14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 7.6.2007 13:08

Re: Vysvětlete, prosím, význam slova "vyvolený národ".

Že by byl benito žid? On je také přece ten jediný, vyšší mocí vyvolený!

F. Čech 7.6.2007 11:03

Velmi dobrý a objektivní článek

Je potěšující, že ho napsala studentka. Snad to znamená naději, že nám tady vyrůstá nová generace bez indoktrinovaných mozků vymytých marxistickým brainwashingem. Mimochodem, ví někdo o něčem jiném co kdy, kromě masového vyvražďování svých odpůrců a pak sebe samých vymysleli marxisté? 

AeroKarel 7.6.2007 10:39

"Od založení Izraele se Arabové nebyli schopni sjednotit"

Ani před tím. Psychicky dosud v kmenovém systému.

F. Čech 7.6.2007 11:10

Re: "Od založení Izraele se Arabové nebyli schopni sjednotit"

Je to přesně tak. Kdyby se jim splnil jejich sen - vyhlazení židů a zničení státu Izrael, tak by ztratili to jediné na čem se shodují a začali by se navzájem vyvražďovat. Náznaky toho jak by to asi vypadalo vidíme v Iráku, kde se ihned po odstranění diktátora začali místní arabové vzájemně vyvražďovat ve velkém. A pokračují v tom dosud.  Z důvodů, kterým soudný člověk nerozumí, svádí své vzájemné vyvražďování, jak je u nich zvykem, na "zlé" USA. Podobné vzájemné vyvražďování palestinských arabů probíhá v Gaze, kterou jim Izrael předal do samosprávy. (také za to zřejmě mohou USA a Izrael - že ano Andy).

Charlie 7.6.2007 11:51

Re: Re: "Od založení Izraele se Arabové nebyli schopni sjednotit"

Takže, kdyby všichni Israelci odjeli na jednoroční dovolenou mimo Israel, tak by po roce by svět krásnější bez Arabáků ?  Kéž by jste měl pravdu !  Snad by to během roku stihli. Přispěl bych jim na munici.

komantsch 7.6.2007 13:32

Re: Re: "Od založení Izraele se Arabové nebyli schopni sjednotit"

Co to blabolite? Iracany vavrazduji americti zoldaci ve sluzbach americkeho imperialismu.

AndyO/X 7.6.2007 10:28

Sionistická Kopretino, ty perlíš,

stačí se podívat na sestavu izraelských premiérů a zjistit si zemi jejich původu.To by jeden neřekl, odkud přišli do své Země zaslíbené:-)))

kopretina 7.6.2007 10:30

Re: Andy OX, ty naprosto překrucuješ

a píšeš irelevantní kecy.

AeroKarel 7.6.2007 10:40

Re: Sionistická Kopretino, ty perlíš,

Každý od někud přišel.

komantsch 7.6.2007 12:15

Re: Sionistická Kopretino, ty perlíš,

Z Ruska?;-D

kopretina 7.6.2007 12:34

Re: Re: Sionistická Kopretino, ty perlíš,

Ze všech koutů světa, jak můžete číst v Ezechielovi. Z Ruska, Polska, ČSR, Francie, Německa, Ukrajiny, Běloruska, Moldávie, Kurdistánu, Maroka, Alžíru, Jemenu, Iráku, Iránu, Libye, Egypta, Afganistánu, Anglie, USA...

komantsch 7.6.2007 13:01

Re: Re: Re: Sionistická Kopretino, ty perlíš,

Cetla jste od H. Wouka The Hope a The Glory?

kopretina 7.6.2007 14:28

Re: Re: Re: Re: Sionistická Kopretino, ty perlíš,

Ne.

atd 7.6.2007 10:27

Jsem přítelem státu Israel,

čím větší Israel, tím líp pro nás.

memo 7.6.2007 11:59

Re: Jsem přítelem státu Israel,

aby ses nedivil

dalia@vakuzasi.eu 7.6.2007 10:26

Pravda

Všechny diskuse o Židech mají (domnívám se ) jako východisko fakt, že informace o judaismu, historii tohoto národa i současnosti tohoto národa jsou zprostředkované. Oiciální sdělovací prostředky ukazují záběry ze státu Izrael pouze pokud jde o střelbu, atentát. apod. Zkreslují tak povědomí o Židech. Mám přátele, kteří se hlásí k židovským předkům. Vždycky jenom žasnu, když se vrací z Izraele, nebo když přijíždí někdo z Izraele, kdo tam má tak říkajíc "trvalé bydliště".  Tolerance, anám zatím chybí.

snadjr 7.6.2007 11:41

Re: Pravda

Bohuzel, Zide se chovaji k Arabum spise jako nadrazena rasa. Staci byt arabskym mladikem a jit v Izraeli po ulici abyste se stali predmetem brutalniho vyslychani. Staci si promluvit s Araby z okupovanych uzemi. Nejlepsi pudu obsadili Zide. Na cestach k tem zbyvajicim polickam se cas od casu postavi zatarasy s vojenskymi hlidkami a jejich majitele se nedostanou ke svym polim a zahradam - rostliny usichaji, uroda hnije. Arabove pak "svobodne" odchazeji jinam. Je tento postup Izraelcu opravneny? Chapu, zcasti to jsou protiteroristicka opatreni, avsak tim, ze jsou tato opatreni tak tvrda, Izrael a predevsim silove slozky statu ztraci svuj (politicky) kredit a take etos, ktery jiste v dobe zalozeni izraelskeho statu byl.

