23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

HISTORIE: Izrael a Jeruzalém

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
KK 6.6.2009 7:44

Re: Dneska v jiném listě, trochu v jiné souvislosti,

Bylo by dobré to vysvětlit Arabům, kteří chtěli, a mnozí stále chtějí, vyhnat Židy z jejich domoviny do moře.

čtenář 6.6.2009 6:52

Re: Dneska v jiném listě, trochu v jiné souvislosti,

"kopretina" tu nejspíš spustí nějaké blouznění, jak je jejím zvykem. Já jenom připomenu, protože některým lidem stačí opustit řádky článku a okamžitě nevědí, o čem se v článku píše, že ti uprchlíci z řad palestinských Arabů, kteří od roku 48 pořád vegetují v těch táborech, tak že to nejsou vyhnanci. Slova, která pronesli představitelé Arabů v roce 48, že vybijí všechny Židy a jejich výzva, ať Arabové na tu přechodnou dobu opustí své domovy, jsou autentická, jsou zaznamenána, zdokumentována. Zrovna tak i výroky Násira a dalších arabských vůdců těsně před válkou z roku 1967.

Suma sumárum: Arabové v uprchlických táborech nejsou vyhnanci, ale uprchlíci, kteří plnili účelový požadavek - odejít a nebýt možným vedlejším cílem při likvidaci Židů na území Izraele.

JardaB 6.6.2009 6:49

Re: Dneska v jiném listě, trochu v jiné souvislosti,

Nejsem žid,abych nebyl podezřívám,že to vidím jednostranně.Ale o soužití nemají zájem Palestinci.Vždy krátce po nějaké dohodě ji některá část Palestinců nedodrží.Oni na rozdíl od Židů,nejsou jednotni.A co si myslí sudeťáci?Ti si mohou myslet cokoliv,ale nárok na Sudety nemají.

Tonevadí 6.6.2009 6:36

Dneska v jiném listě, trochu v jiné souvislosti,

je komentována jedna pasáž volebního programu německé CDU (Merkelová) pro dnešní volby do EP.  A tam se dočítáme, že CDU píšou: "Právo na domovinu platí. Vyhnání každého druhu musí být dáno do klatby a porušená práva uznána.“

Toto je sice myšleno na vyhnance ze Sudet.  Ale pro Palestinu to jistě platit nemusí, že? (Nebo ty Palestince musíme dát do klatby?)   Kopretino, jak je to?

isi 6.6.2009 5:24

Re: kam na to chodite prosim Vas

Stejny  nesmysl, stacilo psat " velice tvrde ", bez superlativu  , ktere pachnou megalomnii.

Ja jsem psal  "fakta  jen fakta", ja chci slyset pravdu ci absolutni pravdu a ne zachvevy srdce milujici divky, to neznamena prilis mnoho v tomto tematu.

Ludek 6.6.2009 4:32

Re: Dusevni trpajzlici jako trapny "Moshe"

Tema pohrobkama Stalina myslis ty zidy co za Jelcina Rusko rozkradali, jako Berezovsky a desitky dalsich, jako treba u vas zid Zelezny  v US Madow,Greenberg a pod?;-D;-D

Ludek 6.6.2009 4:26

Re: naprostý souhlas

Jak se jim tam ustupuje, oni jsou tam, protoze my jsme uz po staleti u nich, jako kolonialisti, zlodeji, otrokari a pod. Cim drive to nasim vladcum dojde tim lepe, no uz to mnoha dochazi.;-) ;-)

Aron 6.6.2009 4:22

Re: Dusevni trpajzlici jako trapny "Moshe"

 "Vetsina rozumnych lidi to vi a je pod jejich uroven odpovidat na takove vyplody", ja hned vedel, ze nejsi rozumny, kdyz na to odpovidas, postradas i logiku, blbecku.;-P;-P

Hlas volajiciho na pousti 6.6.2009 3:55

Dusevni trpajzlici jako trapny "Moshe"

