_Israel_and_Judah_map_830.svg

Zpochybnovat historii zidu v Palestine muze pouze clovek.Archeologicke nalezy nelze zpochybnit.

P. Novak 16.2.2019 16:28

Re: Pro paní Němcovou

Vy pouze hloupe placate. Zadne argumenty nemate a fakta jsou jasne.