3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jirka R. 14.8.2008 14:07

5. dodatek Atlantické Charty

Uvědomují si někteří pisatelé a bloggeři, že kdyby se Saakašvilimu podařilo dosáhnout členství v NATO, 8.8.2008 by byl prvním dnem 3. světové války??

Lidi, nežijeme v jakémsi politicko - mocenském vakuu !!! Každá velmoc má smlouvy o ochraně vlastních osob s ostatními velmocemi. Írán v březnu oficiálně zažádal o plné členství v Šanghajské organizaci pro spolupráci (asijská obdoba NATO). Kdo napadne Irán (i kdyby to byl Izrael nebo U.S.A. octne se pod oprávněnou odvetou ze strany RUSKA, ČÍNY a INDIE !!!

Uvědomil si Saakašvili, co je v sázce??

Spirit 13.8.2008 21:33

Reportéři ČT 24

dnes natočili a namluvili záběry a rozhovory s obyvateli Cchinvali, vysíláno v 21 h. Potvrzují tvrzení Ruska, že šlo o zákeřný noční raketový útok na město, i o počtech mrtvých. Už ráno byla podobná zpráva dvou novinářů Reuters na Aktuálně. Nebýt zásahu ruské armády, počty obětí i škody v J.Osetii by byly mnohonásobné. Lžou Gruzínci a my.

Vodička- sapér 13.8.2008 22:26

Re: Reportéři ČT 24

Nevěřte  nějaké  bolševické  agentuře  Reuters, protože  by pak expresní  cesta senátora  Štětiny  a jeho reporty  .  byly  úplně na       , vžyť víte  jak  se  to  říká.

PetrH 13.8.2008 23:18

Re: Reportéři ČT 24

Ruská armáda pochytala další rakety?

A. 14.8.2008 9:51

Re: Reportéři ČT 24

Rusové jsou špatní, protože jsou špatní. To je dostatečný důkaz. No a pokud někerá fakta vypovídají o něčem jiném, tím hůř pro ona fakta.

Jirka R. 14.8.2008 15:00

Re: Re: Reportéři ČT 24

Rusko, Čína a Indie reprezentují 1/2 polovinu této planety. Kdokoliv zaútočí na kteroukoliv zemi združenou v Šanghajské organizaci pro spolupráci (asijská obdoba NATO). Uvědomil si Saakašvili, provokatér nastrčený USA, co je v sázce??

NATO je organizace, co bez mrknutí oka nechala umřít při Albánské ofenzivě v Kosovu spoustu Srbských civilistů, protože z USA přišel rozkaz se stáhnout a masakrům pouze přihlížet ale NEZASAHOVAT.

K čemu budou tady?? Že by dobře placený výlet pro pozorovatele OSN?? Znásilňování černošských děvčátek se jim omrzelo, tak skusí Rusky??

letowitz 13.8.2008 21:23

RUSKO

Nevýhodou rusů je, že neprohráli 2. sv. válku, tak jako Německo nebo Japonsko. Neměli tak možnost pochopit demokracii a volný trh díky americké přítomnosti. A tak stále setrvávají ve své imperiální politice minulého století. Vyhlídky velké nemají. Jejich zásadním konkurentem totiž bude Čína. A možná, že jednou budou škemrat o vstup do NATA. Vždyť jejich HDP je polovinou HDP Itálie, a z toho 80% tvoří ropa a plyn. HDP EU nebo USA je přibližně 20 x větší. Zajímavé je, že tenká vrstva ruských zbohatlíků neinvestuje v Rusku, ale v EU nebo v USA. To hovoří za vše. Rusko není to, co ze sebe dělá.

Jarda 13.8.2008 20:01

Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

Na interwiev pro CNN konecne priznal o co jim jde. Na primou otazku jestli ruska vojska prekrocila ossetinske hranice , doznal ze ano. Ruska vlada pry nemuze verit gruzinske. To je duvod k ozbrojenemu prepadeni nezavisleho statu, prichazeji zpravu z gori o drancovani opustenych dumu ruskymi vojaky,  zeny utekly, ke znasilnovani zatim nedoslo. Kdo ale muze verit vlade ruske? Pred 40 lety pouzili stejnou zaminku proti CSSR, neduverovali Cernikove vlade a stranickemu vedeni Dubcek. Stejny duvod k zakerne agresi, prisli o pulnoci jako zlodeji a unesli nejvyzsi predstavitele CSSR do Moskvy. Kdo vi co by se s nimy kdyby tehdy nepohrozil Gaunerovi Breznevovi zastrelenim. Rusko porad nekomu neveri a pocitili to na sve kuzi vsichni evropsti sousede Ruska a aby to nebylo malo taky neverili vlade Afganistanu a prepadli azijskeho souseda. Cinske vlade taky Rusove neduveruji, prepadnout Cinu jim strach ale nedovoli. Na konec, spousta diskutujicich slepe veri ruskemu oficialnimu prohlaseni o gruzinskemu raketovemu bombardovani a zabiti dvo tisic lidi. Neprodlozili ale ani jeden presvedcujici dukaz a ten strilejici raketomet mohl byt stejne gruzinsky jako rusky, inu at se deje co se deje kazdy veri cemu chce, ja verim tomu co jsem videl na vlastni oci, tanky zakernych agresoru v srpnu'68 a jsem hrdy, ze jsem jim na ne maloval hakenkrajc.

