27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tony 27.7.2006 10:06

Re: Re: Re: Re: Re: Válečné zločiny Izraele za poslední měsíc

Vyzbrojený Hizbaláh je v Libanonu zcela mimo kontrolu legální vlády a vlastně okupuje jižní Libanon za podpory Sýrie a Iránu. Vesele pálil do Izraele rakety. Tak z nich nedělejte svatoušky!

Radek 27.7.2006 9:17

Re: Válečné zločiny Izraele za poslední měsíc

Záměrné bombardování mise OSN...to o vašem IQ asi vypovídá vše, zbytek netřeba komentovat.

Radek 27.7.2006 9:30

Re: Re: Válečné zločiny Izraele za poslední měsíc

Zabitý důstojník irské armády v úterý šestkrát varoval Izrael, že nálety na jižní Libanon ohrožují pozorovatele OSN v oblasti. Oznámila to irská vláda, která podala protestní nótu. Nebyla spokojena s izraelským vysvětlením.

Andy 27.7.2006 9:47

Re: Re: Re: Válečné zločiny Izraele za poslední měsíc

 ti pozorovatelé byli hluchoslepí, že se neuklidili do bezpečí ? Opravdu si myslíte, že je možné, aby válka obcházela hotely, kde sídlí zahraniční pozorovatelé a komisaři a případně i štáby novinářů, širokým obloukem ? Geniální. V prvním patře pozorovatelé, ve sklepě teroristé. Ideální schovka. Irská vláda by měla nebýt spokojena sama se sebou- měli odtamtud vypadnout včas.

vladimir 27.7.2006 10:44

Re: Re: Re: Re: Válečné zločiny Izraele za poslední měsíc

Rad bych vedel, co tam vlastne ti "pozorovatele" delaji.

Kardiak 27.7.2006 14:46

Re: Re: Re: Re: Re: Válečné zločiny Izraele za poslední měsíc

Pozorují?

s-f-r 27.7.2006 14:06

no vyborne

a co treba brat ohled na nejaka fakta, nez si pustite fantazii na spacir?

ad vladimir: jsou to pozorovatele mise spojenych narodu v libanonu "unifil", kteri maji/meli dohlizet na dodrzovani primeri mezi libanonem a izraelem. pokud si chcete precist popis te mise, muzete na strance spojenych narodu: http://www.un.org/Depts/dpko/missions/unifil/background.html

ad andy: pokud vim, nebyli v zadnem hotelu, ale v budove, ktera byla soucasti stanoviste mise unifil. takze muzete vzit jed na to, ze ve sklepe se jim zadni teroriste neschovavali. cely komplex byl viditelne oznacen jako pozice spojenych narodu a izraelska armada vedela, ze tam je mise spojenych narodu. ostrelovani bezprostredniho okoli budovy zacalo rano a trvalo az do odpoledne. velitel toho stanoviste sestkrat zadal stycneho dustojnika idf, aby zastavili ostrelovani. stejne tak velitel unifilu. spojene narody varovaly izrael desetkrat, ze bombarduje stanoviste unifilu. viz http://www.guardian.co.uk/international/story/0,,1831054,00.html

samozrejme, je pravda, ze hizballah z taktickych duvodu umistuje svoje stanoviste v blizkosti pozorovatelu spojenych narodu. ale idf by se s tim meli dokazat vyrovnat.

"vypadnout vcas"? jak to myslite? ti lide (pozorovatele spojenych narodu) tam nejsou z pleziru, ale z povinnosti, a jejich poslani tam je/melo byt/bude dulezite pro udrzeni miru/primeri. "vypadnout vcas" je logika malyho gaunera, ktery nekoho zmlati a pak rekne: "muzes si za to sam, nemas tady co zaclanet".

LOJR 27.7.2006 9:32

Re: Válečné zločiny Izraele za poslední měsíc

Zneužívání civilistů jako štítů klást za vinu Izraeli?  To už vypadá na vtip nebo duševní chorobu. Doporučoval bych pokračovat v  "hledání" návštěvou psychiatra.

29.7.2006 15:49

za podporu

islámských teroristů na Balkáně bys tam patřil sám

dph 27.7.2006 10:30

Re: Válečné zločiny Izraele za poslední měsíc

a co takhle všechny bradaté odvést třeba na Antarktidu,místa je tam dost a Allah by se o ně určitě postaral.

Skepticus Maximus 27.7.2006 11:34

dph a proč ne pejzaté, zvláště když tam nemají, co pohledávat a dělají jen potíže

;-D

JM 27.7.2006 12:54

Re: dph a proč ne pejzaté, zvláště když tam nemají, co pohledávat a dělají jen potíže

O tom, kdo dělá potíže se tu vedou už mnoho let velmi zaujaté diskuse.

Harpyje 27.7.2006 14:55

Re: Válečné zločiny Izraele za poslední měsíc

Hledající, Vy jste opravdu beznadějný případ. Tuto hovadinu už vidím potřetí. Chlape, nestydíte se?

