8.6.2024 | Svátek má Medard


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AndyO/X 7.6.2007 14:02

A co se týká šestidenní války, tak bych prosil

vysvětlit zdejší sionisty, aby nám osvětlili, proč izraelci rozstříleli američanům USS Liberty.Třeba staříka Mc Namaru stihnou ještě obžalovat z vlastizrady...

Pamětník 7.6.2007 14:01

Re: Re: Kopretina

Ale já jsem Vás za Vaše názory nenapadl. Byl to jenom ironický šťouchanec, který jste sbaštila i s navijákem.

červený bedrník 7.6.2007 13:59

Re: Jde jim o princip

jen bych ti chtěl připomenout, že židé území svého ministátu také ukradli, osídlili a judaizovali.

kopretina 7.6.2007 13:58

Re: Re: Re: Vyvolenost znamená vyvolení k povinnostem

Ne, nejsem ortodoxní Židovka, ani sekulární Židovka, jsem křesťanka, ale napsala jsem to po židovském způsobu, protože Starý zákon je židovský, nebo ne??

červený bedrník 7.6.2007 13:56

Re: Re: Neuvěřitelné bláboly soudružky politručky..

nečetl jsem tvůj megapříspěvek celý, jen pár řádků. násir je u nás velmi správně nazýván násir, protože to je přesný přepis z arabštiny. nasser je anglický způsob psaní tak, aby se jmeno foneticky četlo násir. přesně to je gamál abd an násir, kde gamál je osobní jméno, abd an násir je příjmení. abd má význam sluha, služebník, an je určitý člen podstatných jmen s pohyblivou koncovkou v závislosti na následujícím písmenu (varianty al, an, as, aš, ar - abd al iláh, abd ar rahmán atd.), násir znamená ochránce. spisovná arabština zná pouze samohlásky a, i, u. I z toho pohledu je  přepis nassEr nesprávný.

kopretina 7.6.2007 13:55

Re: Re: Re: Autorka přehání.

Je to možné.

kopretina 7.6.2007 13:55

Re: Re: Re: Soudruh politruk Laco

Ano. Od toho to byl PREVENTIVNÍ úder,který zachránil Izraeli život.

Pamětník 7.6.2007 13:54

Re: Re: Pro Pamětníka

Vaše komentáře jsou velmi duchaplné. Děkuji.

kopretina 7.6.2007 13:54

Re: Filištníni jsou EGEJSKÝ kmen, Palestinci jsou Arabové

Dnešní Palestinci jsou ARABOVÉ, Filištínci jsou egejský kmen, Palestinci jsou Arabové, kteří se za Palestince začali označovati až po roce 1967.S Filištíny nemají palestinští Arabové (Palestinci) vůbec nic společného. Zatímco Izraelité zde vytvořili králoství Izraelské, Judské a izraelská přítomnost v Zemi Izrael byla nepřetržitá.

kopretina 7.6.2007 13:51

Re: Kopretina

Díky, pane Hrbku. Já jsem také křesťanka. To je jen smýšlení některých antisemitů a židobijců, že každý, kdo má rád Izrael je Žid. A doopravdy nikoho nenutím se mnou souhlasit. Právo na názor má zde každý. Doopravdy považuji za směšné, když mě někdo napadá za názor. :-)

kopretina 7.6.2007 13:49

Re: Pro Pamětníka

Ne, nejsem obřezaná. 1) Nejsem Židovka, ani muslimka, jsem Češka.

2) Ženskou obřízku nepraktikují Židé, ale muslimové v Africe.

3) Není nad duchaplný komentář.;-D

Charlie 7.6.2007 13:48

Re: Pro kopretinu

A ty budeš asi vyřezanej. V hlavě.

PaT 7.6.2007 13:48

Re: Komu patří půda v Israeli ?

R^R^R^

Pamětník 7.6.2007 13:48

Re: Re: Pro kopretinu

Nechybí vám trošičku nadhled a smysl pro humor?

Charlie 7.6.2007 13:47

Židi na üzemí Israele

Židi na üzemí Israele nikdy nepřestali žít.  Mnoho jich odešlo, bylo vyhnáno, ale vždy tam židi žili. Od vlády Řima až do pádu Osmanské Říše, existovala na území Israele židovská komunita..

