27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

IZRAEL: UNESCO jako spolupachatel falšování historie

Zpochybňování židovských (izraelských) vazeb s jejich pravlastí, Zemí izraelskou, kterého se dopouští nejen představitelé tamních Arabů, ale i část mezinárodního společenství, přináší své neblahé ovoce nenávisti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pallas 17.12.2020 16:47

Souhlas, i když musím dodat bohužel.

Jan Werich: „Pravda musí být vyfutrovaná klackem.“

J. Lambert 17.12.2020 19:10

citujete chybne. Wreich rekl, ze "kazdy moralni predpoklad musi byt..."

A. Šír 19.12.2020 23:43

V zásadě máte pravdu, ale přeci jen ne tak úplně. Židé v moderní historii své nároky opírají o mezinárodně uznaná práva - velmi stručně nejdříve Balfourova deklarace (20. léta? domovina Židů v Palestině), a posléze resoluce OSN po druhé válce - rozdělení Palestiny na stát Židů a stát Arabů (z nesmyslných důvodů dnes nazývaný "stát Palestina"). Tuto resoluci Židé respektovali, byť byla pro ně velmi málo přijatelná, a pak teprve si ji museli vybojovat vojenskou silou (neboť Arabové ji nepřijali, místo toho se vrhli ze všech stran na Izrael s cílem jej zničit). A to opakovaně. Takže ano - vlast určili vítězové, ale v zásadě na základě mezinárodně uznaných nároků.

V. Církva 17.12.2020 11:16

Šejna už jen zapomněl řeči o tom že všichni jsou migranti. A vše tak patří všem. To ano, ale naši zemi jsme zvelebili až za Čechů. Když jsem na návštěvě u souseda, nejsme tam domácí. Izrael zvelebili především Židé. Češi mají svůj stát, Izraelci jen Izrael. To je dost důvodů k nárokům na Izrael.

I Němci by mohli argumentovat nároky na ČR. Jenže byli dobrovolně pozváni ale nechovali se jako naši občané a chtěli do Němec (měli kam jít domů) tak tam jsou.

M. Šejna 17.12.2020 12:47

Církva je natolik natvrdlej, že nepochopil moje tvrzení, že Židé si museli svou zemi vybojovat zbraněmí a diplomacií a nikoli čtením bible a modlením se k Abrahámovi.

I to zvelebování Izraele bylo pomocí krve a potu a nikoli pomocí bible.

I. Schlägel 17.12.2020 14:30

Jistě, ovšem nedělali si nárok na cizí území, pouze v rámci vyhraných válek a budování nárazníkových pásem. I tu Sinaj vrátili Egyptu, Gazu "palestincům". Izrael se rozkládá na menší části tehdejších historických území. Jeho nepřátelé usilují ohněm a mečem o území, které jim historicky nikdy nepatřilo. Mimochodem, mezinárodní spory se dají řešit a mnohdy se řešily i rozumným vyjednáváním. Čekáte snad od radikálních Muslimů nějakou snahu rozumně vyjednávat?

V. Pavelka 17.12.2020 21:11

Nota bene , když ti malí židé, jim každý den předvádí svou pracovitost a schopnosti , které se lidé koránu s té ubohé knihy a zpátečnictví jejich náboženství nenaučí !8-o

J. Černý 17.12.2020 14:03

Nejedná se o Němce, ale o Germány, kteří zde několik staletí pobývali, ale do Evropy přišli odněkud z Asie. A co Keltové ?

K. Křivan 17.12.2020 10:31

Problém je v tom, že muslimáci neberou na vědomí nic co bylo před vznikem islámu.

I. Štípek 17.12.2020 11:53

Archanděl Gabriel, Abrahám...

H. Lukešová 17.12.2020 11:58

Jenomže Abrahama, Mojžíše, Ježíše a další nepovažují muslimové za Židy či křesťany, ale za muslimy. O Ježíšovi mluví velmi urážlivě jako o "palestinském prorokovi islámu". To musí každého křesťana urážet.

M. Šejna 17.12.2020 13:32

Muslimové považují Ježíše za muslima?

Kde jste na tuhle pitomost přišla?

H. Lukešová 17.12.2020 13:40

Na internetu. Podle muslimů je Ježíš muslim a na konci dějin vyzná, že je Mohamed pravý prorok.

M. Šejna 17.12.2020 14:17

Jo aha,

když na internetu, tak je to určitě pravda.

