30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

GLOSA: Neochota EU vyhostit ruské diplomaty

Komisař a šéf unijní diplomacie Josep Borrell oznámil, že EU nevyhostí hromadně další ruské diplomaty, protože nechce eskalovat napětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Černá 12.5.2021 12:50

Tak medaili za za nejdebilnější příspěvek dnes vyhrává Církve a to je teprve u vás poledne.

P. Brich 12.5.2021 17:56

Slepé střevo se podebralo.;-D

M. Hoblík 12.5.2021 11:32

Liga spravedlivých prolhanců z BIS to zase jednou po...ala!

D. Černá 12.5.2021 12:03

Zdrávstvújtě Góblík...

D. Černá 12.5.2021 10:32

Ježíši to jsou zase bláboly. Smyšlené Vrbetice. Tak se hlaste, kdo si myslí, že takové proruské koště, jako je Hamáček, který je velký kámoš s největším ruským koštětem na Slovensku Dankem bez důkazů vyhlásí s Burešem to, co vyhlásil. Že by jako v důkazem neviděl to, co vy nikdy neuvidíte.

A. Renjascu 12.5.2021 10:47

Oni, opozice a tisková kancelář BIS zvaná Respekt to viděli, západ neviděl, jak prosté milý Watsone...

D. Černá 12.5.2021 10:51

Nikdo kromě tajných služeb neviděl nic 100%. To by to BIS mohla rovnou odkazovat do Kremlu.

Opravdu si myslíte, že tajné služby neví, jaká nám vládnou kolaborantská košťata?

D. Černá 12.5.2021 10:51

..odfaxovat...

D. Černá 12.5.2021 10:52

..odfaxovat...

A. Renjascu 12.5.2021 11:10

BIS má zákonnou povinnost informovat vládu a ne rozhodovat o kom si myslí, že je kolaborant či nikoliv, to je práce soudu. Ať už máte názor na vládu jakýkoliv - a máte na něj právo - tak hájit porušování zákona je dost nebezpečné a v případě tak vážně věci jakou je vykazatelnost BIS vládě a parlamentu je to cesta k loutkovému státu, kde nerozhodují voliči, ale osoby či státy v pozadí. A to si myslím žádný občan vyznávající právní stát nemůže přát, protože to by byl konec demokracie.

P. Černý 12.5.2021 11:22

Navíc by ten stát byl doslova dlouhou dvou pánů. Ekonomicky by podléhal Německu a politicky USA.

A kdyby se ty dvě mocnosti dostaly do nějakého vážnějšího konfliktu, nevěděli bychom kam dřív skočit.

Je možná marné varovat před něčím, co se už zřejmě dávno děje. Co jenom v současnosti trochu víc vybublalo. Konečně, i to, že to vybublalo, je možná k něčemu dobré. Snad se trochu pročistí vzduch.

A. Renjascu 12.5.2021 12:18

Já tomu nerozumím, to, že někdo nemá rád rusy, tak to chápu, to, že někdo nesnáší Babiše a Zemana, tak tomu naprosto rozumím, ale, že někdo může kvůli těmto svým postojům schvalovat porušování zákona a nelegální úniky ze strany BIS, tak to naprosto nechápu. Pokud je BIS stát ve státě, tak jím bude i tehdy až se dostane k lizu někdo komu fandíme a bude dělat stále stejnou pučistickou činnost. Vždyť Nečasovo vláda byla svržena kvůli pár nezdaněným kabelkam jedné dominy o dalších aktivitách v minulost vedoucích k pádu vlády či ovlivnění volebi ani nemluvě. Tajné služby musí sloužit státu a né stát tajným službám a základem je jejich vykazatelnost.

P. Černý 12.5.2021 12:57

Máte samozřejmě pravdu. Tady už se hraje on nic menšího než o českou státnost. A začínají se dít i takové zhuverilosti, že naše tajná služba rozehrává hry nejen proti českým zájmům, ale dokonce možná už i proti zájmům německým. Což už páchne pěkným průšvihem.

No, nechejme toho nebo nás ještě zavřou.

