18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jarda 13.8.2008 2:57

Ministr zahranici Ruska

Musi byt vyhlasen persona non grata v zemich EU, ESA , Kanade, Australi a ve vsech svobodnych zemich sveta.

Franta 13.8.2008 3:05

Re: Ministr zahranici Ruska

Lavrov se dopustil nejhrubsiho vmesovani do vnitrnich veci suverennijho statu. Pripomina kremelske jestraby z doby pred srpnem 1968 kdy neustala protestovali co se delo u nas a mluvili do toho kdo ma byt v cs. vlade. Pamatuji so to jako dnes Jepisev, Grecko Ponomarjev, odporna fasisticka hovada jako Lavrov.

Joe 13.8.2008 3:30

Re: Re: Ministr zahranici Ruska

Lavrov je zid, takze fasista asi nebude.Jinak takoveho ministra zahranici muzou Cesi jen zavidet.To je jinsi klasa, nez ten vas spici dement.:-D

PetrH 13.8.2008 3:54

Re: Re: Re: Ministr zahranici Ruska

Fašismus není dán geneticky. Lavrov je fašista. Nakonec, Putin taky. Ministr Schwarzenberg je nejlepší ministr zahraničí, jakého jsme kdy měli od dob Edvarda Beneše (tím myslím dokud byl ministrem za Masaryka, ne jeho roli po válce). Lavrov umí jen dupat holínkami. Bohužel, od ruského ministra se ani nic jiného neočekává.

WWW 13.8.2008 1:39

nakoukl jsem do Le Monde

a ctu:  (volny preklad) " prijde den, kdy Gruzie porazi Rusko: Slibuji vam, ze v ten den jim pripomenu, co nam oni udelali. "

Sakasvilli, v techto dnech pred demonstranty v Tbilisi. Vskutku moudry a rozumny politik. Jen se divim, ze nechal vyhlasit valecny stav  na pouhych  14 dni, to se prece nedalo stihnout !!!

Se bavim 13.8.2008 1:30

Bartoni vy take s Vondrou patrite pred soud za oblbovani obcanu

Gruzinci rozstrileli spici mesto a jak Osetinci kdyz si je pustite rikaji, zachranili je pred vyvrazdovanim jen prichozi Rusove. Gruzinci dokonce vypalili kostel plny zen a deti.

Lidi jako vy nebo Vondra by za sireni nenavisti proti lidem co se jen brani meli byt taky souzeni v Haagu. Jste odpad spolecnosti!

berni 13.8.2008 2:30

Re: Bartoni vy take s Vondrou patrite pred soud za oblbovani obcanu

jestli jde o odpad vasi spolecnosti, tak me tam prosim pocitejte taky

neu.p 13.8.2008 1:29

Naivni Barton

Nepopreni paralely s Kosovem a preskoceni o dekadu vpred, kdy Mr. Barton vyhodnotil napul ust snazeni EU a USA jako veskrze pozitivni, neb prozapadni smer nakonec prevazil, je neco tak veskrze idiotskeho, ze mi na mysli vytanul nedavny prispevek Sasi Vodnry. Gruzinci se nechali vyprovokovat. Chudaci nepredvidavi....

Dag Badman 13.8.2008 1:12

Změna režimu?

Nějak nechápu následující větu:

Evropa i USA nikdy svou politikou v Kosovu neusilovaly o likvidaci režimu v Bělehradu.

To jako tedy Miloševič neskončil v Haagu a Evropa ani USA netrvaly na jeho vydání? 8-o No, nestačím se divit, vážně.

Öman 13.8.2008 11:28

Re: Změna režimu?

Nějak Vím ale uniklo, že mírové jednotky nikdy pozemně neoperovaly mimo Kosova jinde v Srbsku a nějaká násilná likvidace nacionalistického režimu se prostě nekonala. Miloševiče Haagu vydali samotní Srbové po svobodných volbách s nástupem nové garnitury. Kdyby to nechtěli učinit (byť pod jistým nátlakem), udělat to nemuseli.

Dag Badman 13.8.2008 11:52

Re: Re: Změna režimu?

No to je tedy děsná útěcha, že mírové jednotky neoperovaly pozemně. Ony stačily ty bomby co mírové jednotky sypaly tři měsíce na Bělehrad. Nemyslíte?

Ostatně Saakašviliho Rusové zatím také nezatkli, akorát s ním nechtějí jedna.

J. 13.8.2008 0:28

ZMENA RUSKE STRATEGIE !