Kazdy vi ze zde zurive odpovida a napada myslenkove pouze trpici mensina ceskych zidobijcu, antisemitu, pohrobku Hitlera. Stalina, Idi Amina, Husseina, vse co je jenom ponekud priznive pro stat Izrael. Vetsina rozumnych lidi to vi a je pod jejich uroven odpovidat na takove vyplody dusevni zaostalosti, fanatismu a zle vule dusevnich ubozaku trpicich nasledky komunistickeho a nacistickeho skoleni. Takze si onen clovek ktery chce zlehcovat Zidy a proto pouziva nazev "Moshe" skutecne muze potvrdit jaky dusevni mrzak je on sam. Vysmivat a ponizovat umi, a kdyby mel prilezitost pak by sam se pridal k tem kdo by ubijeli, mucili, ponizovali lidske bytosti a hnali je do more se utopit. Stali by na brehu, ti "Moshe" a smali se, jak to uz pacholci ruznych tyranu delali.

Dekuji autorce za clanek.

 

Jarin 6.6.2009 3:37

Re: naprostý souhlas

V Londyne, v Bruselu, v Amsterdamu, v Berline... :-P

Maly 6.6.2009 2:51

Re: naprostý souhlas

A kde se tomu Islamu ustupuje, ne snad v Aganistanu, Iraku, Lebanonu, Gaze, Iranu........Jsi vtipalek, nebo hlupak?;-D;-D;-D

Sigmund 6.6.2009 2:41

Detaily

Dobrý den. Nebudu komentovat článek jako celek,zase by jste se hádala a já bych se třeba dozvěděl něco o vlastnících půdy v Palestině nebo o "biblickém nároku" či co to vždycky píšete. :-)  Zaujaly mne jen takové maličkosti. Píšete,že teď,když se z pouště stala zahrada,požadují Arabové tuto zemi pouze pro sebe. Vzhledem k tomu,že si na Palestinu činili nárok i před jejím "zušlechtěním" Židy,přijde mi ta věta jaksi nejapná. Ale to je detail. Zajímavé je Vaše tvrzení,že v roce 1948 vyhlásilo 160 milionů Arabů Izraeli válku. To, že jednotlivci válku nevyhlašují ponechme stranou,já se jenom nemohu dopočítat těch 160 milionů. I v dnešní době zúčastněné státy snad ani tolik obyvatel nemají. Ošklivé mi přijde tvrzení,že Arabové opustili na dva týdny své domy s nadějí,že si pak budou moci vyplundrovat obydlí Židů. Třeba se i tací našli,ale jestliže mi někdo řekne,radši vypadni,teď tu budeme bombardovat,poběžím s větrem o závod. :-)

:-)

David 6.6.2009 2:31

Re: kam na to chodite prosim Vas

Ona nepíše tvrdě, ale zarputile. Nyní de facto v jednom kuse 60 let, jinak s přestávkami cca 3 tisíciletí.

isi 6.6.2009 2:07

kam na to chodite prosim Vas

Ciste  fakta jako fakta, co pisete je uplna blbost.  Nejtvrdsi boje v 20 stoleti o velka mesta  byla Stalingrad, Leningrad a Berlin. Mne pripadajii ty bitvy o Jeruzalem  jako  Hollywoodsak pohadka Ben Hur. Ty bitvy o Israel  zatim jsou  velice mekke , diky Izraelske  zbranove prevaze a satelitnim snimkum  pohybu arabskych vojsk ci informacni sluzby USA a Anglie. Jestli  se bojovalo  tvrdeji pred  20 tym stoleti  jsou pouze  dohady.

Marko 6.6.2009 0:59

Dekuji pani Lukesova

quetzal 6.6.2009 0:20

naprostý souhlas

je truchlivé sledovat, jak lidské emoce - v tomto případě soucit s "chudáky uprchlíky" zcela převážil nad elementární logikou. Dokud se západní svět nepostaví Islámu bude jen pomalu ustupovat, dokud se ve svém appeasmentu neutopí.