26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

GLOSA: Nápověda Vondrovi

V úterních Událostech, komentářích ČT se exministr Alexandr Vondra velice podivoval, že sympatie české veřejnosti jaksi nejsou zcela na straně Ukrajiny…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Vlach 28.8.2014 23:22

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

hlásáte tady jak zlitej demagog - tady - ve státě, kde zůstalo 85 procent komunistických kreatut u moci do dneška! Jděte se bodnout!

V. Vlach 28.8.2014 23:20

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

nikdo ani nechce, pravda zůstane pravdou i kdyby jste sežral všechny rudé legitimace bezobsažných advokátů strýčka Sama!!!

B. Hamáček 28.8.2014 22:41

Re: To je zas proruský blábol

A to si ještě někteří stěžují , jak jsou naše média pravicová !

B. Hamáček 28.8.2014 22:37

Re: Ukrajina je obětí ruské agrese

Není náhodou podpora nepřítele vlastizrada ? Nepřítel , jakožto i mráz přicházejí z Kremlu.

B. Hamáček 28.8.2014 22:34

Re: Ukrajina je obětí ruské agrese

To už není na medaili , ale rovnou na kriminál ! A Vlastimil Podracký a jemu podobní by měli jít také.

B. Hamáček 28.8.2014 22:31

Re: Váš popis událostí

Bohužel v tomto formátu nelze diskutovat jinak, než zjednodušeně. " Mírumilovné" Rusko přímo napadlo ve 20. stol. Polsko (2x),Finsko, Afganistán, Čečensko , to jenom namátkou vybrané příklady. Nám ukradli Podkarpatskou Rus,kde je ve světě teroristický režim nebo skupina , tak má podporu z Ruska. To jsou ověřitelná fakta.

B. Hamáček 28.8.2014 22:24

Re: Souhlas s autorem..

To , že je v nějakém státě bordel neopravňuje sousední velmoc tento stát napadnout. A Rusko patří k velmi agresivním státům.

B. Hamáček 28.8.2014 22:14

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Já se velice obávám, že bolševický duch v Rusku má stále navrch ,zvláště v armádě. On totiž úplně nezmizel i z té naší , i když jsme na tom neskonale lépe. Ale bývalí lampasáci , většinou škoda mluvit. VP jste opravdu lhář non plus ultra , boj začali separatisté podporovaní a vyslaní putlerem ( to malé p není chyba). Zpočátku ukrajinská armáda byla totálně nebojeschopná , tudíž nemohla na nikoho s tanky. Kdo vás za ty lži platí ? Nebo je to diagnóza ? Obojí je vážné a nebezpečné , důvod k izolaci.

J. Vintr 28.8.2014 22:05

Re: Tolik nenávisti a nepřejícnosti

To není nenávist vůči všemu ruskému, to je realistický postoj k tomu, kdo v Rusku vládne. Rusi mají na tohle mimořádnou smůlu. Za posledních téměř sto let tam byli jen samí hajzli (snad kromě naivky Gorbačova a opilce Jelcina). Ten poslední se zřejmě snaží všechny své předchůdce překonat (a nedej Bože, aby se mu to podařilo).

P. Novák 28.8.2014 21:14

Re: Autor je směšný

Proč? Vždyť je to logicky správně. Nedostatek IQ ?

M. Ilsner 28.8.2014 21:05

Re: Autor je směšný

"by jste" píšete? ... blb jste Vy !

M. Fausek 28.8.2014 21:04

Tak jo

Svět se posouvá do dalšího kola.Dnes není důležité, jaký jsme měli pohled na Rusko před dvaceti lety. Váženým diskutujícím bych doporučil četbu knihy Střet civilizací a ještě snad více Šokovou doktrínu. Potom Vážení diskutující uvidíte skutečnost takovou jaká opravdu je. No a pak možná přehodnotíte své vypjaté názory.

M. Vondráček 28.8.2014 20:45

Re: Autor je směšný

Pak by jste tomu měl věřit :-)

J. Kanioková 28.8.2014 19:32

Ano,

jsou to skuteční "demokrati". Podle hesla "Kdo nejde s námí, jde proti nám", nadávají tu do kremrolí, blbečků a podobně..

Voltaire - "Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale až do smrti budu hájit Vaše právo to říkat"

J. Kanioková 28.8.2014 19:24

Krym? Otázkou je, čí je to území...

Patří území šlechtě? Nebo vládám? Nebo lidem, kteří na tom území žijí? Pokud si většina obyvatel Krymu přála NEbýt součástí Ukrajiny, tak je to jejich mezinárodně uznané právo.

Existuje totiž "International Court of Justice advisory opinion on Kosovo¨s declaration of independence" z 22. července 2010, tedy v podstatě fungl nové, které tvrdí něco opačného. Mezinárodní trestní tribunál totiž konstatoval, že v mezinárodním právu NENÍ žádné ustanovení, které by bránilo jednostrannému vyhlášení samostatnosti, stejně jako takové vyhlášení NENÍ vázáno vnitřním právním řádem původního státu.

Toto stanovisko Mezinárodního soudu doslova převzalo argumentaci z písemného stanoviska Spojených států ze dne 17. července 2009.

http://www (tečka) icj-cij.org/docket/files/141/15704.pdf

Takže.... Kosovo ano..... Krym ne.... jak se nám to hodí... Dvojí Metr !