Nesmysl ! Vubec nejde o nejaka "separatisticka" uzemi a chytreho ci hloupeho gruzinskeho prezidenta.V tomto smyslu mela pi. Prochazkova pravdu, ze i Gruzie hraje spis jen asi pate housle.  Podstatne ale je, ze Rusko situaci obratne vyprovokovalo (uz ta datace, srpen mesic dovolenych, noc, den zahajeni olympiady svedci  o ruskem "mistrovstvi"). Cilem je znemoznit stavbu americke zakladny v Zakavkazsku a dostat veskerou naftu tekouci z oblasti Kaspickeho more vyhradne pod ruskou kontrolu. Tot v podstate vse. Jinak se totiz rusky tlak na vyvoj situace v Evrope naftovym vydiranim mine ucinkem.  Ruska vlada oznamila, ze byla zahajena "normalizace" jizni Osetie, skutecnym cilem je vsak "normalizace"vsech drive ovladanych uzemi  ve stredni Evrope.Ostatni komentare jsou vpodstate mimo misu. Jeste nedavno bylo povoleni americke zakladny v zakavkazsku alternativou k zakladnam v Evrope, nyni uz ruska generalita tuto vizi nesnese. To je zakladni ZMENA ruske globalni strategie.Vychodisko ? Prestat kecat o priblblem radaru, to uz ted nikomu nepomuze, a zridit na nasem uzemi normalni americke vojenske zakladny, jake zarucuji bezpecnost jinych zemi v tolika castech sveta.Ostatni komentare jsou zbytecne, a pokud zde neni vedomi nebezpeci, o kterem pisi, at jde  pan Schwarzenberg rovnou  chrnet dal !

neu.p 13.8.2008 1:40

Re: ZMENA RUSKE STRATEGIE !

Jak obratne vyprovokovalo ? Muzete to jakkoli opsat ? Neco jako, Gruzinci spatne vyhodnotili geopoliticky kontext, potencial sve, resp. ruske armady, Saakasvili se obklopil nekompetentnimi poradci. Kdyz pa anektovali Jizni Osetii, v samem shonu pozapomneli na desitku vesnic, ktere zanechali pod pasy svych tanku ? Mimochodem vas sverazny komentar o konecnem reseni a prevzeti spravy ropovodu Baku.Tbilisi.Cayhen, je natolik naivni, az schizoidni predstava, ze pred napsanim obdobne prihloupleho komentare, kazdpoadne otevrete stranky the NYT, resp. the Wshngt. Post, i oci se vam otevrou. Prekvapive nad tim, jak americti novinari dokazou pojmenovat veci a redlozit je verjenosti, setrice nikoho...

J. 13.8.2008 5:02

MYLITE SE !

NYT nepise o bombardovani Gor Gruzinci, ale ruskym delostrelectvem. Gruzinci dokonce o ruskych letadlech s gruzinskymi znaky,to se mozna neda overit.A jak se da vyprovokovat ? Treba Rusove mohli naznacit Sakasvilimu nejake tajne podminky, za nichz nebudou branit obnoveni jednoty Gruzie, a byla to vsechno zaminka.Gruzinci jsou strasne naivni narod. Ostatne ruske triky zname.V r. 68 nebo za stalinskych procesu je treba britsky tisk take vzdy neprohledl.

romadur 13.8.2008 1:55

Re: ZMENA RUSKE STRATEGIE !

samozrejme, kazdy hlupak jasne vidi ze rusko situaci obratne vyprvokovalo svymi agenty prestrojenymi za izraelske a americke poradce gruzinskeho reznika ;-D;-D;-D

PrR 13.8.2008 0:21

Zelené Kníže

Ruská agrese proti Gruzii je neoddiskutovatelným faktem.  Pokud ale naše "Zelené Kníže" nechápalo už v únoru, že uznáním Kosova se bude podílet na současném utrpení gruzínského národa (Putin už tehdy prohlásil, že uznání separatistického kosova bude považovat jako mezinárodně právní precedens pro uznání separatistické Osetie a Abcházie), nemá na místě ministra zahraničí co dělat. Alespoň ne víc, než kdejaký jiný "magor" (což je bohužel jeho feudální výraz pro lidi inferiorního intelektu) :-/

strejda 13.8.2008 0:20

Jako vždy

Stále stejně slabý a stále stejně ideologicky zastydlý. Jezdívám do Srbska a všimnul jsem si s jakou radostí lidé vítají odtržení Kosova a šťastně vzpomínají na humanitární nálety NATO. Ty miliardy na odstranění škod museli radostně zaplatit ze svých daní.

A. 13.8.2008 0:20

Není nad logiku.