KLička 13.8.2008 20:25

Re: Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

Konečně názor, kde je vidět všechny souvislosti. Mám za to, že hodně z diskutujících pro svůj věk nevidělo ruské tanky v ulicích Československa a s tím spojené vraždění neozbrojených civilistů ruskými vojáky. Ono někdo věří tomu, čemu chce věřit. To je však cesta do pekel, v případě všech ruských agresí dvojnásob.

huhu 13.8.2008 20:28

Re: Re: Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

heleďte tím slabým napadeným není Gruzie, ta je agresorem. Napadenými jsou malí Jižní Osetinci. Rusko do toho vstoupilo až na jejich ochranu. Nebo to, že Osetinci a Abcházové Rusy vítají zpochybňujete ?

Old 13.8.2008 20:43

Re: Re: Re: Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

Rusko do toho mělo právo vstupovat asi stejně jako Hitler, když se vydal ochraňovat utiskované sudeťáky. Konečně se probuďte, jižní Osetie je součástí Gruzie a Gruzínci jsou tam na rozdíl od Rusáků doma. Kdo je tedy v této válce agresor? Howg.

cnd 13.8.2008 20:57

Re: Re: Re: ....

Aby je nevítali, vždyť mnozí z nich jsou Rusáci, být Osetincem a dostat ruský pas je maličkost, ostatně v Jižní Osetii(na území Gruzie) je platidlem rubl=na území státu Gruzie! Největší nářez ale je , že Rusáci samostatnost Jižní Osetie sami neuznali a tak je jejich agrese naprostým porušením všech mezinárodních smluv i z jejich pohledu..a když Rusáci pobili v Čečně statisíce civilů tak se bránili úplně stejně: že se snaží udržet celistvost Ruské federace, to samé mohou tvrdit Gruzínci i když z jejich strany je to taky prasárna..Rusko ovšem nemá v Gruzii co dělat, je to prachobyčejná ruská agrese, vyvolaná gruzínským ostřelováním města na území státu Gruzie...

Dag Badman 13.8.2008 21:02

Re: Re: Re: Re: ....

Zapomínáte ovšem na to, že Rusové tam měli podle dohody s Gruzií své mírové jednotky. Gruzínci tuto dohodu porušili a napadli mírové sbory. Rusové je tedy posílili. Nebo snad toužíte po stejné situaci jako v Srebrenici, kde se holandské mírové jednotky nečinně dívaly na vraždění místního obyvatelstva?

Jarda 13.8.2008 22:00

Re: Re: Re: Re: Re: ....

Dagu, aby bylo Vase prohlaseni uplne je treba dodat, ze ruske "mirove' sbory byly ustanoveny v roce 1991 kdy v Rusku byl v cele ruske vlady Gorbacev a tomu duveroval cely svet. I ja jsem ho mel za getlemena ktery uznaval sousedum pravo byt sami sebou. Nyni, ale vladne Rusku plikovnik rudeho gestapa-KGB a ten ma mentalitu gestapaka, jeho "mirove" sbory by nikdo na teto planete na sve uzemi nepustil, dokonce i Kubanci kdyz rusky general se zminil o pripadnem umisteni ruskych strategickych bombarderu na kube vyjadrili "nelibost' nad hrubou aroganci. Rusove jak vime nejlepe sami na sobe od neblaheho srpna '68 na souhlas ke vstupu nikdy a nikoho nezeptali.

Dag Badman 13.8.2008 22:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....

Takže Srebrenica je pro vás přijatelnější řešení, než to Putinovo?

baraba 14.8.2008 14:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....

Byl jednou jeden Jarda a ten  svým ostřížím zrakem viděl a okomentoval zásah  vojáků Ruska v Gruzii - což je sousedící stát - a hovoří o  tom na co by se měli Rusové ptát i když jsou jeho vojáci pod palbou gruzínských vojsk  a to i ze zbraní jejichž původ je  i v ČR. Tentýž  Jarda tentokrát úplně slepý nehovoří o agresi  USA  v Iráku -tedy zemi jež je od   USA vzdálena tisíce km.  Irácký prezident byl popraven za genocidu svého národa - může mi bystrooký Jarda předpovědět  jak bude potrestán za stejný čin současný prezident Gruzie?Co takhle malej Jarda!

baraba 14.8.2008 16:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....

malý Jardo , nepiš sem ty bláboly, bohužel  je ještě moc pamětníků  kteří bohužel pamatují ,že sem Rusové - ale i ostatní státy o kterých se jaksi ze zdvořilosti - nebo proto že  dnes  jsou  na naší straně hřiště  přišli na  pozvání  představitelů  vlády a strany.  A to že věříš tomu  vyjádření  - koho ?- z Kuby-  tě jen usvědčuje jak žvaníš.