Saša 27.7.2006 8:31

Souhlasím s Vámi,

ale napravuji Vaši chybu a umisťuji odkaz na www stránky Starokatolické církve, protože 98,7 % čtenářů NP se s tímto pojmem setkává ve Vašem článku poprvé v životě a vůbec netuší, co si pod tím má představit.

http://www.starokatolici.cz/

banah 27.7.2006 8:10

Velice pravděpodobné,

že jsou to cela vizionářská fakta.

banah 27.7.2006 8:10

Re: Velice pravděpodobné,

Pardon, "zcela".

Finrod Felagund 27.7.2006 8:00

Šalom Izrael!

R^ máte pravdu, pane Peschko... Doufám, že budou Izraelci proti těm šmejdům úspěšnější, než Španělé proti Francovi.... pak bychom byli na řadě my a mám-li soudit, tak vojenství Evropy je snad ještě v horším stavu, než před druhou světovou válkou....

VL 27.7.2006 11:10

Re: Šalom Izrael!

Jde o to, co by byla ve Španělsku horší varianta. Zvěrstva tam páchaly obě strany a v případě, že by zvítězila druhá strana, tak počty uvězněných a popravených mohly být velice podobné. Republikáni tam údajně pokoušeli i speciální zvláště krutý druh mučení - uzavření do cel vyzdobených kubistickým uměním a pouštění moderní vážné hudby, než se uvězněný zbláznil, netrvalo to prý dlouho.

Francovi musíme přiznat to, že se nezúčastnil druhé světové války a nikoho nenapadl. Také na konci života umožnil normální demokratické převzetí vlády.

To by asi rozhodně Stalina ani Bronsteina (Trockého) ani nenapadlo.

zirje 27.7.2006 12:51

Re: Re: Šalom Izrael!

speciální druh mučení:

A co oni rádi na zdi a ve sluchátkách? Tak se nestyďte a napište mi to, už se těším...

mik 27.7.2006 1:15

To je přesné, díky pane Peschka

R^

Jiri Janecek Seattle USA 27.7.2006 1:08

Staremu katolickemu knezi od deti - Lebanonskych krestanu

However, I cannot help the tears running down my cheek, and the sorrow breaking down my heart.

For in the name of which justice Israel had the right to love us so much?

For how can they ask their children to sign the gifts they are sending us to Lebanon? ..For how can these human beings (if there is anything left out of humanity in them) can hurt the Lebanese so much, after being hurt so much?

The victim cannot turn to an oppressor. I refuse to believe that. I refuse to believe all Israelies are war criminals like their government. I refuse to believe that in the name of fighting terrorism we destroy the beautiful land where Jesus made his first miracle...God, if you still have some faith in your creation, I call upon you… Reveal yourself, for peace is bleeding without your help. Human beings are becoming real savages, life is becoming much more then what we deserve to have...You, the man above, look at the children of Lebanon… Vy, pane nahore, divejte se na deti Lebanonu

mik 27.7.2006 1:18

Re: Staremu katolickemu knezi od deti - Lebanonskych krestanu

Magori z hizballahu nemaji pouzivat civilisty jako zive stity. Rv

juchelkojjid 27.7.2006 1:03

kurva

Kde je ten Juchelka?neuskripnul mu pytlik mossad?;-)

J A Ronovsky 27.7.2006 8:01

Re: kurva

Vážený velice se mýlíte. To by si Ouchylnej přál. Měl by pak perfekní výmluvu, proč to nestrkat do té jeho zapšklé  otylky. Už se těším jak mě zase Andule zprdne. To bude také nějaká  pěkně oteklá prasnice.

rok 27.7.2006 9:32

Re: Re: kurva

Léčíte si mindrák z inpotence? Lépe je léčit příčinu než následek!

doxa 27.7.2006 0:29

Každý správný intelektuální exhibicionista přece musí israelskou agresi odsoudit!

xxx 27.7.2006 0:19

Autor je stary katolicky knez.

A pise dementni komunisticke peachoviny.Judoslavie nikdy nebyla necim pritelem, Zidi maji za pratele pouze nase penize.

Pavel Pávek 27.7.2006 0:22

Re: Autor je stary katolicky knez.

Již Vám, dobrý muži, někdo řekl, že jste patrně v útlém věku upadl na hlavičku? Bolelo to hodně, co?

xxx 27.7.2006 0:25

Re: Re: Autor je stary katolicky knez.

Mas snad na Zidostan a jeho roli stejny nazor jako soudruh Stalin, blbe?

pifff 27.7.2006 0:46

Re: Re: Re: Autor je stary katolicky knez.

Pan xxx mele pátý přes devátý a netuší, o čem mluví. Jediným účelem jeho "peachovin" je vyblití agrese. Ach ty komplexy...

Každý normálně myslící člověk pochopí, že (bez ohledu na židovství) když mně někdo denně hroutí do baráku bomby a trvá  to dlouho, musí dostat po tlamě. Pan xxx je přesně ten typ, který za komančů držel hubu a mávátko (pokud ovšem byl v té době na světě, spíš si podle jeho projevu myslím, že s ním tehdy ještě taťka obchcával plotky...). A teď - stejně jako všichni opravdoví i myšlenkoví teroristi - zneužívá měkké demokracie a svobody slova ke svým výstřikům. Ať tě Jebka poskáče, ty blbe!