 

Se vznikem sionistického hnutí, které bylo logickou reakcí na antisemitismus v Evropě, začali evropští Židi kupovat neúrodnou půdu od arabů. Baron Rotschild věnoval obrovské částky, a první kibucy udělaly z pouště zahrady. Arabové začali vnímat Židy, (stále ještě v menšině), jako nebezpečí. Ne množstvím, ale kvalitou, schopnostmi ohrožovali židovští přistěhovalci arabský styl života. Pozor, pořád tu půdu od arabů KUPOVALI ! Za požadovanou cenu !

Palestinští arabové správně rozpoznali, že tu vzniká svět, který už nebude jejich, ale bude nesrovnatelně výkonější, kvalitnější, modernější. Svět, ve kterém oni arabové nemají šanci na úspěch. (Uvědomte si, že tehdy na začátku 20.století nafta ještě nic neznamenala.) Ne že by jim někdo v úspěchu silou bránil, ale proto, že nebyli SCHOPNI se novému životu přizpůsobit, že neměli vůli, sílu a schopnosti v tomto světě mít úspěch. Jaká byla reakce ? Snažili se arabové od Židů poučit ? Naučit se jak se dělá z pouště zahrada ?

Reakce byla v pravdě "arabská". Přepady kibuců, vraždění osadníků, kácení stromů, ničení zahrad. Židé se naučili jak se bránit, vznikla Haganah, kibucníci okopávali zeleninu s flintou na zádech. S úspěchy Hitlera v Evropě rostl i arabům v Palestině hřebínek, (Arafatův strejček mufti, muslimské SS divize,..), dokud nepřišel elAlamein. Pak jim sklaplo. Po skončení války začala nová kapitola židovsko-arabských vztahů. Ale to už je jiná kapitola.

cb 7.6.2007 13:46

Re: Pro kopretinu

A ty musis byt trapny.

Antonín Hrbek 7.6.2007 13:45

Kopretina

diskutuje, podle mého názoru, věcně a slušně a nikdo není nucen s ní souhlasit. Na rozdíl od některých "křesťanů" je dosti tolerantní a neuchyluje se k osobním výpadům.

waxmann 7.6.2007 13:42

Re: Re: Autorka přehání.

A  tvrzenim, ze 60% populace nenavidi isralce se autuje.

Antonín Hrbek 7.6.2007 13:42

Re: Re: Re: Re: O šestidenní válce

Hitler by měl z Vás velkou radost. Přesně takovou argumentaci potřeboval pro napadení Československa. Škoda, že jste nežil dříve.

Pamětník 7.6.2007 13:39

Pro kopretinu

Kopretino,

vy musíte být obřezaná!

Antonín Hrbek 7.6.2007 13:39

Re: Re: Re: Re: O šestidenní válce

Takže máme Židy, kteří jsou křesťané a nesemity (například i černochy), kteří přijali ortodoxní židovskou víru, stali se občany Izraelského státu. To jsou Židé či nejsou Židé? Pokud si dobře pamatuji, tak na rozdíl od nacistů, kteří uznávali "židovství" jak po otci, tak po matce uznává židovská ortodoxie "židovství" jen po matce. Takže dcera která se narodí židovské matce znásilněné Rusem je Židovkou. A když i ji znásilní nějaký Rus, tak i dcera, která se narodí bude Židovka atd.

Jiný problém je samozřejmě obřízka, která není identifikací příslušnosti k židovské národnosti, ale náboženským důkazem uzavření smlouvy s židovským Hospodinem. Významné v tomto směru byly spory mezi "Pavlovci" a "Jakubovci" na počátku křesťanství.

O tom kdo je Žid a kdo není se vedly a vedou staleté spory. Definitivní řešení navrh Göring - o tom kdo je Žid rozhoduji já. A spousta lidí má göringovské ambice. Osobně mám averzi k jakémukoliv anti - zejména demonstrativnímu, násilnému  nebo dokonce legislativními. Z tohoto hlediska je možné a nutné naslouchat všem názorům a nesnažit se jakýkoliv potlačovat. A jak pravil již rabi Gamaliel - pokud nějaké učení není od Boha, zahyne. 

