8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

GLOSA: Nápověda Vondrovi

V úterních Událostech, komentářích ČT se exministr Alexandr Vondra velice podivoval, že sympatie české veřejnosti jaksi nejsou zcela na straně Ukrajiny…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 28.8.2014 9:54

Re: Milý pane,

Rozdíl bude v tom, že v Čečně likvidovali teroristy a na Ukrajině pomáhají lidově-demokratické, osvobozenecké armádě :o)

K. Frauknecht 28.8.2014 9:54

Re: Jestli jste mě viděl,

tak jsem v hajzlu! No, pořád můžu tvrdit, že jsem v něm měl zabalený Bravo s plakátem F. Zappy :-)).

J. Šimek 28.8.2014 9:51

Re: Vzpomínky na zlaté časy ruské okupace

Svět není černobílý, ale Krym je anektovaný a ruští paragáni mají vadné buzoly.

Ś. Svobodová 28.8.2014 9:48

Re: Kdo je vrah

Souhlasím na 100%. Někteří diskutující (bohužel snad valná většina) bere tento konflikt jako fotbalový  zápas nebo prezidentské volby. Vůbec jim nedochází, že jejich obhajoba té či oné strany je obhajoba vrahů.

J. Slanina 28.8.2014 9:44

Re: Však Vy taky :-)).

Já ale opravdu nemohu za to, že jste to rudé právo v té kapse nosil. :-)))

J. Slanina 28.8.2014 9:40

Re: Souhlas s autorem..

Tož to jsou proti rasputinovi pěkní ubožáci.

http://zpravy.idnes.cz/putin-ma-tajny-majetek-40-miliard-dolaru-tvrdi-guardian-ppe-/zahranicni.aspx?c=A071221_153323_zahranicni_miz

J. Schwarz 28.8.2014 9:39

Milý pane,

na současném Rusku se mi nelíbí hlavně dvojí metr, co bere na sebe a na ostatní. Jaképak "humanitární konvoje" povolili Rusové do Čečny? Jak jim záleželo na blahu obyvatel Grozného, který srovnali těžkými zbraněmi se zemí? Kdo povoluje vstup Gruzínům na území Jižní Osetie, na jejich pole? Není to náhodou ruská armáda, i když údajně Rusové jen "pomohli" a teď tam rozhodují? Jak je to s mírou autonomie jednotlivých republik samotné Ruské federace? Nerozhodl snad Putin, že bude gubernátory jmenovat sám, žádnou "autonomii" netrpí? Tak proč pravý opak "doporučuje" ostatním v "blízkém pohraničí"? Nemusí se mi sice líbit trendy v EU a USA s idiotskou politickou korektností, genderismem a islamizací, ale Rusko s jeho samoděržavím taky není žádná výhra. P.s. - Vy byste se nevyjadřoval "nenávistně" k příbuznému, který by bydlel ve vašem baráku a podpálil vám ho?

K. Frauknecht 28.8.2014 9:35

Re: Však Vy taky :-)).

Jo a s tim právem ste mě dost na§ral !!! :-)))

J. Kanioková 28.8.2014 9:26

Souhlas s autorem..

"Na prvním místě bych zmínil trapnou, až tragikomickou roli českých médiích, které o Ukrajině neinformují, ale rovnou agitují… " - naprostý souhlas..

A já vidím hlavní problém v tom, že si lidi nechtějí pořádně zanalyzovat ZAČÁTEK ukrajinského problému a z toho se odvíjející souvislosti, řetězení chybných akcí a reakcí. Eskalaci. JE TO VÁLKA OLIGARCHŮ UVNITŘ Ukrajiny.. Oni jsou tam prvotní příčinou i autory dalších kroků v tamní katastrofě. Čímž netvrdím, že Rusko je nevinné a nehájím ho.

Ale odstartovali si to a největšími žábami na prameni jsou domácí ukrajinští bossové !!! I lidi, za nimiž "stojí" Pravý sektor. A Západ tomu přihlíží, a pomáhá eskalovat svými nesmyslnými kroky.. Velmi dobře o tom vypovídá článek -

Exministr Jaroslav Bašta k Ukrajině: Obyčejný fašismus, ať si ČT říká, co chce. Co se tu neví o Majdanu a synovi Janukovyče. Stydím se, že jsem chválil EU - http://jdem.cz/bqgj82

Forbes - 100 nejbohatších - http://forbes.ua/ratings/1

V. Běhal 28.8.2014 8:59

Kdo je vrah

Kdo hází zápalné lahve na policisty chránící demokraticky zvolenou vládu je vrah. Kdo sympatizuje s vrahy je darebák!

R. Gramblička 28.8.2014 8:45

Re: Svět se točí dál a co Krym 2014?

dle vás je každý váš oponent financován protistranou. A já furt nic. Nemohla by jste mi také zajistit nějaké to financování. Pár táců navíc vždycky přijde vhod ;-)

J. Slanina 28.8.2014 8:43

Re: Milý autore.

Hmm, ale pěkně se "zařadil".

R. Gramblička 28.8.2014 8:42

Re: Vzpomínky na zlaté časy ruské okupace

jste úplně mimo. Ti tzv. čecháčkové mají neraz víc rozumu než vy, protože si uvědomují, že svět není černobílý, jaký byl za totáče. Pochybuju, že autor článku vzpomíná na staré zlaté časy a stýská se mu po SSSR. Takové domýšlivce mám fakt rád :-P

R. Gramblička 28.8.2014 8:34

Re: Ukrajina je obětí ruské agrese

....ruské agrese a diletantské zahr. politiky EU

R. Gramblička 28.8.2014 8:29

Re: Milý autore.

autor nikoho nemasíruje, jen předkládá svůj názor.