O. Istvanfy 12.5.2021 13:00

taký konflikt tu už bol, keď sa Nemci s Američanmi preťahovali o niektoré naše fabriky. Ale vtedy ešte bolo čo si deliť.

M. Valenta 12.5.2021 10:20

Co tým chce Bartoň říci? No že kolaborantská politika Zemana a spol. stále nese ovoce, řekl bych. A má pravdu. So geht das.

A. Renjascu 12.5.2021 10:29

No chtělo by to trochu specifikovat pane Valento. V čem je tato kolaborantská politika eurofilniho federalisty Zemana kolaborantská? Třeba v tom, že řekl, že bude trvat na řádném prošetření celé kauzy? A nebo v tom, že OČTR včetně státního zastupitelství mají jeho bezvýhradnou podporu? A nebo v tom, že případ má více verzí, protože vyšetřování případu bylo OČTR v roce 2016 uzavřeno s tím, že se jednalo o neodbornou manipulaci a uskladnění munice? Musíte nám poradit a případně nám i sdělit jak to všechno probíhalo. Já jsem se o to níže na základě info z masmédií pokusil, ale někteří se domnívají, že to tak asi nebylo, tak nevím...

M. Valenta 12.5.2021 10:48

Nebuďte naivní. V případech jako je tento žádný stát pochybení nepřizná a stát typu Ruska tuplem ne. Umíte si takový soud představit? Důležité je co říkají české bezpečnostní složky a podle reakcí většiny zasvěcených je případ jasný. Z toho tedy vyplývá, že Zemanova vyjádření jdou cíleně proti politice státu (což dokládají i ruské nadšené reakce) a tudíž jsou a zvláště v takovém to případě, protistátní.

P. Vychodil 12.5.2021 11:00

je zřejmé, že "neumíte číst" v reakcích "většiny zasvěcených"...a btw. co říkáte na reakci EU ?

D. Černá 12.5.2021 11:02

Že si máme to ruské kolaborantské koště Zemana vyřešit sami.

P. Černý 12.5.2021 11:14

To máte pravdu. Ale taky je třeba ve všem znát míru a v neposlední řadě svoje skutečné postavení.

Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi. Ani kdyby ten vůl byla osobnost typu paní Černé.

Když se rozhodne vyhostit ruské diplomaty na základě pouhého obvinění bez důkazů velmoc jako USA, je to z jejich strany mocenský akt, na kterém není nic moc k smíchu.

Když ale totéž udělá synchronně s USA malá ČR a navíc těch ruských diplomatů iniciativně vyhostí téměř dvakrát tolik, je to spíš groteska. Cejchu nesvepravnych patolizalu se budeme zbavovat hodně dlouho.

A. Renjascu 12.5.2021 11:16

Reakce zasvěcené EU ukazuje jiný výsledek. A ani se nedivím, protože pokud něco takového proběhlo, tak určitě ne tak, jako ta pohádka kterou nám předkládají. A to, že to BIS vytáhne přes svou tiskovou kancelář Respekt tuto pohádku po vyhlášení tendru na dostavbu Dukovan ačkoliv to údajně ví již tři roky zavání dalším pokusem o puč. V dějinách novodobé ČR již čtvrtým.

M. Valenta 12.5.2021 11:24

Reakce EU je důsledkem českého oficiálního zmatku.

A. Renjascu 12.5.2021 12:10

Žádný oficiální zmatek neexistuje, vláda se vyjádřila jasně a své stanovisko v EU také jasně sdělila. Nechápu proč máte stále potřebu EU obhajovat za každou cenu, to máte strach, že když řeknete, že se vám některé její rozhodnutí nelíbí, nebo přiznáte, že jednotlivé její státy můžou mít zájmy odlišné od ČR, tak se celá vaše idealizace EU zbortí a vy přijdete o svůj sen? A nebo si nejste jistý tím co se stalo ve Vrběticich? Vaš vztah k EU mi připomíná vztah komunistů před třiceti a více lety k SSSR, kdy v SSSR muselo být vždy vše správné a mýlili jsme se mohli zásadně pouze my.