Thyronx 13.8.2008 21:20

Re: Re: Re: Re: ....

prachobyčejná ruská agrese, vyvolaná gruzínským ostřelováním města na území státu Gruzie

Pokud je mi znamo, za zplynovani pouhe vesnice na uzemi statu Irak bylo popraveno americkymi okupanty nekolik predstavitelu Irackeho rezimu. President Gruzie by mel nasledovat, ne?

PetrH 13.8.2008 23:53

Re: Re: Re: Re: Re: ....

Američané nikoho nepopravili.

PK 15.8.2008 12:36

Re: Re: Re: Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

A ještě se ho zeptej kam utíkali uprchlíci, včetně gruzínců z Tsinvali a dalších 10 zničených vesnic.

Takoví jedinci tam měli strávit tu noc kdy je gruzínci  zákeřně přepadli a pokud by náhodou zůstali na živu jistě by se jim rozsvítilo a mluvili by jinak.Rv

A. 14.8.2008 9:59

Re: Re: Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

Češi by si především měli uvědomit odpovědnost sami za sebe a nehledat vinu za všechna svá selhání u jiných. Češi jsou jediným národem na téhle zeměkouli, kteří po komunistickém režimu toužili a proto si jej s nadšením zvolili ve volbách v roce 1946. Ruské emigranty a Volyňské Čechy, kteří před vládou komunistů varovali pak předali k likvidaci do GULAGu. A pak se nestačí divit všem zákonitým následkům. Nejlépe je obvinit z vlastního selhání jiný národ, nejlépe Rusy, kteří si komunizmus nejen dobrovolně nezvolili ale bojovali proti mezinárodnímu bolševizmu v krvavé občanské válce a neméně krvavě potlačených stovkách antibolševických povstání. Pokud by se Rusové nedokázali zbavit bolševiků ve své zemi, tak by tady dosud vládl Jakeš. Zkuste se někdy nad sebou zamyslet. Jinak bude tahle země dopadat pořád stejně a nepomůže ani radar. Ten blbost ani pokřivené charaktery nevyléčí.

Vašek 14.8.2008 20:53

Re: Re: Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

Pane já jsem tanky v ulicích v srpnu 1968 díky svému věku  v našem městě viděl.Nebyly to ovšem tanky ruské ale sovětské a patřili tankové divisi z Kutaisi(což je prý v Gruzii)a také většina vojáků v těch taních Gruzíni a Azerbajdžanci byli a díky tomu jsme si s nimi ani nemohli promluvit, protože většina rusky nemluvila ani tak špatně jako my.

huhu 13.8.2008 20:26

Re: Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

já se n to díval taky. Pokud jste to viděl celé, tak říkal, že v Gori a vlastně skoro v celé Gruzii je rozvrácená místní státní moc. ( Gruzínci prostě vzali nohy na ramena a utekli. Gruzínští vojáci a policie svlékla uniformy a oblékla civil a vzala do zaječích...což jste si mohl přečíst i u nás). Na tom území se pohybují různé loupežné a rabující bandy a ruská armáda vyrazila zajistit opuštěné sklady zbraní, aby se nedostaly těmto banditům do rukou. Ostatně zkušenost udělali i čeští novináři Z1 a reflex, kteří po oloupení nalezli bezpečí u ruských vojsk.....

Dag Badman 13.8.2008 20:28

Re: Re: Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

Ostatně pokud se nepletu, tak podobné chování jim přikazují ženevské konvence.

baraba 14.8.2008 14:46

Re: Re: Re: Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

Což o to , nepletete se , jen prosím prozraďte  jak dodržení této konvence vynutit např. u vojáků - tedy představitelů vojáků USA?

Old 13.8.2008 20:46

Re: Re: Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

A jihoosetská domobrana jim v tom pomáhá okrádáním pocestných, ha ha

X 14.8.2008 0:39

Re: Re: Re: Tiskovy mluvci ruske vlady Peskov

Ha ha... Ty novináře okradli Čečenci. Zřejmě jako poděkování za to, jaké chudáčky a mírumilovné oběti z nich ti naši novináři dělají.;-D

Maiden 13.8.2008 19:36

Ivanku, kamarade,

proc se do toho serou? O co komu jde?

Jano 13.8.2008 18:34

drahí veriaci

  ďalší blbec- sa vôbec čudujem, že ho zem nosí ( ospravedlňujem sa - asi je veľmi dobre zaplatený za šírenie takýchto bludov ) !

Dr. Chocholoušek 13.8.2008 19:33

Re: drahí veriaci

Tady žádní veriaci nejsou čudomile - jen především moji pacienti - chcete se k nim přidat ?;-)