J. Kanioková 28.8.2014 19:18

Naprosto přesný Robejškův vkomentář,

člověku se chce až brečet, že není síly donutit pitomé politiky, aby naslouchali takto reálným analýzám. To, co p. Robejšek říkal, bylo naprosto jasné od počátku..

Racionalita Evropy naprosto vymizela..

V. Patkoš 28.8.2014 19:15

Re: Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Máte něco k tématu, krom primitivních urážek?

V. Venc 28.8.2014 18:14

Re: Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Ad Lenc (13:41)

Nevím, jak Váš komentář opravňuje "humanitární" zabíjení vlastních obyvatel!

Doufám, že jste poslouchal před okamžikem TV komentář politologa Robejška.

L. Kubeš 28.8.2014 17:58

Autor je směšný

To že kágébák Putin lže od začátku do konce, zřejmě autorovi vůbec nevadí. Na Krymu nejdřív podle něho nebyli žádní ruští vojáci, když Krym obsadili, tak nesměle připustil, že tam byli. A teď na východní ukrajině to je stejné, potřebuje pevninský přístup na ten ukradený Krym a vojenské základny. Tak uspořádá národně osvobozenecké hnutí, tak jako se to dělo s pomocí komoušů dříve po celém světě.A zase tam nejsou žádní ruští vojáci, a když, tak jenom o své dovolené. tomu může věřit jenom naprostý blb !

M. Hoblík 28.8.2014 17:40

Re: Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Tak časně odpoledne a na mol? Milá paní, jak to s Vámi jenom dopadne...

J. Šimek 28.8.2014 17:30

Re: Kdo je vrah

Jasně, Rusko zvýšilo výdaje na zbrojení o 40% a USA bude řešit svoje problémy válkou. Vy jste fakt v obraze, kremrole.

J. Šimek 28.8.2014 17:27

Re: Milý pane,

To jako značí, že Putin má právo lhát, jak když tiskne ?

J. Šimek 28.8.2014 17:26

Re: Krym? Otázkou je, čí je to území...

Kosovo je vznik samostatného státu, Krym je anexe cizího území. Je mi jasné, že tohle v institutu nejste schopni rozeznat.

Obyvatelé Krumu se vyjádřili před hlavněmi zbraní neznačené ruské armády stejně svobodně a ve stejném počtu, jako naši lidé za bolševíka.

Mezinárodně uznané právo na anexi cizího území neexistuje.

Čus, kremrole.

J. Šimek 28.8.2014 17:22

Re: Souhlas s autorem..

Aha, tak demokratické volby jsou už dopředu na prd. Tak tohle Vám fakt nežeru. Pořád tady slyším, že v Kyjevě vládne fašistická chunta a už dopředu se nemůže nic změnit. Jste obyčejná kremrole.

J. Šimek 28.8.2014 17:16

Re: Levičáky kteří žijí ve světě, kde Západ je vždycky zlo

Ále kdepák. Příznivci zločinecké organizace KSČ se od svých demokratických politických oponentů zdaleka neliší jen znaménkem. To máte celé popletené.

J. Šimek 28.8.2014 17:13

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Vojenskou anexi Krymu neukecáte, kremrole.

J. Šimek 28.8.2014 17:12

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Důstojník KGB nemá nic společného s komunistickou minulostí. Něco, jako bývalý černoch :o)

Ś. Svobodová 28.8.2014 16:48

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Berete to moc hopem. Tyto regiony se snažili o více autonomity již dávno. A úspěšný Majdan je inspiroval stejně, jako Krymské. Jistě tam profesionální (proruští) demonstranté byli. Byli i na Majdanu, tam zase proevropší. "Pěstují" je státy, které na území mají svůj zájem.

V demokracii je běžné, že pokud se ukáže "hlas lidu", je zahájeno vyjednávání. A tady nastal megaproblém, který spustila EU - nikoliv Rusko. Byla to EU, která podpořila novou vládu (se sporným mandátem) a následně Porošenka, aby ZASÁHL SILOU. Proč? Kvůli obavám ze ztráty vlivu na území s třetí největší zásobou břidlicového plynu v Evropě. Ze stejného důvodu tam posílá žoldáky i Putin. Vítězství separatistů by mu přihrálo tyto zdroje.

Jednoduše: kdyby se EU nenavezla do Majdanu, mohli tam ještě pár měsíců demonstrovat, pak by došlo na regulérní prezidentské volby a pak by se vidělo. Takhle to vypadá, když se demokratická pravidla hodí přes palubu.

Ś. Svobodová 28.8.2014 16:22

Re: Tolik nenávisti a nepřejícnosti

To je tak: Pes je spíše pravicové čtení a jeho čtenáři mají Rusko dodnes spojené s komunisty a levicí.

Paradoxem je, že se pak sami v návalu zlosti a agrese chovají přesně tak,  jak se chovají marxističtí levičáci - zastánci Pravdy a lásky. Jen pár diskutujících je schopno odosobněného náhledu a opravdové diskuze.

P. Kmoníček 28.8.2014 16:15

Re: Milý pane,

Ptám se podruhé.Kdo že je ten blb,pane Podracký?