F. Sojka 12.5.2021 12:43

Pan Valenta volá po oficiálních fabulacích. Aby se Česko dohodlo na jednotné lži. :-/

F. Sojka 12.5.2021 12:43

Pan Valenta volá po oficiálních fabulacích. Aby se Česko dohodlo na jednotné lži. :-/

M. Valenta 12.5.2021 13:45

Zeman je tuším také stále oficiálním představitelem státu a tak se nahlíží i na jeho stanoviska. Takže je tu rozpor a pořádný. Nemám potřebu za každou cenu hájit EU. Můj názor je a napsal jsem tu tu už mnohokrát, že potřebuje reformu, ostřejší přístup k migraci( a to musím bohužel říci jako emigrant), čitelnější přístup ke státům typu Ruska a také vetší samostatnost co se strategické výroby týká a jistě by se našly i další věci. projekt je to ale dobrý a je stále ve vývoji. Třeba Vás také napadnou nějaké EU výhody.

A. Renjascu 12.5.2021 14:01

Pokud Zeman řekne podporuji kroky vlády a pokud vláda vyhostí naprosto bezprecedentní počet ruských diplomatů ( ani netuším, kdy nějaký jiný stát a to i výrazně větší jich vyhostil tolik) a nejprve požádá a potom dokonce vyzve EU k podpoře, tak absolutně nechápu jaký silnější signál bychom mohli dát (a to nepočítám ještě většinový hlas extrémně eurofilní opozice). Dopadlo to stejně jak s kanadskými vízy, kdy se ukázalo, že košile je bližší než kabát a ruský plyn pro německou duši bližší než Dukovany pro ČR. Výmluvy na nejednotný hlas jsou naprosto trapné a pokud ČR má důkazy, jak tvrdí, tak měla EU zasáhnout. Jen se tak potvrdilo, že důkazy buď nejsou a my jsme zahráli křena USA a nebo jsou a v EU se opět potvrdilo, že národní zájmy, zejména velkých západních zemí jsou důležitější než nějaká kolonie ve středu Evropy.

https://m.youtube.com/watch?v=qEl_uHwjSaU

M. Valenta 12.5.2021 15:01

Jestli tomu rozumím správně ať důkazy jsou nebo nejsou, vše je špatně. A ještě k té kolonii a křenovi. Jednak jsme členy a dokonce patříme stále k té, co se počtu obyvatel týče, větší polovině. Malé se sebe Česko dělá samo a to přesně tou politikou omluvných dopisů, poklonkování a zlobení když nic nehrozí.

A. Renjascu 12.5.2021 16:22

Rozumíte špatně, buď důkazy jsou a potom EU měla vyhovět oficiální české žádosti o podporu. V tom případě by odmítnutí této žádosti znamenalo potvrzení pokrytectví západních států EU a potvrzení falešné myšlenky o jednom mušketyrskem celku. A nebo žádné důkazy nejsou k dispozici a tak rozumím tomu, že kvůli našim vnitropolitickým bojům nechtějí tyto státy přijít o miliardové kšefty, které s Ruskem navzdory embargu mají. A Česká malost? Ano souhlasím, Babiš by měl bouchnout do stolu a říct, že pokud zbytek EU ČR nepodpoří vyhoštěním ruských diplomatů a vypovězením aspoň některých velkých kšeftů s Ruskem, tak bude ČR blokovat veškerá jednání EU ve kterých musí být jednomyslná shoda popř umožní obyvatelům ČR vyjádřit se v referendu, zda za těchto okolností touží stále zůstat členem této organizace. To Babiš samozřejmě neudělá, protože je přes své chemičky v Německu rukojmím paní Merkel.

A. Renjascu 12.5.2021 16:37

Jinak k té české malosti přispívají i lidé vašeho ražení, protože i když jsou přesvědčeni, že Vrbětice udělali rusové a že vyhoštění diplomatů byla správná věc, tak mají panickou hrůzu říct, že to co udělala EU je pěkně svinstvo a že jim jde o kšeft více než o podporu vlastního člena. Prostě servilnost vůči EU až do tlustého střeva a možná i dál.