P. Lenc 28.8.2014 8:24

Re: Váš popis událostí

Ano, souhlas.

J. Slanina 28.8.2014 8:16

Milý autore.

Nebudu se snad ani zmiňovat o zařazení vašeho článku právě do onoho "masírungu" českých medií. Jenom malá připomínka:

"Zvláště pak starší generace, která si za socialismu do sytosti užila to novinářského masírování, pábení, je už na tyhle staré kousky alergická. Jak to známe z fyziky, každý tlak vyvolává protitlak!"

Netuším, jaký protitlak by měla vyvinout ona "starší generace", které za dob mládí většinou ostentativně čouhalo z kapsy rudé právo a jíž naopak ta proruská propaganda českých médií způsobuje dokonalou propustnost prostaty, takže učůrává blahem.

V. Vovák 28.8.2014 7:52

Re: Vzpomínky na zlaté časy ruské okupace

Jste si jist že spoustě? Jestli ano, tak jste se musel celých těch dvacet let pohybovat mezi pěknou lůzou. Mezi většinou normálních lidí žádná podpora okupantů nebyla.

K. Frauknecht 28.8.2014 7:52

Sdílím velmi podobné pocity.

No už to slyším :-))).

Kdosi moudrý řekl, že než promluví, vytřídí maximální množství získaných informací. Bez nich se jedná jen o emotivně zbarvený blábol.

Jo, a o Němcích, Rusech, muslimech a jiných představitelích kolektivní viny:

http://finmag.penize.cz/kaleidoskop/290052-jeden-za-vsechny-radsi-hezky-kazdy-sam-za-sebe

I. Schlägel 28.8.2014 7:38

Váš popis událostí

nepostrádá schematické uvažování. Co postrádá, je uvědomění si příčiny a následku včetně všech historických souvislostí. A že jsou zde v Čechách lidé, kteří podporují Rusko? Tak je tu také spousta lidí, co tu podporují nové lidskoprávní komunisty. Abychom si rozuměli, Ukrajina není svatá, ale Rusko je agresor. Častokrát to dokázali. A dokoazovat ještě budou.

V. P 28.8.2014 7:31

Ukrajina je obětí ruské agrese

A tento základní fakt se všichni permoníci ruské propagandy usilovně snaží zakecat. A za tohle by si Josef Havránek zasloužil přinejmenším pamětní medaili Oldřicha Švestky.

P. Maleček 28.8.2014 4:46

Vzpomínky na zlaté časy ruské okupace

To není o vztahu k Ukrajině, to je o tom, že spoustě čecháčků ruská okupace Československa vyhovovala. Kolaborace s okupantem jim totiž zajišťovala dobré bydlo. A ti teď sní o návratu starých dobrých časů - přes Ukrajinu.

Z. Baldova 28.8.2014 4:30

Re: Svět se točí dál a co Krym 2014?

Autor a jeho smer clanku jasne rika kam autor miri a kdo ho financuje Jeho vsechny clanky jsou zamerene  proruske vsichni lzou kazdemu chce radit ,ale Rusove jsou podle neho pravdomluvni a cestni   opak je pravdou

J. Šimek 28.8.2014 4:09

Svět se točí dál a co Krym 2014?

Urajinci lžou o událostech na východě země a ruští paragáni omylem seskočili na Ukrajině. Asi kvůli vadné buzole.

Média prorusky agitují. Hmm a zároveň vystupuje v Událostech komentářích Natalia Sudlianková.

Takže máte někde chybu v matrixu, autore.

Z. Baldova 28.8.2014 2:15

Re: To je zas proruský blábol

Presne

Z. Baldova 28.8.2014 2:14

Re: Myslící ?

Na takove detaile pan autor zapomel Pripomina jen to ze SSSR delala spatne veci,ale o dnesnim Rusku pise jako  o basnich pritom Rusove lzou jak kdyz tiskne Na zaver pane autore ukrajinska armada bojuje nejen proti proruskem teroristum,ale ted uz i proti Ruske armade ktera neopravnene prekrocila Ukrajinskou hranici   Laskave si nechte te sve proruske propagandy pro IVK tam byste se hodil...

P. Ryšavý 28.8.2014 1:56

Myslící ?

|Ano,Ukrajina neni vzor ctnosti, ale bez sousedního Ruska by to byla klidná země, nepobíhali by tam zeléní mužici s kalašnikovy, ze separatistů by se naráz nestali Ruští vojáci na Krymu a neměli by tolik zbraní. Jo kdyby bojovali jako Gándí, to by byla jiná káva, ale ruce mají rudé až za ušima. Lžou jak když Rudé právo tiskne. Jen to naši občaní již zapoměli.

M. Stuchlik 28.8.2014 0:49

To je zas proruský blábol

jestli naše média někomu fandí tak Ukrajina to rozhodně není. To množství zcela průhledných ruských lží, které neustále opakují, je neuvěřitelné. Taky systematicky přebírají ruský slovník. Například když mluví o separatistech když zcela prokazatelně jde o ruskou armádu, najaté žoldáky a prachsprosté psychopaty lokálního původu, které je možno shrnout jedním slovem: teroristi.