Jura Jurax 7.6.2007 11:46

Re: Re: Pravda

No jo, když ono každý Arab může mít na těle bombu a vraždit ... takových už bylo ...

kopretina 7.6.2007 11:51

Re: Re: Pravda

To se mýlíte. Izraelští Arabové mají rovná práva s Izraelci. Studují na univerzitách, mají zastoupení na úřadech, v politice. ZAtímco Židé byli z 90% z muslimských států vyhnáni, zbývající Židé a křesťané mají statut DHIMI, méněcenných národů!!Nemohou zastávat úřady, jsou podřízeny muslimům.

komantsch 7.6.2007 12:16

Re: Re: Pravda

Muzou ale nemusi slouzit v ZAHALu.

Charlie 7.6.2007 13:08

Re: Re: Pravda

Tak co, usychají nebo hnijou ?  Musíte se rozhodnout, obojí dohromady nejde.  :-D

Milan 7.6.2007 10:23

Doplnění

Jo, abych nezapomněl. Vážně tady někteří vedete debatu, zda jsou oučasní izraelští Židé potomci biblických hebrejců, či nikoliv. Kromě toho, že je to téma v podstatě irelevantní k předmětu sporu (jak jsem už umínil, posledních dvacet let přibývá náboženských interpretací konfliktu), už vůbec nic nenaznačuje směrem k jeho řešení.

Sch.glosátor 7.6.2007 10:22

Děkuji za informaci.

Co se ode mě očekává ?

Psí vrah Čumil 7.6.2007 10:18

Mno, nejsem si jist, že ausgerechnet tímto článkem paní autorka posloužila své věci.

balthasar 7.6.2007 10:21

Re: Mno, nejsem si jist, že ausgerechnet tímto článkem paní autorka posloužila své věci.

Pokud bylo účelem napsat seminárku a kantor je sionista, tak rozhodně ano ;-D

AeroKarel 7.6.2007 10:41

Re: Mno, nejsem si jist, že ausgerechnet tímto článkem paní autorka posloužila své věci.

A víte, co je ta její věc?

Psí vrah Čumil 7.6.2007 11:13

Re: Re: Mno, nejsem si jist, že ausgerechnet tímto článkem paní autorka posloužila své věci.

Viz výše balthasar...  A viz níže a vůkol reakce. Stačí?

Milan 7.6.2007 10:13

Poměrně zajímavý článek

Jen bych chtěl doplnit, že izraelsko palestinský konflikt není primárne náboženský ani politický (levide vs. pravice). Jde  přece o důsledky židovské imigrace a vzniku státu Izrael, který byl deklarován na území, které již své obyvatelstvo mělo. Čili jde v podstatě o spor o půdu a vlast s výraznými geopolitickými souvislostmi. Na skutečnost, že stát Izrael vnikl jako důsledek jistého sociálního inženýrství mohou mít i lidé osobně nezainteresovaní v konfliktu rozdílné názory. Postoje zainteresovaných jsou momentálně nesmiřitelné a díky dlouhému trvání krvavého sporu s patovým výsledkem. Flustrace vede obě strany k přitvrzování stanovisek a stále větší krutosti. Všimněme si, jak na obou stranách vzrůstá sílá extremistů. Stále častěji se objevují náboženské interpretace konfliktu. Spor je navíc neřešitelný vojenskyˇ. Zřejmě nás čeká ještě hodně krutostí, než obě strany dospějí k nějakému modu vivendi. Jiná alternativa ale neexistuje, bez ohledu na podstatu sporu a nato, kdo v něm má vlastně pravdu. Druhým řešením je pouze genocida. Oba národy by si toměli uvědomit. Podmínkou dohody ovšem budou noví mladí stateční neortodoxní vůdci,připravení dělat velké a velmi podstatné ústupky a riskovat i svůj vlastní život. Budou totiž podrobeni nenávistí extremistů vlastního etnika. Pokud tam takoví vůdci již jsou, držme jim i ve vlastním zájmu palce.

AndyO/X 7.6.2007 10:13

Spojenec?To těžko!

Stát, který vzniknul bombovými útoky proti vojákům Jejího Veličenstva, vraždami diplomatů a místních obyvatel, vyháněním a loupežením a aktivní spoluprací s bolševiky?To ani náhodou.Bushevici ho hodili přes palubu, proto to zoufalé volání sionistů po spolupráci.

kopretina 7.6.2007 10:19

Re: Spojenec?To těžko!

Arabové na Židy útočili po celá 20.léta (1921, 1922, 1929, 1936-1938). Reakce Izraele byla oprávněná. Izrael se pouze brání islamistickým banditům.