Charlie 7.6.2007 13:38

Komu patří půda v Israeli ?

Já si spokojeně živořím v prachu a v bídě, na kusu pouště. Přijde přistěhovalec, a chce si kus toho úhoru odkoupit. Hm, pěkně mu to osolím, prodám mu to za pětinásobek ceny. Cizákovi jednomu.

Jenže se mu, hajjzlíkovi, začne dařit pěkně dobře. Zúrodnil si to, má se jak prase v žitě - a já pořád třu bídu s nouzí... Děcka brečí hladem ( no, brečely vždycky, ale dřív mi to tak nevadilo, jenže teď vidím, jak jsou ty jeho faggani v pohodě!)... No co, pošlu tam toho nejmladšího s bombou na těle, ať mu ten barák trošku poboří. Zbavím se jednoho hladového krku, jemu zkrouhnu sebevědomí - a co, ta půda na které ten jeho barák stojí, stejně vždycky patřila mě !

Židi nelegálně SKUPOVALI půdu :-))) Opravdu, několik desítek let před vyhlášením Izraele se Židé do (budoucího) stěhovali, a za nehorázně předražené ceny si od Arabů KUPOVALI kusy pouště, které potom za nepředstavitelného úsilí zúrodňovali, takže teď jsou tam místo pouště kvetoucí zahrady, sady, pěstují se tam květiny na export... Velká část Izraele jim (nelegálně, samozřejmě :-)) už patřila ještě před jeho vyhlášením! BTW každému doporučuji vyhledat si v literatuře, popř. na netu, jak vypadalo území Izraele před tím, než se tam Židé masově nastěhovali (poušť, planiny, ...) a jak vypadá teď (prosperující Západní společnost, kvetoucí zahrady, oázy, vyspělá věda, univerzity... a arabští atentátníci :-(

Charlie 7.6.2007 13:35

Jde jim o princip

Arabové ukradli , osídlili a islamizovali 90% svého současného území. Tvářit se mravokárně na pár Židů, kteří se ze zoufalství vrátili do svého původního ministátu menšího než Morava je od nich vrchol pokrytectví. O těch pár kilometrů čtverečních písku bez ropy, přece arabům nejde.  Jde jim o princip a tím je likvidace židů. 

Harpyje 7.6.2007 13:32

Re: Re: JEDNAT, JEDNAT a JEDNAT

S Hamasem? S Hisbollah?

komantsch 7.6.2007 13:32

Re: Re: "Od založení Izraele se Arabové nebyli schopni sjednotit"

Co to blabolite? Iracany vavrazduji americti zoldaci ve sluzbach americkeho imperialismu.

baci 7.6.2007 13:31

v roce 1967

pamatuji si na slkova Nassera o tom,"že zaženem židy do moře"

V té době vznikl vtip

Svět je zvrácený-Němci obchoduji,Židi vedou válku

baci 7.6.2007 13:27

co takhle filištíni

co takhle filištíni.-takhle Palestina /arabsky Filistin, hebrejsky Erez Jisrael.Obyvatele filištíni tež pelištějové= Filistaiové .Řecky- fílesten, nynější palestinci.Jak zpíval Werich: "filištíní válku vést nebyli líní až potkali Davida.."- - takže se tam mydlí 3000 a něco let.Slovo palestina bylo známo již ve starém egyptě mazývala se tak části země Amorejské spolu s Foinikii Kanaaan .Po vyvrácení říše júdské asi 500let př.kr. získali n;Filistaiové] značného území v království júdském a stali nejdůležitějším kmenem v oblasti , assyrsky Palástav, později Palaestina.V roce 135 byli židé z palestiny vyhoštěni císařským dekretem.Filistaiové po porážce od makkabejských,,ztratili vliv a za římanů ztratili zbývající města a pořečtili se

Sch.glosátor 7.6.2007 13:27

To ani náhodou.

Na pindíka si od nějakého vošmika nenechám šáhnout :-)

červený bedrník 7.6.2007 13:26

Re: Re: Soudruh politruk Laco

ty jseš tak patetická. "úder, který zachránil život."

Sch.glosátor 7.6.2007 13:24

To bych v tom případě opravdu byl.

;-D