;-D

P. Han 17.12.2020 13:48

Ježíš je pro muslimy jedním z jejich proroků. To nevíte?

M. Šejna 17.12.2020 14:16

A to jste si přečetl kde?

P. Han 17.12.2020 14:28

Čtěte třeba v súře 19.

https://dl1.cuni.cz/pluginfile.php/507146/mod_resource/content/1/Koran.pdf

I. Schlägel 17.12.2020 14:31

Radikální islamisté to takto mají. Neuznávají realitu.

J. Kanioková 17.12.2020 18:25

R^R^R^

M. Šejna 17.12.2020 10:17

Tahle diskuze s místními "žídy z povolání" je docela zábavná.

Já mám židovské předky a Izrael je pro mě židovským státem se všemi atributy. Jenže tady na Psu se řeší totální hovadiny.

Židé si své právo na Izrael vybojovali silou a diplomacií. Stálo je to hromadu krve, potu a lidských obětí. A dělají to úspěšně. A já této snaze fandím.

Jakmile ale začnou místní pseudo-židi z povolání plácat cosi o bilblickém právu Židů na Izrael, otvírá se mi kudla v kapse.

Bible je snůžka keců. Je to sice kulturní poklad lidstva, ale jen pitomec je ochoten věřit všemu, co se v Bibli píše. A ještě větší pitomec je schopen odvozovat práva kohokoli na základě biblických textů.

H. Lukešová 17.12.2020 10:22

A co je Korán? Zjevená pravda Boží? Běžte prosím, pane Šejno, vykládat o muslimům, že je Korán lživým paskvilem a Mohamed podvodník a vrah a kdo ví jestli byste se z takové muslimské sleziny vrátil živý, kdo ví...

M. Šejna 17.12.2020 10:33

Samozřejmě, že Korán stejná snůška náboženských keců.

A pokud Arabové odvozují svá práva na základě textu Koránu, tak jsou to stejní pitomci.

V. Církva 17.12.2020 11:09

Ani v tomto nemáte pravdu. Mezi pervitinem a cukrem je rozdíl dostatečně objektivní. I když na povrchu můžou vypadat stejně a obojí strčíte do pusy. Podobně mezi Biblí a Koránem rozdíl je i když se v něčem podobají

Samozřejmě subjektivita bude vždy, můžeme relativizovat že Pervitin se třeba může zdát v určité chvíli vhodnější.

Ale normálně člověk prostě řekne že Pervitin škodí.

J. Vintr 17.12.2020 11:49

Pokud má Korán něco společného s Biblí, tak je to způsobeno jenom tím, že si z ní muslimové něco "vypůjčili". Mohamed nebyl žádný inteligent, aby si dokázal vymyslet vlastní originální legendu pro svou sektu.

P. Han 17.12.2020 11:22

Arabové nemají co odvozovat. V biblických dobách v Zemi Izraelské nežili. Stejně jako nežili v Egyptě v době faraonů.

I. Schlägel 17.12.2020 14:34

A z čeho odvozuje právo "palestinců" na židovská území UNESCO? Na základě koránu?

I. Štípek 17.12.2020 11:42

Víte, Luki, pan Šejna má 101% pravdu. Ti, co Židům opravdu škodí, jsou ti, kdo na jakoukoli mírnou, konstruktivní kritiku vytahují Mein Kampf, muslimy, holocaust, antisemitismus a kolik nobelovek židi dostali. Jako z příručky. Pak se nedivte pochybám.

H. Lukešová 17.12.2020 11:49

Jenže archeologie vypovídá o všem. Židé mají své nároky potvrzené historií a archeologií, muslimové mají pouze své dojmy a jejich proroka Mohameda, který rozhodně nebyl, není a nebude mým prorokem, kdybych měla napsat to, co si o Mohamedovi myslím, tak by mi jakýkoliv muslim či neomarxista sťal hlavu.

I. Štípek 17.12.2020 11:52

Je to i jiná než izraelská archeologie a výsledky jejích výzkumů?

H. Lukešová 17.12.2020 11:56

Tak archeologické památky nalezneme v muzeích a historické muzeum je v Jeruzalémě. Až bude možnost vycestovat do Izraele, tak rozhodně pojedeme na zájezd, kde je v programu návštěva historického muzea v Jeruzalémě, V Yad Vashemu, jeruzalémském památníku holocaustu jsme již jednou byli a v rámci programu zájezdu tam půjdeme ještě jednou.