Rusko je agresor, protože je agresor. Gruzíni jsou beránci, protože rozstříleli hlavní město Cchinvali, stříleli do žen a dětí, do nemocnice, stříleli i na kolony uprchlíků z města a na sanitky, převážející zraněné. Gruzie porušila mezinárodní dohodu z roku 1992. kterou byla Jižní Osetie uznána jako samostatné mandátní území. Známý demokrat Saakašvili, který nechal pozavírat nejen své oponenty ale i lidi, kteří se mu pomohli dostat k moci se naivně domníval, že návštěva Cundoleezy mu garantuje americkou podporu a že si může beztrestně dovolit cokoli. To jsem zvědav, zda Saakašvili také skončí před mezinárodním tribunálem.

Pane autore, gratuluji. Goebels by z vás měl radost!

Bohata 13.8.2008 0:56

Re: Není nad logiku.

A jak to víte,že to co camrají v ČT je pravda?Vypadá to,že nejen žádné pravdivé informace nemáte ale navíc nemáte ani schopnost logicky uvažovat.

Cedr 13.8.2008 1:01

Re: Re: Není nad logiku.

Pane Bohata, tyto informace se z české televize nedozvíte - viz. níže

Cedr 13.8.2008 0:59

Souhlas

Nejhorší na tom je, že člověk s takovými zaujatými názory dělá poradce prezidenta. Proč jej spíš nezajímá, jak jednostraně česká televize informuje.

romadur 13.8.2008 1:51

Re: Souhlas

obavam se ze se mylite. barta je jen radovy siofasisticky ideolog. klausovu podrztazku a zaroven hlasnou troubu dela jisty lumen hass prispivajici o par clanku vyse.

JC 13.8.2008 0:16

To teda koukám, to jsou paradoxy.

Gruzínský prezident rozkázal zmasakrovat spící město, na 2000 lidí při ostřelování zemřelo, ale odsouzení hodným agresorem je Rusko, které si dovolilo bránit ty přeživší!!

A náš demokratický stát jistě Gruzii pošle další zbraně, aby těch lidí příště zabili aspoň 10x více Jděte do háje s tímhle vymýváním mozků (Y)

Franta 13.8.2008 3:51

Re: To teda koukám, to jsou paradoxy.

Videl jste ty mrtve? Podle BBC bylo zabito 200 lidi a neexistuje zadny dukaz ci kanony ty lidi zabily jen vyklad te ci one strany. Jste Vy vubec schopen logicke uvahy, coby tim Sakavilli ziskal kdyby masakroval obyvatelstvo vlastni zeme? Neverim, ze by chtel spachat sebevrazdu, cimz utok na ruske by byl. Myslite,ze i my jsme utocili na Rusko v srpnu 1968? Proc na nas poslali 500 000 vojska, tanku jen v Praze vic nez mela cela cela rakouska armada? Rusko taky rikalo, ze tech 22 000  Polaku zavrazdil nekdo jiny a az Gorbacev priznal zodpovednost. Kdo umi masakrovat jsme videli v Cecne, nebo chcete rict, ze si Grozny rozbombardovali sami Cecenci?

jazve 13.8.2008 8:32

Re: Re: To teda koukám, to jsou paradoxy.

Nevím co tím chtěl Sakašvili získat,to by nám mohli říct jeho poradci,ale že to byla Gruzie kdo zaútočil na Jižní Osetii je fakt kterým se Sakašvili hned pochlubil.Otázkou ovšem zůstává zda může stát obsadit odbojnou provincii silou nebo ne.V případě Kosova jsme řekli NE a Srbsko bylo potrestáno.Rusko ovšem nepochopilo že pravidla tady určuje NATO a mění je podle potřeby.

Kačka 13.8.2008 0:11

To je teda pěkná slátanina, Bartoni

Co kdybyste si napřed zjistil fakta, než nás začnete oblažovat svými snaživými výplody?

Jarda 13.8.2008 3:59

Re: To je teda pěkná slátanina, Bartoni

Kacko pan Barton nenapsal svuj clanek pro takove dusevni prostacky jako jste Vy. Co nejste schopna svym drobouckym mozeckem pochopit nazyvate slataninami. Poradim Vam, prectete si Halo noviny, s temi nebudete mit problem je pochopit.

qwerty 13.8.2008 10:10

Re: To je teda pěkná slátanina, Bartoni

Hlavne ze ty to nikdy nedelas, ty hloupa husicko.

pytel 13.8.2008 0:10

Spíše smutné

vypadá to na největší debakl české žurnalistiky od dob Rudého práva :-(

Gue 13.8.2008 0:03

To je legrace

:o))))))))))))))))